Bond elokuvien seksistisyys? Häiritseekö tämä sinua nainen?
Tai häiritsikö aikoinaan kun nämä elokuvat esiteltiin.
Kommentit (27)
Joo, häiritsee. En ole katsonut aikanaan, mutta joskus 2000-luvun alussa kun katsoin, niin kyllä häiritsi. Ja se, ettei Bond ollut komea mies.
Bond miehet ovat seksikkäitä ja kuumia
Mua häiritsee myös ja olen mies. M41
Ei ole ikinä häirinnyt. Aikansa tuotteita ja ihan hyvää viihdettä ne vanhemmat. Uudemmista en välitä, liikaa räiskettä.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee, mutta elokuvien julkaisuaikoina tuo on ollut ns normaalia. Onneksi nykyään on asiat paremmin
Kun/jos katsoit aikoinaan niin häiritsikö silloin vai oliko se sinusta vaan asiaan kuuluvaa ja koit enemmänkin vaan huumoristisena?
ap
Käyn terapiassa Bond elokuvien takia.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee myös ja olen mies. M41
Minäkin olen mies ja en sanoisi että häiritsee vaan menee enemmänkin komiikan ja huumorin puolelle. Myös jotenkin ajattelee että naurettavia kohtauksia. Lapsellisia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee, mutta elokuvien julkaisuaikoina tuo on ollut ns normaalia. Onneksi nykyään on asiat paremmin
Ai on kun naiset esineellistävät itse itseään?
Vierailija kirjoitti:
Bond miehet ovat seksikkäitä ja kuumia
Eivät ole. Joku nuori komistus seuraavaksi siihen rooliin, kiitos!
Viestihän noissa oli ja on se, että Bond sai naisen kuin naisen. Olipa tämä vapaa tai varattu, päätyi Bondin kanssa yhteisten lakanoiden väliin.
Bond on ollut aiemmin pitkä ja komea, Mooren ja etenkin Conneryn tapauksessa myös näyttelijä on siviilissä ollut melkoinen naistennielijä ja jopa sovinisti. Conneryn mielestä naista sai lyödäkin jos se ansaitsi sen. Kunnon miehiä, eikä häiritse minua. Pöksyt kostuu.
Niissä oli huumoria ja flirttiä. Satua. Miksei tuo ole hyvää fantasiaa kun nykyään tyrkytetään kuvittelemaan kaikenlaista?
Bondien vuosikymmeninä oli vaikka mitä naisten romanssiviihdettä myös elokuvina joissa komeat miehet haaveiden kohteena yhtä lailla.
Häiritseekö sinua Bondin peräsuolen laskeuma?
Vierailija kirjoitti:
Käyn terapiassa Bond elokuvien takia.
Sama täällä. En koskaan tule saamaan sitä näkyä silmistäni, kun Roger Moore vietteli milloin kenetkin naisen. Ihan kamalaa touhua.
Brosnan oli niin kuuma että teatterin penkkikin kastui. Kyllä Häiritsee!
No vähän. En oikein innostunut niistä elokuvista muutenkaan. Oli parempia.
Paljaaseen pintaan on suhtauduttu siihen aikaan eri lailla.
Juuri tuli telkusta Rosemaryn painajainen. Oli paljasta pintaa tarjolla.
Häiritsee niin että oksensin kun katsoin Bond-leffaa ensimmäisen kerran. Olen mies.