Kyllä ihmiset ovat vain kamalan lihavia, jopa nuoret
Katsoin tänään liikennevaloissa, kun lauma nuoria naisia, n. 18-vuotiaita lyllersi suojatien yli. Kaikki ylipainoisia, takapuolet ängetty liian pieniin farkkuihin, joiden vyötärö kiskotti korviin asti ja paita olemattoman pieni.
Ei oo nättiä eikä tuo muoti ole eduksi yhtään :(
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Kansanterveys lähinnä kiinnostaa, ja ylipainon aiheuttamat ennenaikaiset sairaudet joita verovaroilla hoidetaan.
Ei ole tullut sairautta tähän ikään mennessä. Eikä tule koska pidän huolen siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on lihavia ja pahinta on se että sitä on alettu pitää normaalina. Itse kävin lääkärissä vähän aikaa sitten ja lääkäri oli kirjoittanut tietoihini "potilas on erittäin hoikka", vaikka olen 165 cm ja 55 kg, eli täysin normaalipainoinen, enkä mikään epätavallisen hoikka. Kummallista.
Kyllä olet epätavallisen hoikka. Et vain tajuu sitä.
Tästä kommentista taas näkee, miten pihalla nykyään ollaan näiden painoasioiden kanssa. Tuon kokoinen ihminen ei edes ole mitenkään erityisen hoikka.
Ei vaan naiset, vaan myös miehet. Ne onnistuu ehkä piilottamaan ylipainonsa paremmin kun kulkevat löysissä verkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnittänyt huomiota ylipäätään miten isoja nuoret nykyään on. Jollain lailla rotevampia, pidempiä ja kaikella tavalla isoja. Ei välttämättä kaikki edes niin lihavia. Vähemmän siroja (naiset) kuin 20v sitten.
Pojatkin on pidempiä.
lihavuus on sairautta eläimetkään luonnossa ei oo läskejä