Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ihmiset ovat vain kamalan lihavia, jopa nuoret

Vierailija
09.05.2019 |

Katsoin tänään liikennevaloissa, kun lauma nuoria naisia, n. 18-vuotiaita lyllersi suojatien yli. Kaikki ylipainoisia, takapuolet ängetty liian pieniin farkkuihin, joiden vyötärö kiskotti korviin asti ja paita olemattoman pieni.

Ei oo nättiä eikä tuo muoti ole eduksi yhtään :(

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kaava sopivaan painoon on pituus miinus 110 ja näin saatavaan kilomäärään +-5 kg.

Hauska. Miksi ei voi vain suoraan vähentää 105? :)

Aiemminhan suositeltiin pituus miinus 110. Nykyään kun kaikki on niin isokokoisia niin tuo viisi kiloa lienee paikallaan ettei tule paha mieli. Tai nykyisen fitnessbuumin aikaan ehkä sen vitosen pitää olla lihasta? Jokainen voi miettiä omalla kohdallaan onko se sitä.

Tarkoitinkin nimenomaan, että vähennetään se 110 ja siitä painosta vielä 5 kg suuntaan tai toiseen on ok paino. Eihän sitä sopivaa painoa kilon tarkkuudella voi määritellä.

Ihan helposti tuosta saa alipainon. 

Tässä sen näkee miten pihalla asiasta ollaan.

Vierailija
122/123 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan varma, ettei yksikään ylipainoinen nauti olla lihava. Säälittää etenkin nuoret, miten hankalaa elämä niiden ylikilojen kanssa on.  Asiassa ei ole mitään positiivista, vaikka kaikenmaailman kehopositiivusuudet ynnämuut yrittävät normalisoida tätä isoa ongelmaa.  Onhan tämä nykyinen ruokakulttuuri ihan peestä, monilla ei hajuakaan miten ihmisen pitäisi syödä ollakseen normaalipainoinen. 
Ja lapsesta asti kuskataan pikaruokapaikkoihin ja telkkariakaan ei voi katsoa ilman herkkulautasta edessä. Mättövalikoimat kaupoissa vain lisääntyvät ja on mainostamisen arvoista,  jos on Suomen pisimmät karkkilaarit. 

Ei se heitä haittaa ollenkaan. Ovat kuitenkin valinneet olla lihavia. Nauttivat syömisestä ja siihen kuuluu luonnollisena osana rasvan kertyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useana viikonloppuna tullu nähtyä riparilaisia nuoria , näytti olevan  normaalipainoisia,  missä iässä ne geenit ja hormoonit oikeen vaihtuu ja menee sekaisin ?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan