Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arki mustasukkaisen vaimon kanssa hankalaa.

Vierailija
16.05.2019 |

On jo kauan ärsyttänyt tämä vaimon mustasukkaisuus. Huvittavinta on se, ettei myönnä olevansa sairaalloisen mustis.
Ja sitten pitää vältellä tilanteita missä saisi jonkun mustasukkaisuuskohtauksen.

Esimerkkinä tänään, että juttelin kesäsuunnitelmista naispuolisen työkaverin kanssa ja selvisi, että meidän lomareissu menisi heidän mökkinsä läheltä. Ja sen vuoksi kutsui meidät heidän mökille. Nyt mietin, että pitäisikö kertoa kotona kutsusta. Jos kerron niin alkaa mustismökötys, että mitä olen mennyt juttelemaan ja miksi tällaosta ja panenko sitä.
Jos taas en kerro niin tämä kaveri saattaa esim firman juhlissa kysyä meiltä että ollaanko tulossa mökille ja silloin tulisi vielä pahempi show.

Onko tällaista muilla tai onko toisinpäin, että mies on mustis. Omassa tuttavapiirissä se mustasukkainen on aina se nainen parisuhteessa.

Kommentit (187)

Vierailija
181/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa oikeasti kiinnostaa nähdä tätä työkaveria myös lomalla :D

Vierailija
182/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se mustis on itse "valmis" tekemään sen mistä toista epäilee. Ensimmäinen pitempiaikainen poikaystäväni oli mustis; halusin käydä tansseissa ja yökerhoissa bailaamassa- häntä ei kiinnostanut, mutta en olisi saanut yksinkään. No sen ainoan kerran kun hän kävi kavereidensa kanssa viihteellä, lipsahti vieraaseen sänkyyn.

Eipä silti, itsekin olen mustis, mutta yritän hillitä ajatuksiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomio paremmin.

Heti eka vastaus: ”Naisen ongelmakäytös johtuu miehestä.” 😂

Yleensä taustalla on jotain miehestä johtuvaa. Ei kukaan ryhdy mustasukkaiseksi syyttä tuosta vain PIM! Ukko on joko jo pettänyt, jäänyt valheista kiinni, jäänyt palaamatta kotiin, kadonnut ilmoittamatta tms. Kaikki ei silti halua erota pelkän epäilyksen perusteella, jos ei ole saanut suoraa tunnustusta. Etenkään vuosikymmeniä kestäneistä liitoista.

Höpö höpö. Mustasukkaisuus on henkinen sairaus ja esiintyy ihmisillä, jotka ovat itsestään epävarmoja tai pettävät. Heidän tyypilliset kumppaninsa ovat sellaisia, joihin vetoaa kehuminen, koska sillä saa aina kaiken anteeksi kun vähän sanoo rakastavansa ja loruilee vaikka kuun taivaalta ja mustan valkovihreäksi. Sitten voi taas syynätä raivon partaalla toisen puhelinta ja tehdä aasinsillalla johtopäätöksiä teekupin kahvan asennosta, koska kyllähän mies/nainen nyt makaa tietysti iittalan suunnittelijan kanssa. Tottakai saa ystäviä nähdä, mutta kumppani täytyy aina ottaa mukaan. Siitäkin huolimatta tehdään taas johtopäätöksiä ystävän naurusta, koska eihän kukaan voi nauraa jutuillesi, jos ei ole pannut kanssasi. Hampaden sävykin viittaa pettämiseen. Sitten kun haiset rankan työpäivän jälkeen hielle ja olet väsynyt olet tietysti pettänyt G. Sirpa-Leenan kanssa.

Keskustelu liittyy.

Vierailija
184/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on aina sairasta. On eri asia, jos on paha mieli esim puolison uskottomuudesta. Mustasukkaisen kanssa ei voi olla onnellinen.

Vierailija
185/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo oli brunette ja inhosi blondeja. Tyhmiä ja huzuja. Ja äärimmäisen mustasukkainen.

Kerran katsottiin TV:stä Eurythmics & Annie Lennoxin esitystä.

Exä kysyi, mitä olen mieltä Annie Lennoxista?

Vastasin, että kuin kuollut kala. Haalea ja mitäänsanomaton (vaikka olisin oikeasti sanonut: panisin)

Sinä iltana sain kovasti kosteaa ja liukasta pimpiä.

Vierailija
186/187 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti terapiaan. Noin sairaalloinen mustasukkaisuus ei ole helppoa myöskään sille joka on mustasukkainen; koko ajan päässä pyörii kamalia ajatuksia joita ei vain saa loppumaan. Jatkuva epäily ja tunne siitä että milloin tahansa kaikki romahtaa. Harvoin tuommoinen suhde kestää, ja sen seurauksena luottaa seuraavassa suhteessa taas vieläkin vähemmän ja on vieläkin mustasukkaisempi. Yritä saada vaimosi terapiaan. Yritä puhua hänelle terapiasta sitä kautta että kerrot ymmärtäväsi että tuon täytyy olla hänellekkin raskasta, sillä syyttelemällä et varmasti saa häntä lähtemään. Tai menkää vaikka ensin yhdessä.

Itse kävin terapiassa juurikin mustasukkaisuuden takia, ja olen paljon onnellisempi nyt kun voin olla suhteessa ilman jatkuvia epäilyjä..taustalla oli aikaisempi suhde jossa oli vuosia jatkunutta pettämistä ja se vei luottamukseni kaikkiin miehiin. Oli hirveää huomata vuosia myöhemmin että olin itse pilannut yhden hyvän suhteen vain sen takia millainen sitä edeltävä suhde oli ollut.

Vierailija
187/187 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! Täällä ap taas ekan kerran sitten keskustelun alun. Onpa ketju lähtenyt elämään!

Monia kanssaveliä ja sisaria näyttää löytyvän.

Ja monen etenkin naisen mielestä peilistä löytyy vastaus.

No tuohon voisin vastata, etten ole teoillani tätä aiheuttanut. Ainut voisi olla se, etten huomioi tarpeeksi, mutta ei se nyt normaalia ole kaikkea energiaa toisen palvomiseenkaan uhrata. Kyllä tykkään muidenkin juttuseurasta.

Ja sitten se työkaverin mökkivierailujuttu oli vain yksi esimerkki. Olisin voinut valita vaikka minkä tahansa muun esimerkin. Asian ydin oli siinä, että keskustelu asiasta on jo tulenarkaa.

Ja on lapsia ja tilanne itseasiassa ei nykyään ole niin paha kuin nuorempana, eli itsetuntu vaimolla ehkä parantunutkin ajan saatossa.

Mielenkiintoinen ketju kyllä. Kiitos siitä. T.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän