Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadehdin pitkiä ja hoikkia naisia, itse olen

Vierailija
14.05.2019 |

sellainen persjalkainen emäntä. Ihailen pitkien ja hoikkien naisten sääriä, kapeaa keskivartaloa, hoikkia reisiä ja sellaista kepeää olemusta.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pieni ja hoikka nainen. Mieluiten olisin vaikka sairaalloisen läski kuin pitkä kirahvi. Ylipainosta pääsee aina eroon, mutta ei liiasta pituudesta. 

Miksi olisit mieluummin persjalkainen tappi? En ymmärrä. Pitkät ovat näyttäviä, lyhyet eivät.

Pitkä ja ruma on se pahin koska se näkyy kauas...ja niin useimmiten onkin vielä vai muutama on kaunis ja pitkä. Pienemmissä on paljon enemmän kauniita.

Vierailija
62/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä naiset ovat kuin androgyyneja hongankolistajia. Kaikki naisellisuus on kadonnut ja jäljelle on jäänyt isoluinen raksamiesnainen.

Pienet ja lyhyet naiset ovat haluttavia, naisellisia ja sulokkaita. He herättävät miehessä suojelusvietin ja heidän kanssaan mies kävelee kadulla ylpeänä ja miehekkäänä. 

Juuri pitkää naista miehet haluavat esitellä. Ovat kuin lottovoittajia ja tarkkailevat ihmisten katseita.

No eivät todellakaan kaverit ovat kateellisia sähäköistä taskuraketeista joita voi kanniskella ja jotka ovat hauskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä naisista tulee turhan miehinen fiilis paitsi pituutensa takia myös sen tosiasian takia että useimmiten muotoja ei ole.

Vierailija
64/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat lyhyitä naisia ja se perustuu ihmislajin evoluutioon. Pitkä nainen dominoivana osapuolena ei ole mitenkään luontainen, tai lajimme kannalta edullinen tila.

Vierailija
65/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset menettävät naisellisuutta, kun naama yleensä pituuden mukana kasvaa "korkeutta" ja se naisellisuus söpöys katoaa. Muutenhan pitkällä naisella voi olla esim. hyvä takapuoli, mutta ei se riitä. 

Vierailija
66/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itte oon normaallia pidempi 184 . Usein saan kuulla pituudestani sellaisia spontaaneja hyväntahtoisia kommentteja. Ei haittaa, saa minut huomata, olen ryhdikäs ja pitkäjalkainen ja ihan tyytyväinen ulkonäkööni. Mutta ikinään ei tulisi mieleenikään sanoa jollekin lyhyelle mitään vastaavaa esim voi, oot niin kivan lyhyt.

Millaisia kommentteja? Kiinnostaisi kuulla.

”Oho! Oletpa pitkä!” Käytätkö ikinä korkokenkiä kun olet niin pitkä?? Miten sä olet noin pitkä?? Olet pidempi kuin miehet!!” Miettikää kun ylipainoiselle puhuttaisiin noin..

Niin käytätkö niitä korkokenkiä? :)

Vierailija
67/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset menettävät naisellisuutta, kun naama yleensä pituuden mukana kasvaa "korkeutta" ja se naisellisuus söpöys katoaa. Muutenhan pitkällä naisella voi olla esim. hyvä takapuoli, mutta ei se riitä. 

Hyvä puoli siinä takapuolessa kuitenkin olisi se että se on koko ajan katselukorkeudella.

Vierailija
68/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pieni ja hoikka nainen. Mieluiten olisin vaikka sairaalloisen läski kuin pitkä kirahvi. Ylipainosta pääsee aina eroon, mutta ei liiasta pituudesta. 

Miksi olisit mieluummin persjalkainen tappi? En ymmärrä. Pitkät ovat näyttäviä, lyhyet eivät.

Pitkä ja ruma on se pahin koska se näkyy kauas...ja niin useimmiten onkin vielä vai muutama on kaunis ja pitkä. Pienemmissä on paljon enemmän kauniita.

Se johtuu vain siitä että pieniä on enemmän.

Vierailija
69/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 168 cm pitkä ja mua ärsyttää kun jalat on niin lyhyet. Olen nykyään pulleakin, sille voin tehdä jotain (ja teenkin) mutta noi jalat. Farkuissa otan lahkeet 30”, monissa housuissa on aina ihan liian pitkät lahkeet. Ostin yksi päivä nilkkapituiset farkut, no mulle ne oli ihan kantapäähän saakka.

On siis vaikeaa pukeutua kun ei ole sopusuhtainen.

Vierailija
70/70 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä naiset ovat kuin androgyyneja hongankolistajia. Kaikki naisellisuus on kadonnut ja jäljelle on jäänyt isoluinen raksamiesnainen.

Pienet ja lyhyet naiset ovat haluttavia, naisellisia ja sulokkaita. He herättävät miehessä suojelusvietin ja heidän kanssaan mies kävelee kadulla ylpeänä ja miehekkäänä. 

t. anustap.. köh eiku taskuvenus