Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää jo keskusteltu: Aleksin kaksi raskautta Aleksi elää kolmen miehen perheessä. Hän on synnyttänyt lapsen molemmille kumppaneilleen......

Kommentit (267)

Vierailija
161/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä kyllä lapsia ole ajateltu. Miksi tämän Aleksin piti välttämättä saada kaksi lasta? Ja molemmat vielä eri isille? Yleensä vaikkapa luovutusspermaa käyttävät haluavat käyttää samaa luovuttajaa ihan vain siitä syystä, että syntyvät lapset olisivat biologisia sisaruksia keskenään. Ja ikäero ehdottomasti enemmän kuin 12 kuukautta. 

Nyt tilanne on se, että isoveli (vai sisko?) sai siskopuolen, joka on häntä vain vuoden nuorempi. Heillä on sama äiti, joka omasta mielestään on isä kummallekin, mutta eri isät, joista nuoremman iskä on biologisesti nainen. Biologinen iskä on joku pariskunnan tuttu. 

Esikoisen iskä seurustelee sekä äidin (eli isän) kanssa, joka on samalla hänen juridinen ex-miehensä, että jonkun kolmannen tyypin kanssa. Äiti (eli isä) on ottanut avioeron iskästä, jotta siskopuolen nais-isästä tulisi juridinen iskä. Kuopuksen iskä on entinen nainen ja hän on naimisissa äidin (eli isän) kanssa ja on vain ajan kysymys, milloin hänkin alkaa polyamorisen suhteen jonkun kolmannen friikin kanssa. Lapset seilaavat äidin (eli isän) kanssa kahden kodin väliä eivätkä ole sukua toisilleen kuin hänen kauttaan. Ja kaiken aikaa iskät sekstaavat toistensa kanssa ristiin ja popsivat testosteronia.

Sanoisin, että perussuomalaiset ja kristillisdemokraatit nielaisivat Hesaria lukiessaan aamukahvit väärään kurkkuun tästä uutisesta.

Vierailija
162/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka leikkii miestä teki lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kuvio on ihan ok, jos itse on maksanut harrastuksensa.

Ei ihan näinkään. Jos hommaan vaimon kanssa lapsen ja päätän luopua lapsesta, niin saanko heittää hänet jokeen jos olemme vaimon kanssa yhteisymmärryksessä tästä? Mitä se teille muille kuuluu

Vierailija
164/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mikään ei riitä, elämä Niin tylsää, johon täytyy hakea laidasta laitaan kokemuksia tai sitten julkisuus vaan huumaa.

Ei taida erota oleellisesti AV:n pelleistä joita tässäkin ketjussa esiintyy useita. Kokemukset ja elämä haetaan AV:lta. Pellet kuorossa kompaavat toisiaan.

Ei täällä mitään kuorossa kompata, vaan ihmiset sanovat suoraan ettei tossa touhussa ole päätä eikä häntää, koska siinä ei ole.

Seliseli... Pää rektumissa olevat sanovat sitä mitä rektum suoltaa. Oletko/oletteko ikinä miettineet ettei teidän jutuissa ainakaan ole mitään päätä eikä häntää. :) Ihan suoraan sanottuna.

Kasva sinä vielä ja opettele mikä on totta ja mikä ei ole totta. Kaikkiin humpuuki-ilmiöihin ei kannata suinpäin rynnätä mukaan uskomaan ja komppaamaan. 

Opit sen vielä, toivottavasti. 

Sinun kohdallasi siis peli on menetetty. Pahoitteluni. Valitettavasti olet selvästi sotkeutunut maailman tunnetuimpaan ja vihatuimpaan humpuukkiin joka on tehnyt tuhoa jo sen synnystä lähtien. Ei olisi tosiaan kannattanut satukirjaan uskoa ja ryhtyä komppaamaan sen sanaa. Opettele siis sinä. Ehkä vielä voit pelastua ja "valaistua."

Mitä ihmettä höpötät siellä.

Jos raamattuun viittaat, niin en ole minkäänsortin uskovainen, anteeksi nyt vain.

Biologian tunneilla tuli käytyä kyllä, eikä ne opetukset satua olleet. Mitähän ne mahtavat nykyään siellä teidän peruskoulussa opettaa. 

Vierailija
165/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä kyllä lapsia ole ajateltu. Miksi tämän Aleksin piti välttämättä saada kaksi lasta? Ja molemmat vielä eri isille? Yleensä vaikkapa luovutusspermaa käyttävät haluavat käyttää samaa luovuttajaa ihan vain siitä syystä, että syntyvät lapset olisivat biologisia sisaruksia keskenään. Ja ikäero ehdottomasti enemmän kuin 12 kuukautta. 

Nyt tilanne on se, että isoveli (vai sisko?) sai siskopuolen, joka on häntä vain vuoden nuorempi. Heillä on sama äiti, joka omasta mielestään on isä kummallekin, mutta eri isät, joista nuoremman iskä on biologisesti nainen. Biologinen iskä on joku pariskunnan tuttu. 

Esikoisen iskä seurustelee sekä äidin (eli isän) kanssa, joka on samalla hänen juridinen ex-miehensä, että jonkun kolmannen tyypin kanssa. Äiti (eli isä) on ottanut avioeron iskästä, jotta siskopuolen nais-isästä tulisi juridinen iskä. Kuopuksen iskä on entinen nainen ja hän on naimisissa äidin (eli isän) kanssa ja on vain ajan kysymys, milloin hänkin alkaa polyamorisen suhteen jonkun kolmannen friikin kanssa. Lapset seilaavat äidin (eli isän) kanssa kahden kodin väliä eivätkä ole sukua toisilleen kuin hänen kauttaan. Ja kaiken aikaa iskät sekstaavat toistensa kanssa ristiin ja popsivat testosteronia.

Sanoisin, että perussuomalaiset ja kristillisdemokraatit nielaisivat Hesaria lukiessaan aamukahvit väärään kurkkuun tästä uutisesta.

Erittäin yksinkertaista. :D

Kyllä enemmistölle demareistakin. 

Vierailija
166/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mikään ei riitä, elämä Niin tylsää, johon täytyy hakea laidasta laitaan kokemuksia tai sitten julkisuus vaan huumaa.

Ei taida erota oleellisesti AV:n pelleistä joita tässäkin ketjussa esiintyy useita. Kokemukset ja elämä haetaan AV:lta. Pellet kuorossa kompaavat toisiaan.

Ei täällä mitään kuorossa kompata, vaan ihmiset sanovat suoraan ettei tossa touhussa ole päätä eikä häntää, koska siinä ei ole.

Seliseli... Pää rektumissa olevat sanovat sitä mitä rektum suoltaa. Oletko/oletteko ikinä miettineet ettei teidän jutuissa ainakaan ole mitään päätä eikä häntää. :) Ihan suoraan sanottuna.

Kasva sinä vielä ja opettele mikä on totta ja mikä ei ole totta. Kaikkiin humpuuki-ilmiöihin ei kannata suinpäin rynnätä mukaan uskomaan ja komppaamaan. 

Sinun kohdallasi siis peli on menetetty. Pahoitteluni. Valitettavasti olet selvästi sotkeutunut maailman tunnetuimpaan ja vihatuimpaan humpuukkiin joka on tehnyt tuhoa jo sen synnystä lähtien. Ei olisi tosiaan kannattanut satukirjaan uskoa ja ryhtyä komppaamaan sen sanaa. Opettele siis sinä. Ehkä vielä voit pelastua ja "valaistua."

Jos raamattuun viittaat, niin en ole minkäänsortin uskovainen, anteeksi nyt vain.

Biologian tunneilla tuli käytyä kyllä, eikä ne opetukset satua olleet. Mitähän ne mahtavat nykyään siellä teidän peruskoulussa opettaa. 

Mitä sinä höpötät? Olen jo peruskoulut käynyt aikoja sitten. Korkeakoulutus vyön alla. Turhaan yrität vaihtaa puheenaihetta ja sitä mikä taustoiltasi olet. Onneksi taidan olla kuitenkin sen verran nuorempi sinua että alla on päivitettyä tietoa asioista.

Vierailija
167/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen se on vaikka kuinka yrittää miestä esittää.

Vierailija
168/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä vielä halunnut vaihtaa rektumin ja suun paikkaa. Kai se on seuraava trendi.

Vierailija
169/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä höpötät? Olen jo peruskoulut käynyt aikoja sitten. Korkeakoulutus vyön alla. Turhaan yrität vaihtaa puheenaihetta ja sitä mikä taustoiltasi olet. Onneksi taidan olla kuitenkin sen verran nuorempi sinua että alla on päivitettyä tietoa asioista.

Mikä taustoiltani sitten olen? 

Koita ymmärtää että enemmistö suomalaisista ei tätä hölynpölyä ymmärrä, mihin sinä niin kovasti uskot.

Se mitä kutsut päivitetyksi "tiedoksi", ei ole muuta kuin pienen kuplan alkujaan ilmoille suoltamaa fantasiaa, jota yritetään normalisoida väittämällä sitä "tiedoksi", että se saisi enemmän uskottavuutta.

Hienoilla sanoilla kikkaillaan, se on aina ollut hyvä kikka huijarien parissa.

Vierailija
170/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika läskiltä näytti se Aleksi.

Vierailija
171/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi peittivät kasvonsa kuvissa. Kumminkin kaikki saa selville ja leikkikoulun pihalla jo alkavat viskellä lapsia kävyillä ja paskakikkareilla. Eihän nuo salaisuudet säily kovin kauaa.

Vierailija
172/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tästä seuraa, kun kaikki mahdollinen ja epänormaali vapautetaan ja sallitaan.

Mitä on seurannut ja mistä? Ei käy ilmi päivittelystäsi.

Vierailija
173/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen transmies, mutta synnyttänyt kaksi lasta. Juridinen sukupuolen muutos toki odottelee vielä, ovat olleet minun kanssani tiukempia kuin jutun päähenkilön kanssa En itse koe, että raskaus ja lapsen hoito liittyisivät erityisesti naisena olemiseen. enemmänkin näen, että nyt kun minulla on vielä kehossani nämä ominaisuudet, niin kannattaa mieluummin käyttää niitä, muut keinot saada omia lapsia ovat paljon vaikeampia. Rintojen poiston takia en ole imettänyt. Lapsissa raskainta on se äidittely mikä siinä tulee ulkopuolisilta, itse vanhemmuus sopii minulle. Kyllä meitä on, jotka emme sovi binääriin. Raskasta se toki vielä on kun yhteiskunta on tällä hetkellä niin tiukka näiden normitusten kanssa. 

Siis miten niin et muka kuulu binääriin? Sinulla on ilmeisesti toimiva kohtu, munasarjat ja vagina (sekä rinnat jotka olet silponut pois) kun kerran olet onnistunut synnyttämään kaksi lasta. Eikö tuo ole jo aika selvä merkki että kuulut binäärissä naisen sukupuoleen?

Huoh. Millä tavalla munasarjat, vagina ja kohtu liittyvät nimenomaan naiseuteen? Ne liittyvät naiseuteen vain silloin, jos joku päättää että ne liittyvät vain naiseuteen. Et voi silti päätellä kerrassaan mitään sellaisen henkilön sukupuolikokemuksesta, jonka keho on esimerkiksi tuota mallia. 

Herää jo pahvi. Binäärin ulkopuolella on vaikka mitä. Sinä voit toki pysytellä siellä, mutta et kyllä voi sanella sitä, että muidenkin tulisi siellä viihtyä. Taitaa ahdistaa ihan julmetusti ajatus siitä, että osa ihmisistä elää rohkeasti omaa elämäänsä, toisin kuin sinä, joka olet aina pelosta vapisten tehnyt kuten valtio käskee. Ettei kukaan vaan katsoisi pitkään. <3 

Vierailija
174/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen transmies, mutta synnyttänyt kaksi lasta. Juridinen sukupuolen muutos toki odottelee vielä, ovat olleet minun kanssani tiukempia kuin jutun päähenkilön kanssa En itse koe, että raskaus ja lapsen hoito liittyisivät erityisesti naisena olemiseen. enemmänkin näen, että nyt kun minulla on vielä kehossani nämä ominaisuudet, niin kannattaa mieluummin käyttää niitä, muut keinot saada omia lapsia ovat paljon vaikeampia. Rintojen poiston takia en ole imettänyt. Lapsissa raskainta on se äidittely mikä siinä tulee ulkopuolisilta, itse vanhemmuus sopii minulle. Kyllä meitä on, jotka emme sovi binääriin. Raskasta se toki vielä on kun yhteiskunta on tällä hetkellä niin tiukka näiden normitusten kanssa. 

Siis miten niin et muka kuulu binääriin? Sinulla on ilmeisesti toimiva kohtu, munasarjat ja vagina (sekä rinnat jotka olet silponut pois) kun kerran olet onnistunut synnyttämään kaksi lasta. Eikö tuo ole jo aika selvä merkki että kuulut binäärissä naisen sukupuoleen?

Huoh. Millä tavalla munasarjat, vagina ja kohtu liittyvät nimenomaan naiseuteen? Ne liittyvät naiseuteen vain silloin, jos joku päättää että ne liittyvät vain naiseuteen. Et voi silti päätellä kerrassaan mitään sellaisen henkilön sukupuolikokemuksesta, jonka keho on esimerkiksi tuota mallia. 

Herää jo pahvi. Binäärin ulkopuolella on vaikka mitä. Sinä voit toki pysytellä siellä, mutta et kyllä voi sanella sitä, että muidenkin tulisi siellä viihtyä. Taitaa ahdistaa ihan julmetusti ajatus siitä, että osa ihmisistä elää rohkeasti omaa elämäänsä, toisin kuin sinä, joka olet aina pelosta vapisten tehnyt kuten valtio käskee. Ettei kukaan vaan katsoisi pitkään. <3 

Nainen ja feminiinisyys ei ole sama asia. Nyt puhut feminiinisyydestä, mutta kutsut sitä nimeltä "naiseus" mikä on väärin. Vähän niinkun sekoitetaan miehekkyys ja maskuliinisuus.

Naisella on biologisesti vagina, munasarjat ja kohtu. Voi olla femininiisiä miehiä tai ns transsukupuolisia. 

Vierailija
175/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, onko tämä "naiseus" sitten mekkoja, meikkejä ja korkokenkiä? :D Naisena oloon ei vaadita yhtään mitään muuta kuin se että syntyi naiseksi. Loput on konstruktiota ja transsukupuolisuuden lässytys "identiteetistä" vain pönkittää sukupuolirooleja.

Vierailija
176/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava ajatus, että useimmat tämän ketjun öyhöttäjät kasvattavat lapsia. Juu, kyllä noita lapsia varmasti kiusataan koulussa jos siellä on teidän jälkikasvua myös, joille opetatte mikä on normaalia ja epänormaalia "siksi että minä olen aina kokenut näin, niin mikään siitä poikkeava ei voi olla totta tai normaalia". Teidän ahdasmielisten lapset ovat niitä jotka teiltä oppivat kiusaamaan muita. Olette varmasti ylpeitä hyvästä työstänne.

Vierailija
177/267 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottava ajatus, että useimmat tämän ketjun öyhöttäjät kasvattavat lapsia. Juu, kyllä noita lapsia varmasti kiusataan koulussa jos siellä on teidän jälkikasvua myös, joille opetatte mikä on normaalia ja epänormaalia "siksi että minä olen aina kokenut näin, niin mikään siitä poikkeava ei voi olla totta tai normaalia". Teidän ahdasmielisten lapset ovat niitä jotka teiltä oppivat kiusaamaan muita. Olette varmasti ylpeitä hyvästä työstänne.

Totta ei ainakaan ole se, että nainen voisi muuttua mieheksi hormonien ja kirurgian avulla. Tai mies naiseksi. On naiseuden halventamista kutsua transidentiteetin omaksunutta miestä naiseksi ja jopa antaa tälle juridiseksi sukupuoleksi nainen. Se on myös valetta, koska kuten jo todettua, hormoneilla ja leikkelyillä ja lisukkeilla ei mies naiseksi muutu.

Vierailija
178/267 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi korkea aika saada selkeästi erilliset käsitteet sukupuolen kokemukselle ja biologiselle sukupuolelle, niin tätä keskustelua olisi edes mahdollista käydä. Jos toinen tarkoittaa "naisella" ihmistä jonka kromosomit on XX ja löytyy munasarjat ja kohtu, ja toinen henkilöä joka tuntee itsensä naiseksi, niin koko keskustelu juuttuu siihen käsitteenmäärittelytasolle.

Vierailija
179/267 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö päätät etteivät ne kuulu?

Vierailija
180/267 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu, onnea hänelle. Miksi tästä pitää keskustella, joka asiastako täytyy päästä arvostelemaan?

Huomatkaa, että hänen oikea nimensä ei ole Aleksi vaan keksitty nimi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi