Miten arvioit oman ulkonäkösi asteikolla 1-10?
10 hyvin harvinainen. 8-9 viittaa sellaiseen todella hyvännäköiseen ja hoikkaan kakskymppiseen. Jne. Itse arvoisin olevani 6.2.
Plussat: paksut hiukset, hoikkuus, suht kauniit kasvot ja etenkin huulet, kauniit rinnat.
Miinukset: ikä (+35), vyötäröllä rasvaa, huono sivuprofiili.
Jos katsottaisiin vain ikäisiäni naisia, voisin saada hiukan paremman arvosanan
Kommentit (218)
Aikanaan olikohan se nyt city lehden sivuilla peilikuva johon postatyiin omia kuvia joota muut käyttäjät arvioivat. Oli hauska mut sitä ei taida enää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot, hyvä kroppa, urheilullinen. Eli mahikset ois kymppiin, mutta koska tyylini on huoleton ja omalaatuinen, se varmaan laskee pisteitä näiden kaavakkeidensa kanssa arvostelijoiden mielestä ;) Mikä ei tietenkään kiinnosta yhtään, itselleni ja miehelleni olen 10 ja hän minulle.
Eli väitätkö olevasi Miss Universum-tasoa. Hekään eivät ole tleisesti ottaen kymppejä. On tutkittu, että naiset arvioivat itsensä keskimäärin paljon kauniimmaksi kuin oikeasti ovat.
Miksi sitten edes kysyä ulkonäöstä? Jos kaikki yli 8 haukutaan. Oikea tarkoitus onkin pyrkiä aiheuttamaan näteiksi itsensä kokeville paha mieli.
Aika säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot, hyvä kroppa, urheilullinen. Eli mahikset ois kymppiin, mutta koska tyylini on huoleton ja omalaatuinen, se varmaan laskee pisteitä näiden kaavakkeidensa kanssa arvostelijoiden mielestä ;) Mikä ei tietenkään kiinnosta yhtään, itselleni ja miehelleni olen 10 ja hän minulle.
Eli väitätkö olevasi Miss Universum-tasoa. Hekään eivät ole tleisesti ottaen kymppejä. On tutkittu, että naiset arvioivat itsensä keskimäärin paljon kauniimmaksi kuin oikeasti ovat.
Miksi sitten edes kysyä ulkonäöstä? Jos kaikki yli 8 haukutaan. Oikea tarkoitus onkin pyrkiä aiheuttamaan näteiksi itsensä kokeville paha mieli.
Aika säälittävää.
Kyllä 8-9 naisia on, mutta täytyy muistaa, että he ovat usein kauniita ja hoikkia kakskymppisiä, supermalleja, missejä jne. Jos on tuota tasoa, niin on ihan ok sanoa itseään ysiksi. Jos taas ikä alkaa nelosella ja paino seiskalla, niin rating EI ole tuo.
Minusta epämielekästä arviointia, kun ulkonäköä ei suhteuteta ikään.
Olen 55-vuotias omassa ikäluokassani hyvännäköinen. Kauniit kasvot ovat säilyttäneet hyvin kuosinsa, olen hoikka ja hyväryhtinen tanssiharrastuksen vuoksi. Hiuksetkaan eivät vielä ole lainkaan harmaantuneet (en tarkoita, etteivätkö harmaahiuksiset voi olla kauniita).
Mutta näiden arviointikriteerien vallitessa, niin ehkä kolmonen. Ikäluokassani olisin ysin tai ainakin kasin arvoinen.
Olen 43v ja arvioisin että 5. Huono kroppa ja hieman ylipainoa. Hyvä/huonopuoli: jostakin syystä jään usein ihmisten mieleen. En todella ole kaunis mutten ihan sysirumakaan. Ulkonäössäni on kuitenkin jotakin että se huomataan hyvällä ja pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävää.
Kyllä 8-9 naisia on, mutta täytyy muistaa, että he ovat usein kauniita ja hoikkia kakskymppisiä, supermalleja, missejä jne. Jos on tuota tasoa, niin on ihan ok sanoa itseään ysiksi. Jos taas ikä alkaa nelosella ja paino seiskalla, niin rating EI ole tuo.
Jos kenelle tahansa Pirjolle annettaisiin personal trainer, stylisti ja ammattimeikkaajat, kampaajat ja kosmetologi käyttöön, sitä omaa tasoa olisi mahdollista nostaa useilla pykälillä jopa sinne stara-tasolle. Eli nuo tasot ovat todella suhteellisia ja häilyvä, joten eipä niillä paljoa edes tee. Itsestäni on olemassa kuvia joissa näytän kolmoselta ja sitten niitä joissa näytän kaunottarelta. Kun peruspalikat ovat kohdillaan, loppu on lähinnä omasta vaivannäöstä kiinni. Ja jännä kyllä, useimpien naisten elämän ykköstavoite ei ole olla mahdollisimman kaunis. Et ilmeisesti tiennyt tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävää.
On surullista lukea tätä ketjua ja huomata, kuinka paljon onkaan sinun kaltaisia negatiivisia ihmisiä, jotka näkevät rumuutta joka paikassa ja jokaisessa. Kummastuttaa myös, miksi kuvittelette, että ikä vähentäisi kauneutta ja että vain parikymppinen voisi olla kaunis. Edelleen ihmetyttää ne tässä ketjussa kommentoineet henkilöt, jotka ovat yrittäneet lytätä jonkun toisen, itsensä kauniiksi arvioineen kommentoijan. On varmaan ikävää elää niin happamana, jos elämän ainut lohtu ja ylemmyyden tunne tulee siitä, kun voi yrittää haukkua toisia rumiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävää.
Jos kenelle tahansa Pirjolle annettaisiin personal trainer, stylisti ja ammattimeikkaajat, kampaajat ja kosmetologi käyttöön, sitä omaa tasoa olisi mahdollista nostaa useilla pykälillä jopa sinne stara-tasolle. Eli nuo tasot ovat todella suhteellisia ja häilyvä, joten eipä niillä paljoa edes tee. Itsestäni on olemassa kuvia joissa näytän kolmoselta ja sitten niitä joissa näytän kaunottarelta. Kun peruspalikat ovat kohdillaan, loppu on lähinnä omasta vaivannäöstä kiinni. Ja jännä kyllä, useimpien naisten elämän ykköstavoite ei ole olla mahdollisimman kaunis. Et ilmeisesti tiennyt tätä?
Ihminen joka haukkuu muita ei ole tietoinen tästä.
Supermalli=keskitysleiristä vapautetun kokoinen, karun näköinen vaatepuu.
7-8, jos vartalo ois parempi niin ehkä 9.
Varmaan joku 7,5-8,5. Harvemmin kukaan on täysi kymppi (en ole koskaan tällaista nähnyt) ja virheettömyys ei mielestäni edes ole täydellistä.
Olen hoikka ja naisellinen kolmekymppinen, paksut puolipitkät hiukset, symmetriset kasvot, vihreät suuret silmät ja hyvä iho. Olen ilmeisesti hauska ja hymyileväinen, kun vitsini naurattavat ja seurassani viihdytään.
Miinuksena varmaan se, että oikeasti olen stressaantunut ja kärsin ajoittaisista masennusjaksoista. Minulla on yksi näkyvä arpi kasvoissa, joka haittaa lähinnä minua itseäni. Otsani on iso ja tissit vain b/c-kuppia.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku 7,5-8,5. Harvemmin kukaan on täysi kymppi (en ole koskaan tällaista nähnyt) ja virheettömyys ei mielestäni edes ole täydellistä.
Olen hoikka ja naisellinen kolmekymppinen, paksut puolipitkät hiukset, symmetriset kasvot, vihreät suuret silmät ja hyvä iho. Olen ilmeisesti hauska ja hymyileväinen, kun vitsini naurattavat ja seurassani viihdytään.
Miinuksena varmaan se, että oikeasti olen stressaantunut ja kärsin ajoittaisista masennusjaksoista. Minulla on yksi näkyvä arpi kasvoissa, joka haittaa lähinnä minua itseäni. Otsani on iso ja tissit vain b/c-kuppia.
Kuvauksesi perusteella kutonen
Olen 37. 174 cm, 65 kg. Kuulemma hyvä peppu. Hiukset ovat kauniit ja pitkät ja iho hyvä. Ei ryppyjä. Hymyilevät silmät, kauniit huulet. Hyvät sääret. Rinnat imetyksen jäljiltä eivät enää niin kimmoisat. Nöpönenä. Sanoisin olevani noin 6.5.
Ikiskö se yrittää saada keski-ikäiset haukkumaan parikymppisiä?
3. Naama vaan on järkyttävän ruma :(
2-3 arvioisin. 41-vuotias, ylipainoinen, kasvot ihan ok. En kaunis, mutta en rumakaan. Sellainen nätti. Hiukset puolipitkät ja vaaleat (oma väri), vihreät silmät. Hyväkuntoinen iho. Hymyilen paljon ja olen ystävällinen. Ylipaino ja tavallinen ulkonäkö ilmeisesti laskevat pisteet alas. Mutta olen itse tyytyväinen itseeni ja mieskin on tykännyt jo kohta 20 vuotta, joten näillä mennään.
Nelonen. Tavallinen naapurintyttö, en nätti, enkä ruma. Pieni pyöreys laskee alle keskiarvon.
Arvioisin olevani 6 eli hiukan yli keskiverron ja tämä siksi, koska kasvojeni luusto on aika kaunis ja keho sekä kasvot symmetriset, iho kaunis, kapea vyötärö, paksu ja pitkä kihartuva tukka, luonnostaan tummat ja tuuheat ripset ja kulmat, selkeät kasvonpiirteet jne.
Mikään ihmeellisen näköinen en kuitenkaan ole, saati joku tyrmäävä kaunotar.
Olen muuten eri mieltä tuosta, että vain nuori voi olla yli kutosen.
Esim. Wendy Both on ehdottomasti ysin nainen, vaikka onkin keski-ikäinen.
Eikä toisaalta suurinosa parikymppisistä perusnäteistä hoikkeliineista ole yli 7-8, koska ovat -kuten sanottua- PERUS.
Suurinosa nuorista on hehkuvia ja nättejä, mutta eivät estetiikaltaan todellakaan samassa sarjassa kuin jotkut oikeasti (harvinaisen) kauniit naiset vanhempanakin.
N26
Taidat olla keskimääräistä tosikompi henkilö 😉 Varma kikka pudottaa oma taso lähelle olematonta.