Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten arvioit oman ulkonäkösi asteikolla 1-10?

Vierailija
05.05.2019 |

10 hyvin harvinainen. 8-9 viittaa sellaiseen todella hyvännäköiseen ja hoikkaan kakskymppiseen. Jne. Itse arvoisin olevani 6.2.

Plussat: paksut hiukset, hoikkuus, suht kauniit kasvot ja etenkin huulet, kauniit rinnat.

Miinukset: ikä (+35), vyötäröllä rasvaa, huono sivuprofiili.

Jos katsottaisiin vain ikäisiäni naisia, voisin saada hiukan paremman arvosanan

Kommentit (218)

Vierailija
181/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pitää itseään hyvin kauniina, missä ei tietenkään ole mitään pahaa. Joskus se vaan yllättää, kun olen itse hyvin kriittinen.

Eräs nainen aina hehkutti, miten kaunis on ja olin ihan että mitä ihmettä. Hän oli ikäisekseen vanhan näköinen (33), kaulassa renkaita ja helttaa, iho öljyinen, juonteita kasvoissa, roteva ylävartalo ja jykevät hartiat, pientä ylipainoa. Hänellä oli ihan kivannäköiset kasvot, mutta käyttäytyi tosiaan siihen tyyliin kuin olisi vähintäänkin Miss Suomi. Tosi outoa ja vähän myös kiusallista.

Minullakin on yksi tuttu, joka mielestäni niin tavis kuin voi olla. Omasta mielestään on ollut hyvin kaunis, edelleenkin kaunis ja nuorekas, kohta 50v. 

Mutta tavallaan hienoa, että kaikki ei hauku itseään, yleensä kaikki haukkuu. 

Vierailija
182/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen. Olen aika eksoottinen, mutta en hyvällä tavalla. Tullut perittyä idästä aika paljon geenejä, johon mahtuu myös niitä huonoja.

Vinot isot silmät ja korkeat poskipäät ovat haluttuja piirteitä, mutta omasta mielestäni näytän elukalta...ja siltä tuntuukin 😕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Kauhea naama ja kamala vartalo. Ulkonäkö ei siltikään ole kaikki kaikessa.

Vierailija
184/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 7, joskus 5. Vaihtelee ihan kuukautiskierron mukaan.

Vierailija
185/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoina päivinä 5, normipäivinä 7, hyvinä päivinä 8,5. Jos olisin 10kg hoikempi niin numerot olisivat parempia. Ja tämähän on vain oma mielipide itsestäni.

N36

Vierailija
186/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoina päivinä 5, normipäivinä 7, hyvinä päivinä 8,5. Jos olisin 10kg hoikempi niin numerot olisivat parempia. Ja tämähän on vain oma mielipide itsestäni.

N36

Jotain rajaa nyt.

9-10 on missi tai supermalli "hyvänä päivänä", ja siinä parhaassa iässä.

Sä olet 36v ja painoa on 10kg liikaa, ja silti ulkonäkö hipoo ysiä?

Tota...noup.

Vierailija
187/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N36

Et ole koskaan 8,5, kun et ole hoikka etkä nuori. Muuten voi pitää paikkaansa.

Vierailija
188/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaihtelee tosi paljon.

Jos olen au naturel niin naamani on 3. Perinteinen suomalainen valkonaama ja ekstrana mahtavat silmäpussit ja epäsymmetriset kasvot. Koko komeus kruunautuu perisuomalaisella tukalla.

Jos laitan meikkiä ja hiuksia niin olen ihan hyvännäköinen, saan suhteellisen paljon huomioita vastakkaiselta sukupuolelta mutta siis vain kun jaksan tälläytyä.

Kroppani on selkeästi ikäluokkaani parempi muttei siltikään kaksikymppisen. Painan 53kg ja minulla on reippaasti lihaksi sillä urheilen paljon.

Jos siis olen luonnontilassa niin sanoisin 5. Laittautuneena 7.

N37

Vierailija
189/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olisi referenssiksi nelikymppinen 9/10.

https://image.dhgate.com/0x0s/f2-albu-g4-M00-CC-BD-rBVaEFb_qSGAC0wmAAF6oz5aCAg045.jpg/date-robe-de-demoiselle-longue-sexy-robe.jpg

Kymppiä en anna, koska ei takuulla ole parikymppisen veroinen alasti ja ilman meikkiä.

(se asteikko tosiaan oli 1-10 eikä 4-10)

Vierailija
190/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://image.dhgate.com/0x0s/f2-albu-g4-M00-CC-BD-rBVaEFb_qSGAC0wmAAF6oz5aCAg045.jpg/date-robe-de-demoiselle-longue-sexy-robe.jpg

Kymppiä en anna, koska ei takuulla ole parikymppisen veroinen alasti ja ilman meikkiä.

Tästä taas huomaa miesten erilaiset kauneusihanteet verrattuna naisiin.

En katsoisi kahta kertaa tuon näköisen naisen perään, enkä vaihtaisi ulkonäköä tuohon (vaikka olisi 22v versio tuosta).

Omiin silmiini 6-7, miinusta liiasta meikistä joka vaikeuttaa ulkonäön arviointia (itse arvioin henkilöiden ulkonäön aina meikittä).

N26

Vierailija
191/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Annoin itselleni 5,5 mutta olin kuitenkin liian vaatimaton. Kiitos, tämä pelasti koko viikkoni. Tai oikeastaan koko alkuvuoteni.

Vierailija
192/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä taas huomaa miesten erilaiset kauneusihanteet verrattuna naisiin.

En katsoisi kahta kertaa tuon näköisen naisen perään, enkä vaihtaisi ulkonäköä tuohon (vaikka olisi 22v versio tuosta).

Omiin silmiini 6-7, miinusta liiasta meikistä joka vaikeuttaa ulkonäön arviointia (itse arvioin henkilöiden ulkonäön aina meikittä).

N26

Minä olen samaa mieltä tästä.

Kuvan nainen on vahvasti meikattu, asento on harkittu tarkkaan ja lisäksi epäilen että kuvaa on käsitelty.

Pitäisin todennäköisenä ettei näyttäisi livenä siltä mitä kuvien perusteella voisi kuvitella. Jos näyttäisi, 8-9/10 saattaisi olla perusteltua.

Vierailija
193/218 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

107

Vierailija
194/218 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on jostain syystä oletus että jos arvioi oman ulkönäkönsä yhdeksiköksi, kuvittelee tämän olevan jonkinlainen yleinen mielipide.

Mutta ei sellaista omakohtaista numeerista arviota omasta ulkonäöstä ole olemassakaan, joka olisi linjassa kaikkien muiden arvioiden kanssa.

Voin olla sitä mieltä että olen ysi, mutta koska en ole narsistinen, en väitä että kaikki muutkin ajattelevat näin.

Vierailija
195/218 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä. Itse olen mallia luonnonkaunis, vähän niinkuin hirvikin.

Vierailija
196/218 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

+Kauniit silmät ja kasvojen muoto

+Paksut hiukset

+Hyvät rinnat

+Vyötärö

+Kivat kädet

-Ruma suu

-Ruma nenä

-Huonokuntoiset hiukset

-Normaalipainon ylärajoilla

-Omituinen lantio

-Lyhyt

-Selluliittia

-Finnejä

Vierailija
197/218 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50 ja täys kymppi. Nätti ja hoikka ja iloinen, ja mulla on mukavan kiinnostava elämä ja harrastukset. Olen tosiaan hyvä omasta mielestäni! Luulen, että mies ja lapset ja lapsenlapset on samaa mieltä.

Vierailija
198/218 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

171cm 55kg, kokoa 34

Poikkeuksena rinnat, jotka B kuppia. Eivätkä useinkaan istu pieneen vaatekokoon 34.

Luonnostaan vaaleat hiukset

Kissamaiset vihreät silmät

Korkeat poskipäät, pehmeäpiireiset, lapsenomaiset kasvot

Kasvojen symmetria laskennallisesti korkeampi kuin Angelina Joliella (kultainen leikkaus)

Tieteellisesti täydellinen vyötärö-lantio suhde, ei selluliittia

Hyvä rypytön iho

Pitkät raajat, hoikat reidet

Jäntevä, ei selvästi lihaksikas vartalo

Täytin juuri 36 vuotta - ja tämähän nyt on ihan kamala miinus.

Vierailija
199/218 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 50 ja täys kymppi. Nätti ja hoikka ja iloinen, ja mulla on mukavan kiinnostava elämä ja harrastukset. Olen tosiaan hyvä omasta mielestäni! Luulen, että mies ja lapset ja lapsenlapset on samaa mieltä.

Kun ei voi olla 10 tuossa iässä. Voit olla lähellä kymppiä ikäluokassa 50-100, mutta et sen laajemmassa skaalassa. Toki omasta mielestäsi olet...

Vierailija
200/218 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttuani voisin valehtelematta olla jopa 7 tai 8 mutta vitosella mennään nyt