Miten arvioit oman ulkonäkösi asteikolla 1-10?
10 hyvin harvinainen. 8-9 viittaa sellaiseen todella hyvännäköiseen ja hoikkaan kakskymppiseen. Jne. Itse arvoisin olevani 6.2.
Plussat: paksut hiukset, hoikkuus, suht kauniit kasvot ja etenkin huulet, kauniit rinnat.
Miinukset: ikä (+35), vyötäröllä rasvaa, huono sivuprofiili.
Jos katsottaisiin vain ikäisiäni naisia, voisin saada hiukan paremman arvosanan
Kommentit (218)
Vitonen. Olen aika eksoottinen, mutta en hyvällä tavalla. Tullut perittyä idästä aika paljon geenejä, johon mahtuu myös niitä huonoja.
Vinot isot silmät ja korkeat poskipäät ovat haluttuja piirteitä, mutta omasta mielestäni näytän elukalta...ja siltä tuntuukin 😕
2. Kauhea naama ja kamala vartalo. Ulkonäkö ei siltikään ole kaikki kaikessa.
Joskus 7, joskus 5. Vaihtelee ihan kuukautiskierron mukaan.
Huonoina päivinä 5, normipäivinä 7, hyvinä päivinä 8,5. Jos olisin 10kg hoikempi niin numerot olisivat parempia. Ja tämähän on vain oma mielipide itsestäni.
N36
Vierailija kirjoitti:
Huonoina päivinä 5, normipäivinä 7, hyvinä päivinä 8,5. Jos olisin 10kg hoikempi niin numerot olisivat parempia. Ja tämähän on vain oma mielipide itsestäni.
N36
Jotain rajaa nyt.
9-10 on missi tai supermalli "hyvänä päivänä", ja siinä parhaassa iässä.
Sä olet 36v ja painoa on 10kg liikaa, ja silti ulkonäkö hipoo ysiä?
Tota...noup.
Vierailija kirjoitti:
N36
Et ole koskaan 8,5, kun et ole hoikka etkä nuori. Muuten voi pitää paikkaansa.
Se vaihtelee tosi paljon.
Jos olen au naturel niin naamani on 3. Perinteinen suomalainen valkonaama ja ekstrana mahtavat silmäpussit ja epäsymmetriset kasvot. Koko komeus kruunautuu perisuomalaisella tukalla.
Jos laitan meikkiä ja hiuksia niin olen ihan hyvännäköinen, saan suhteellisen paljon huomioita vastakkaiselta sukupuolelta mutta siis vain kun jaksan tälläytyä.
Kroppani on selkeästi ikäluokkaani parempi muttei siltikään kaksikymppisen. Painan 53kg ja minulla on reippaasti lihaksi sillä urheilen paljon.
Jos siis olen luonnontilassa niin sanoisin 5. Laittautuneena 7.
N37
Siinä olisi referenssiksi nelikymppinen 9/10.
https://image.dhgate.com/0x0s/f2-albu-g4-M00-CC-BD-rBVaEFb_qSGAC0wmAAF6oz5aCAg045.jpg/date-robe-de-demoiselle-longue-sexy-robe.jpg
Kymppiä en anna, koska ei takuulla ole parikymppisen veroinen alasti ja ilman meikkiä.
(se asteikko tosiaan oli 1-10 eikä 4-10)
Vierailija kirjoitti:
https://image.dhgate.com/0x0s/f2-albu-g4-M00-CC-BD-rBVaEFb_qSGAC0wmAAF6oz5aCAg045.jpg/date-robe-de-demoiselle-longue-sexy-robe.jpg
Kymppiä en anna, koska ei takuulla ole parikymppisen veroinen alasti ja ilman meikkiä.
Tästä taas huomaa miesten erilaiset kauneusihanteet verrattuna naisiin.
En katsoisi kahta kertaa tuon näköisen naisen perään, enkä vaihtaisi ulkonäköä tuohon (vaikka olisi 22v versio tuosta).
Omiin silmiini 6-7, miinusta liiasta meikistä joka vaikeuttaa ulkonäön arviointia (itse arvioin henkilöiden ulkonäön aina meikittä).
N26
Vierailija kirjoitti:
Oho. Annoin itselleni 5,5 mutta olin kuitenkin liian vaatimaton. Kiitos, tämä pelasti koko viikkoni. Tai oikeastaan koko alkuvuoteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(se asteikko tosiaan oli 1-10 eikä 4-10)Tästä taas huomaa miesten erilaiset kauneusihanteet verrattuna naisiin.
En katsoisi kahta kertaa tuon näköisen naisen perään, enkä vaihtaisi ulkonäköä tuohon (vaikka olisi 22v versio tuosta).
Omiin silmiini 6-7, miinusta liiasta meikistä joka vaikeuttaa ulkonäön arviointia (itse arvioin henkilöiden ulkonäön aina meikittä).N26
Minä olen samaa mieltä tästä.
Kuvan nainen on vahvasti meikattu, asento on harkittu tarkkaan ja lisäksi epäilen että kuvaa on käsitelty.
Pitäisin todennäköisenä ettei näyttäisi livenä siltä mitä kuvien perusteella voisi kuvitella. Jos näyttäisi, 8-9/10 saattaisi olla perusteltua.
Tässä ketjussa on jostain syystä oletus että jos arvioi oman ulkönäkönsä yhdeksiköksi, kuvittelee tämän olevan jonkinlainen yleinen mielipide.
Mutta ei sellaista omakohtaista numeerista arviota omasta ulkonäöstä ole olemassakaan, joka olisi linjassa kaikkien muiden arvioiden kanssa.
Voin olla sitä mieltä että olen ysi, mutta koska en ole narsistinen, en väitä että kaikki muutkin ajattelevat näin.
Kauneus on katsojan silmässä. Itse olen mallia luonnonkaunis, vähän niinkuin hirvikin.
3
+Kauniit silmät ja kasvojen muoto
+Paksut hiukset
+Hyvät rinnat
+Vyötärö
+Kivat kädet
-Ruma suu
-Ruma nenä
-Huonokuntoiset hiukset
-Normaalipainon ylärajoilla
-Omituinen lantio
-Lyhyt
-Selluliittia
-Finnejä
Olen yli 50 ja täys kymppi. Nätti ja hoikka ja iloinen, ja mulla on mukavan kiinnostava elämä ja harrastukset. Olen tosiaan hyvä omasta mielestäni! Luulen, että mies ja lapset ja lapsenlapset on samaa mieltä.
171cm 55kg, kokoa 34
Poikkeuksena rinnat, jotka B kuppia. Eivätkä useinkaan istu pieneen vaatekokoon 34.
Luonnostaan vaaleat hiukset
Kissamaiset vihreät silmät
Korkeat poskipäät, pehmeäpiireiset, lapsenomaiset kasvot
Kasvojen symmetria laskennallisesti korkeampi kuin Angelina Joliella (kultainen leikkaus)
Tieteellisesti täydellinen vyötärö-lantio suhde, ei selluliittia
Hyvä rypytön iho
Pitkät raajat, hoikat reidet
Jäntevä, ei selvästi lihaksikas vartalo
Täytin juuri 36 vuotta - ja tämähän nyt on ihan kamala miinus.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 50 ja täys kymppi. Nätti ja hoikka ja iloinen, ja mulla on mukavan kiinnostava elämä ja harrastukset. Olen tosiaan hyvä omasta mielestäni! Luulen, että mies ja lapset ja lapsenlapset on samaa mieltä.
Kun ei voi olla 10 tuossa iässä. Voit olla lähellä kymppiä ikäluokassa 50-100, mutta et sen laajemmassa skaalassa. Toki omasta mielestäsi olet...
Laihduttuani voisin valehtelematta olla jopa 7 tai 8 mutta vitosella mennään nyt
Minullakin on yksi tuttu, joka mielestäni niin tavis kuin voi olla. Omasta mielestään on ollut hyvin kaunis, edelleenkin kaunis ja nuorekas, kohta 50v.
Mutta tavallaan hienoa, että kaikki ei hauku itseään, yleensä kaikki haukkuu.