Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ehdi edes maistamaan herkkuja kun mies on jo syönyt ne

Vierailija
05.05.2019 |

Mieheni on todella kova herkkusuu, itse syön ehkä yhden jäätelön kuukaudessa jos sitäkään. Tämä on sinänsä ihan ok, mutta vähän alkaa pikkuhiljaa harmittaa etten koskaan ehdi edes MAISTAA mitään ennen kuin kaikki on syöty. Ihan esimerkkejä tältä viikolta:

-Ostettiin testiksi salted caramel pähkinöitä. Mies söi koko pussin ilman minua, en maistanut YHTÄKÄÄN.
-Ostettiin kuuden tikkujäätelön pahvipakkaus. Tänä aamuna näin tuon pahvilootan roskiksessa, eli kaikki jäätelöt syöty.
-Ostettiin molemmille suklaavanukkaat. Ylläri, molemmat syöty.

Ei mua haittaa edes sinänsä se että syö mutta kun EI ILMOITA MITÄÄN. Minä saatan siis töissä miettiä, että tänään kun pääsen kotiin katson sarjaa ja syön suklaata joka oli mulla säästössä. No eipä sitä tietenkään enää siellä ole. Laitoin jokunen aika sitten kolme suklaapatukkaa vaatekaappiin piiloon mutta mies löysi ne sieltäkin.

Tulkaa jakamaan vitutus ja sanokaa etten ole ainut kellä on tällaista.

Kommentit (250)

Vierailija
161/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukollinen herkkukätkö.

Onko miehellä ongelma itsehillinnän tai syömisen kanssa? Olettaisin että kyse olisi enemmän tästä kuin itsekkyydestä. Tuollainen ongelma olisi hyvä tiedostaa ja jotenkin pyrkiä ratkomaan, vaikka ei se toki sinun tehtäväsi ole. Vaan miehen. Mutta kaikilla meillä omat kummallisuutemme.

Vierailija
162/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä oma herkkusi? Ehditkö sitäkään ennen kuin mies ottaa senkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ihmeen sikojen kanssa te seurustelette :-D minäkin olen aikamoinen herkkuperse kun sille päälle satun, mutta ei tulisi mieleenkään syödä KOKO MUUN PERHEEN HERKKUJA vaikka niitä kuinka ”ilkeästi” säilöttäisiinkin kaapeissa.

Tähän ”ongelmaan” on yksinkertainen, mutta näille miehille ehkä hankala ratkaisu: käytöstavat ja alkeellinen kunnioitus muita perheenjäseniä kohtaan.

Vierailija
164/250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tapahtuu vastaavaa alkoholijuomien kanssa. Jompikumpi ostaa vaikka lavan kaljaa yhteiseksi, lopulta minä juon kaksi ja mies 22 tölkkiä. Jos jaettaisiin lava oikeasti puoliksi, niin minulla se 12 tölkkiä kestäisi kuukauden: viikonloppuna yksi tölkki ruoan kanssa, toinen ruoan jälkeen ja kolmas saunassa. Mutta ei, jäljellä olevat kaljat polttelevat miestä niin kovasti että pakko juoda kaikki heti nyt. Samoin itselleni ostamiani siidereitä mielellään maistelisi.

Kerran suutuin kunnolla, kun olin saanut kaveriltani tuliaiseksi litran pullon Jägermeisteria. Ajattelin aukaista pullon ja ottaa ruoan päälle pikku näkäräisen, mutta paskanmarjat! Mies oli luvatta sen aukaissut ja juonut 2/3 koko pullosta! Lupaili että joojoo mä ostan sulle uuden mutta eipä ole näkynyt... vaikka kostaminen ei mitään ratkaise, tekisi silti mieli olla törkimys takaisin ja hörppiä miehen mallasviskipullo tyhjäksi. Siinähän puhisisi kun pilkka osuisi omaan nilkkaan :(

Jos jakaisitte lavan oikeasti puoliksi niin sinulla olisi about 1500 tölkkiä, trukkilavalla mahtuu se 3000 pientä tölkkiä eli teillä on paha alkoholiongelma.

:D Lavalla tarkoitan 24-packia. En mitään kuormalavallista

No se on laatikko, koppa, keissi, päkki, joku näistä yleensä. Ei lava... jos et halua pitkiä silmäyksiä.

Siis oikeesti? Jotkut tampiot sanovat ostavansa "lavan" kaljaa ja käyttävät tätä sanaa ihan normaalisti. Eikä mieti mitä lavallinen tarkoittaa oikeasti :D :D :D ei juma...

Voin vain kuvitella miten jännittävää elämä olisi, jos näin pienet asiat herättäisivät minussakin näin suurta ihmetystä.

Taitaa sullakin olla alkoholiongelma (mutta ei tietenkään sen riittävyydessä) jos ostat lavallisen kaljaa kerrallaan. Ja mies juo lähes kaikki! 3000 tölkkiä ei ole mielestäni pieni asia vaan aika iso. Täytyy emännällä olla vähän isompi kauppa-auto, kun trukilla nostetaan saunakaljat autoon.

Vähän kun hehkuttaisi, että meidän perheessä harrastetaan skeidaamista (skeittaaminen). Tai sanoisi, että on nuorempana ollut nymfomaani, oli pakko näpistää kaupasta meikkejä. Kiitos, liikaa informaatiota.

Koita jo päästä tuosta yli, voi hyvänen aika! Minäkin sanon LAVA. Revi siitä.

Vierailija
165/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat on herkkusuita. Sain töistä uutuus jäätelöä ison purkillisen, tulin seuraavana päivänä töistä kotio ja näin keittiön pöydällä roskat kyseisestä jäätelöstä. Kysyin mieheltä aika tiukasti että ei sitten käynyt edes pienessä mielessä että olisin myös halunnut maistaa tuomaani jäätelöä, kuulemma kävi mielessä kun purkki oli jo tyhjä. Itse en ikinä voisi tehdä miehelle noin!

Vierailija
166/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on syömishäiriö. Aikuisella ihmisellä pitää olla sen verran itsekuria, että jättää toisen herkut syömättä.

Vierailija
167/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan sanonut miehelles, että jätä mulle puolet? Siitä aloittaisin.

Tietty, monet kerrat. Yritin vielä lievempänä eli jätä mulle edes vähän, ei auttanut. AP

Vierailija
168/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietty, monet kerrat. Yritin vielä lievempänä eli jätä mulle edes vähän, ei auttanut. AP

Oletko kysynyt mieheltäsi, miksi hän syö kaiken?

Vierailija
169/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sanonut suoraan että hänellä on ongelma makeanhimon kontrolloinnissa. AP

Vierailija
170/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tapahtuu vastaavaa alkoholijuomien kanssa. Jompikumpi ostaa vaikka lavan kaljaa yhteiseksi, lopulta minä juon kaksi ja mies 22 tölkkiä. Jos jaettaisiin lava oikeasti puoliksi, niin minulla se 12 tölkkiä kestäisi kuukauden: viikonloppuna yksi tölkki ruoan kanssa, toinen ruoan jälkeen ja kolmas saunassa. Mutta ei, jäljellä olevat kaljat polttelevat miestä niin kovasti että pakko juoda kaikki heti nyt. Samoin itselleni ostamiani siidereitä mielellään maistelisi.

Kerran suutuin kunnolla, kun olin saanut kaveriltani tuliaiseksi litran pullon Jägermeisteria. Ajattelin aukaista pullon ja ottaa ruoan päälle pikku näkäräisen, mutta paskanmarjat! Mies oli luvatta sen aukaissut ja juonut 2/3 koko pullosta! Lupaili että joojoo mä ostan sulle uuden mutta eipä ole näkynyt... vaikka kostaminen ei mitään ratkaise, tekisi silti mieli olla törkimys takaisin ja hörppiä miehen mallasviskipullo tyhjäksi. Siinähän puhisisi kun pilkka osuisi omaan nilkkaan :(

Jos jakaisitte lavan oikeasti puoliksi niin sinulla olisi about 1500 tölkkiä, trukkilavalla mahtuu se 3000 pientä tölkkiä eli teillä on paha alkoholiongelma.

:D Lavalla tarkoitan 24-packia. En mitään kuormalavallista

No se on laatikko, koppa, keissi, päkki, joku näistä yleensä. Ei lava... jos et halua pitkiä silmäyksiä.

Siis oikeesti? Jotkut tampiot sanovat ostavansa "lavan" kaljaa ja käyttävät tätä sanaa ihan normaalisti. Eikä mieti mitä lavallinen tarkoittaa oikeasti :D :D :D ei juma...

Voin vain kuvitella miten jännittävää elämä olisi, jos näin pienet asiat herättäisivät minussakin näin suurta ihmetystä.

Taitaa sullakin olla alkoholiongelma (mutta ei tietenkään sen riittävyydessä) jos ostat lavallisen kaljaa kerrallaan. Ja mies juo lähes kaikki! 3000 tölkkiä ei ole mielestäni pieni asia vaan aika iso. Täytyy emännällä olla vähän isompi kauppa-auto, kun trukilla nostetaan saunakaljat autoon.

Vähän kun hehkuttaisi, että meidän perheessä harrastetaan skeidaamista (skeittaaminen). Tai sanoisi, että on nuorempana ollut nymfomaani, oli pakko näpistää kaupasta meikkejä. Kiitos, liikaa informaatiota.

Koita jo päästä tuosta yli, voi hyvänen aika! Minäkin sanon LAVA. Revi siitä.

Ei se ole lava. Joku jo aikaisemmin sanoikin, että päkki tai keissi mutta lava tarkoittaa trukkilavaa ja harvemmin kukaan kuluttaja ostaa lavallista olutta. Lavalle mahtuu huomattavasti enemmän kuin 24 tölkkiä, puhutaan jo tuhansista tölkeistä.

Vierailija
171/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on selkeästi paha syömishäiriö. Tai sitten hän on sairaalloisen itsekäs. Oli kumpi tahansa, hän tarvitsee psykiatrin apua. Milloin ajattelitte varata psykiatrille ajan?

Vierailija
172/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nätti purnukka pöydälle tai kaappiin, jossa on sinun nimesi. Purkkiin herkkuja, joita vain sinä saat ottaa. Miehelle voi tietysti laittaa samanlaisen purkin hänen nimellään...

Vierailija
173/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että miehellä on omat herkut joita mä en syö, esim suklaamurot ja karkit. Hän siis vetää ne PLUS mun osuudet yhteisistä. Mikään ei riitä? AP

Vierailija
174/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makeanhimoa? Suurin osa miehistä ei edes syö makeaa,ehkä jouluna suklaata.

Vierailija
175/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makeanhimoa? Suurin osa miehistä ei edes syö makeaa,ehkä jouluna suklaata.

Kai sitä voi samalla sanoa että suurin osa naisista tykkää syödä suklaata mutta minä en? Ihmiset on erilaisia :D

Vierailija
176/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurin osa miehistä ei edes syö makeaa" mikä ihmeen tilastotieto tämä oli? Ilmeisesti makean syönti loppuu kun täyttää 18 vuotta? Voi luoja tätä porukkaa tietoineen ja mielipiteineen.

Vierailija
177/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suurin osa miehistä ei edes syö makeaa" mikä ihmeen tilastotieto tämä oli? Ilmeisesti makean syönti loppuu kun täyttää 18 vuotta? Voi luoja tätä porukkaa tietoineen ja mielipiteineen.

Lasten makuaisti on erilainen,keskivertomies syö suolaista eikä makeaa.

Vierailija
178/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että miehellä on omat herkut joita mä en syö, esim suklaamurot ja karkit. Hän siis vetää ne PLUS mun osuudet yhteisistä. Mikään ei riitä? AP

Sun tarve makealle on yksi jäätelöpuikko kuukaudessa jos sitäkään? Ja mies syö teidän yhteiset herkut? Onko sulla joku hahmotushäiriö vai trollaatko :D vai jos sä sittenkin herkuttelet pähkinöillä, vanukkailla ja suklaalla nin sun täytyy keksiä joku parempi piilo jos haluat kotona herkutella. Itsehän olet miehesi valinnut hyvine ja huonoine puolineen niin MITEN me voitaisiin sinua auttaa? :D

Vierailija
179/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten makuaisti on erilainen,keskivertomies syö suolaista eikä makeaa.

Ja mihinhän tämä perustuu? Sulla ei voi kokemusta kaikista suomalaisista miehistä niin linkkaa joku tilasto. Ilman dataa olet vain randomi tyyppi, jolla on mielipide.

Vierailija
180/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun tarve makealle on yksi jäätelöpuikko kuukaudessa jos sitäkään? Ja mies syö teidän yhteiset herkut? Onko sulla joku hahmotushäiriö vai trollaatko :D vai jos sä sittenkin herkuttelet pähkinöillä, vanukkailla ja suklaalla nin sun täytyy keksiä joku parempi piilo jos haluat kotona herkutella. Itsehän olet miehesi valinnut hyvine ja huonoine puolineen niin MITEN me voitaisiin sinua auttaa? :D

Niin, hän ei voi siis yhteiseksi tarkoitetusta jäätelöpakkauksesta jättää mulle yhtä tuuttia. Hän syö omia herkkujaan JA kuusi jätskiä kykenemättä jättämään sitä yhtä. Miten tää on vaikea ymmärtää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi