Kadehdin pitkiä ja hoikkia naisia, itse olen
sellainen persjalkainen emäntä. Ihailen pitkien ja hoikkien naisten sääriä, kapeaa keskivartaloa, hoikkia reisiä ja sellaista kepeää olemusta.
Kommentit (70)
Olen 185-senttinen mies ja ihastun aina alle 165-senttisiin naisiin. Aina parempi jos on alle 160.
Painoon ja ulkonäköön voit vaikuttaa elintapoja muuttamalla, pituuteen et oikein muuten kuin korkkareilla.
Voi se pitkä ja hoikkakin olla persjalkainen! t 173cm hoikka persjalkainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä naiset ovat kuin androgyyneja hongankolistajia. Kaikki naisellisuus on kadonnut ja jäljelle on jäänyt isoluinen raksamiesnainen.
Pienet ja lyhyet naiset ovat haluttavia, naisellisia ja sulokkaita. He herättävät miehessä suojelusvietin ja heidän kanssaan mies kävelee kadulla ylpeänä ja miehekkäänä.
https://www.celebsfirst.com/wp-content/uploads/2018/11/candice-swanepoe…
Jep, tämäkin näyttää ihan isoluiselta raksamiesnaiselta.
Kuvan nainen nojaa taaksepäin kädet ylhäällä selän takana, jolloin leveät hartiat eivät erotu.
Jos hän olisi normaalissa asennossa niin hartiat olisivat kuin ladon ovet. Tämä ei ole miesten mieleen.
Kaverin kanssa kävi kerran outo välikohtaus, joka on painunut syvälle mieleen.
Hän tuli käymään ja mulla oli telkkari päällä. Joku musiikkikanava suolsi musavideoita (silloin se oli mun radio) ja kaveri kivahti: "miten sä pysyt noita kattoo!! Siellähän on vaan kauniita naisia!"
Menin hämilleni. Miksi en saa katsella kauniita naisia? Sanoiko hän juuri mua rumaksi? ;) jnejne. Ymmärsin kaverin olevan äärimmäisen kateellinen mallinaisille, mutta... en ollut koskaan itse ajatellutkaan noin.
Eihän se multa voi olla mitenkään pois, jos joku on pidempi jalkaisempi kuin mä, hoikempi kuin mä.
Olen itse oman onneni seppä ja olen hyväksynyt teletappikroppani yläasteaikoina. Kateellisuutta en tunne asioista, jotka ovat mulle täysin mahdottomia saavuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä naiset ovat kuin androgyyneja hongankolistajia. Kaikki naisellisuus on kadonnut ja jäljelle on jäänyt isoluinen raksamiesnainen.
Pienet ja lyhyet naiset ovat haluttavia, naisellisia ja sulokkaita. He herättävät miehessä suojelusvietin ja heidän kanssaan mies kävelee kadulla ylpeänä ja miehekkäänä.
Juuri pitkää naista miehet haluavat esitellä. Ovat kuin lottovoittajia ja tarkkailevat ihmisten katseita.
Olen pieni ja hoikka nainen. Mieluiten olisin vaikka sairaalloisen läski kuin pitkä kirahvi. Ylipainosta pääsee aina eroon, mutta ei liiasta pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Älä kadehdi, kyllä pituuden kanssa tulee myös odottamattomia käytännön pikkuongelmiakin. Vaikka aina kuvitellaan, että vaatteet tehdään pitkille, niin ei näytä pitävän paikkansa. Meillä on 176 cm pitkä teinityttö, jolla on hankaluuksia löytää riittävän pitkiä housuja. Samoin paidoissa ei riitä hihan pituus, jos paita on muuten sopiva. Isompi koko sitten housuissa tippuu päältä ja paidoissa roikkuu löysänä. Ja tämä tapaus ei ole edes mikään "teinirimpula" vaan normaalin hoikka.
Vaatteet tehdään 168-senttisille. Myös minä olin kymmenen senttiä tuota pitempi jo teininä, ja vaikka koulussa inhosinkin tekstiilitöitä, sain lukion viimeisellä kipinän ryhtyä ompelemaan omat vaatteeni. Moni vaatekappale ei alussa päässyt ihmisten ilmoille, mutta opin lopulta ompelemaan aivan mitä tahansa, mitä mieli teki. Olen pitkä mutta myös epätavallisen muotoinen, joten edes pitkien ihmisten kaupoista on vaikea löytää kunnolla istuvia vaatteita.
Olen eräässä pitkien naisten FB-ryhmässä, jossa joka päivä kysellään, mistä on löytynyt pitkäraajaisille sopivia housuja, takkeja ja kaikkea mahdollista muuta. Tekisi mieleni ehdottaa, että ompelutaito kannattaa hankkia, mutta olen saanut muualta niin ärsyyntynyttä palautetta, että pidän suuni kiinni. Vastaankin palautteeseen tässä jo etukäteen: jokainen ei opi mestariksi, mutta yksinkertaisten vaatekappaleiden ompelemisella säästää sekä rahaa että hermojaan. Ompeleminen ei ole nyhräämistä vaan luovaa ja hyödyllistä puuhaa. Kivaakin se on, kun voi jo ommellessaan nähdä itsensä itse valitsemassaan kuosissa ja muodossa. Suosittelen. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen pieni ja hoikka nainen. Mieluiten olisin vaikka sairaalloisen läski kuin pitkä kirahvi. Ylipainosta pääsee aina eroon, mutta ei liiasta pituudesta.
Jännä että niin moni haluaa sitten olla lihava kun ei laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvan nainen nojaa taaksepäin kädet ylhäällä selän takana, jolloin leveät hartiat eivät erotu.
Jos hän olisi normaalissa asennossa niin hartiat olisivat kuin ladon ovet. Tämä ei ole miesten mieleen.
Joopa joo, on kyllä todelliset ladon ovet. :D Huhhuh miten leveä!
https://p2.trrsf.com/image/fget/cf/940/0/images.terra.com/2014/11/28/th…
Vierailija kirjoitti:
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista. ;)
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, pitkät on poikkeuksetta rumia ja oksettavia.
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/12/01/23A17A7000000578-2855709-Hig…
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisit mieluummin persjalkainen tappi? En ymmärrä. Pitkät ovat näyttäviä, lyhyet eivät.
än se multa voi olla mitenkään pois, jos joku on pidempi jalkaisempi kuin mä, hoikempi kuin mä
-- :DD siis pitäisk oikeesti lyhyen olla kateellinen pitkän naisen pitkistä jaloists??????? pitäisk siis vaikka 155 cm haluta itselleen saman pituiset jalat, kun mitä se itse on?? :''DDD ahahahhahahahaaha
ja pitäskö ihmisen, jonka rasvaprosentti on sillä hetkellä vaikka iso, nii olla kateellinen jokaiselle, jolla sillä hetkellä on vaikka pieni rasvaprossa??????????????????? mitä hittoa oikeesti, erikoisia logiikoita ihmisillä :D:D:D:D:D:D?!?!!? sit vielä jos kroppa ja koko ukonäkö ja olemus on TÄYSIN eri, nii sillonko pitäis vielä haluta olla joku muu, kuin ITSE ON?=? :DDDDDDDDDDDDDDD
Harva mies tuntee itsensä mieheksi yli 170 cm naisen kanssa vaikka nainen olisikin hoikka. Se on ihan biologinen juttu niin kuin kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen. Ei mies halua, että ihmiset alkavat hänet nähdessään miettiä, miten onnistuu seksi pitkän naisen kanssa, kumpi on se joka p a n e e ja muutenkin kumpi määrää kaapin paikan.
Vierailija kirjoitti:
än se multa voi olla mitenkään pois, jos joku on pidempi jalkaisempi kuin mä, hoikempi kuin mä
-- :DD siis pitäisk oikeesti lyhyen olla kateellinen pitkän naisen pitkistä jaloists??????? pitäisk siis vaikka 155 cm haluta itselleen saman pituiset jalat, kun mitä se itse on?? :''DDD ahahahhahahahaaha
No, onneksi miehet katsovat myös älyä.
Vierailija kirjoitti:
Samoin . Olen itse vain 155cm pitkä ja moni mies on huomauttanut, että olen liian lyhyt. En ole lihavakaan, mutta hävettää ja itkettää oma lyhyys. Aina ei jaksaisi elää, kun on muitakin vaikeita asioita elämässä.
Eihän tuo huomauttelu ole tietenkään oikein, mutta kuitenkin suurin osa miehistä ei ole sanonut pituudestasi yhtään mitään. Varmasti moni pitäisi ulkonäöstäsi juuri pituutesi vuoksi. Miksi siis jäät murhetimaan muutamaa moukkaa, jotka huomauttelevat ulkonäöstäsi.
Sanaa persjalkainen ei ole muissa kielissä. Täällä ulkomailla suomalaista peppuani ihaillaan avoimesti ja salaa.