Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arki mustasukkaisen vaimon kanssa hankalaa.

Vierailija
16.05.2019 |

On jo kauan ärsyttänyt tämä vaimon mustasukkaisuus. Huvittavinta on se, ettei myönnä olevansa sairaalloisen mustis.
Ja sitten pitää vältellä tilanteita missä saisi jonkun mustasukkaisuuskohtauksen.

Esimerkkinä tänään, että juttelin kesäsuunnitelmista naispuolisen työkaverin kanssa ja selvisi, että meidän lomareissu menisi heidän mökkinsä läheltä. Ja sen vuoksi kutsui meidät heidän mökille. Nyt mietin, että pitäisikö kertoa kotona kutsusta. Jos kerron niin alkaa mustismökötys, että mitä olen mennyt juttelemaan ja miksi tällaosta ja panenko sitä.
Jos taas en kerro niin tämä kaveri saattaa esim firman juhlissa kysyä meiltä että ollaanko tulossa mökille ja silloin tulisi vielä pahempi show.

Onko tällaista muilla tai onko toisinpäin, että mies on mustis. Omassa tuttavapiirissä se mustasukkainen on aina se nainen parisuhteessa.

Kommentit (187)

Vierailija
161/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Minulta tivattiin miksi juttelin kertausharjoituksessa meidän ryhmään kuuluneelle naiselle tai miksi juttelin naispuolisen vanhan luokkakaverin kanssa puhelimessa.

No miksi juttelit?

Tämä. Tiesit loukkaavasi mutta juttelu oli tärkempää.

Ei vaan itsemääräämisoikeus on tärkeämpää. Se, että nainen loukkaantuu jos mies juttelee vaikka kertaharjoituksissa naiselle, ei ole mikään peruste jättää keskusteluita käymättä. Loukkaantujan on syytä korjaantua tai ottaa ero.

Ero ehdottomasti sinusta. Änget noihin tilanteisiin, ja tästäkin huomaa kuinka paljon mielihyvää niistä saat.

Älä sinä siellä netin takana rätkytä tietäväsi minusta mitään. Sen sanon, että puhun kun puhutellaan tai puhun jos on itsellä asiaa. Vaimoni tai naiset eivät minulta tätä ihmisoikeutta pois vie. Jos ei osaa tavallisen puhumiseen suhtautua ahdistumatta niin ovia aukeaa toiseenkin suuntaan ja aina voidaan yhdessä katsoa jotain netistä ammattiauttajien numeroita lähtiessä. Jospa ongelma joskus helpottaisi.

Hyi saatana mikä äijä. Toivottavasti vaimosi juoksee - ja kaikki muut naiset myös. Olet kuvottavaa sakkaa.

Ja tämä siksi, että en suostu siihen että muut ihmiset kertovat minulle kelle saa puhua ja kelle ei?

Vierailija
162/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisessa suhteessa eläminen on kamalaa juuri esimerkiksi tuon takia että koko ajan joutuu miettimään sanooko toiselle jostain "normaalista" asiasta vai ei ja joutuu pelkäämään molempien vaihtoehtojen seuraamuksia.

Minulla esimerkiksi ex-mies oli sellainen että jos olin vaikka lenkillä ja naapurin mies kysyi/sanoi jotain (mielestäni on ihan normaalia että naapurille sanotaan jotain), menin ihan paniikkiin kun en tiennyt että voinko kertoa miehelle että puhuin naapurin kanssa koska

a) jos kerron että puhuin naapurin kanssa -> mökötys

b) jos en kerro, joudun pelkäämään että naapuri sanoo ohi mennen miehelle että jutteli kanssani -> suuttumus ja vielä pidempi mökötys

Muistan kun olin joskus kotona päivän ollessani käyttänyt kahta kahvikuppia (en muistanut että olin jo ottanut yhden) niin mies tuli kotiin ja epäili että meillä on käynyt joku (mies) kun on kaksi käytettyä kahvikuppia -> mökötys ja syyttely ym

Toinen juttu että kerran mies huomasi että minulla on vara-alushousut laukussa autossa. Kaikki naiset tietää että on ihan normaalia pitää vara-alushousuja mukana jos vaikka alkaa menkat tms. tulee joku muu tilanne että joutuu vaihtamaan. Mutta mieheni mielestä tämä oli sen takia että voin vaihtaa alushousut jalkaan kun olen harrastanut seksiä jonkun muun miehen kanssa. Esimerkkejä on monia muitakin, tässä vain pari.

No. Avioliittomme loppui siihen kun mies itse petti minua kahdesti. Ensimmäisen kerran annoin anteeksi, toisen kerran jälkeen lähdin. Itse en koskaan häntä pettänyt, en avioliiton aikana edes tanssinut kenenkään miehen kanssa enkä halannut ketään muuta kuin omaa aviomiestäni. 

Tästä pitäisi tehdä gallup. Onko teillä vaihtoalkkarit aina varalta mukana? Ylös=kyllä alas=ei

Itselläni ei nimittäin ikinä ole ollut, tampponeja kyllä ja siteitä. Pitäisihän niille verisille pikkareille olla joku pussikin mukana, ei niitä voi suoraan laukkuun tunkea. Voi roskiinko menee?

Joka tapauksessa varmasti jollain on, en väitä valheeksi. Itselläni vain on aika täsmällinen kierto ja aina ennen menkkoja vatsa juilii niin, että tiedän laittaa siteen. Mutta joillain ei varmaan ole ollenkaan oireita.

Ihan siis aloin miettimään tuota, että onko muka kaikilla mukana. Tuohon kahvikuppijuttuun samaistun, vapaapäivinä levittelen niitä ympäri asuntoa kunnes ei ole puhtaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Minulta tivattiin miksi juttelin kertausharjoituksessa meidän ryhmään kuuluneelle naiselle tai miksi juttelin naispuolisen vanhan luokkakaverin kanssa puhelimessa.

No miksi juttelit?

Ei vaan itsemääräämisoikeus on tärkeämpää. Se, että nainen loukkaantuu jos mies juttelee vaikka kertaharjoituksissa naiselle, ei ole mikään peruste jättää keskusteluita käymättä. Loukkaantujan on syytä korjaantua tai ottaa ero.

Ero ehdottomasti sinusta. Änget noihin tilanteisiin, ja tästäkin huomaa kuinka paljon mielihyvää niistä saat.

Älä sinä siellä netin takana rätkytä tietäväsi minusta mitään. Sen sanon, että puhun kun puhutellaan tai puhun jos on itsellä asiaa. Vaimoni tai naiset eivät minulta tätä ihmisoikeutta pois vie. Jos ei osaa tavallisen puhumiseen suhtautua ahdistumatta niin ovia aukeaa toiseenkin suuntaan ja aina voidaan yhdessä katsoa jotain netistä ammattiauttajien numeroita lähtiessä. Jospa ongelma joskus helpottaisi.

Sinulla ei ole koskaan edes ollut mitään naista.

Vierailija
164/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi juttelit?

Eikä tule olemaankaan. Onneksi.

Minäminäminäminäminäminäminä!

Vierailija
165/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaihtamalla parane. Huomaat varmaan kuinka skitsoja ja mustiksia naisia täällä on.

Vierailija
166/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile miestä, luulen muutenkin että olet sinne päin ongelminesi.

Vierailija
167/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä vtun trollipskaa. Voisitko jo lopettaa, aikuinen nainen. 😴😴

Vierailija
168/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi juttelit?

Eikä tule olemaankaan. Onneksi.

Minäminäminäminäminäminäminä!

Ei ole minäminä vai itsemääräämisoikeus MOLEMMILLE. Vaimolla on oikeus jutella kertausharjoituksissaan miehille, en minä sitä kieltämään lähde.

Taitaa mammoja pillastuttaa kun mies ei taivukaan naisen painostuksen alla?

Vierailija
169/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä vtun trollipskaa. Voisitko jo lopettaa, aikuinen nainen. 😴😴

Nainen?

Vierailija
170/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-suhteeni aikana minun piti sanoa naispuolisille työtovereilleni, etteivät nämä saa kiinnittää minuun minkäänlaista huomiota, jos näkevät minut puolisoni kanssa kaupungilla vapaa-ajalla. Ei siis moikkausta, hymyä tai edes katsetta.

Ai miksikö? Ihan siksi, että muuten seurauksena olisi ollut viikon mökötys ja mykkäkoulu.

Naispuoliset työkaverit irvailivat tästä töissä ja uhkasivat seuraavalla kaupunki tapaamisella tulla halimaan ja flirttaamaan oikein kunnolla.

P. S. Ex-puoliso petti minua kolmen eri miehen kanssa suhteemme aikana.

Teit todella rumasti ja olit vaimollesi epälojaali,etkä yhtään luottamuksen arvoinen, laverrellessasi tuollaisia asioita ulkopuolisille ja vieläpä juurikin näille työkaverille. Eikö sinun kuuluisi suojella omaa rakastasi niin,että olisit luottamuksen arvoinen? Vai haluatko kylillä kaikkien puhuvan epäarvostavastasi ja pilkaten vaimosi henkilökohtaisesta heikkoudesta? Taisi olla aihetta,koska et pysty olemaan vaimosi luitettavana tukena, uskottuna. Vaimosi huomaa oudon liikehdinnän ympärillään ja mustasukkaisuus pahenee. Eikä aiheetta: et ole ollut luotettava ja lojaali kumppani,vaan epäkunnioittava laverteleja. Et ole vaimosi luottamuksen arvoinen. Tajuatko itse tätä asiaa?

Vierailija
171/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Mustasukkaisen” kannattaa hankkiutua omistavaan ja symbioottiseen rakakussuhteeseen. Vapaudebkaipuiset lapsiaikuiset tulevat leikkisihteissaan satuttamaan aina - kaikki muu kiinnostaa.

Symbioottista rakkaussuhdetta haluavien kannattaa perustaa perheyritys. Saa olla 24/7 yhdessä kumppanin kanssa.

Kyse on sielullisesta symbioosista. Jos rakastaa _todella_, kukaan muu ei kiinkosta, millään tasolla. Toinen on aina prioriteetti, ja tämä on molemminpuolista.

Tämä. Sitten on tietysti näitä leikkirakkaussuhteita joissa ollaan ”vapaita”.

Voivoi teitä.

Kahden sivistyneen ja järkevän aikuisen parisuhde perustuu luottamukseen ja rakkauteen. Toista ei voi muuttaa eikä omistaa. Me elämme omaa elämäämme ja menemme ja tulemme täysin vapaasti.

Olisi kamalaa nyhjätä koko ajan kaksin saman ihmisen kanssa, vaikka erittäin rakas onkin.

Elämää te kyllä elätte yhdeassä, mutta ette rakkaussuhdetta. Toivon että teille molemmille sellainen osuu kohdalle! Ja jos et tässä, niin seuraavassa inkarnaatiossa.

Meillä on erittäin hyvä ja rakkaudentäyteinen parisuhde, kiitos vain. Yhdessä kuusi vuotta ja naimisissa kolme. Katsos kun ihmisiä on erilaisia, tiesitkö? Meille tämä sopii varsin mainiosti. Vietämme paljon aikaa yhdessä, mutta meillä on molemmilla yhteisten ystävien lisäksi omatkin ystävät, joiden kanssa vietetään paljon aikaa.

Osaa (miespuolisista) ystävistäni mieheni ei ole edes tavannut. Yhden kanssa (OUNOU!) jaamme hotellihuoneenkin, jos satumme olemaan festari-, teatteri- tai keikkareissulla toisessa kaupungissa. Tämä kaveri on mieheni mielestä outo, eikä hän edes halua viettää hänen kanssaan aikaa. Miehelläni on myös naisystäviä, joiden kanssa hengastelee paljon. Kummallakaan ei ole asian kanssa mitään ongelmaa.

Jos viikossa olen kolme-neljä iltaa mieheni kanssa ja loput muualla, ei se vie meidän parisuhteesta tai rakkaudesta mitään pois. Päinvastoin, silloin se yhdessä vietetty aika on vielä erityisempää.

Olet vielä nuori ja lapsellinen. Ettekä kovin sitoutuneita ja rakastuneita. Lapsellista. Kyllä aika opettaa.

Vierailija
172/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän pitäisi mennä sinun työkaverin mökille?

Lomaa ei vietetä työkavereiden seurassa.

Ajakaa sen paikan ohi.

Kerro vaimollesi että tämmöinen kutsu tuli.

Siitä seuraa mustiskohtauksia.

No mieti haluatko olla aina epäiltynä?

Ja sitten ihmetellään kun maailma on pinnallinen ja ihmisen yksinäisiä ja ahdistuneita.

Jumalauta mies saa kutsun mökille joka on matkan varrella siitä ollaan mieltä, että ajakaa ohi, älkää menkö! Menkää introvertit ja muut koppavat oman perseen nuolijat hoitoon. :)

Taidat olla sinkku tai nuori "vapaasti elävä".. Et vielä ymmärrä.

Vierailija
173/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole lapsia: JUOKSE! Pahenee iän myötä, ja sitten kun on lapsia. Oikeasti. Usko mua. 

Pahenee jos salailet ja oletat kaikesta,että mustasukkaisuutta. Josxet salli toisen kysymyksiä, etkä tue ja huomioi, vaan leimaat vain hulluksi tai vainoharhaiseksi epävarmuuden aikana. Toisaalta,em. tyypin seuralainen tulee kyllä olemaan epävarma. Surullista. Jos retostelet muille mustasukkaisuudesta,sen sijaan että tukisit ja huomioisit kumppaniasi mustasukkaisuuden poistaen. Taitaa mustasukkaisella loppujen lopuksi olla usein syy.

Salailu,puhumattomuus,tylyys,huomioimattomuus,vihaisuus,valheet,se miten toista kohtelet ja arvostat ja kuuntelet,miten suhtaudut muihin naisiin ja pidätkö naisystäväreuhkaa lapsellisesti yllä pariuduttuasi. Annatko lahjoja, ehkä kukkiakin naisystävillesi? Naispuolisille työkavereille? Kuinka paljon kerrot asioostasi ja kumppanisi asioista esim. työkavereillesi tai muille naisille? Osaatko pitää rajat äidillesi ja sisaruksillesi kumppanisi ja oman elämäsi suhteen? Tämä kaikki vaikuttaa siihen,miten varma tai epävarma kumppanisi on.

Vierailija
174/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole lapsia: JUOKSE! Pahenee iän myötä, ja sitten kun on lapsia. Oikeasti. Usko mua. 

Pahenee jos salailet ja oletat kaikesta,että mustasukkaisuutta. Josxet salli toisen kysymyksiä, etkä tue ja huomioi, vaan leimaat vain hulluksi tai vainoharhaiseksi epävarmuuden aikana. Toisaalta,em. tyypin seuralainen tulee kyllä olemaan epävarma. Surullista. Jos retostelet muille mustasukkaisuudesta,sen sijaan että tukisit ja huomioisit kumppaniasi mustasukkaisuuden poistaen. Taitaa mustasukkaisella loppujen lopuksi olla usein syy.

Salailu,puhumattomuus,tylyys,huomioimattomuus,vihaisuus,valheet,se miten toista kohtelet ja arvostat ja kuuntelet,miten suhtaudut muihin naisiin ja pidätkö naisystäväreuhkaa lapsellisesti yllä pariuduttuasi. Annatko lahjoja, ehkä kukkiakin naisystävillesi? Naispuolisille työkavereille? Kuinka paljon kerrot asioostasi ja kumppanisi asioista esim. työkavereillesi tai muille naisille? Osaatko pitää rajat äidillesi ja sisaruksillesi kumppanisi ja oman elämäsi suhteen? Tämä kaikki vaikuttaa siihen,miten varma tai epävarma kumppanisi on.

Pitää osata pitää rajat myös oman sukupuolen kavereiden kanssa, kun pariutuu. Se alkaa sillä, että oma rakas on läheisin ja on oltava lojaali. Et voi puida rakkaasi ongelmia ja parisuhdetta tai seksielämää kavereiden kanssa, tai viettää samanlaista sinkkuelämää kaverit aina etusijalla ja vaimo yksin kotona itkemään.

Vierailija
175/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit rakkaasi naurunalaiseksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-suhteeni aikana minun piti sanoa naispuolisille työtovereilleni, etteivät nämä saa kiinnittää minuun minkäänlaista huomiota, jos näkevät minut puolisoni kanssa kaupungilla vapaa-ajalla. Ei siis moikkausta, hymyä tai edes katsetta.

Ai miksikö? Ihan siksi, että muuten seurauksena olisi ollut viikon mökötys ja mykkäkoulu.

Naispuoliset työkaverit irvailivat tästä töissä ja uhkasivat seuraavalla kaupunki tapaamisella tulla halimaan ja flirttaamaan oikein kunnolla.

P. S. Ex-puoliso petti minua kolmen eri miehen kanssa suhteemme aikana.

Teit todella rumasti ja olit vaimollesi epälojaali,etkä yhtään luottamuksen arvoinen, laverrellessasi tuollaisia asioita ulkopuolisille ja vieläpä juurikin näille työkaverille. Eikö sinun kuuluisi suojella omaa rakastasi niin,että olisit luottamuksen arvoinen? Vai haluatko kylillä kaikkien puhuvan epäarvostavastasi ja pilkaten vaimosi henkilökohtaisesta heikkoudesta? Taisi olla aihetta,koska et pysty olemaan vaimosi luitettavana tukena, uskottuna. Vaimosi huomaa oudon liikehdinnän ympärillään ja mustasukkaisuus pahenee. Eikä aiheetta: et ole ollut luotettava ja lojaali kumppani,vaan epäkunnioittava laverteleja. Et ole vaimosi luottamuksen arvoinen. Tajuatko itse tätä asiaa?

Ja luotettava ja lojaali vaimo petti miestä KOLMEN vieraan miehen kanssa!

Vierailija
176/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyy puhua työkaveri muijan kanssa kesälomista en ymmärrä.Taidat haluta mennä sen mökille?

Vierailija
177/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on mustasukkainen, syy on palstalaisten mukaan yleensä se, että mies itse pettää. Nyt kun nainen on mustasukkainen, syy on se, että mies pettää. Eli miehen syy aina 😂😂😂

Tommonen mustasukkaisuus ei todellakaan ole normaalia. Itse en kykenisi olemaan parisuhteessa mustasukkaisen ihmisen kanssa. Oon aina lähtenyt suhteeseen sillä oletuksella, että molemminpuolinen luottamus, uskollisuus ja toisen kunnioitus on 100%.

Vierailija
178/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää osata pitää rajat myös oman sukupuolen kavereiden kanssa, kun pariutuu. Se alkaa sillä, että oma rakas on läheisin ja on oltava lojaali. Et voi puida rakkaasi ongelmia ja parisuhdetta tai seksielämää kavereiden kanssa, tai viettää samanlaista sinkkuelämää kaverit aina etusijalla ja vaimo yksin kotona itkemään.

Joskus niitä on hyvä puida ettei leviä pää ja tule hulluksi. Lojaalius ei ole puhumattomuutta. Toki niitä asioita sitten kerrotaan vaan niille kaikista luotettavimmille ihmisille, ei kenelle tahansa. Tämä sivusta. 

Vierailija
179/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan tai ero.

Vierailija
180/187 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiaan tai ero.

Ap ei halua erota, sillä hän ei ikimaailmassa saisi enää uutta naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän