Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä ihmiset ovat vain kamalan lihavia, jopa nuoret

Vierailija
09.05.2019 |

Katsoin tänään liikennevaloissa, kun lauma nuoria naisia, n. 18-vuotiaita lyllersi suojatien yli. Kaikki ylipainoisia, takapuolet ängetty liian pieniin farkkuihin, joiden vyötärö kiskotti korviin asti ja paita olemattoman pieni.

Ei oo nättiä eikä tuo muoti ole eduksi yhtään :(

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnittänyt huomiota ylipäätään miten isoja nuoret nykyään on. Jollain lailla rotevampia, pidempiä ja kaikella tavalla isoja. Ei välttämättä kaikki edes niin lihavia. Vähemmän siroja (naiset) kuin 20v sitten.

Vierailija
62/105 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisistä miehistä PUOLET on lihavia tai ylipainoisia.

He voivat puolustaa Suomea ryhmittymällä vierekkäin rajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jjjkkkkk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on lihavia ja pahinta on se että sitä on alettu pitää normaalina. Itse kävin lääkärissä vähän aikaa sitten ja lääkäri oli kirjoittanut tietoihini "potilas on erittäin hoikka", vaikka olen 165 cm ja 55 kg, eli täysin normaalipainoinen, enkä mikään epätavallisen hoikka. Kummallista.

Kyllä tuolla pituudella hoikka olet. Normaalipainoinen kyllä, mutta 55kg ei paljoa lihasta varmaan mahdu...ei sillä, ei kaikkien tarvi olla muskelikimppuja.

Ei ainakaan erityisen hoikka vaan juurikin ideaalipainossa. Turha luulla että 10-20kg painavammilla lylleröillä mitään lihasta sen enempää olisi vaan silkkaa ihraa.

No 67,5 kilonen "lyllerö" on vielä normaalipainoinen tuolla pituudella. 

Ei ole.

Ok. Sitten 55-kiloinen on kuoppaposkinen anorektikko.

Vierailija
64/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan. Laihuuden ihannointi on sairasta. Pyöreyttä saa olla ihmisellä.

Ootte ihan vialla päästänne.

Hommatkaapa vaikka elämä muiden ulkonäön pohtimisen sijaan.

Älä kehopositiivinen hermostu. Ota vaikka pullaa, koska "pulla päivässä pitää pyllyn pyöreänä" (treeni se oikeasti pyllyyn muotoa tuo, mutta never mind).

Vierailija
65/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kaava sopivaan painoon on pituus miinus 110 ja näin saatavaan kilomäärään +-5 kg.

Vierailija
66/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnittänyt huomiota ylipäätään miten isoja nuoret nykyään on. Jollain lailla rotevampia, pidempiä ja kaikella tavalla isoja. Ei välttämättä kaikki edes niin lihavia. Vähemmän siroja (naiset) kuin 20v sitten.

Näinhän siinä on tutkitusti käynyt, keskipituus ja paino noussut jatkuvasti ihmisillä. Töissäni vanhustenhoidossa 90-v. muori tarjosi kenkiään kokeiltavaksi, "minkäs kokonen jalka sulla on?" ja oli, että "herranjestas, ai sulla on niin iso (40)". No, olen pitkä (hoikka ja ihan siro onneksi) ja kyllä se jalan kokokin siihen yleensä korreloituu :)

Vierailija
67/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä jokin aika sitten mietin samaa. Odotin että pääsisin ylittämään tien ja siihen viereen tuli teinityttöjen lauma, ehkä jotain 14-16v. Kaikki olivat tosi pitkiä ja rotevia. Itsekin olen 170cm, mutta tytöt olivat silti pidempiä.

He eivät olleet mielestäni kuitenkaan lihavia vaan yksinkertaisesti vain isoja tyyliin 175-180cm ja 75-85kg.

N28

Vierailija
68/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kaava sopivaan painoon on pituus miinus 110 ja näin saatavaan kilomäärään +-5 kg.

Hauska. Miksi ei voi vain suoraan vähentää 105? :)

Aiemminhan suositeltiin pituus miinus 110. Nykyään kun kaikki on niin isokokoisia niin tuo viisi kiloa lienee paikallaan ettei tule paha mieli. Tai nykyisen fitnessbuumin aikaan ehkä sen vitosen pitää olla lihasta? Jokainen voi miettiä omalla kohdallaan onko se sitä.

Vierailija
69/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihoilla ei ole varaa syödä kun ne maksavat lihavien terveyskulut ;)

Vierailija
70/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska. Miksi ei voi vain suoraan vähentää 105? :)

Aiemminhan suositeltiin pituus miinus 110. Nykyään kun kaikki on niin isokokoisia niin tuo viisi kiloa lienee paikallaan ettei tule paha mieli. Tai nykyisen fitnessbuumin aikaan ehkä sen vitosen pitää olla lihasta? Jokainen voi miettiä omalla kohdallaan onko se sitä.

Tarkoitinkin nimenomaan, että vähennetään se 110 ja siitä painosta vielä 5 kg suuntaan tai toiseen on ok paino. Eihän sitä sopivaa painoa kilon tarkkuudella voi määritellä.

Vierailija
71/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sipsien, sokerin ja muun epäterveellisen kovalla verottamisella ole muuta vaikutusta kuin että ihmisillä on entistä vähemmän rahaa ostaa jotain terveellistä, se on nähty monessakin maassa.

Kaikki naiset eivät muuten 165-senttisinä ole parhaimmillaan n. 55-kiloisina, kyllä monilla paras paino on n. 59-62 kg, jopa enemmän (vähintään 25-vuotiaina ja vanhempina), jos siis tavoitellaan terveyttä, fyysistä ja psyykkistä kestävyyttä, hyvää nukkumista ja kaikinpuolista toimintakykyä. Jos joku on 55-kiloisena miltei alipainoisena parhaimmillaan, niin hän on, mutta se ei koske kaikkia naisia.

Oli hauska tuo vika lause kun itse olen 163/55 ja pyöreä enkä millään mitalla edes hoikka. Tiedäthän ettei ihmisen laihuutta ja lihavuutta voi arvioida pelkästään BMI:n avulla? Niin ja muista sekin että ei hyvässä normaalikunnossa olevat lihakset tuo mitään massiivista painoa. Sitä tulee vasta kun niitä lähtee oikeasti rakentamaan isommaksi. Esim. Minna Pajulahti 165/70.

Vierailija
72/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin jokin aika sitten isäni aikoinaan ottamia kaitafilmejä 60- ja 70-luvulta. Oli ahkera kuvaaja ja on kaikenlaista: katunäkymiä, yleisötilaisuuksia, lasten kesäleirin tunnelmia ym. 

Lihava on näissä rainoissa on harvinaisuus. Nuoret miehet ovat raamikkaita ja litteävatsaisia, nuorilla naisilla kadehdittavat vyötäröt jokaisella. Keski-ikäisillä voi vähän olla vatsaa, mutta nykykäsityksen perusteella heidätkin rankattaisiin normaalipainoisiksi, jopa hoikahkoiksi.  Lapset ovat kuin kireitä ja jänteviä kuin viulunkielet. 

Jokainen voi tämän saman todeta milloin vain sattuu Ylellä ajan dokkari pyörimään. MOT

Vierailija
73/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa elämä sen sijaan, että olette sairaalloisen kiinnostuneita toisten läskeistä. Ketä kiinnostaa toisten läskit?

Minua ei kiinnosta, mutta, hyi olkoot, kun läski sulloo itsensä viereeni istumaan bussissa!!

Vierailija
74/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on lihavia ja pahinta on se että sitä on alettu pitää normaalina. Itse kävin lääkärissä vähän aikaa sitten ja lääkäri oli kirjoittanut tietoihini "potilas on erittäin hoikka", vaikka olen 165 cm ja 55 kg, eli täysin normaalipainoinen, enkä mikään epätavallisen hoikka. Kummallista.

Oliko se lääkäri läski?

Vierailija
75/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisistä miehistä PUOLET on lihavia tai ylipainoisia.

He voivat puolustaa Suomea ryhmittymällä vierekkäin rajalle.

Mikä miesten tehtävä se on? Eikö lihavat naiset voi toimia luotikilpinä samalla tavalla.

Vierailija
76/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta kertaa aapee käyny likettää omaa alotustaan, koska eihän kukaan voi olla noin vitn pimee, eihän??

Vierailija
77/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain kummallista on tapahtunut.

Lievästi ylipainoisesta on tullut normaalipainoinen.

Normaalipainoisesta on tullut hoikka.

Hoikasta on tullut alipainoinen.

Sen sijaan että ihmiset muuttaisivat itseään, he haluavat muuttaa maailman ympärillään hyväksymään Uuden Normaalin jossa he ovat terveissä mitoissa, vaikka oikeasti vyötäröllä on epäterveellinen rasvakerros eikä niitä paljon puhuttuja lihaksiakaan ole.

Puhut ihan täyttä paskaa. Täysin kuviteltua draamaa tuo. Plaaplaaplaa. Mikään ei oo muuttunut muuten kuin kehojen pilkkaaminen kaikenmaailman ihanteiden vuoksi. Ihan oikeesti. TUO ON TÄYSIN TEIDÄN OMASSA PÄÄSSÄNNE OLEVAA SONTAA.

Mullla on joku 6 senttii tullu läskii vyötäröö mut normirajan sisäl joka on aina ties kuinka kauan ollu sama. Itellä on myös kyl lihasta. En mä todellakaan hyväksy tätä paksuu vyötäröö enkä pidä itteeni normaalina. Enempiki oon sellanen vähän pyöreä. 7 kg ihannepainosta. Mulla näkyy 5 ylikiloakin kuin ois 10. Toiset pierasee 10 kg suuntaa ja toisee eikä niist nää.

Vähä poikkes aiheest. Meen lenkil..moi

Vierailija
78/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kuten ennenkin. Tää kaikki on vaan jotain ihmeen hysteriaa. Aina on ollut helvetti isoja, pieniä, paksuja, ohuita jne.

Aikaa kultaa muistot.

Mikä teitä vaivaa? Ettekö voi keskittyä ihan siihen omaan laihaan/lihavaan mahtavaan terveelliseen elämäänne. 🙈

Vierailija
79/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole kuin ennen. Katsokaa totuutta silmiin! Tilastotkin sen kertovat että ylipainoisuus vaan jatkaa kasvuaan. Kadulla sen näkee selvästi. Joka puolella lihavia!

Vierailija
80/105 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on rumia. Tulevat kalliiksi sairaudenhoidossa. Kaikille suomalisille pakollinen punnitus joka lääkärikäynnillä! Sakkoa joka ylikilosta, kyllä liikunta ja terveellinen ruoka alkaisi maistua.

Paino olisi ilmoitettava veroilmoituksessa. Ylipainosta veronkorotus prosentteina.