Kyllä ihmiset ovat vain kamalan lihavia, jopa nuoret
Katsoin tänään liikennevaloissa, kun lauma nuoria naisia, n. 18-vuotiaita lyllersi suojatien yli. Kaikki ylipainoisia, takapuolet ängetty liian pieniin farkkuihin, joiden vyötärö kiskotti korviin asti ja paita olemattoman pieni.
Ei oo nättiä eikä tuo muoti ole eduksi yhtään :(
Kommentit (105)
Ei siitä kannata välittää. Tosin juuri mistään ei kannata välittää.
Ihmiset on lihavia ja pahinta on se että sitä on alettu pitää normaalina. Itse kävin lääkärissä vähän aikaa sitten ja lääkäri oli kirjoittanut tietoihini "potilas on erittäin hoikka", vaikka olen 165 cm ja 55 kg, eli täysin normaalipainoinen, enkä mikään epätavallisen hoikka. Kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on lihavia ja pahinta on se että sitä on alettu pitää normaalina. Itse kävin lääkärissä vähän aikaa sitten ja lääkäri oli kirjoittanut tietoihini "potilas on erittäin hoikka", vaikka olen 165 cm ja 55 kg, eli täysin normaalipainoinen, enkä mikään epätavallisen hoikka. Kummallista.
Kyllä tuolla pituudella hoikka olet. Normaalipainoinen kyllä, mutta 55kg ei paljoa lihasta varmaan mahdu...ei sillä, ei kaikkien tarvi olla muskelikimppuja.
Hankkikaa elämä sen sijaan, että olette sairaalloisen kiinnostuneita toisten läskeistä. Ketä kiinnostaa toisten läskit?
Joku on lihava, joku on laiha. Joku on tyhmä, joku on viisas. Millään ei ole merkitystä meille 100 vuoden kuluttua.
Rinteelle vois ehdottaa sokeri- ja chipsiveron tuplaamista, hampurilaisille ja muulle roskaruualle on kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa elämä sen sijaan, että olette sairaalloisen kiinnostuneita toisten läskeistä. Ketä kiinnostaa toisten läskit?
Läskin puhetta
Näin on :D ja ihmettelen suuresti tätä perverssiä kiinnostusta minun ja muiden läskejä kohtaan. Kai tunnet ylemmyyttä läskejä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Minulle lääkäri oli kirjoittanut "hoikka mies", vaikka olen 172/72 eli bmi on lievän ylipainon rajoilla, enkä siis ole lihaksikas ollenkaan. Lääkäri oli itse nuori ylipainoinen nainen.
Pikaruoka,makeiset,leivonnaiset, sipsit, naksut, suklaa jne on todella halpaa verrattuna ruokaan. Hintoja voisi nostaa vaikka verojen muodossa oikein kunnolla.
Kovia kuluja terveydenhoitoon lihavista. Me muut maksamme.
Vierailija kirjoitti:
Antti Rinteelle pikku vinkki: ylipainovero. Tällä saisi katettua vappusatasen jos toisenkin.
Tuskini kannattaisi ehdostusta. Joutuisi nimittäin itsekin sitä pulittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku on lihava, joku on laiha. Joku on tyhmä, joku on viisas. Millään ei ole merkitystä meille 100 vuoden kuluttua.
Mutta noilla kaikilla on merkitystä meidän lapsille ja lapsenlapsille. Sairaalloisen ylipainoinen äiti periyttää epäterveelliset elintavat ja sairaudet jälkikasvulleen. Vauvaparoilla on jo sokerit korkealla syntyessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskin puhetta
Näin on :D ja ihmettelen suuresti tätä perverssiä kiinnostusta minun ja muiden läskejä kohtaan. Kai tunnet ylemmyyttä läskejä kohtaan?
No ainakin näytän paremmalta, eli hieman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskin puhetta
Sinähän se fiksulta ja oikein ihanalta ihmiseltä vaikutat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskin puhetta
No ainakin näytän paremmalta, eli hieman.
Näinhän se on. Näistä läskeistä jauhaminen johtuu ylemmyyden tunnosta ja ajatellaan olevan parempia ihmisiä. Ollaan muka ”huolissaan” toisten terveydestä yms. Ja saadaan vähän parempi mieli, kun suunnataan syyttävä sormi omista vioista ja puutteista muuhun suuntaan.
Voi että, nii'ih, kauhean lihavia ovat, vanhat ja nuoret! Ihan hirveää! Kamalaa! Apua! Kyllä on vaan niin kauheaa aijajai lihavia ovat huhuh, kyllä on kamalaa!
Mennäänkö cityyn kahville katselemaan ja kauhistelemaan ihmisten lihavuutta?! Ollaan niin samiksia ap:n kaa.
No niinpä. Tilasin äsken muuten kerrosaterian coca colalla. T. Läski
Jjjkkkkk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuolla pituudella hoikka olet. Normaalipainoinen kyllä, mutta 55kg ei paljoa lihasta varmaan mahdu...ei sillä, ei kaikkien tarvi olla muskelikimppuja.
Ei ainakaan erityisen hoikka vaan juurikin ideaalipainossa. Turha luulla että 10-20kg painavammilla lylleröillä mitään lihasta sen enempää olisi vaan silkkaa ihraa.
No 67,5 kilonen "lyllerö" on vielä normaalipainoinen tuolla pituudella.
Antti Rinteelle pikku vinkki: ylipainovero. Tällä saisi katettua vappusatasen jos toisenkin.