Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääk! Laitoin ihastukselle viestin!! Vertaistukea? :D

Vierailija
17.05.2019 |

Nyt sen tosiaan tein! Olen jo monta kuukautta ollut ihastunut lähes tuntemattomaan mieheen, jonka olen vain pari kertaa nähnyt harrastuksen parissa. Emme ole edes jutelleet koskaan.

Olen jo muutaman kuukauden stalkannut häntä instagramissa ja ihastunut entistä enemmän, sillä hän vaikuttaa todella hauskalta ja sympaattiselta tyypiltä 😊

Nyt mä sitten tein sen, mikä on kuumotellut mielessä jo hetken aikaa. Laitoin hänelle viestin! Huhhuh.... kädet tärisee 😄 En ole KOSKAAN aiemmin lähestynyt miestä, kaikissa aiemmissa tuttavuuksissani mies on tehnyt aloitteen. Nyt mä vain päätin, että syteen tai saveen, olen kerrankin rohkea! Voi kunpa mies kiinnostuisi jutulle kanssani 🙈

Bonusjännityksenä vielä se, että en siis tiedä satavarmasti onko hän sinkku vai varattu. Olen päätellyt että sinkku, koska ainakaan hänen sosiaalinen mediansa ei anna mitään viitteitä tyttöystävästä (kyllä - olen myös lukenut kaikki kommentit 😅).

Kyllä tämä kevät vaan saa tekemään ihan hulluja 😅 Mulla on todella hyvä olo nyt, vastasi mies mitä hyvänsä (tai vaikka ei vastasi ollenkaan), niin olen tyytyväinen että yritin ja olin kerrankin rohkea. Eipä tarvitse jäädä miettimään, että mitä jos.

Vertaistukea? Muita, jotka ovat tehneet saman tempauksen? 😄

Kommentit (228)

Vierailija
221/228 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP! Kerro

Vierailija
222/228 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/228 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
224/228 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
225/228 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asia eteni?

Vierailija
226/228 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen tempaus. Kannattaa tehdä useammankin.

Vierailija
227/228 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten asia eteni?

Hyvin... ;)

Vierailija
228/228 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset