Arki mustasukkaisen vaimon kanssa hankalaa.
On jo kauan ärsyttänyt tämä vaimon mustasukkaisuus. Huvittavinta on se, ettei myönnä olevansa sairaalloisen mustis.
Ja sitten pitää vältellä tilanteita missä saisi jonkun mustasukkaisuuskohtauksen.
Esimerkkinä tänään, että juttelin kesäsuunnitelmista naispuolisen työkaverin kanssa ja selvisi, että meidän lomareissu menisi heidän mökkinsä läheltä. Ja sen vuoksi kutsui meidät heidän mökille. Nyt mietin, että pitäisikö kertoa kotona kutsusta. Jos kerron niin alkaa mustismökötys, että mitä olen mennyt juttelemaan ja miksi tällaosta ja panenko sitä.
Jos taas en kerro niin tämä kaveri saattaa esim firman juhlissa kysyä meiltä että ollaanko tulossa mökille ja silloin tulisi vielä pahempi show.
Onko tällaista muilla tai onko toisinpäin, että mies on mustis. Omassa tuttavapiirissä se mustasukkainen on aina se nainen parisuhteessa.
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Mustasukkaisen” kannattaa hankkiutua omistavaan ja symbioottiseen rakakussuhteeseen. Vapaudebkaipuiset lapsiaikuiset tulevat leikkisihteissaan satuttamaan aina - kaikki muu kiinnostaa.
Symbioottista rakkaussuhdetta haluavien kannattaa perustaa perheyritys. Saa olla 24/7 yhdessä kumppanin kanssa.
Kyse on sielullisesta symbioosista. Jos rakastaa _todella_, kukaan muu ei kiinkosta, millään tasolla. Toinen on aina prioriteetti, ja tämä on molemminpuolista.
Tämä. Sitten on tietysti näitä leikkirakkaussuhteita joissa ollaan ”vapaita”.
Voivoi teitä.
Kahden sivistyneen ja järkevän aikuisen parisuhde perustuu luottamukseen ja rakkauteen. Toista ei voi muuttaa eikä omistaa. Me elämme omaa elämäämme ja menemme ja tulemme täysin vapaasti.
Olisi kamalaa nyhjätä koko ajan kaksin saman ihmisen kanssa, vaikka erittäin rakas onkin.
Elämää te kyllä elätte yhdeassä, mutta ette rakkaussuhdetta. Toivon että teille molemmille sellainen osuu kohdalle! Ja jos et tässä, niin seuraavassa inkarnaatiossa.
Tämä. Tyytymissuhde. Molemminpuolinen.
Tyytymissuhde? Salli mun nauraa. Me olemme edelleen rakastuneita toisiimme ja kerromme sen toisillemme _joka päivä_. Edelleen, ihmisiä on erilaisia. Rakkaus ja parisuhde ei tarkoita automaattisesti sitä, että elämässä ei voisi olla muita ihmisiä. Rakkautta on monenlaista, rakastan useita ystäviäni, mutta ainoastaan miestäni romanttisella ja seksuaalisella tavalla.
Mikä helevtin seksuaalinen tapa?
No oisko vaikka se, että ei halua harrastaa seksiä muiden kanssa eikä muista juuri saa kiksejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomio paremmin.
Heti eka vastaus: ”Naisen ongelmakäytös johtuu miehestä.” 😂
Yleensä taustalla on jotain miehestä johtuvaa. Ei kukaan ryhdy mustasukkaiseksi syyttä tuosta vain PIM! Ukko on joko jo pettänyt, jäänyt valheista kiinni, jäänyt palaamatta kotiin, kadonnut ilmoittamatta tms. Kaikki ei silti halua erota pelkän epäilyksen perusteella, jos ei ole saanut suoraa tunnustusta. Etenkään vuosikymmeniä kestäneistä liitoista.
Höpö höpö taas. Mulla oli erittäin mustasukkainen mies. Aina se oli vakaasti sitä mieltä, että olen panemassa. Ihan sama missä kävin; lenkillä, kaupassa, kirjastossa= panemassa. Kaikki kenelle puhuin oli vaarallisia. Ei tuollaiselle ihmiselle voi mitään. Ikinä en pettänyt, arvatkaa vaan uskoiko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Mustasukkaisen” kannattaa hankkiutua omistavaan ja symbioottiseen rakakussuhteeseen. Vapaudebkaipuiset lapsiaikuiset tulevat leikkisihteissaan satuttamaan aina - kaikki muu kiinnostaa.
Symbioottista rakkaussuhdetta haluavien kannattaa perustaa perheyritys. Saa olla 24/7 yhdessä kumppanin kanssa.
Kyse on sielullisesta symbioosista. Jos rakastaa _todella_, kukaan muu ei kiinkosta, millään tasolla. Toinen on aina prioriteetti, ja tämä on molemminpuolista.
Tämä. Sitten on tietysti näitä leikkirakkaussuhteita joissa ollaan ”vapaita”.
Voivoi teitä.
Kahden sivistyneen ja järkevän aikuisen parisuhde perustuu luottamukseen ja rakkauteen. Toista ei voi muuttaa eikä omistaa. Me elämme omaa elämäämme ja menemme ja tulemme täysin vapaasti.
Olisi kamalaa nyhjätä koko ajan kaksin saman ihmisen kanssa, vaikka erittäin rakas onkin.
Elämää te kyllä elätte yhdeassä, mutta ette rakkaussuhdetta. Toivon että teille molemmille sellainen osuu kohdalle! Ja jos et tässä, niin seuraavassa inkarnaatiossa.
Tämä. Tyytymissuhde. Molemminpuolinen.
Tyytymissuhde? Salli mun nauraa. Me olemme edelleen rakastuneita toisiimme ja kerromme sen toisillemme _joka päivä_. Edelleen, ihmisiä on erilaisia. Rakkaus ja parisuhde ei tarkoita automaattisesti sitä, että elämässä ei voisi olla muita ihmisiä. Rakkautta on monenlaista, rakastan useita ystäviäni, mutta ainoastaan miestäni romanttisella ja seksuaalisella tavalla.
Öööö tota, seksuaalisuus ei ole rakkautta.
Ööh tota, on olemassa meitä jotka toteutamme seksuaalisuutta vain yhden kumppanin kanssa (kerrallaan, pitkiä parisuhteita arvostaen), sen, jota kohtaan koetaan romanttista rakkautta. Seksuaalisuus itse tosiaan on vietti, mutta ei sitä tarvitse toteuttaa kuin sen oman rakkaan kanssa, eikä se tule edes mieleen muiden ihmisten kanssa, vaikka olisi tekemisissä.
Syy mustasukkaisuuteen on sivuseikka. Jos kumppani on mustasukkainen kannattaa aina erota. Elämä on vain liian lyhyt.
Jos itse olet mustasukkainen, etkä luota = eroa. Olet eron jälkeen onnellisempi.
Jos kumppani on mustasukkainen ilman syytä = eroa. Olet vapaa lyötämään fiksumman kumppanin.
Jos kumppani on mustasukkainen syystä = eroa. Olet onnellisempi vapaana.
Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen salailu on omiaan pahentamaan mustasukkaisen käytöstä.
Eksäni oli sairaan mustasukkainen, mutta en alkanut varoa puheitani tai tekojani, koska tiesin olevani viaton.
Silti on luonnollista, että asioita pimittää ja viivästyttää koska oma puoliso on sellainen ja tietää suhtautumisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksäni oli sairaan mustasukkainen, mutta en alkanut varoa puheitani tai tekojani, koska tiesin olevani viaton.
Silti on luonnollista, että asioita pimittää ja viivästyttää koska oma puoliso on sellainen ja tietää suhtautumisen.
Eikä ole. Jos tekee asioita joista kumppani hetmostuu, tulee erota eikä salailla. Suhde on jo pilalla eikä rakkautta ole. Prioriteetit muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Jos tekee asioita joista kumppani hetmostuu, tulee erota eikä salailla. Suhde on jo pilalla eikä rakkautta ole. Prioriteetit muualla.
Jos kumppanin keskustelu ja saama mökkikutsu työkaverille saa aikaan hermostuimisen, on syytä erota eikä edes syytellä kumppania esim. salailusta.
Toista ihmistä ei voi omistaa. Kummini istui aikoinaan tapon yrityksestä 3v.6kk, kun ampui sylikummiani. Aviopari. Epäili toista miestä. Ainakin kummi on jo kuollut. Kävin haudalla. Sylikummistani en ole kuullut mitään. Itse en parisuhteessa, kun luottamus ja kunnioitus ovat selvät, en ole mustasukkainen.
Käyttäjä3185 kirjoitti:
Toista ihmistä ei voi omistaa. Kummini istui aikoinaan tapon yrityksestä 3v.6kk, kun ampui sylikummiani. Aviopari. Epäili toista miestä. Ainakin kummi on jo kuollut. Kävin haudalla. Sylikummistani en ole kuullut mitään. Itse en parisuhteessa, kun luottamus ja kunnioitus ovat selvät, en ole mustasukkainen.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on petetty ennen, tosi rumasti vieläpä, joten pidän vaistomaisesti silmät ja korvat aina auki. En kyttää, tongi puhelinta, estä menoja tms, mutta kiinnitän kyllä huomiota ristiriitaisiin puheisiin ja tekoihin. Huomaan heti jos joku ei täsmää. Sille ei vaan voi mitään että ikuinen epäilys on jäänyt.
No, mutta tuo on ihan normaalia! Tottakai pitää olla tarkkana eikä olla liian sinisilmäinen, kun kuitenkin ihmisistä kyse... Kyllä sen vaan huomaa, jos joku kaveri onkin "kaveri" tai toinen puuhaa selän takana omiaan... Esimerkiksi pettävän exän kanssa epäilykset heräsi aika pian eikä selitykset Maken sohvalle sammumisesta enää mennyt läpi ja siksi tuo onkin exä. Nykyisen kanssa ei ole tullut kertaakaan sitä fiilistä, että hän kusettaisi jossain asioissa...
Minusta ei ole normaalia. Elämä on liian lyhyt jatkuvaan "mitä jos kuitenkin..."-elämään. Jos tuollaiset epäilyt alkavat olemaan normi suhteessa, on syytä tosiaan miettiä, kannattaako suhdetta jatkaa. Ihan riippumatta siitä, onko niissä perää tai ei. Itse en ainakaan jaksaisi hetkeäkään, jos kumppani epäilisi puheitani. Siinä saisi hoitaa päänsä kuntoon mahdollisimman nopeasti ja siihen asti pitää sen kiinni. Tai olisi vapaa poistumaan.
Ja jos koskaan löydän itseni tonkimasta puhelimia tai sähköpostia... Tunnustan ja haen kyllä apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sen turhasta hermostujan prioiriteetit ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini nainen on muuten tosi kiva ihminen mutta ovien sulkeutuessa todella mustasukkainen. Ei anna käydä ulkona tai kavereilla rauhassa vuosienkaan jälkeen. Etsii taskuista ja kaapeista "todisteista". Surullista kaverin kannalta, hän ei ole oma itsensä eikä onnellinen. Kyllä pitää olla parisuhteessa vapaa. Naisellasi on käsittelemättömiä henkisiä ongelmia. Ja sinulla ehkä myös huonoa itsetuntoa tms? On olemassa myös parisuhteita jossa molemmat voivat hyvin ja sellaisen soisi kaikille. Tsemppiä!
Parisuhteessa vapaa? Ei saatana.
Uskoisin että tarkoitti parisuhteen perustuvan vapaaehtoisuuteen. Ei kenenkään tarvitse elää edes parisuhteessa toisen vaatimusten mukaan. Parisuhde perustuu vuorovaikutukseen ja luottamuksern eikä hyvässä suhteessa tarvitse mitään epäillä. Eletään tätä hetkeä eikä koko ajan pelätä ja epäillä jotain. Ja jos joskus sitten tapahtuu jotain niin se on sen hetken ongelma. Mutta jos koko ajan epäilee ja "varautuu pahimpaan" pilaa kaiken molemmilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini nainen on muuten tosi kiva ihminen mutta ovien sulkeutuessa todella mustasukkainen. Ei anna käydä ulkona tai kavereilla rauhassa vuosienkaan jälkeen. Etsii taskuista ja kaapeista "todisteista". Surullista kaverin kannalta, hän ei ole oma itsensä eikä onnellinen. Kyllä pitää olla parisuhteessa vapaa. Naisellasi on käsittelemättömiä henkisiä ongelmia. Ja sinulla ehkä myös huonoa itsetuntoa tms? On olemassa myös parisuhteita jossa molemmat voivat hyvin ja sellaisen soisi kaikille. Tsemppiä!
Parisuhteessa vapaa? Ei saatana.
Uskoisin että tarkoitti parisuhteen perustuvan vapaaehtoisuuteen. Ei kenenkään tarvitse elää edes parisuhteessa toisen vaatimusten mukaan. Parisuhde perustuu vuorovaikutukseen ja luottamuksern eikä hyvässä suhteessa tarvitse mitään epäillä. Eletään tätä hetkeä eikä koko ajan pelätä ja epäillä jotain. Ja jos joskus sitten tapahtuu jotain niin se on sen hetken ongelma. Mutta jos koko ajan epäilee ja "varautuu pahimpaan" pilaa kaiken molemmilta
Ei tarvitse, ei. Mieheni ei pidä siitä, että tanssin hitaita toisten miesten kanssa. En tee niin, koska tiedän että puolisoni ei siitä pidä ja kunnioitan puolisoni mielipidettä. Jos haluaisin ärsyttää tahallani puolisoani, tekisin niin. Jos ei ole mitään joustoa puolisoa kohtaan, kannattaa lopettaa suhde ja elää omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitti huomiota aloituksessa tuo, kuinka "huvittavinta" on, ettei vaimo myönnä itse sairaalloista mustasukkaisuuttaan. En epäile, etteikö tässä tilanteessa mustasukkaisuuttakin olisi, mutta on myös suhteita joissa toisen niskoille yritetään sälyttää mustasukkaisen rooli, minkä takia pitää valehdella ja jättää kertomatta asioita koska toinen on muka niin mustasukkainen ettei tälle uskalla puhua.
Itselläni on ollut tällainen suhde, jossa tekemiseni tulkittiin mustasukkaisuudeksi. Jos olin ärtynyt siitä, että mies tulee kotiin klo 4 yöllä ja herättää vaikka minulla on työaamu, olin kuulemma mustasukkainen baarista olosta. Kun sanoin etten pidä punaisista hiuksista (itselläni), johtui se muka siitä että miehen exällä oli punaiset hiukset ja olin mustasukkainen hänestä. Jne, jne.
Ehkä miehellä on ollut joskus joku mustasukkainen naisystävä, jonka jälkeen alkanut kuvitella kaikilla naisilla samanlaisia ajatuskulkuja. Toisekseen hän myös selvästi sai jonkinlaisia kiksejä siitä että olisin mustasukkainen ja yritti monin keinoin lietsoa mustasukkaisuutta minussa. Harmi vaan, etten ole lainkaan mustasukkainen vaan ennemminkin jos minusta tuntuu, että mies on kiinnostuneempi jostakusta muusta kuin minusta, tulee lähinnä surullinen olo ja alan emotionaalisesti nopeasti etääntyä miehestä, niin että loppujen lopuksi kun mustasukkaisuutta kalasteleva käytös jatkuu tarpeeksi kauan, minulle on aivan sama mitä mies tekee ja mitä ei.
Mulla oli ihan samanlainen tapailusuhde, joka kylläkin nopeasti päättyi vastaavanlaiseen käytökseen. Mies yritti tahallaan tehdä mustasukkaiseksi, ja itse mustisteli asioista joista ei voi mustistella. Esim. itse lähti onnesta soikeana pe-su reissuun 400km päähän, johon minä en "millään mahtuisi mukaan"(vaikka olin jo heti sanonut etten lähtisi mukaan vaikka mahtuisikin), ja hehkutteli pari viikkoa etukäteen miten mukavaa siellä tulisikaan olemaan, ja voi harmi kun en mahdu mukaan! Ekstempore sitten kun hän reissuunsa lähti, niin kaveri soitti että nyt lähdetään katsomaan hänen kaverinsa bändiä. Mies soitteli sitten että matka oli mennyt hyvin, ja häne ei nyt mitenkään reissultansa kerkeä puhelinta räpläämään, että voi olla ettei häneen saa nyt yhteyttä sitten ennen kuin sunnuntaina vasta. Sanoin että okei. Kuitenkin hän illalla laittoi hehkutteluviestin, että on niin mukavaa siellä reissunpäällä, ihania ihmisiä, ja tutustunut tosi hyvin mirkkuun ja seijaan, ja ovat niin ihania ihmisiä, semmoisia nuoria pimuja! Laitoin sitten viestin takaisin että hieno homma, mä olen just lähdössä kaverin kanssa keikalle, niin johan alkoi puhelin soimaan. Bändi oli juuri aloittamassa, joten sanoin että en pysty nyt puhumaan, että hyvää reissua, nähdään sunnuntaina! Ensimmäisen setin jälkeen kun tauolla puhelinta katsoin, niin 15 puhelua ja varmaan 100 viestiä tullut. Sävyn varmaan arvaattekin... Laitoin takaisin viestin että soitan kun keikka loppuu. Tähän puheluun mies ei vastannut, vaan oli laittanut puhelimen kiinni. Noh, hippasteltiin kaverin kanssa sitten pikkutunneille asti, suurimmaksi osaksi bäkkärillä, koska kaverin frendit olivat siellä, plus ilmaiset juomat ja muutenkin hyvä meno. Kotiin kun pääsin niin mies odotti siellä myrsykn merkkinä. En edes jaksa selittää mihin kaikkeen absurdiuteen hän vielä pääsi, mutta tällainen tarina tosielämästä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitti huomiota aloituksessa tuo, kuinka "huvittavinta" on, ettei vaimo myönnä itse sairaalloista mustasukkaisuuttaan. En epäile, etteikö tässä tilanteessa mustasukkaisuuttakin olisi, mutta on myös suhteita joissa toisen niskoille yritetään sälyttää mustasukkaisen rooli, minkä takia pitää valehdella ja jättää kertomatta asioita koska toinen on muka niin mustasukkainen ettei tälle uskalla puhua.
Itselläni on ollut tällainen suhde, jossa tekemiseni tulkittiin mustasukkaisuudeksi. Jos olin ärtynyt siitä, että mies tulee kotiin klo 4 yöllä ja herättää vaikka minulla on työaamu, olin kuulemma mustasukkainen baarista olosta. Kun sanoin etten pidä punaisista hiuksista (itselläni), johtui se muka siitä että miehen exällä oli punaiset hiukset ja olin mustasukkainen hänestä. Jne, jne.
Ehkä miehellä on ollut joskus joku mustasukkainen naisystävä, jonka jälkeen alkanut kuvitella kaikilla naisilla samanlaisia ajatuskulkuja. Toisekseen hän myös selvästi sai jonkinlaisia kiksejä siitä että olisin mustasukkainen ja yritti monin keinoin lietsoa mustasukkaisuutta minussa. Harmi vaan, etten ole lainkaan mustasukkainen vaan ennemminkin jos minusta tuntuu, että mies on kiinnostuneempi jostakusta muusta kuin minusta, tulee lähinnä surullinen olo ja alan emotionaalisesti nopeasti etääntyä miehestä, niin että loppujen lopuksi kun mustasukkaisuutta kalasteleva käytös jatkuu tarpeeksi kauan, minulle on aivan sama mitä mies tekee ja mitä ei.
Mulla oli ihan samanlainen tapailusuhde, joka kylläkin nopeasti päättyi vastaavanlaiseen käytökseen. Mies yritti tahallaan tehdä mustasukkaiseksi, ja itse mustisteli asioista joista ei voi mustistella. Esim. itse lähti onnesta soikeana pe-su reissuun 400km päähän, johon minä en "millään mahtuisi mukaan"(vaikka olin jo heti sanonut etten lähtisi mukaan vaikka mahtuisikin), ja hehkutteli pari viikkoa etukäteen miten mukavaa siellä tulisikaan olemaan, ja voi harmi kun en mahdu mukaan! Ekstempore sitten kun hän reissuunsa lähti, niin kaveri soitti että nyt lähdetään katsomaan hänen kaverinsa bändiä. Mies soitteli sitten että matka oli mennyt hyvin, ja häne ei nyt mitenkään reissultansa kerkeä puhelinta räpläämään, että voi olla ettei häneen saa nyt yhteyttä sitten ennen kuin sunnuntaina vasta. Sanoin että okei. Kuitenkin hän illalla laittoi hehkutteluviestin, että on niin mukavaa siellä reissunpäällä, ihania ihmisiä, ja tutustunut tosi hyvin mirkkuun ja seijaan, ja ovat niin ihania ihmisiä, semmoisia nuoria pimuja! Laitoin sitten viestin takaisin että hieno homma, mä olen just lähdössä kaverin kanssa keikalle, niin johan alkoi puhelin soimaan. Bändi oli juuri aloittamassa, joten sanoin että en pysty nyt puhumaan, että hyvää reissua, nähdään sunnuntaina! Ensimmäisen setin jälkeen kun tauolla puhelinta katsoin, niin 15 puhelua ja varmaan 100 viestiä tullut. Sävyn varmaan arvaattekin... Laitoin takaisin viestin että soitan kun keikka loppuu. Tähän puheluun mies ei vastannut, vaan oli laittanut puhelimen kiinni. Noh, hippasteltiin kaverin kanssa sitten pikkutunneille asti, suurimmaksi osaksi bäkkärillä, koska kaverin frendit olivat siellä, plus ilmaiset juomat ja muutenkin hyvä meno. Kotiin kun pääsin niin mies odotti siellä myrsykn merkkinä. En edes jaksa selittää mihin kaikkeen absurdiuteen hän vielä pääsi, mutta tällainen tarina tosielämästä :D
Oi kuule! Messumatkoilla hierojapisteen hupakoille skumpan roudaamista ja narsemista käymään omalla brändillä. Tästä tarkkaa tilitystä, myös siitä, ketkä kuumimpia. Tätä eri variaatioina _vuosia_. Muiden naisten hysteeristä fanitusta. Vaikea edes kertoa kaikkea - niin uskomatonta ja sadistista settiä.
Vierailija kirjoitti:
Sano työkaverillesi, että ette mene mökille. Sillä se tilanne on selvä ja kaikilla on hyvä olla.
Jos et ap ymmärrä vaimosi mustasukkaisuutta, niin sinulla taitaa olla jotain salattavaa ja käry on käynyt ennenkin. Epäluotettavaan kumppaniin ei ole helppo luottaa. Se on ihan sama kuin vaikka työpaikalla sinulla olisi työkaveri, jonka kanssa pitäisi tehdä joku todella tärkeä työ kahdestaan. Saat työkaverin kiinni kerran pari siitä, että tämä ei ole tehnyt työtään tai hän on tehnyt sen huolimattomasti. Osaatko silloin luottaa ja uskoa häneen, että tämä ei söhli enää? Luotatko, että ne pari isohkoa huolimattomuusvirhettä olivat vain vahinko? Vai alatko katsomaan työkaverin tekemisiä entistä tarkemmin ja tekemään jopa hänen selän takana omia tutkimuksia siitä, että työ etenee niin kuin pitää? Luultavasti.
Enpä kyllä haluaisi sinua työkaverikseni. Kytätä työkaverin tekemisiä? Mitä sinne työpaikalle on tultu tekemään, tuskin kyttäyksestä maksetaan? Ehkäpä olisi peiliin katsomisen paikka, että miten ajattelet kanssaihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi kuule! Messumatkoilla hierojapisteen hupakoille skumpan roudaamista ja narsemista käymään omalla brändillä. Tästä tarkkaa tilitystä, myös siitä, ketkä kuumimpia. Tätä eri variaatioina _vuosia_. Muiden naisten hysteeristä fanitusta. Vaikea edes kertoa kaikkea - niin uskomatonta ja sadistista settiä.
Ja mitään näitä tekemisiä ja satuttamisia ei koskaan pyydetty anteeksi. Anteeksi pyydettiin sitä, että oltiin loukattu tunteitani, mutta väärin ei omasta mielestä oltu toimittu.
”Ihan normaalia!”
Suhteessa jos ilmenee sairaanloista mustasukkaisuutta, niin eikös se kerro luottamuksen puutteesta? Jos ei ole luottamusta, niin mitä järkeä olla parisuhteessa?
Eli jos luottamuksen puute jatkuu niin parisuhdetta ei kannata jatkaa vaan etsiä parisuhdekelpoisempi kumppani. Helppoa ja yksinkertaista
Ohis, mutta se oikea sanamuoto on "sairaalloinen". Ei sairaanloinen eikä sairaaloinen.
Kiitos ja anteeksi. Jatkakaa.
Epäilys mihin? Oletko sinä saman kanssa edelleen suhteessa? Jos et ole niin miksi et anna jo olla tai eroa miehestäsi joka EI OLE sama henkilö kuin EX? Koetko, että on oikein epäillä nykyistä?