Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä teki oharit

Vierailija
04.05.2019 |

Meillä oli iso riita vähän aikaa sitten ja nyt ei olla hetkeen nähty eikä kummemmin puhuttu. Tänään piti nähdä ja jutella mutta eipä oo illan aikana koko tyypistä kuulunu mitään. Itse ehdotti tätä päivää ja vielä aikaisemmin päivällä vaikutti siltä että olis tulossa mutta nyt kello on sen verran että oon ihan satavarma että hän muutti mielensä ja lähti ryyppäämään eikä viitsinyt ilmottaa. Ei vois vähempää kiinnostaa alkaa kyseleen perään enää.

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte te epäillä tätä provoksi, mutta valitettavasti tää  sen lisäks että on hyvin paska tilanne niin myös ihan aito tilanne. 

-Ap

Vierailija
102/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ansaitset parempaa. Oikeasti on miehiä, jotka eivät ryyppäämisellä pilaa parisuhdetta ja joiden kanssa voi keskustella, selvittää asioita. Ainakin mulla on ollut viim. 13 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika tavallista, että parikymppinen poitsu tykkää touhuta kavereiden kanssa ja tyttöystävä hoituu siinä sivussa. Kun tilanne on tuo, ei kannata liikaa sitoutua. Asukaa erillään ja kulje omia reittejä. Touhutkaa yhdessä kun siltä tuntuu, mutta kulje myös omien halujesi mukaan. Ei kannata lähteä siitä, että toinen tulee aina "kotiin" , jos siihen ei vielä olla valmiita. Sitoutuminen alkaa kiinnostaa ehkä sitten lähempänä kolmeakymppiä. Ei sitä kundia kannata syyllistää eikä heti epäillä, että olisi "pettämässä".

Vierailija
104/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatte te epäillä tätä provoksi, mutta valitettavasti tää  sen lisäks että on hyvin paska tilanne niin myös ihan aito tilanne. 

-Ap

No, kyllä varmaan itsekin tiedostat, että suhteenne ei toimi ja miehellä on nyt ajatukset ihan muualla, kuin höpöttää sinun kanssasi jostain suhteen tilasta ja hän ei välttämättä edes koe olevansa missään suhteessa.

Vierailija
105/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa normaalilta mieheltä. Eli täysin kykenemättömältä toimimaan asiallisesti, korrektisti ja toista kunnioittavasti. Sori vaan yleistys, mutta olen jossain määrin tosissani. Ihan peruspaskaa miehiltä. 

Vierailija
106/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... mutta tuollaista se on aika monen parikymppisen elämä... Naisenalut ovat muka niin rakastuneita ja yrittävät kaikkensa ja roikkuvat ja miehenalut taas tykkäävät juhlia ja nähdä kavereita ja iskeä naisia... Kun ikää tulee lisää, niin sinäkin tajuat mitä se rakkaus oikeasti on ja millainen mies on ihan tosissaan sinun kanssasi perustamassa perhettä tms.

Nimenomaan näin. Ei kannata ottaa näitä miehenalkuja tosissaan. Vasta kolmenkympin jälkeen niitä alkaa vakiintuminen kiinnostaa.

Vierailija
107/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, oon nyt yrittäny hillitä kiukkuani parhaan mukaan ja ollut laittamatta viestiä vaikka kuinka tekis mieli. Onneksi sentään käyn terapiassa niin voin siellä valittaa tästä tilanteesta koko sieluni kyllyydestä.

-Ap

Vierailija
108/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa normaalilta mieheltä. Eli täysin kykenemättömältä toimimaan asiallisesti, korrektisti ja toista kunnioittavasti. Sori vaan yleistys, mutta olen jossain määrin tosissani. Ihan peruspaskaa miehiltä. 

Sori vaan, mutta kyllä ne on tietyt heikkoitsetuntoiset naiset, jotka tietynlaisia miehiä vetää puoleensa hyväksikäytettäviksi. Lainatun kirjoittajalla taitaa olla niitä kokemuksia?

Vierailija
109/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus sentään mitä paskaa. Pakkasin just sen kamat mutta en aio tänään vielä näissä tunnekuohuissa laittaa mitään mutta joku päivä ens viikolla sanon että on tervetullu palauttaan mun avaimen ja hakemaan kamansa. Täytyy tilittää tänne kun en viitti kavereita alkaa vaivaamaan.

-Ap

Vierailija
110/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, mutta kyllä ne on tietyt heikkoitsetuntoiset naiset, jotka tietynlaisia miehiä vetää puoleensa hyväksikäytettäviksi. Lainatun kirjoittajalla taitaa olla niitä kokemuksia?

Juu, minulla on kokemuksia hyväksikäyttäneistä miehistä. Ei kiltteys tai heikko itsetunto oikeuta olemaan ku*ipää. Tarkoitatko sinä, että miesten on aivan pakko lähestyä tällaisia naisia ja kiusata heitä? No just just. Eiköhän jokainen ole vastuussa omista tekemisistään ja kykenee halutessaan vastustamaan loukkaaamista ym. pahoja tekoja - paitsi jos on jotenkin todella sairas. 

...minkä jälkeen naiset sitten tosiaan menevät sinne terapiaan. Meanwhile äijät porskuttavat saman kuvion kanssa toisen naisen luokse. 

Vierailija
111/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... mutta tuollaista se on aika monen parikymppisen elämä... Naisenalut ovat muka niin rakastuneita ja yrittävät kaikkensa ja roikkuvat ja miehenalut taas tykkäävät juhlia ja nähdä kavereita ja iskeä naisia... Kun ikää tulee lisää, niin sinäkin tajuat mitä se rakkaus oikeasti on ja millainen mies on ihan tosissaan sinun kanssasi perustamassa perhettä tms.

Nimenomaan näin. Ei kannata ottaa näitä miehenalkuja tosissaan. Vasta kolmenkympin jälkeen niitä alkaa vakiintuminen kiinnostaa.

Tämähän sotii niin kovin tasoteoreetikkojen teesejä vastaan, että kumma kun kukaan niistä ei ole rientänyt oikaisemaan asiaa. Siis naisethan ne eivät kuulemma nykyään halua vakiintua ennen kuin biologinen kello alkaa hälyttää, jolloin kolmikymppisenä mies kelpaa parisuhteeseen. Sitä ennen tyttöystävää kaihoten kaivanneet nuorukaisraukat ovat odotelleet vuoroaan peukaloita pyöritellen... Miten tää tilanne nyt sopii tuohon ajatushimmeliin?

Vierailija
112/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsymättömältä pojankoltiaiselta kuulostaa :/ Ehkä jotain sitoutumiskammoakin? Toivottasti ei vielä täysi alkoholisti, siis itsensä vuoksi, sinun ei enää kannata tuollaista katsella. 

Anna toisen mennä ja elää nuoruuttaan, joko kypsyy ja tajuaa jossain vaiheessa miten paljon parempaa rakkaus kuin alkoholi on, tai sitten valitsee sen viinan.

Minä itse opin jossain vaiheessa suhdetta, että kun mies menee kavereiden kanssa, hän ei halua että minä "pommitan" viesteillä, kokee sen ripustautumisena ja vapauden rajoittamisena. Tajusin, että enhän itsekään tykkää, jos olen ystävien kanssa, ja toinen kyselee koko ajan, et milloin tuut jnpp.

Eli vastaisuuden varalle: anna toisen mennä kavereiden kanssa, keksi itsellesi jotain ihan muuta, äläkä laske mitään sen poikkiksen varaan. Menkööt kaverilleen yöksi, eipähän tartte sinun odotella.

Vierailija
113/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aloittaja on syypää miehen ohareihin. Kun hu.ora ei anna ryypätä kotona, niin tottakai mies lähtee muualle ryyppäämään. Korjataksesi asian käy hakemassa kaupasta koppa tai pari kaljaa, mene miehen luo. Avaa hänelle kalja valmiiksi ja istuta hänet mukavaan nojatuoliin. Sitten menet itse polvillesi hänen eteen ja annat kunnon suikkarin.

Mitähän patoumia sulla on kun pitää turhaa huoritellå vaikka kuinka yrittäisit vaan provosoida :D ja että vielä pitäis oikein alkaa palveleen ja palkitseen paskasta käytöksestä? Hauska juttu kyllä. 

Vierailija
114/121 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se poikkiksen käyttäytyminen välttämättä ole vielä mitään alkoholismia. Tykkää vaan kulkea kavereiden kanssa ja alkoholia tulee niissä yhteyksissä käytettyä. Ei kannata liikaa tuolla pelotella AP:tä. Silti olen sitä mieltä, että pieni etäisyyden ottaminen/pitäminen voisi tehdä hyvää, jotta omat tuntemuksetkin ehtivät rauhoittua - olivat ne mihin suuntaan tahansa. Epätyydyttävää suhdetta ei kuitenkaan kannata pitää yllä.

Vierailija
115/121 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen poikaystävä joka oli kuitenkin jo yli 30v mutta viina vei, kuulostaa niin tutulta ''luvataan sitä ja tätä'' mutta aina sait odotella puhelimen äärellä ihmetellen kun ei taaskaan kuulu mitään.

Jätin ja löysin paremman, kunpa silloinkin sen olisi tajunnut aikaisemmin ettei tollasta tarvitse sietää ja niitä parempiakin miehiä löytyy :D

Vierailija
116/121 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minullekin on käynyt joskus parikymppisenä... Oltiin saman ikäisiä. Minä itkin "miehen" perään, vaadin selityksiä ja keskusteluja, mutta "mies" vaan juhli kavereiden kanssa. Tunsin kyllä oloni loukatuksi ja surulliseksi. Ero tuntui ihan maailmanlopulta. Nyt +30v. tuollaisen tilanteet jopa naurattaa ja se oli vaan sitä keskenkasvuisten leikkimistä... 27-vuotiaana löysin 35-vuotiaan mieheni, jonka kanssa ollaan edelleen yhdessä eikä tuollaisia ongelmia ole ollut kertaakaan. Toki molemmat käymme ulkona kavereiden kanssa ja on omia juttuja, mutta keskusteluyhteys on se mikä pitää suhteen kasassa.

En osaisi kuvitella, että joku parikymppinen sälli osaisi keskustella rakentavasti, vaikka nainen siihen pystyisikin.

Vierailija
117/121 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kun tarkastelet tätä tilannetta jonkin ajan päästä niin huomaat että olet käyttänyt kaksi viikkoa täysin turhaan yhteydenoton odottamiseen. Sinusta on erottu jo silloin kun tilanne alkoi.

Mielestäni olet selkeästi läheisriippuvainen ja uhraat itseäsi ja mielenterveyttäsi täysin turhaan asiaan.

Ota tämä isona kasvukokemuksena.

Ihan turhaan odotat yhteydenottoa ja miehen kamojen palautusta (selkeästi vieläkin toivot siis yhteenpaluuta).

Pahin virhe minkä voit tehdä on ottaa mies vielä takaisin. Se lähettää sinut uudelleen saman polun alkuun. Hukkaat elämästäsi aikaa ihmiselle jonka kanssa sinulla EI tule olemaan yhteistä tulevaisuutta.

Olisiko jo korkea aika jatkaa elämää? Palauta miehen tavarat ja avain, ja vaadi omasi takaisin. MITÄÄN muuta et enää tarvitse, ei keskustelua, setvimistä, selittelyjä. Ei niillä ole mitään merkitystä enää. MIES EI HALUA OLLA KANSSASI.

Olen pahoillani kovista sanoista, mutta tarvitset ne nyt.

T. Saman kokenut ja oppinut

Vierailija
118/121 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kun tarkastelet tätä tilannetta jonkin ajan päästä niin huomaat että olet käyttänyt kaksi viikkoa täysin turhaan yhteydenoton odottamiseen. Sinusta on erottu jo silloin kun tilanne alkoi.

Mielestäni olet selkeästi läheisriippuvainen ja uhraat itseäsi ja mielenterveyttäsi täysin turhaan asiaan.

Ota tämä isona kasvukokemuksena.

Ihan turhaan odotat yhteydenottoa ja miehen kamojen palautusta (selkeästi vieläkin toivot siis yhteenpaluuta).

Pahin virhe minkä voit tehdä on ottaa mies vielä takaisin. Se lähettää sinut uudelleen saman polun alkuun. Hukkaat elämästäsi aikaa ihmiselle jonka kanssa sinulla EI tule olemaan yhteistä tulevaisuutta.

Olisiko jo korkea aika jatkaa elämää? Palauta miehen tavarat ja avain, ja vaadi omasi takaisin. MITÄÄN muuta et enää tarvitse, ei keskustelua, setvimistä, selittelyjä. Ei niillä ole mitään merkitystä enää. MIES EI HALUA OLLA KANSSASI.

Olen pahoillani kovista sanoista, mutta tarvitset ne nyt.

T. Saman kokenut ja oppinut

Joo oon kyllä niin suoraan sanottuna vittuuntunut siitä miten viikonloppu meni että mua ei itseäkään kiinnosta enää selvittää. Siinähän sitten menee, kunhan hakee tavaransa mahdollisimman pian (toivottavasti heti tänään) että ei tarvi odotella enempää. Ainakin ne on pakattuna valmiiksi niin ei oo muuta kun ottaa kamat kantoon ja häipyä. Ihan musertava juttu mutta minkäs teet. Mieluummin oon jonku sellaisen kanssa kuka kykenee ottamaat myös muita huomioon vähän paremmin eikä tarvi pelätä että millon tulee taas uus samanlainen viikonloppu.

-Ap

Vierailija
119/121 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:llä on selvästi halu sitoa poikaystävänsä. Tuollainen rajoittamishalu ei ole luonnollista. Kun kerran ette vielä asu yhdessä niin et voi odottaa poikaystäväsi tekevän tiliä joka menosta.

Poikaystävän kannattaa ottaa ero eikä joutua loppuiäksi tuollaisen menoista nalkuttavan naisen kanssa kahleisiin.

Vierailija
120/121 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikaystävä vieläkään ottanut yhteyttä / käynyt hakemassa kamansa pois?