Kyllä ihmiset ovat vain kamalan lihavia, jopa nuoret
Katsoin tänään liikennevaloissa, kun lauma nuoria naisia, n. 18-vuotiaita lyllersi suojatien yli. Kaikki ylipainoisia, takapuolet ängetty liian pieniin farkkuihin, joiden vyötärö kiskotti korviin asti ja paita olemattoman pieni.
Ei oo nättiä eikä tuo muoti ole eduksi yhtään :(
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma, ettei yksikään ylipainoinen nauti olla lihava. Säälittää etenkin nuoret, miten hankalaa elämä niiden ylikilojen kanssa on. Asiassa ei ole mitään positiivista, vaikka kaikenmaailman kehopositiivusuudet ynnämuut yrittävät normalisoida tätä isoa ongelmaa. Onhan tämä nykyinen ruokakulttuuri ihan peestä, monilla ei hajuakaan miten ihmisen pitäisi syödä ollakseen normaalipainoinen.
Ja lapsesta asti kuskataan pikaruokapaikkoihin ja telkkariakaan ei voi katsoa ilman herkkulautasta edessä. Mättövalikoimat kaupoissa vain lisääntyvät ja on mainostamisen arvoista, jos on Suomen pisimmät karkkilaarit.
Ei se heitä haittaa ollenkaan. Ovat kuitenkin valinneet olla lihavia. Nauttivat syömisestä ja siihen kuuluu luonnollisena osana rasvan kertyminen.
Useana viikonloppuna tullu nähtyä riparilaisia nuoria , näytti olevan normaalipainoisia, missä iässä ne geenit ja hormoonit oikeen vaihtuu ja menee sekaisin ?
Ihan helposti tuosta saa alipainon.
Tässä sen näkee miten pihalla asiasta ollaan.