Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis eikö seksuaalinen vetovoima oikeasti ole kaikille tärkein kriteeri parinvalinnassa? :0

Vierailija
13.05.2019 |

Olen pitkään jo miettinyt, miksi pariutuminen on niin vaikeaa eikä sopivaa kumppania ole löytynyt. Olen nähnyt seksuaalisen vetovoiman ainoana tärkeänä asiana kumppanissa, koska voihan sitä hankkia kavereita, jos haluaa hengailla ihmisten kanssa.

Jos asia siis onkin niin, ettei se ole tärkein asia parisuhteessa, en näe edes tarvetta pariutua.

Saattaa kuulostaa tyhmältä, mutta tämä on oleellinen tieto. Olen aina kuvitellut, että kaikilla pariskunnilla on joku todella voimakas seksuaalinen kemia, ja olen ollut pettynyt, kun oikeaa ei ole löytynyt. Tänään tajusin, ettei eihän sitä välttämättä löydykään, jos näillä kriteereillä hakee.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on historiallisesti katsoen tosi tuore ilmiö, että solmitaan tällaisia romanttisia rakkausliittoja. Ennen suvun asemalla ja taloudellisella liittoutumisella on ollut huomattavasti merkittävämpi painoarvo. Usein se kumppanin ulkonäkö on ollut täysin toissijainen asia.

Määrittele "tuore".

Eri, mutta oletan 100-200 vuotta.

Vierailija
42/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pärjään niin hyvin itsekseni, että ainoa asia johon miestä kaipaan on seksi yms läheisyys.

Jollei sillä osa-alueella ole vahvaa kemiaa niin miksi aloittaisin parisuhdetta.

Tarpeeksi vahvaa kemiaa ei voi syntyä idiootin tai kusipään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on niin, että ihmisillä on omituisia asennevikoja toisia ihmisiä kohtaan, joten ne kyllä ovat tärkein kriteeri. Tai no, lähinnä naisilla on...

Vierailija
44/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on tarpeeksi rahaa, voi sille antaa, vaikka mitään vetovoimaa ei olisikaan.

Sanoo katkera mies ja ummistaa silmänsä joka kerta kun ohi kävelee köyhä pariskunta. Eli n. Kerran minuutissa. Niin se oma harha pysyy voimissaan.

Vierailija
45/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pariutua sellaisen kanssa, joka sopii itselle joka tavalla: arvomaailmat ja elämän tavoitteet kohtaa ja on sitä seksuaalista vetovoimaa.

Vierailija
46/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen vetovoima on todella tärkeä asia, mutta ei suinkaan ainoa. Minulla on pitkä kokemus (15 v) sellaisestakin suhteesta, josta vetovoima puuttui alun alkaenkin. Eihän se suhde kestänyt, vaikka moni muu asia ihan hyvin olikin. En ollenkaan allekirjoita tässäkin ketjussa esitettyä ajatusta, että rakastumisen myötä tulee myös seksuaalinen halu. Ei se tule, ellei ole tullakseen. Rakastua voi silti toiseen ihmisenä.

Jos jotain olen oppinut niin sen, etten koskaan enää lähde suhteeseen jossa seksi ei toimi.

Vierailija
47/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on. En tarvitse kämppistä. Jos tarvitsisin, löisin hynttyyt yhteen jonkun naispuolisen ystäväni kanssa. Mulle parisuhteen ja ystävyyssuhteen ero on, että ensimmäisessä on seksiä ja jälkimmäisessä ei.

Vierailija
48/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäöllä ei ole jollekin yhtään väliä, niin miksi et juokse jo naapurin papan sänkyyn 😉🤣

Vierailija
49/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tärkein, mutta tärkeä.

Vierailija
50/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tulee taloudellinen turva ja vasta sen jälkeen tuo mainitsemasi

Vierailija
51/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekstata nyt voi vaikka kaverin kanssa ja samalla hengailla, mutta parisuhteeseen sellainen jonka kanssa viihtyy, ajattelee arjesta samoin ja on luotettava.

Tässä syy siihen, miksi miehet eivät sitoudu suhteisiin.

Ihan samalla tavalla tuohon tarvitaan nainen toiselle puolelle. Ihan hyvä etteivät pakosta sitoudu suhteeseen, kun ei sellaisesta mitään hyvä kuitenkaan seuraisi. Parhaimmillaan kaksi onnetonta ihmistä ja pahimmillaan vielä onneton lapsi siinä välissä.

Vierailija
52/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko elänyt tynnyrissä, vai miten et mukamas ole voinut koskaan elämäsi aikana kuulla, että muitakin syitä on? Trolli.

Ei paljon kannattaisi kehuskella tyhmyydellään, edes anonyymina. 

Vierailija
53/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarvitsen vahvan seksuaalisen latauksen rakkauden tunteen lisäksi, jotta jaksan suhteen vaikeina aikoina myös rakastaa ja "taistella" suhteen eteen.

Eikä musta tuu sitä pihtaava vaimoa josta mussutetaan vauva.fi-palstalla ;)

Vierailija
54/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekstata nyt voi vaikka kaverin kanssa ja samalla hengailla, mutta parisuhteeseen sellainen jonka kanssa viihtyy, ajattelee arjesta samoin ja on luotettava.

Tässä syy siihen, miksi miehet eivät sitoudu suhteisiin.

Ihan samalla tavalla tuohon tarvitaan nainen toiselle puolelle. Ihan hyvä etteivät pakosta sitoudu suhteeseen, kun ei sellaisesta mitään hyvä kuitenkaan seuraisi. Parhaimmillaan kaksi onnetonta ihmistä ja pahimmillaan vielä onneton lapsi siinä välissä.

Käsitit nyt aivan väärin. Viestin pointti oli, ettei mies halua naista, joka ajattelee että seksiä voi harrastaa kenen vain kanssa, mutta suhteeseen valitaan joku, joka palvelee muita tarpeita.

Vierailija
55/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin tulee taloudellinen turva ja vasta sen jälkeen tuo mainitsemasi

Kun pitää omat tilit ja tekee avioehdon, ei ole pelkoa, että puoliso hassaisi rahasi ja omaisuutesi.

Vierailija
56/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suhde, jossa miehellä on päihderiippuvuus, rahankäyttö täysin onnetonta, epäluotettava. Mutta sängyssä hän sytyttää mut kuin katkaisijasta painamalla. Ensisuudelma oli silkkaa euforiaa. Ollaan oltu sängyssä parin vuoden aikana satoja kertoja ja AINA vaan jos hän on käsieni välissä kaikki on hyvin. Sängyn ulkopuolella olemme riidelleet raivoisasti, sen jälkeen taas rakastelleet yhtä railakkaasti. Suhde jatkuu, koska valun silkkaa hunajaa miehen käsissä ja rauhoitun kun hän ottaa mut yöllä lusikkaan. Yhteen en silti muuta enkä nimitä suhdetta parisuhteeksi koska nuo alussa mainitut piirteet miehessä tulisivat arjessa sietämättömäksi kestää ja tappaisivat ajan myötä myös tuon seksikipinän.

Vierailija
57/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden päästä ap pn täällä itkemässä, kun mies ei tee kotona mitään tai lähti kävelemään lapsen synnyttyä. Eihän sitä voinu millään etukäteen arvata, että mies on vastuuton.

Vierailija
58/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suhde, jossa miehellä on päihderiippuvuus, rahankäyttö täysin onnetonta, epäluotettava. Mutta sängyssä hän sytyttää mut kuin katkaisijasta painamalla. Ensisuudelma oli silkkaa euforiaa. Ollaan oltu sängyssä parin vuoden aikana satoja kertoja ja AINA vaan jos hän on käsieni välissä kaikki on hyvin. Sängyn ulkopuolella olemme riidelleet raivoisasti, sen jälkeen taas rakastelleet yhtä railakkaasti. Suhde jatkuu, koska valun silkkaa hunajaa miehen käsissä ja rauhoitun kun hän ottaa mut yöllä lusikkaan. Yhteen en silti muuta enkä nimitä suhdetta parisuhteeksi koska nuo alussa mainitut piirteet miehessä tulisivat arjessa sietämättömäksi kestää ja tappaisivat ajan myötä myös tuon seksikipinän.

Kuluu se aika noinkin.

Vierailija
59/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hyvin seksuaalinen ja halunnut nauttia hyvästä seksistä mahdollisimmen usein.

Silti valitsin mieheni muun kuin kemian perusteella. Olen sen yhden ihmisen kanssa kokenut ja tiedän ettei samaa tule ikinä eteen. En kai mä sen takia olisi elämääni yksin viettänyt??

Löysin miehen joka on paras ystäväni ja kumppanini kaikessa. Meillä on hauskaa, yhteisiä unelmia ja ihana perhe. Seksiä riittävästi vielä 23v jälkeenkin. Hän on minulle hyvin rakas! Minä olen kyllä ollut se "märkä uni" hänelle

Vierailija
60/88 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan tosissaanko ajattelet noin? Kyllä mä tiedän monta klassista naistennaurattajaa jotka saa pikkarit märäksi melkein keneltä vaan mutta joiden tosiaan ajattelen olevan kelvollisia vain siihen missä ovat hyviä, eli flirttiin, kevyeen hauskanpitoon kertapanon muodossa tai korkeintaan seksisuhteeseen.

Ok, miehestäni tuli ex, eli sikäli en ole minäkään ole parinvalinnassa onnistunut, mutta vaikka kyseessä perusjamppa eikä seksi ollut ollenkaan Heinolasta tai kokeilevaa ja joskus oli erektiovaikeutta ja joskus homma vaan maistui puulta ja oli pakko lopettaa kesken ja oli iltoja jolloin toinen kiehnäsi ja toinen halusi nukkua jne jne, niin silloin kun oli sitä onnistunutta seksiä niin se oli ihan eri juttu kuin himopano. Paljon henkisesti merkityksellisempää ja olin kyllä monesti vedet silmissä kun se vaan oli niin täydellistä. Ei siksi että olisi ollut hyvä tekniikka tms vaan se kokonaisvaltainen rakkauden tunne, että tässä on kaikki oikein ja hyvin ja juuri tähän minä kuulun, rakastelemaan tämän miehen kanssa. Siihen, että tämä tunne alkoi tulla, meni monta vuotta.

Pano voi olla hyvä ja voi saada orgasmin tai monta ja se voi olla jännää ja rajua jne mutta se on vain sukupuolielinten stimulaatiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi