Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erosin pitkäsä liitosta toissa vuonna ja outoa kun ei ole lomailuseuraa

Vierailija
16.05.2019 |

Viime kesäkin meni ihan kotona möllöttäessä. Yksin ei ole lähtijäksi ja kaveria ei oikein ole kun ehkä yhdeksi hotelliyöksi jonnekin.
Tämä yksinäisyys on kamalaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Itse vaihdoin työpaikkaa ja olen salaa onnellinen, että lomat nollautuivat.

Vierailija
2/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jollekin aktiviteettilomalle, jossa on ryhmä ihmisiä, joilla sama kiinnostuksen kohde. Voisit mennä lyhyelle kaupunkilomalle ja ottaa osaa järjestettyihin kierroksiin, retkiin tms. Tai sitren lomaile paikassa, jossa sulla on tuttuja, joita voit tavata siellä. Yksinkin voi matkustaa, esim. Lontoossa, Tukholmassa jne on hauska vaellella ja tekemistä riittää. Noissakin kaupungeissa todella ystävällisi ihmisiä, joten siellä ei välttämättä tunne itseään yksinäiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin pitkästä liitosta ja matkailen edelleen samalla tavalla kuin ennenkin, ystävien kanssa. Oma mies ei halunnut lähteä mihinkään.

Vierailija
4/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse erosin pitkästä liitosta ja matkailen edelleen samalla tavalla kuin ennenkin, ystävien kanssa. Oma mies ei halunnut lähteä mihinkään.

Se on hyvä jos on sellaisia ystäviä joiden kanssa lähteä.

Vierailija
5/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut yksin ja osallistunut järjestettyihin puolipäiväretkiin tai päiväretkiin. Siinä tulee tutustuttua ja  juteltua muiden kanssa ja illalla haluaakin rauhoittua ihan yksin hotellilla. Noilta reissuilta on jäänyt jopa kavereita, joihin olen pitänyt yhteyttä myöhemmin. Ja yksin matkustaessani olen saanut todella hyvää palvelua. Eiku reissuun vaan. 

Vierailija
6/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies kuoli muutama vuosi sitten, hän ei ollut mikään matkustelija, joten reissasin lasten kanssa. Lapset kasvaneet ja muuttaneet omilleen, ja reissaan edelleen, mutta yksin. Ne pari ekaa kertaa, kun lähdin yksin, vähän hirvittivät, mutta kynnys ylitetty, enkä oikeastaan kaipaa matkakumppania, ei tarvitse tehdä kompromisseja jne.

Vierailija
7/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulusa ollaan varsinkin lestadiolaisisa suhteisa pitkäsä liitosa