Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadehdin pitkiä ja hoikkia naisia, itse olen

Vierailija
14.05.2019 |

sellainen persjalkainen emäntä. Ihailen pitkien ja hoikkien naisten sääriä, kapeaa keskivartaloa, hoikkia reisiä ja sellaista kepeää olemusta.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko sitten olla lauta niikuin minä? 

t.pitkä hoikka nainen

Vierailija
2/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana persjalkainen on suomen rumimpia sanoja heti ä pä rän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko sitten olla lauta niikuin minä? 

t.pitkä hoikka nainen

Kyllä pitkällä ja hoikalla voi olla d-kupit.

Vierailija
4/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän ja hoikan on vaikea löytää miestä joka olisi häntä pidempi. Lyhyelle helpompaa.

T pitkä ja hoikka

Vierailija
5/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ruma ulkoa ja ruma sisältä.

Vierailija
6/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat olisi oikein kivat, jos olisin muutenkin hyvin hoikka. Ei mulla nytkään valtavat rinnat ole.

Vierailija
7/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana persjalkainen on suomen rumimpia sanoja heti ä pä rän jälkeen.

Niin onkin, mutta hyvin kuvaava myös.

Vierailija
8/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin . Olen itse vain 155cm pitkä ja moni mies on huomauttanut, että olen liian lyhyt. En ole lihavakaan, mutta hävettää ja itkettää oma lyhyys. Aina ei jaksaisi elää, kun on muitakin vaikeita asioita elämässä.

Vierailija
9/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin . Olen itse vain 155cm pitkä ja moni mies on huomauttanut, että olen liian lyhyt. En ole lihavakaan, mutta hävettää ja itkettää oma lyhyys. Aina ei jaksaisi elää, kun on muitakin vaikeita asioita elämässä.

Ei ole kertaakaan kukaan huomauttanut. Miehet tykkää pienistä ja hoikista naisista.

T. 156cm

Vierailija
10/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole edes lyhyt!

Vierailija
11/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
12/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan kadehdit! Opettele itsevarmaksi ja olemaan tyytyväinen siihen, kuka olet.

Vierailija
13/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, muodokas 160 cm nainen ja olen tyytyväinen itseeni näin. Joskus kyllä nuorempana sitä itkin, että miksi en ole 175 cm mallivartaloinen gaselli, mutta olen hyväksynyt itseni tällaisena. Minun mieheni on 190 cm ja hän on aina kehunut ulkonäköäni ja joskus vitsillä sanonut jotain tyyliin, että "mahdatko yltää sinne vai otanko minä". Välillä kyllä v*tuttaa, kun mies nostaa tavaroita omalle korkeudelleen ja minä joudun sitten ottamaan tuolin avuksi :D

Vierailija
14/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitkä ja hoikka mutta myös heiveröinen, selkäkipuinen ja jäykkä. Pitkät ihmiset ovat usein oikeasti kömpelöitä, mutta jengi aina luulee meitä urheilullisiksi, hehe.

Vierailija
15/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ongelmia ihmisillä taas... Enpä ole ikinä kuullut, että joku näkisi vaivaa naisen lyhyydestä, päin vastoin... Eikö ole pääasia, että on terve ja kroppa toimii oli sitten 150 cm tai 180 cm... Mitä nyt suomalaisia naisia näen ympärilläni, niin suurin osa on jotain +/- 160 cm luokkaa...

Vierailija
16/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Taas täällä ulvoo pienet naiset että "miehet tykkää ja miehet tykkää."

On paljon miehiä jotka tykkää lyhyistä ja paljon miehiä jotka tykkää pitkistä. On miehiä jotka tykkää isoista tisseistä ja on miehiä jotka tykkää pienistä. Ei ole mitään universaalia makua "one size fits all."

Annetaan nyt jo olla, ja yritetään hyväksyä itsemme sellaisina kuin olemme. Jooko?!

Vierailija
17/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on siro pieni ja söpö, tai iso lankku hirvi. Jos saa valita niin juuri kuin kaverini se pieni ja siro todellakin.

Vierailija
18/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158 cm ja ylipainoa on 8 kg, mutta ikinä koskaan milloinkaan yksikään ei ole sanonut minulle mitään ikävää kropastani, päinvastoin. Joskus jos haluan olla yli 160 cm pitkä, niin laitan kahdeksan sentin korkokengät jalkaan, mutta yleensä naputan menemään muutaman sentin koroilla hymyssä suin.

Olen ihan tyytyväinen itseeni ja en haluaisi olla mitään muuta. Minä olen minä juuri tämän näköisenä ihan niin kuin ystäväni ovat ystäviäni juuri sen näköisinä kuin ovat. Osa ystävistäni on muutaman sentin lyhyempiä kuin minä, äitini ja tyttärenikin ovat pari senttiä lyhyempiä, mutta ei kenelläkään ole mitään identiteettikriisiä omien mittojen takia.

Vierailija
19/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on siro pieni ja söpö, tai iso lankku hirvi. Jos saa valita niin juuri kuin kaverini se pieni ja siro todellakin.

On sulla fantasiat. Lyhyet tai pitkät voi olla siroja, hoikkia tai lihavia. Kummat tahansa voi olla muodokkaita. Tuollainen mustavalkoisuus kertoo aika syvästä haavasta mielessä.

Vierailija
20/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kadehdi, kyllä pituuden kanssa tulee myös odottamattomia käytännön pikkuongelmiakin. Vaikka aina kuvitellaan, että vaatteet tehdään pitkille, niin ei näytä pitävän paikkansa. Meillä on 176 cm pitkä teinityttö, jolla on hankaluuksia löytää riittävän pitkiä housuja. Samoin paidoissa ei riitä hihan pituus, jos paita on muuten sopiva. Isompi koko sitten housuissa tippuu päältä ja paidoissa roikkuu löysänä. Ja tämä tapaus ei ole edes mikään "teinirimpula" vaan normaalin hoikka.