Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis eikö seksuaalinen vetovoima oikeasti ole kaikille tärkein kriteeri parinvalinnassa? :0

Vierailija
13.05.2019 |

Olen pitkään jo miettinyt, miksi pariutuminen on niin vaikeaa eikä sopivaa kumppania ole löytynyt. Olen nähnyt seksuaalisen vetovoiman ainoana tärkeänä asiana kumppanissa, koska voihan sitä hankkia kavereita, jos haluaa hengailla ihmisten kanssa.

Jos asia siis onkin niin, ettei se ole tärkein asia parisuhteessa, en näe edes tarvetta pariutua.

Saattaa kuulostaa tyhmältä, mutta tämä on oleellinen tieto. Olen aina kuvitellut, että kaikilla pariskunnilla on joku todella voimakas seksuaalinen kemia, ja olen ollut pettynyt, kun oikeaa ei ole löytynyt. Tänään tajusin, ettei eihän sitä välttämättä löydykään, jos näillä kriteereillä hakee.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on historiallisesti katsoen tosi tuore ilmiö, että solmitaan tällaisia romanttisia rakkausliittoja. Ennen suvun asemalla ja taloudellisella liittoutumisella on ollut huomattavasti merkittävämpi painoarvo. Usein se kumppanin ulkonäkö on ollut täysin toissijainen asia.

Vierailija
2/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle ainoa kriteeri oli tietenkin, että olin oikeasti rakastunut. Ja hyvä liitto siitä on seurannut. Minusta seksuaalista kemiaa on turha hakea, koska kun oikesti rakastuu, seksuaalisuus on väistämättä mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rajaa kumppaniehdokkaat jo alkuvaiheessa siten että tutustuu vain ''pantaviin'' (ei en puhu nyt klassisesti kauniista ja rumista, ihmisillä kun nyt on aika laaja skaala ihmisiä jotka lukeutuvat heidän itsensä mielestä viehättäviin), ei vetovoiman puute ainakaan ole se ongelmista ensimmäisin.

Vierailija
4/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin, mutta minkään komean kusipään kanssa jaksais kauan olla.

Vierailija
5/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on historiallisesti katsoen tosi tuore ilmiö, että solmitaan tällaisia romanttisia rakkausliittoja. Ennen suvun asemalla ja taloudellisella liittoutumisella on ollut huomattavasti merkittävämpi painoarvo. Usein se kumppanin ulkonäkö on ollut täysin toissijainen asia.

Määrittele "tuore".

Vierailija
6/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen? Jos olet nainen, niin tulevaisuutesi ei tule olemaan kovin ruusuinen, ellet ole missi. Jos olet mies, niin et ole sitoutuvaa tyyppiä.

Vierailija
7/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei suinkaan. Monille isän mielipide on. Vielä nykyäänkin. Ja tätä sitten taivastellaan niin kuin tämä olisi huonoakin kehitystä.

Vierailija
8/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstata nyt voi vaikka kaverin kanssa ja samalla hengailla, mutta parisuhteeseen sellainen jonka kanssa viihtyy, ajattelee arjesta samoin ja on luotettava.

Vierailija
9/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksuaalinen vetovoima on ainoa tärkeä asia parinvalinnassa, niin siinähän ei oteta esim. luonnetta huomioon ollenkaan...

Vierailija
10/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on tarpeeksi rahaa, voi sille antaa, vaikka mitään vetovoimaa ei olisikaan.

Vierailija
11/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin, mutta minkään komean kusipään kanssa jaksais kauan olla.

Entä ruman kusipään?

Vierailija
12/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeä, muttei ole tärkein. Ellet harrasta seksiä suurinta osaa päivästäsi ja viis muusta.

Vierailija
13/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi käyttäytyminen vaikuttaa suuresti elämänlaatuusi. Eli valitse sellainen, jonka käytös ei tee sinusta onnetonta. Ja toisaalta mitä enemmän hänen käyttäytymisensä tekee sinut onnelliseksi, sen parempi.

Vierailija
14/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ei ihme jos ei suhteet onnistu, jos tärkein tai jopa ainut kriteeri on seksuaalinen vetovoima.

Vierailija
15/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle luonne on tärkein. Vaikka olisi minkälaista vetovoimaa, ei k'sipään kanssa saa aikaan toimivaa parisuhdetta. 

Vierailija
16/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oliko muuta?

Vierailija
17/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja on ollut jo 2 tuotantokauden ajan loukkaus katsojien älykkyyttä kohtaan. Mitähän oikein tapahtui?

Vierailija
18/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyisin käänteisesti: Onko jollekin oikeasti seksuaalinen vetovoima tärkein syy olla jonkun kanssa parisuhteessa?

Vierailija
19/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle syntyy seksuaalinen vetovoima jotain kohtaan vasta siinä vaiheessa kun olen ihastunut häneen muutenkin. Olen aina ihastunut vain ihmisiin, joiden persoona on samanlainen kuin omani, huumorintaju synkkaa, on tarpeeksi älykäs, samanlaiset arvot jne. Kun kiinnostun ihmisen persoonasta, JA hän osoittaa kiinnostuksen olevan molemminpuolista, alan haluta häntä myös seksuaalisesti.

Eli minulle kemiaa ei tarvitse olla heti, riittää ettei ole vastenmielinen. Mutta jos kemiaa ei missään vaiheessa synny, loppuu suhde lyhyeen.

Vierailija
20/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Seksuaaliselle vetovoimalle ei paljon parisuhdetta rakenneta. Siihen tarvitaan paljon muutakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän