Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ashwagadhasta?

Vierailija
13.05.2019 |

Ostin noita KSM66-kapseleita kokeeksi. Jännällä tavalla piristää kyllä. Tosin vähintään pari pitäisi ottaa päivässä ja eivät ole ihan halpoja nuo kapselit. Kaipa noita vastaavia saisi ulkomailta tilaamalla halvemmalta, esim. jostin iherbistä.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sovi raudanpuutteiselle?

Vierailija
22/100 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus mitä paskaa täällä kirjotetaan turhista pillereistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä tuote. Joillekin toimii, toisille ei. On kuitenkin luonnontuote.

Vierailija
24/100 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashwagandha - https://fi.iherb.com/pr/California-Gold-Nutrition-Ashwagandha-450-mg-18… Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.

Vierailija
25/100 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt  KSM 66 pillereinä varmaan jo vuoden tai toista joka päivä kolmessa erässä.2 kpl /per kerta. En ole havainnut mitään haittavaikutuksia. Olen sataprosenttisesti tyytyväinen stressin poistumisen vaikutuksiin. Minulla on yritysjohtajana kymmenien vuosien aikana jäänyt stressi niin sanotusti päälle. Nyt voin sanoa etten ole mitään tämän intialaaisen erikoistuotannon kaltaista tuotetta aiemmin käyttänyt vaikka ole kymmeniä vuosia syönyt ravintolisiä  kontrolloituna verikokeilla. Olen n.  82 v. reipas mies. En ole alkoholin käyttäjä enkä tupakoi. Jos jollakin on  negatiivisia vaikutuksia tuotteesta ne voivat johtua em. tekijöistä. M.N.L.

Vierailija
26/100 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, hyperthyroidism tarkoittaa kilpirauhasen liikatoimintaa. Nyt vähän tarkkuutta.

Vierailija
27/100 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
28/100 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ulkopuolisena kommentoimaan että viikon kokeilun jälkeen ahdistus ja stressi on kyllä oikeasti poissa. Sen puolesta kannattaa kokeilla.

MUTTA jos on laihiksella niin ei ehkä paras lisäravinne. Stressin tilalla onki sitte ollut jo monta päivää täysin kyltymätön ruokahalu. 

Vierailija
29/100 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KSM66 kapseleista sellainen kokemus, että ei auttanut stressiin eikä tuonut rauhallisempaa unta - päinvastoin pisti lisää kierroksia. Eli minulle ei toiminut halutulla tavalla.

Vierailija
30/100 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kokemukseni on, kun tilasin ulkomailta jostain kaupasta ö sitä, ja parin päivän kokeilun jälkeen alkoi ällöttää niin paljon ajatus siitä, ettei mulla oo todisteita sen laadusta, että en enää pystynyt ottamaan... Harmi, ettei kokemusta sivuvaikutuksista tms. ole antaa.

Vierailija
31/100 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin ulkopuolisena kommentoimaan että viikon kokeilun jälkeen ahdistus ja stressi on kyllä oikeasti poissa. Sen puolesta kannattaa kokeilla.

MUTTA jos on laihiksella niin ei ehkä paras lisäravinne. Stressin tilalla onki sitte ollut jo monta päivää täysin kyltymätön ruokahalu. 

Jännä miten vaikutukset voivat olla ihmisille täysin erilaisia. Itse en ole huomannut mitään tuollaista. Panetus kasvaa ja olo on fyysisesti hyvä mutta mentaalipuoli on taas nihkeä, sellane olo ettei oikein nauti mistään. Joten reilua viikkoa pidempää ei ole koskaan tullut näitä syötyä. Voishan se olla hyvä syödä se kuukaus jos se mielialakin parantuis siinä matkalla.

Vierailija
32/100 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KSM66 kapseleista sellainen kokemus, että ei auttanut stressiin eikä tuonut rauhallisempaa unta - päinvastoin pisti lisää kierroksia. Eli minulle ei toiminut halutulla tavalla.

Kokeile Bacopaa tai Gotu Kolaa.

Vierailija
33/100 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku kertoa miksi ei sovi raudanpuutteisille?

Vierailija
34/100 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään vaikutuksia enkä sivuvaikutuksia.

Vierailija
35/100 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut mitään vaikutuksia enkä sivuvaikutuksia.

Sama täällä. Vähän vajaan purkin söin niitä Harmonia ksm66 tmv. kapseleita.

Vierailija
36/100 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain purkillisen ilmaiseksi, en huomannut mitään vaikutusta.

Vierailija
37/100 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentopelkoinen, joten en aio mennä tähän laitteeseen.

Vierailija
38/100 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainehan ei ole mitenkään ihmeellinen mutta seuraavia vaikutuksia:

-Rasva palaa

-Paksummat hiukset

-Parantaa syövät ja kasvaimet

-Tulet immuuniksi kaikille taudeille

-Elinikä ennuste +30v

-Kunto nousee ja lihakset kasvaa ..varsinkin pakaralihaksista tulee kiinteät ja ovaalin muotoiset.

-Kumppani pitää pistää vaihtoon

-Tulee voimakkaampia orgasmeja ja useammin

-Mutta kykenet myös keskittymään paremmin ja äo taso nousee parikymmentä

-Saat pankista lainaa ilman vakuuksia kun muistat vaan hymyillä

joku voi jatkaa tätä listaa tästä eteenpäin, kiitos aswakantha

Vierailija
39/100 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unenlaatu parani. Parin kuukauden jälkeen alkoi ripuli. Kesti pitkään ennenkuin yhdistin asiat. Nyt vatsani voi paremmin, kun jätin kapselit pois. Unenlaatu kyllä heikkeni.

Vierailija
40/100 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime syksystä asti ottanut yhden kapselin illalla. Sitä ennen nukuin monta vuotta huonosti, heräilin aamuöisin ja nukuin loppuyön katkonaisesti - tämä jäi käytännöllisesti katsoen kokonaan pois, mikä on ollut uskomattoman mahtavaa. Myös syksyinen aivan hillitön työrupeama sujui ilman yövalvomisia ja jotenkin muutenkin coolimmin, vaikka aikaisemmat vastaavat ovat tehneet minut aivan uupuneeksi. Minulla siis ashwagandha auttaa todella hyvin. Pidän välillä taukoja ja sitten taas jatkan.

Ai niin, kun aloitin, ekat kuukautiset ensin lykkääntyivät ja sitten tulivat todella runsaina ja pitkäkestoisina. Seuraavasta kierrosta kuukautiset kuitenkin palasivat samanlaisiksi kuin ennenkin eli aika ongelmattomiksi ja säännöllisiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän