Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka koet olevasi ruma nainen, jaksatko nähdä vaivaa ulkonäön takia?

Vierailija
06.05.2019 |

Itse rumana naisena en kauheasti jaksa nähdä vaivaa, on oikeastaan ihan sama meikkaako ja laittaako hiuksia vai ei, tai miten pukeutuu: rumana pysyn silti...Miesmäiset, voimakkaat kasvonpiirteet, huono iho, vanhemmiten kasvot valahtaneet alaspäin vaikka olen alle 40. Kiusattiin peruskoulussa ulkonäön takia ja parisuhdetta en ole saanut koskaan. Turhauttaa kun saatan puolikin tuntia meikata, laittaa hiuksia ja pukeutua nätisti ja silti yhtä tyhjän kanssa: ruma mikä ruma :( Päivittäin murehdin asiaa ja kadehdin ns. tavisnaisia jotka saavat itsestään meikillä ja oikealla kampauksella kauniin

Kommentit (207)

Vierailija
61/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että osa näistä "rumista" on koulukiusauksen tai vastaavan takia menettäneet itsetuntonsa. Olen nähnyt niin monen normaalin tai jopa kauniin tuskailevan vastaavaa. Yleensä entisiä kiusattuja.

Ihan vain siksi, että kuvittelin itsekin joskus olevani todella ruma ja ällöttävä. Koulussakin sain pelkästään tälläistä palautetta. Pojat suurin piirtein tekivät oksennuseleitä kulkiessani ohi. Piilouduin toki myös rumien vaatteiden ja huonon ryhdin taakse.

Oikeasti olin ihan normaali, jopa keskivertoa kauniimpi kun näin myöhemmin kuvia katsoo. Jostain syystä kuvittelin mm. nenäni olevan todella epämuodostunut ja valtava ja pääni oudon muotoinen.

Hyvin samanlainen tarina täällä. Siksi musta on niin surullista ja turhauttavaa lukea näiden rumaksi itsensä kokevien viestejä. Sitä nähdään itsensä ja tulkitaan muiden käytöstä sen itseinhon lävitse.

Mua ei ole ikinä kyllä kiusattu... aikoinaan joku sanoi että näytän sialta mutta se siitä. Sekin tosin oli ihan riittävän kuvaava kommentti :)

Mistä se kuvitelma rumuudesta sitten on peräisin?

Ei rumuus ole välttämättä kuvitelmaa, kyllä se on monelle meistä ihan faktaa. T. Eri

Vierailija
62/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää kommentit lukeneena, en ihmettele jos kommentoijat näkevät ja kokevat itsensä rumaksi. ”Olen ylipainoinen mutten jaksa tehdä mitään, laitan vähän ripsaria ja se saa riittää, joskus värjään hiukseni” eli mitään ei oikeastaan jakseta tehdä ja sitten valitetaan kun näyttää rumalta? Oikeasti hyvällä ja kevyellä laittautumisella saa kaikista ihan ok näköisen, ilman mitään hirveitä pakkelikerroksia tai vaikeita kampauksia. Myös meikkitaidottomuus saa ihmisen näyttämään helposti epäviehättävältä, suomalaisilla usein mokana esim. silmien rajaaminen liian paksusti ja liian tummalla värillä sekä se, ettei kulmakarvoille tehdä mitään tai vaan piirretään ne joten päin peetä, ei imartele ketään. Sama pätee käytännössä vaatteisiin. Jos ei ole osaamista, niin netistä pystyy aika hyvin lukemaan ja katsomaan vinkkejä.

Tämmöset kommentit saa kyllä veren niin kiehumaan. Etkö sä tajua että joillain on huonot kasvonpiirteet??? Meikki ei auta niihin. Jos laitat jotkut hirveet pakkelit niin ei se poista sitä faktaa että oot ruma niiden alla. Eikä se nyt oo hyväksyttävää että pitäis laittaa paljon meikkiä että näyttäis edes jotenkin viehättävältä.

Kuka viddu sen on määritellyt, että tämmöiset ja tämmöiset kasvonpiirteet ovat "huonot"?! Henkilön rumuus tai kauneus ei ole mikään fakta, vaan aika pitkälle subjektiivinen asia. Kyllä, lähes kaikki kokevat tietyt piirteet miellyttävinä, mutta ei se tarkoita että ne, joille luonto ei ole niitä suonut, olisivat jotenkin luotaantyöntäviä. Vaikka olette kyllästyneet sitä kuulemaan ettekä halua uskoa, niin viehättävyys muodostuu ulkonäön lisäksi monesta muusta asiasta. Ulkonäöltään "epätäydellinen" voi olla mitä vetävin ja toisaalta kuvankaunis voi olla ihan "blaah".

Mee nyt puhuu muualle sitä paskaa.

Kauneus ei oo ikinä ollu subjektiivista, tätä vaan halutaan syöttää kun ei voida hyväksyä tosiasioita.

No, sanotaan sitten, että se viehättävyys on subjektiivista. En ole itse tavannut koskaan ihmistä, miestä enkä naista, joka olisi yksinomaan ulkoisen olemuksensa takia vastenmielinen (nimenomaan piirteitä ja kehonmuotoja nyt tarkoitan, jätetään esim. huono hygienia pois laskuista). Vaikka tämä olemus olisi kaukana kauneusihanteista, sopusuhtaisuudesta ja symmetrisyydestä. Ja monta kertaa olen katsonut jotain objektiivisesti katsoen hyvännäköistä ihmistä, eikä hän ole tehnyt mitään vaikutusta ja vetänyt puoleensa. Sitä vain toteaa hänen kauniit piirteensä kuin katsoisi jotain taideteosta.

Niin mitä sitten? Tässä oli kyse ulkomuodosta eikä mistään vetovoimasta. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantsii ehkä laihduttaa. Miehet tuijottaa monesti muutenkin enemmän timmiä kroppaa ja pyöreää persettä. Läskiä sotanorsua tuskin kukaan edes vilkaisee.

Mites laihdutan silmät isommiksi ja nenän pienemmäksi?

Kyllä ne silmät näyttävät isommilta hoikkien poskien yläpuolella kuin läskiposkien puoliksi peittäminä :D Toki tuossa lainaamassasi viestissä ei mitään silmistä ja nenistä puhuttukaan, joten kommenttisi oli siinä mielessä väärin suunnattu.

Kommentti oli ihan oikein suunnattu.

Miksi tulla kirjoittamaan laihduttamisesta kun kyse oli naaman rumuudesta eikä siitä että oltais lihavia?

Vierailija
64/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikissa ihmisissä on jotain kaunista.

Vierailija
65/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä mulla se laittamattomuus pahentaa rumuutta. Kasvojen lösähtäneisyys, iso nenä ja hengettömät huulet korostuvat kun iho on kirjavan punakka ja kiiltävä. Heti auttaa kun on tasasävyinen, puuteroitu iho. Nenäkään ei hyppää silmille kun ei kiillä punaisena.

Hiukset on yhtä kuivaa vaahtoa, suoristimella kiillotan ja muotoilen paikoilleen.

Pieruverkkarit ja liian pieni t-paita tuovat kyllä makkarat esiin ihan eri tavalla kuin nätisti laskeutuva tumma paita ja oikean kokoinen jakku jossa on hyvä leikkaus.  Tynnyrin muotoinenhan mä silti olen, mutta ei ne muhkurat ole sillä tavalla esittelyssä. 

Vierailija
66/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä kertaakaan elämässäni nähnyt rumaa naista, vaikka monenlaisia naisia on tullut nähtyä. Haluaisiko joku laittaa kuvallisen esimerkin sellaisesta, jotta ymmärtäisin mitä tuo rumuus teille merkitsee? Tai kuvailla neutraalisti kasvonpiirteitä, jotka tekevät naisesta mielestänne ruman.

No mites mun naama: pienet hailakan väriset silmät liian lähellä toisiaan. Silmät myös eri korkeudella. Harvat vaaleat ripset. Olemattomat kulmakarvat. Epämuodostunut melko suuri pottunenä, vino vasemmalle. Ohuet huulet. Vinot hampaat koska "ei oikeutta oikomishoitoon". Ei juurikaan leukaa, ja sen pienenkin nyppylän alla kaksoisleuka (en ole ylipainoinen mutta tämä ei häviä). Ohuet hennot hiukset joita vaikea laittaa nätisti, kampaukset yms. eivät pysy. Alhaisesta painosta huolimatta suuri vatsa ja isot rinnat - tikkujalkojen päässä. Treenaan muttei näytä auttavan. 

Harmaat lähekkäin olevat silmät - ei mitään vikaa

Vaaleat ripset ja kulmat - ei mitään vikaa, suomalaisista useimmilla on

Epäsymmetrinen nenä - epäsymmetrisyys on vain viehättävää, liika täydellisyys vie pois inhimillisyyden

Kapeat huulet ja pieni leuka - kuulostaa kauniin sirolta

Kaksoisleukaa vähän - no kenelläpä ei olisi?

Ohuet hiukset - normaali suomalainen hiuslaatu, ei mielestäni mitenkään ruma

Isot rinnat - moni on valmis maksamaan saadakseen sellaiset

Iso vatsa - ei tarvitse olla mallinmitoissa ollakseen kaunis

Hoikat jalat - ei mitään vikaa

Haha kiitos sinullekin hyvästä yrityksestä :).

Harmaat silmät on vielä ok, mutta lähekkäin olemista pidetään rumana.

Vaaleat ripset ja kulmat saan toki meikillä esiin.

Epäsymmetrinen nenä on aika paha, ei siinä kukaan inhimillisyyttä mieti kun näyttää Mike Tysonilta turpaansa saaneelta.

Kapeat huulet yhdistetään julmuuteen, vanhuuteen - täyteläiset pusuhuulet taas nuoruuteen ja seksikkyyteen (mainoksissa ei koskaan ole ohuita huulia).

Pieni leuka on ihan jees, mutta se nenä korostuu...

Kaksoisleukaa ei todellakaan ole kenelläkään tuntemallani hoikalla.

Ohuet hiukset - toki yleistä Suomessa mutta ei silti kaunista.

Isot rinnat ovat jees vain silloin kun ne näyttävät niiltä maksetuilta. Alaspäin sojottavia pusseja ei kukaan ihaile.

Iso vatsa on usein ykkösenä miesten inhokkilistalla, mikä on ihan ymmärrettävää, sillä naisen "kuuluu" lihoa lantiosta ja takapuolesta ja vyötärön pitäis pysyä mahdollisimman kapeana.

Jalkani eivät ole hoikat vaan luiset.

Vierailija
67/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantsii ehkä laihduttaa. Miehet tuijottaa monesti muutenkin enemmän timmiä kroppaa ja pyöreää persettä. Läskiä sotanorsua tuskin kukaan edes vilkaisee.

Ei miehiä kiinnosta sun silmäs eikä nenän koko. Miehiä kiinnostaa hoikka vartalo ja pyöreä perse sekä tiukan näköinen jalkoväli.

Vierailija
68/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiä kiinnosta sun silmäs eikä nenän koko. Miehiä kiinnostaa hoikka vartalo ja pyöreä perse sekä tiukan näköinen jalkoväli.

Nyt tuli sellasta pskaa ettet usko itsekään!

Vierailija
69/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timmi kroppa, siistit vaatteet, nätisti laitetut hiukset ja huoliteltu meikki. Esim moni poliitikkonainen ei ole mikään kaunotar, mutta näyttävät silti hyvältä.

On ihan eri asia olla RUMA kuin "ei kaunotar" eli tyhmä kommentti sinulta. Hyvin tavallinenkin voi pikku nikseillä kuoriutua hyvännäköiseksi. 

Mutta RUMA ei koskaan. RUMA on RUMA kuten minä. 

Aloitetaan naamasta: olen täysin leuaton, mutta nenää riittää senkin edestä, sivusta katsottuna muistutan papukaijaa. Hampaat ovat täysin ristissä ja hymyillesäni vähänkin (tämä on harvinainen tapahtuma) ikenet loistavat sentin verran, joka on kaksinkertainen mitta hiirenhampaistani. 

Iho muistuttaa kuun kraateripintaa, silmät ovat lainattu Lempäälän suursikalan emakolta. Hiuksia ei paranna kuin peruukki, sekin varmaan muuttuisi rumaksi päässäni. 

Entäs vartalo sitten: pituutta alle 160 cm ja siitäkin selkää on 120 cm. Hartioiden perusteella kaljapullotkin tervehtivät juomaosastolla. Rinnat? Missä ne ovat? Ilmeisesti reisissä, koska sitä osastoa riittää ympärysmitaltaan, vaikken ole grammaakaan ylipainoinen. 

Että näin... 

Ja varsinaiseen kysymykseen: en laittaudu juuri sen turhuuden takia. Toki kuljen ihmisten ilmoilla puhtaana ja siisteissä vaatteissa, siinä se. 

Kuulostat kasvoiltasi hieman Jenni Kokanderin tyyliseltä. Hänellä ei kenties ole täysin perinteiseen kauneuskäsitykseen sopivat kasvot, mutta mielestäni hän on kaunis ja kiinnostavan, luonteikkaan näköinen:

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/elamantapamuuto…

Mitä vikaa on siroissa hampaissa? Minulla on pienet hampaat ja olen aina iloinnut niistä, kun ovat mielestäni niin kivat. :)

Epäilen että kraatereissa ja emakoissa on hieman lapinlisää, mutta hulvattomasti kuvailtu.

Päärynävartalo, mikä sinulla ilmeisesti on, on mielestäni todella kaunis sekin vartalonmallina. Epäilen että hieman liioittelit jalkojesi lyhyyttä.. joka tapauksessa suomalaisena on ihan normaalia olla lyhyehköt jalat. Mulla itseasiassa on myös nämä molemmat ominaisuudet, ja pidän vartalostani oikein kovasti. Päärynässä viihdyn ja jalat ne on lyhyemmätkin jalat. (Joskus oli kriisi aiheesta, silloin käytin korkoja ja korkeita vyötäröitä tms. vaatteita huijaamaan pituutta.)

Vierailija
70/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne silmät näyttävät isommilta hoikkien poskien yläpuolella kuin läskiposkien puoliksi peittäminä :D Toki tuossa lainaamassasi viestissä ei mitään silmistä ja nenistä puhuttukaan, joten kommenttisi oli siinä mielessä väärin suunnattu.

Miksi tulla kirjoittamaan laihduttamisesta kun kyse oli naaman rumuudesta eikä siitä että oltais lihavia?

Missä kohtaa otsikossa puhutaan naamasta?

Vierailija
71/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on ruma nainen?

Mietin juuri n. oman ikäisiäni eli nelikymppisiä naisia joita tunnen ja tiedän. Yritin saada mieleeni naisen joka on normaalipainoinen, huolehtii terveydestään ja pukeutuu edes suurin piirtein järjellisesti.

Ei tullut mieleen ainuttakaan.

Enkä kirjoita tätä mistään norsunluutornista. Kiinnitin vuosia paljonkin huomiota siihen että näyttäisin niin edustuskelpoiselta kuin mahdollista, jotten tuntisi sosiaalisissa tilanteissa että naiset kokevat jo samassa tilassa olemisen vastenmieliseksi kokemukseksi. Vasta nyt alan uskoa olevani ihan tavis.

Vierailija
72/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää kommentit lukeneena, en ihmettele jos kommentoijat näkevät ja kokevat itsensä rumaksi. ”Olen ylipainoinen mutten jaksa tehdä mitään, laitan vähän ripsaria ja se saa riittää, joskus värjään hiukseni” eli mitään ei oikeastaan jakseta tehdä ja sitten valitetaan kun näyttää rumalta? Oikeasti hyvällä ja kevyellä laittautumisella saa kaikista ihan ok näköisen, ilman mitään hirveitä pakkelikerroksia tai vaikeita kampauksia. Myös meikkitaidottomuus saa ihmisen näyttämään helposti epäviehättävältä, suomalaisilla usein mokana esim. silmien rajaaminen liian paksusti ja liian tummalla värillä sekä se, ettei kulmakarvoille tehdä mitään tai vaan piirretään ne joten päin peetä, ei imartele ketään. Sama pätee käytännössä vaatteisiin. Jos ei ole osaamista, niin netistä pystyy aika hyvin lukemaan ja katsomaan vinkkejä.

Tämmöset kommentit saa kyllä veren niin kiehumaan. Etkö sä tajua että joillain on huonot kasvonpiirteet??? Meikki ei auta niihin. Jos laitat jotkut hirveet pakkelit niin ei se poista sitä faktaa että oot ruma niiden alla. Eikä se nyt oo hyväksyttävää että pitäis laittaa paljon meikkiä että näyttäis edes jotenkin viehättävältä.

Kuka viddu sen on määritellyt, että tämmöiset ja tämmöiset kasvonpiirteet ovat "huonot"?! Henkilön rumuus tai kauneus ei ole mikään fakta, vaan aika pitkälle subjektiivinen asia. Kyllä, lähes kaikki kokevat tietyt piirteet miellyttävinä, mutta ei se tarkoita että ne, joille luonto ei ole niitä suonut, olisivat jotenkin luotaantyöntäviä. Vaikka olette kyllästyneet sitä kuulemaan ettekä halua uskoa, niin viehättävyys muodostuu ulkonäön lisäksi monesta muusta asiasta. Ulkonäöltään "epätäydellinen" voi olla mitä vetävin ja toisaalta kuvankaunis voi olla ihan "blaah".

Kauneus ei oo ikinä ollu subjektiivista, tätä vaan halutaan syöttää kun ei voida hyväksyä tosiasioita.

No, sanotaan sitten, että se viehättävyys on subjektiivista. En ole itse tavannut koskaan ihmistä, miestä enkä naista, joka olisi yksinomaan ulkoisen olemuksensa takia vastenmielinen (nimenomaan piirteitä ja kehonmuotoja nyt tarkoitan, jätetään esim. huono hygienia pois laskuista). Vaikka tämä olemus olisi kaukana kauneusihanteista, sopusuhtaisuudesta ja symmetrisyydestä. Ja monta kertaa olen katsonut jotain objektiivisesti katsoen hyvännäköistä ihmistä, eikä hän ole tehnyt mitään vaikutusta ja vetänyt puoleensa. Sitä vain toteaa hänen kauniit piirteensä kuin katsoisi jotain taideteosta.

Kun sillä pelkällä ulkomuodolla ei pitkälle pötkitä. Huoh.

Vierailija
73/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä mulla se laittamattomuus pahentaa rumuutta. Kasvojen lösähtäneisyys, iso nenä ja hengettömät huulet korostuvat kun iho on kirjavan punakka ja kiiltävä. Heti auttaa kun on tasasävyinen, puuteroitu iho. Nenäkään ei hyppää silmille kun ei kiillä punaisena.

Hiukset on yhtä kuivaa vaahtoa, suoristimella kiillotan ja muotoilen paikoilleen.

Pieruverkkarit ja liian pieni t-paita tuovat kyllä makkarat esiin ihan eri tavalla kuin nätisti laskeutuva tumma paita ja oikean kokoinen jakku jossa on hyvä leikkaus.  Tynnyrin muotoinenhan mä silti olen, mutta ei ne muhkurat ole sillä tavalla esittelyssä. 

Juu kyllä minäkin meikkaan ja yritän olla mahdollisimman vähän epämiellyttävän näköinen, sekä katson pukeutumistakin juuri tuolla samalla metodilla. Mutta en silti koe että muutun rumasta sen kauniimmaksi - olen vain ehkä vähemmän häiritsevä muiden ihmisten silmiin. Silti illalla meikit poistettuna ja yöpaidassa olen se sama kammotus kuin aamuisen puuterinkin alla. Ja siksi on vaikea uskoa itsensä tai hymyn ihmeelliseen voimaan.

Vierailija
74/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että osa näistä "rumista" on koulukiusauksen tai vastaavan takia menettäneet itsetuntonsa. Olen nähnyt niin monen normaalin tai jopa kauniin tuskailevan vastaavaa. Yleensä entisiä kiusattuja.

Ihan vain siksi, että kuvittelin itsekin joskus olevani todella ruma ja ällöttävä. Koulussakin sain pelkästään tälläistä palautetta. Pojat suurin piirtein tekivät oksennuseleitä kulkiessani ohi. Piilouduin toki myös rumien vaatteiden ja huonon ryhdin taakse.

Oikeasti olin ihan normaali, jopa keskivertoa kauniimpi kun näin myöhemmin kuvia katsoo. Jostain syystä kuvittelin mm. nenäni olevan todella epämuodostunut ja valtava ja pääni oudon muotoinen.

Hyvin samanlainen tarina täällä. Siksi musta on niin surullista ja turhauttavaa lukea näiden rumaksi itsensä kokevien viestejä. Sitä nähdään itsensä ja tulkitaan muiden käytöstä sen itseinhon lävitse.

Mua ei ole ikinä kyllä kiusattu... aikoinaan joku sanoi että näytän sialta mutta se siitä. Sekin tosin oli ihan riittävän kuvaava kommentti :)

Mistä se kuvitelma rumuudesta sitten on peräisin?

Ei rumuus ole välttämättä kuvitelmaa, kyllä se on monelle meistä ihan faktaa. T. Eri

Fakta se olisi silloin, jos voisitte olla varmoja kaikkien tai ainakin valtaosan ihmisistä ajattelevan teistä niin. Nyt fakta on vain se, että itse tunnette itsenne rumiksi ja siksi uskotte kaikkien muidenkin pitävän teitä sellaisina.

Vierailija
75/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ns. tavis ei todellakaan tiedä, miltä tuntuu olla oikeasti ruma...Juurikin miesmäiset kasvonpiirteet ovat erityisesti vastakkaisen sukupuolen silmissä rumat yleisesti ottaen ja siitä saa myös usein kuulla, etenkin koulussa. Itse kuulun juurikin kategoriaan "miesmäinen" vaikka olin nuorena hoikka ja isorintainen sekä pitkätukkainen ja meikkasin niin eipä se auttanut parisuhteen saamisessa, kaikki ystävät pariutuivat ympäriltä ja itse jäin ilman. Sain myös koulussa pojilta kuulla rumuudestani vuosikausia. Nykyään yli 30v meikkaan kyllä ja laitan hiuksia ja katson myös mitä päälleni puen mutta olen lähinnä näkymätön miehille tai sitten kohdellaan kylmäkiskoisesti

Vierailija
76/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timmi kroppa, siistit vaatteet, nätisti laitetut hiukset ja huoliteltu meikki. Esim moni poliitikkonainen ei ole mikään kaunotar, mutta näyttävät silti hyvältä.

On ihan eri asia olla RUMA kuin "ei kaunotar" eli tyhmä kommentti sinulta. Hyvin tavallinenkin voi pikku nikseillä kuoriutua hyvännäköiseksi. 

Mutta RUMA ei koskaan. RUMA on RUMA kuten minä. 

Aloitetaan naamasta: olen täysin leuaton, mutta nenää riittää senkin edestä, sivusta katsottuna muistutan papukaijaa. Hampaat ovat täysin ristissä ja hymyillesäni vähänkin (tämä on harvinainen tapahtuma) ikenet loistavat sentin verran, joka on kaksinkertainen mitta hiirenhampaistani. 

Iho muistuttaa kuun kraateripintaa, silmät ovat lainattu Lempäälän suursikalan emakolta. Hiuksia ei paranna kuin peruukki, sekin varmaan muuttuisi rumaksi päässäni. 

Entäs vartalo sitten: pituutta alle 160 cm ja siitäkin selkää on 120 cm. Hartioiden perusteella kaljapullotkin tervehtivät juomaosastolla. Rinnat? Missä ne ovat? Ilmeisesti reisissä, koska sitä osastoa riittää ympärysmitaltaan, vaikken ole grammaakaan ylipainoinen. 

Että näin... 

Ja varsinaiseen kysymykseen: en laittaudu juuri sen turhuuden takia. Toki kuljen ihmisten ilmoilla puhtaana ja siisteissä vaatteissa, siinä se. 

Kuulostat kasvoiltasi hieman Jenni Kokanderin tyyliseltä. Hänellä ei kenties ole täysin perinteiseen kauneuskäsitykseen sopivat kasvot, mutta mielestäni hän on kaunis ja kiinnostavan, luonteikkaan näköinen:

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/elamantapamuuto…

Mitä vikaa on siroissa hampaissa? Minulla on pienet hampaat ja olen aina iloinnut niistä, kun ovat mielestäni niin kivat. :)

Epäilen että kraatereissa ja emakoissa on hieman lapinlisää, mutta hulvattomasti kuvailtu.

Päärynävartalo, mikä sinulla ilmeisesti on, on mielestäni todella kaunis sekin vartalonmallina. Epäilen että hieman liioittelit jalkojesi lyhyyttä.. joka tapauksessa suomalaisena on ihan normaalia olla lyhyehköt jalat. Mulla itseasiassa on myös nämä molemmat ominaisuudet, ja pidän vartalostani oikein kovasti. Päärynässä viihdyn ja jalat ne on lyhyemmätkin jalat. (Joskus oli kriisi aiheesta, silloin käytin korkoja ja korkeita vyötäröitä tms. vaatteita huijaamaan pituutta.)

Tämä Jenny on esim. itseeni verrattuna häikäisevä kaunotar. T. Eri

Vierailija
77/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä kertaakaan elämässäni nähnyt rumaa naista, vaikka monenlaisia naisia on tullut nähtyä. Haluaisiko joku laittaa kuvallisen esimerkin sellaisesta, jotta ymmärtäisin mitä tuo rumuus teille merkitsee? Tai kuvailla neutraalisti kasvonpiirteitä, jotka tekevät naisesta mielestänne ruman.

No mites mun naama: pienet hailakan väriset silmät liian lähellä toisiaan. Silmät myös eri korkeudella. Harvat vaaleat ripset. Olemattomat kulmakarvat. Epämuodostunut melko suuri pottunenä, vino vasemmalle. Ohuet huulet. Vinot hampaat koska "ei oikeutta oikomishoitoon". Ei juurikaan leukaa, ja sen pienenkin nyppylän alla kaksoisleuka (en ole ylipainoinen mutta tämä ei häviä). Ohuet hennot hiukset joita vaikea laittaa nätisti, kampaukset yms. eivät pysy. Alhaisesta painosta huolimatta suuri vatsa ja isot rinnat - tikkujalkojen päässä. Treenaan muttei näytä auttavan. 

Harmaat lähekkäin olevat silmät - ei mitään vikaa

Vaaleat ripset ja kulmat - ei mitään vikaa, suomalaisista useimmilla on

Epäsymmetrinen nenä - epäsymmetrisyys on vain viehättävää, liika täydellisyys vie pois inhimillisyyden

Kapeat huulet ja pieni leuka - kuulostaa kauniin sirolta

Kaksoisleukaa vähän - no kenelläpä ei olisi?

Ohuet hiukset - normaali suomalainen hiuslaatu, ei mielestäni mitenkään ruma

Isot rinnat - moni on valmis maksamaan saadakseen sellaiset

Iso vatsa - ei tarvitse olla mallinmitoissa ollakseen kaunis

Hoikat jalat - ei mitään vikaa

Haha kiitos sinullekin hyvästä yrityksestä :).

Harmaat silmät on vielä ok, mutta lähekkäin olemista pidetään rumana.

Vaaleat ripset ja kulmat saan toki meikillä esiin.

Epäsymmetrinen nenä on aika paha, ei siinä kukaan inhimillisyyttä mieti kun näyttää Mike Tysonilta turpaansa saaneelta.

Kapeat huulet yhdistetään julmuuteen, vanhuuteen - täyteläiset pusuhuulet taas nuoruuteen ja seksikkyyteen (mainoksissa ei koskaan ole ohuita huulia).

Pieni leuka on ihan jees, mutta se nenä korostuu...

Kaksoisleukaa ei todellakaan ole kenelläkään tuntemallani hoikalla.

Ohuet hiukset - toki yleistä Suomessa mutta ei silti kaunista.

Isot rinnat ovat jees vain silloin kun ne näyttävät niiltä maksetuilta. Alaspäin sojottavia pusseja ei kukaan ihaile.

Iso vatsa on usein ykkösenä miesten inhokkilistalla, mikä on ihan ymmärrettävää, sillä naisen "kuuluu" lihoa lantiosta ja takapuolesta ja vyötärön pitäis pysyä mahdollisimman kapeana.

Jalkani eivät ole hoikat vaan luiset.

Tämä todistaa aina vain vahvemmin, että rumuus on vain ja ainoastaan pään sisällä. Toinen kertoo mielipiteensä ulkonäöstäsi ja sinä tulet tyrmäämään sen vain, koska se ei vastannutkaan sinun negatiivista minäkuvaasi tai jotain mitä "yleisesti pidetään" jonakin. Sinun mielipiteesi ei ole mikään yleismaailmallinen totuus. Sitä voi toki olla vaikea huomata, kun keskittyy vain siihen omaan napaansa ja ajatukseen siitä kuinka ruma sekin on. Jos joku pitää sinua kauniina, ei siitä pidä noin pahasti itseensä ottaa. Sehän on vain hyvä asia. 

Vierailija
78/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sillä pelkällä ulkomuodolla ei pitkälle pötkitä. Huoh.

Kyllä vaan pötkitään kysy keneltä tasalta todella hyvännäköiseltä.

Vierailija
79/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa otsikossa puhutaan naamasta?

Rumalla tarkoitetaan yleensäkin rumaa naamaa. Ja täällä on kuvauksia naamoista aika paljon.

Vaikka vartalo olisi myös ruma niin lähtökohtaisesti laihduttaminen ei auta siinäkään jos vartalomalli on päin p:tä.

Vierailija
80/207 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena jaksoin vielä nähdä vaivaa, hyvä ja hoikka kropppa mutta naama vähemmän kaunis...Nyt päälle 30v olen yksinäisenä lihonut ja luovuttanut. Vaikka toki laitan puuteria jne perusmeikki ja hiukset kuosiin mutta ei se paljoa auta kun naama on mitä on. Tätä ei haluta myöntää mutta onhan se tutkittu että kauniit ihmiset saavat parempaa palvelua ja heihin suhtaudutaan ystävällisemmin kuin vähemmän kauniisiin. Aina tullaan lässyttämään jostain "sisäisestä kauneudesta" ja siitä puhuvat vain ne joiden ei ole tarvinnut kokea oman ulkonäkönsä väheksymistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi