Kokemuksia ashwagadhasta?
Ostin noita KSM66-kapseleita kokeeksi. Jännällä tavalla piristää kyllä. Tosin vähintään pari pitäisi ottaa päivässä ja eivät ole ihan halpoja nuo kapselit. Kaipa noita vastaavia saisi ulkomailta tilaamalla halvemmalta, esim. jostin iherbistä.
Kommentit (91)
Tulin tänne lukemaan, kun kaksi päivää näitä käytänyt ja heräsin painajaiseen. tai ennemminkin huumeiden käyttöuneen. Olen 8 vuotta ollut raittiina, enkä enää yli 6 vuoteen nähnyt kertaakaan näitä karmeita unia. Jatkan kokeilua, silti pelkään, että tämä aktivoi jotain dopamiiniportteja aivoissani. Mitään käyttöhaluja minulla ei ole kuitenkaan ilmennyt, päinvastoin.
Mielenkiintoista luettavaa. Itsellä ensimmäinen yö oli aivan huikea. Nukuin aivan putkeen sikeästi (mikä todella harvinaista). Sitten siitä pari seuraavaa yötä näin jotain painajaisia. Yleisesti ottaen nyt viikon jälkeen olo rennompi. Tätä tukee myös urheilukellon data. Päivisinkin sykkeet voi olla alle 60 mitä ne ei ikinä vuoden aikana ole olleet, kun ukello ollu käytössä. Ainut negatiivinen on menkkamaiset kivut alavatsassa. Luin tästä jostain blogista myös, että hänellä oli menkat menneet sekaisin tästä ja vuoto lisääntynyt. Onko täällä kenelläkään vastaavaa kokemusta?
Olen syönyt KSM66 kapseleita nyt 2kk, en huomaa mitään erityistä, aamulla väsyttää ja haukotuttaa kauan, niinkuin ennenkin, ei mitään piristystä. Taitaa olla vaan uskomuskapseli.
KSM66 käytössä jo tovin ja en voi muuta kuin kehua,ei mitään haittoja.Etenkin jos on kahvin suurkuluttaja tai kahvi piristää "liikaa" ja käy sen takia "kierroksilla" tämä rauhottaa oloa paljon.Yksi kapseli riittää, ainakin minulle.
Stressaavat tilanteet/jännittäjät ja muut vastaavat hyötyy paljon omasta mielestäni, kokemuksesta.Eli toimii enkä ole maksettu hännystelijä.Ja jauheesta en tiedä, kapselimuoto riittää hyvin.
Mitään mitä luin täällä painajaisista jne...?
Ei mitään tällasta.Ei vaikeuksia nukahtaa.
Vastaako harmonia KMS 66 joitain synteettistä hormonivalmisteita esim. estrogeenivalmisteita? Kuka osaisi TIETÄÄ?
Onko se yhtä varallinen tuote kuin synteettiset hormonivalmisteet ovat niille allergisoituneelle?
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt KSM 66 pillereinä varmaan jo vuoden tai toista joka päivä kolmessa erässä.2 kpl /per kerta. En ole havainnut mitään haittavaikutuksia. Olen sataprosenttisesti tyytyväinen stressin poistumisen vaikutuksiin. Minulla on yritysjohtajana kymmenien vuosien aikana jäänyt stressi niin sanotusti päälle. Nyt voin sanoa etten ole mitään tämän intialaaisen erikoistuotannon kaltaista tuotetta aiemmin käyttänyt vaikka ole kymmeniä vuosia syönyt ravintolisiä kontrolloituna verikokeilla. Olen n. 82 v. reipas mies. En ole alkoholin käyttäjä enkä tupakoi. Jos jollakin on negatiivisia vaikutuksia tuotteesta ne voivat johtua em. tekijöistä. M.N.L.
Vierailija kirjoitti:
Vastaako harm YHonia KMS 66 joitain synteettistä hormonivalmisteita esim. estrogeenivalmisteita? Kuka osaisi TIETÄÄ?
Onko se yhtä varallinen tuote kuin synteettiset hormonivalmisteet ovat niille allergisoituneelle?
Minä käytän silloin tällöin. En pysty käyttämään jatkuvasti, koska unet menee tosi vilkkaiksi. Muuten hyvä, vähentää kierroksia ja stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt ksm66- kapseleita jo pari kuukautta. Muut ashwagandhat eivät ole tuntuneet missään mutta tämä on ihmeellinen tuote. Mulla on ollut ihan helvetillinen stressi koko kevään mutta tämä jotekin vie sen fyysiset oireet pois. Olo on paljon rennompi niinä päivinä, kun otan kapseleita.
Enkä ole mainostaja! Mietin, onko aloittaja, koska tänä aihe on esillä nyt aika monessa aloituksessa.
Hey mo pureskeltava on paras
Sain ripulin ja pahoinvointia. Jospa se menee ohi ja jatkossa pystyn käyttämään?
Up. Otin äsken ekan kapselin KSM66 purkista. Jännittää. Joku mainitsi tupakoinnista? Siis mitä se tekee? Enkö nyt siis saa mennä tupakalle?😳
Vierailija kirjoitti:
Up. Otin äsken ekan kapselin KSM66 purkista. Jännittää. Joku mainitsi tupakoinnista? Siis mitä se tekee? Enkö nyt siis saa mennä tupakalle?😳
Kyllä mä poltin, mut otin ashat illalla, en polttanut vasta kuin aamulla. Unimaailma tosiaan vilkastui, tosi paljon unia, jotka vielä muisti herättyään. Stimuloi ilmeisesti alitajuntaa. Fyysisesti vähän piristi, muuta en huomannut.
Joo ok. Mut siis ei oo vaarallista polttaa? Mää oon ketjupolttaja, nii ois kiva tietää.
sopiiko veren hyytymislääkken kanssa esim, marevan?
Vierailija kirjoitti:
Update: oon nyt syöny näitä kapseleita heinäkuusta lähtien. Otan yhden kapselin alkuillasta. Tuntuu että ne vähän piristäis? Ja nään enemmän unia, vilkkaita on unet. Painajaisia en oo nähny. Unensaanti on edelleen vaikeaa.
Mielialamuutoksia en oo huomannu.
Edelleen mietin että vaikuttaako tupakointi jotenki, että eikö ashwagandha pääse toimimaan täysillä tehoilla koska poltan tupakkaa?
äiti myös syö näitä ja kertoi että ei huomaa muuta vaikutusta, kuin että näkee enemmän unia.
Käytin tota KSM66 tuotetta noin vuoden ajan aamuin illoin. Helpotti alkuun tosi paljon stressiin, kunnes puolen vuoden jälkeen kai kropalla kasvoi toleranssi ja pikkuhiljaa stressi hiipi takaisin mutta ei niin voimakkaana.
Päätin sitten lopettaa ne pikkuhiljaa parin viikon aikana, iso virhe. Tuli aivan jäätävät päänsäryt, tärinää, outoja pakkoliikkeitä, unettomuutta, ärtyisyyttä yms. Myös hiuksia alkoi tippumaan enemmän.
Helpotti joo stressiin, mutta nää lopetuksen sivuoireet on aika rajut. Saa nähdä kauanko tää kestää ja jääkö mitään sivuoireita.
Minä näin kamalia painajaisia kun söin tuota. Loppuivat kun lopetin.
Kokeilin ja totesin itselleni huonoksi. Ei paljoa stressannut ja öisin sai hyvin nukuttua, mutta päivätkin meni hyvin väsyneenä.
Mulle tuli tuosta vaan pahoinvointia ja vatsavaivaa muutenkin.