Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadehdin pitkiä ja hoikkia naisia, itse olen

Vierailija
14.05.2019 |

sellainen persjalkainen emäntä. Ihailen pitkien ja hoikkien naisten sääriä, kapeaa keskivartaloa, hoikkia reisiä ja sellaista kepeää olemusta.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 150cm ja pyöreä. Pikkusiskoni on 178 ja hoikka. Minulla on ollut elämäni aikana 2 miestä siskollani yli 200..joten arvaatte varmaan kummasta miehet enmmän pitävät, lyhyestä vai pitkästä. Ja ei tuota ulkonäköä kyllä muutenkaan tasan jaettu alkujaan..no elämä on. Ainakin saan olla ihanien lasten kummitäti kun omia en koskaan saanut.

Vierailija
22/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole persjalkainen koska kuvaa itseään "sellaiseksi" eikä "tällaiseksi". En tiedä onko sama tapaus, joka on aiemmin vakuutellut, että (nälänhädästä kärsivissä maissa) naisen pituus korreloi äo:n kanssa.

Tuliko nyt hyvä olo kun pääsit mollaamaan lyhyempiä? Mistähän moinen kompleksi voisi juontua?.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 150cm ja pyöreä. Pikkusiskoni on 178 ja hoikka. Minulla on ollut elämäni aikana 2 miestä siskollani yli 200..joten arvaatte varmaan kummasta miehet enmmän pitävät, lyhyestä vai pitkästä. Ja ei tuota ulkonäköä kyllä muutenkaan tasan jaettu alkujaan..no elämä on. Ainakin saan olla ihanien lasten kummitäti kun omia en koskaan saanut.

Sori, mutta yli 200?

Olen 172 pitkä hoikka nainen, ystäviä minulla on 150-180 senttisiä ja aikalailla tasaista on nuorten naisten vienti, vähän erilaisia miehiä kullakin ollut. Ei kyllä kellään kahtasataa (onneksi) ja lapsia on ihan pituudesta riippumatta. Omakin äitini oli 162 senttinen. Eikä hänkään ollut kelpuuttanut kahtasataa miestä ennen isääni. Huhhuh nyt...

Vierailija
24/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kadehdi, kyllä pituuden kanssa tulee myös odottamattomia käytännön pikkuongelmiakin. Vaikka aina kuvitellaan, että vaatteet tehdään pitkille, niin ei näytä pitävän paikkansa. Meillä on 176 cm pitkä teinityttö, jolla on hankaluuksia löytää riittävän pitkiä housuja. Samoin paidoissa ei riitä hihan pituus, jos paita on muuten sopiva. Isompi koko sitten housuissa tippuu päältä ja paidoissa roikkuu löysänä. Ja tämä tapaus ei ole edes mikään "teinirimpula" vaan normaalin hoikka.

Vaihtaisin tuon heti tähän, että kaikki housut on 10 senttiä liian pitkät. Olen lyhyt ja lyhyt jalkainen..

Vierailija
25/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin . Olen itse vain 155cm pitkä ja moni mies on huomauttanut, että olen liian lyhyt. En ole lihavakaan, mutta hävettää ja itkettää oma lyhyys. Aina ei jaksaisi elää, kun on muitakin vaikeita asioita elämässä.

Sanoi ei yksikään mies koskaan.

Paitsi kori- ja lentopallojoukkueiden valmentajat, jos kävit pyrkimässä joukkueeseen.

Vierailija
26/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset on mun mielestä kauniimpia kuin pitkät. Ite olen 196cm mies ja oon aina tykännyt lyhyistä naisista :)

Vierailija
27/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta yli 200?

Olen 172 pitkä hoikka nainen, ystäviä minulla on 150-180 senttisiä ja aikalailla tasaista on nuorten naisten vienti, vähän erilaisia miehiä kullakin ollut. Ei kyllä kellään kahtasataa (onneksi) ja lapsia on ihan pituudesta riippumatta. Omakin äitini oli 162 senttinen. Eikä hänkään ollut kelpuuttanut kahtasataa miestä ennen isääni. Huhhuh nyt...

Miten halpa voi ihminen olla? Kyllä pitkillä kiinnostuneita voi riittää tuo 200 ja yli, mutta mitä vähemmän niitä miehiä on ollut, sitä parempi.

Vierailija
28/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, tuolla on sulle miehiä jonoksi asti kun menet vain hakemaan.

Vierailija
29/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkää sinusta tuskin enää voi tulla, mutta hoikaksi voit ruveta.

Vierailija
30/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en... kaikessa on puolensa mutta itse oon just sellanen joidenkin kauhistelema ns. persjalka, ja mä taas pidän siitä. :DDDDDD enks ookki hullu??? ;DDDDDD oon siro, naisellinen, muodokas ja kurvikas, feminiinen, ketterä, notkea, lihaksikas, voimakas ja mul on vahvat luut.

Vierailija
31/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on siro pieni ja söpö, tai iso lankku hirvi. Jos saa valita niin juuri kuin kaverini se pieni ja siro todellakin.

Mikä on lankku hirvi? Lankku on puunpätkä. Puunpätkä hirvi? Hä?

Vierailija
32/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ruma ulkoa ja ruma sisältä.

Onneksi sinä et ole.

Vierailija
33/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on siro pieni ja söpö, tai iso lankku hirvi. Jos saa valita niin juuri kuin kaverini se pieni ja siro todellakin.

On sulla fantasiat. Lyhyet tai pitkät voi olla siroja, hoikkia tai lihavia. Kummat tahansa voi olla muodokkaita. Tuollainen mustavalkoisuus kertoo aika syvästä haavasta mielessä.

Mistähän se kertoo sinussa kun pakottaisit olemaan samaa mieltä etkä siedä makuasioita? Narsismistasi. Stalkkaamisestasi sen lisäksi, et ole terve. Luuletko että kysyn sulta mitä mieltä olen asioista? Onko sulla rajaa toiseen ihmiseen vai oletko ihan mielisairaskin?

Vierailija
34/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on lankku hirvi? Lankku on puunpätkä. Puunpätkä hirvi? Hä?

Kakkosnelonen josta veistetty hirvi.

Vierailija
35/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte oon normaallia pidempi 184 . Usein saan kuulla pituudestani sellaisia spontaaneja hyväntahtoisia kommentteja. Ei haittaa, saa minut huomata, olen ryhdikäs ja pitkäjalkainen ja ihan tyytyväinen ulkonäkööni. Mutta ikinään ei tulisi mieleenikään sanoa jollekin lyhyelle mitään vastaavaa esim voi, oot niin kivan lyhyt.

Vierailija
36/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet naiset on mun mielestä kauniimpia kuin pitkät. Ite olen 196cm mies ja oon aina tykännyt lyhyistä naisista :)

Minusta 196cm miehet on aivan liian pitkiä. Oon aina tykännyt lyhyemmistä miehistä.

Vierailija
37/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itte oon normaallia pidempi 184 . Usein saan kuulla pituudestani sellaisia spontaaneja hyväntahtoisia kommentteja. Ei haittaa, saa minut huomata, olen ryhdikäs ja pitkäjalkainen ja ihan tyytyväinen ulkonäkööni. Mutta ikinään ei tulisi mieleenikään sanoa jollekin lyhyelle mitään vastaavaa esim voi, oot niin kivan lyhyt.

Millaisia kommentteja? Kiinnostaisi kuulla.

Vierailija
38/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 157 ja kukaan ei ole sanonut minua lyhyeksi, ainakaan mitenkään ilkeydellä. Olen ihan sujut pituuteni kanssa. Naisilla on erilaisia vartalotyyppejä, jos olet kurvikas niin olet kurvikas. koita oppia hyväksymään se ja pukeutumaan sen mukaan. J.Lo ei esim. voi olla koskaan mikään ihan tikku vaikka kuinka laihduttaisi, koska hänellä on kurvikas vartalotyyppi.

Vierailija
39/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia kommentteja? Kiinnostaisi kuulla.

”Oho! Oletpa pitkä!” Käytätkö ikinä korkokenkiä kun olet niin pitkä?? Miten sä olet noin pitkä?? Olet pidempi kuin miehet!!” Miettikää kun ylipainoiselle puhuttaisiin noin..

Vierailija
40/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä naiset ovat kuin androgyyneja hongankolistajia. Kaikki naisellisuus on kadonnut ja jäljelle on jäänyt isoluinen raksamiesnainen.

Pienet ja lyhyet naiset ovat haluttavia, naisellisia ja sulokkaita. He herättävät miehessä suojelusvietin ja heidän kanssaan mies kävelee kadulla ylpeänä ja miehekkäänä.