Haluaisin olla englanninopettaja. Mikä opettaja sinä haluaisit olla?
Kommentit (16)
Olen, mutta en haluaisi. Ihan pàskàduuni nykyisin.
Haluaisin olla lukion tyttöjen liikunnanopettaja. M49
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla lukion tyttöjen liikunnanopettaja. M49
Minä haluaisin satulaksi Ringa Ropon polkupyörään.
M 50
Puolisoni on englannin kielen opettaja. Istuu kaiket illat koneella tekemässä töitä. Miksi joku haluaisi tuollaisen työn?
Naisten mutapainijoukkueen valkku.
Teknisen työn. Tehtäis löylykauhoja ja talouspaperitelineitä.
Olen jo haluamani alan opettaja. Mielenkiintoisemmista joku käytöstapojen opettaja voisi olla hauska. Tai ATK-ajokorttitutkinnon opettaja
Äidinkielenopettaja olisin halunnut olla. Oi miksi en aikoinaan lähtenyt lukemaan suomen kieltä ja kirjallisuutta.
Olen ollut pätevänä opettajana eri asteilla, koska olen aineenope ja sitten vielä peruskoulunope, mutta olen jo eläkkeellä. Enkunmaikkanakin olen ollut. Joku opetusvirastosta sanoi, että kukaan ei halua enää opettaa enkkua kun sitä on niin monenlaista, vaikka niin moni sitä opiskeleekin. Siis ei halua?!
Haluaisin opettaa kaunokirjoitusta ihmisille - ei välttämättä vain lapsille - jotka oikeasti haluavat oppia. Me tietysti myös kirjoittaisimme paljon kaikenlaista kivaa ja piirtäisimmekin paljon. Piirtäminen saattaa jopa tukea kirjoitusta.
(Ehkä opettelisimme samantien kirjoittamaan kymmensormijärjestelmällä, vaikka se on ihan eri juttu, mutta ehkä tarpeellinen monessa nykyaikana.)
Meillä olisi viihtyisää ja hauskaa. Ehkä meillä soi taustalla joku musa. Kaikki oppisivat.
Voi olla että voitaisiin myös laskea perusmatikkaa.
Ei muuta! Siinä kaikki. Muut saavat opettaa kaiken muun!
Halusin olla hissan maikka ja onneksi olen.
Terveystieteiden, toisena uskonto.
Kotitalous