Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ashwagadhasta?

Vierailija
13.05.2019 |

Ostin noita KSM66-kapseleita kokeeksi. Jännällä tavalla piristää kyllä. Tosin vähintään pari pitäisi ottaa päivässä ja eivät ole ihan halpoja nuo kapselit. Kaipa noita vastaavia saisi ulkomailta tilaamalla halvemmalta, esim. jostin iherbistä.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä herkkä kroppa kun kaikenlaisia vaikutuksia. Itse söin tuota 5 tablettia päivässä enkä huomannut mitään vaikutusta suuntaan enkä toiseen

Vierailija
82/91 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää tulliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa söin 2-3 kapselia päivässä. Sitten tuli pyörrytys ja vietiin päivystykseen, jossa otettiin kokeita mm verenpaine 217/118. Aiemmin normaali. Päivän makasin päivystyksessä 

kunnes elintoiminnat lähenivät normaalia. Muuta syytä en ole keksinyt kuin ashwagahadna.

Ei koskaan enää. 

Vierailija
84/91 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pari viikkoa syönyt ja alkoi jäätävät väkivaltaiset unet. Onko muilla sellaisia tosi sairaita unia, vaikka painajaisiin olisi jo ennen tuota nappia tottunutkin.

Vierailija
85/91 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että joku vihreä voi sisältää jopa kofeiinia. Ja verenpaine. Mitä missäkin on sisällä ja paljonko.

Vierailija
86/91 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin sitä ja macaa joskus, kun en exän mielestä halunnut tarpeeksi seksiä. En muista minkäänlaisia vaikutuksia, muuta kuin että oli tolkuttoman pahaa ihan minkä tahansa seassa syötynä.

Vierailija
87/91 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ashwagandhaa, sopii itselle hyvin. 

Vierailija
88/91 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista kuulla lisää kokemuksia. Olisko tuoreempia kokemuksia?

Vierailija
89/91 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertotaa lisää kokemuksia! Itse juuri alotin eilen näiden syömisen. Varmaan heti iski placebo effekti päälle, kun mieli tuntuu rauhalliselta ekaa kertaa pariin vuoteen :D

Vierailija
90/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä kiva kuulla lisää kokemuksia. Ite otin just ekat tabletit, ja totta kai nyt vasta aloin lukemaan enemmän aiheesta. Toisaalla sanotaan että nää vois auttaa mun vaivoihin ja toisaalla taas varotellaan. Mulla on siis palindrominen reuma, hortonin neuralgia, adhd ja autismi diagnoosit. Tupakoin, mutta haluaisin lopettaa. Eli onkoha tämä nyt uhka vai mahdollisuus mulle? Conserta on ainut lääke mitä syön ja toki välillä buranaa.

Vierailija
91/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt muutaman vuoden ja ihan ok. Rauhoittaa kun otan aamulla 1, päivällä1 ja illalla 1. Nukkunutkin olen paremmin kuin ennen kuin rupesin syömään näitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan