Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä teki oharit

Vierailija
04.05.2019 |

Meillä oli iso riita vähän aikaa sitten ja nyt ei olla hetkeen nähty eikä kummemmin puhuttu. Tänään piti nähdä ja jutella mutta eipä oo illan aikana koko tyypistä kuulunu mitään. Itse ehdotti tätä päivää ja vielä aikaisemmin päivällä vaikutti siltä että olis tulossa mutta nyt kello on sen verran että oon ihan satavarma että hän muutti mielensä ja lähti ryyppäämään eikä viitsinyt ilmottaa. Ei vois vähempää kiinnostaa alkaa kyseleen perään enää.

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kertoo olevansa rakastunut.

Vaikuttaa, että ei tuo mitään rakkautta ole, vaan pelkoa yksin olemisesta. Olo tuntuu hyvältä kun on edes joku vierellä. En sano, etteikö heillä hyvätkin hetkensä.

Alkaisin viettämään omaa elämää. Ei mitään sitoumuksia. Katsele muitakin.

Ketjusta ei käy ilmi minkä verran muita seurustelusuhteita on takana. Kokemuspohjaa on syytä olla takana ennen pysyvämpää sitoutumista mikäli yhtään epätyydyttävältä meno tuntuu.

Sekin on huono ratkaisu, että ei tee mitään vaan jää vain roikkumaan. Sekin sitouttaa ja aika menee hukkaan.

Itse en ainakaan pelkää yksin olemista, olen aina viihtynyt hyvin yksin. Mulla on yksi kolmen vuoden seurustelusuhde ja yksi reilun vuoden mittainen. Miehellä on myös yksi vähän pidempi suhde, mutta sen pituudesta mulla ei ole oikein hajua kun ei ole tarvetta niin tarkasti tietää. Mulle seurustelu on hyvin vakava asia jota ei tehdä vain siksi että pelätään olla yksin. Että kyllä tässä on ihan rakkaudesta kyse, valitettavasti vain näyttää siltä että minä olen se toissijainen rakkauden kohde ja alkoholi ykkönen. 

-Ap

Vierailija
82/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa ap puolustella miestään, vaikka ensin kaikki oli olevinaan yhtä helvettiä :D eihän se mies mitään petä ja ryyppääkin vaan harvoin ja liibadaaba... Mitä sinä tällä aloituksella hait!?

Mun oli tarkoitus purkaa oloa. Ehkä se puolusteleminen on luonnollista kun välittää toisesta koska en ihan tosissaan usko että kyse on mistään muusta kun ryyppäämisestä. Se mikä tässä on helvettiä on se mykkäkoulu miehen osalta. Tämä keskustelu kyllä auttoi ymmärtämään sitä että ei mun pidä hyväksyä ihan mitä tahansa sillä verukkeella että rakastan jotain toista. Parempi se on vaan lähteä pois vaikka kuinka tuntuu pahalta. 

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tilittää kotoaan ja poikaystävä mököttää kotonaan. Tässä ei käsittääkseni kenenkään tarvitse "lähteä pois" :D

Vierailija
84/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa ap puolustella miestään, vaikka ensin kaikki oli olevinaan yhtä helvettiä :D eihän se mies mitään petä ja ryyppääkin vaan harvoin ja liibadaaba... Mitä sinä tällä aloituksella hait!?

Nämä jutut menee AINA näin. Ensin ollaan muka vihaisia, ja vaaditaan jotain poikaystävältä. Sitten kun huomaataan, ettei poikaystävä tule tuumaakaan vastaan niin aletaan puolustella ja perustella tilannetta.

Eikä ne silmät avaudu ennen kuin ap itse toteaa, että on saanut tarpeekseen. Säälittää apn ystävät enemmän kuin ap. 

Vierailija
85/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on jo menettänyt elämänsä. Matkalla kohti pettynyttä, masentunutta ja kärttyisää loppuelämää.

Minuakin ihmetyttää, mikä avauspostauksen tarkoitus oli.

Käy kuitenkin kertomassa kun teillä on ollut sovintoseksiä. Veikkaan, että tapahtuu ennen pimeää.

Vierailija
86/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja, miten on AP:n kaltaisia aikuisia naisia. Mulla oli 15-vuotiaana täysikäinen poikaystävä, joka valitsi ryyppäämisen minun seurani sijaan ja kun tätä oli tapahtunut mielestäni liian usein, jätin tyypin vaikka kyseessä oli ensirakkauteni ja sydän itski verta. En voi mitenkään ymmärtää, että aikuinen ihminen ei pysty tekemään tuollaista päätöstä, jos yläasteikäinen kakarakin pystyy.

Että hyvää jatkoelämää vaan AP:lle, turha ulista, kun ei se tuosta paremmaksi kyllä tule muuttumaan.

Vierailija
87/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on jo menettänyt elämänsä. Matkalla kohti pettynyttä, masentunutta ja kärttyisää loppuelämää.

Käy kuitenkin kertomassa kun teillä on ollut sovintoseksiä. Veikkaan, että tapahtuu ennen pimeää.

Itse veikkaan että se mitä tapahtuu ennen pimeää on se, että pakkaan miehen kamat ikea-kassiin ja jos se ei itse osaa niitä hakea sopivan ajan kuluessa niin heitän ne roskalavalle. Eiköhän tämä suhde ollut nyt tässä. Eipä tarvi itse enää päätä vaivata toisen ongelmilla ja voi keskittyä pelkkään omaan päähän. 

-Ap

Vierailija
88/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse veikkaan että se mitä tapahtuu ennen pimeää on se, että pakkaan miehen kamat ikea-kassiin ja jos se ei itse osaa niitä hakea sopivan ajan kuluessa niin heitän ne roskalavalle. Eiköhän tämä suhde ollut nyt tässä. Eipä tarvi itse enää päätä vaivata toisen ongelmilla ja voi keskittyä pelkkään omaan päähän. 

-Ap

Tsemppiä sulle!

Tiedän, että ei välttämättä helppoa, mutta oikeatkin ratkaisut voivat tehdä ensin kipeää.

Vierailija
89/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovin teinimeiningiltä eikä miltään aikuisten parisuhteelta. Olet vain yksin päättänyt, että olette eronneet? Ymmärrän, että mies on tehnyt väärin, mutta kannattaisiko sinun nyt ottaa puhelin kauniiseen käteen ja kysyä suoraan, että mikä meininki voidaanko jutella. Lapsellista alkaa tekemään eropäätöksiä yksinään ja olettaa, että mies tietää missä mennään.

Vierailija
90/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kovin teinimeiningiltä eikä miltään aikuisten parisuhteelta. Olet vain yksin päättänyt, että olette eronneet? Ymmärrän, että mies on tehnyt väärin, mutta kannattaisiko sinun nyt ottaa puhelin kauniiseen käteen ja kysyä suoraan, että mikä meininki voidaanko jutella. Lapsellista alkaa tekemään eropäätöksiä yksinään ja olettaa, että mies tietää missä mennään.

Ei, vaan minä yksin päätin yrittää säilyttää parisuhdetta. Mies on kieltäytynyt kaksi viikkoa keskustelemasta koko asiasta niin kyllä se mun mielestä alkaa vähän vaikuttaa siltä että mies on jo päättänyt erota itsekseen ennen mua. Olen yrittänyt kysyä että voidaanko jutella ja mies itse kertoi että jutellaan lauantaina ja teki sitten oharit. Yritin jo. Turhaa minä soittelen toisen perään enää kun kaksi viikkoa olen yrittänyt asiasta keskustella että mitä me tässä tilanteessa tehdään. Ei tässä ole mulla enää mitään tehtävissä muuta kun luovuttaa koko asian suhteen. 

-Ap

Vierailija
91/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni ap on tehnyt jo useammankin aloitteen jutteluun. Mies toistuvasti ghostaa. Vaihtoon tuollainen "mies".

Vierailija
92/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette jotain parikymppisiä, niin harvoin on kyse mistään todellisesta alkoholiongelmasta, vaan siitä, että halutaan bilettää ja rellestää kavereiden kanssa. Harvoin tuon ikäiset pojanklopit lähtee ryyppäämään vaan siksi, että "muija v*tuttaa" tmv., vaan ihan vaan sen hauskuuden vuoksi... Kaverit ja viina on hauskempaa, kuin sinä.

Vierailija
93/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa poikaystävän sitten tehdä rikosilmoitus hävitetyistä tavaroista ellei ap ole ilmoittanut hänelle, että ne pitää hakea esim. kohtuullisen ajan eli kuukauden sisällä.

Kaksi viikkoa on lyhyt aika jos miettii jatkaako vuoden kestänyttä suhdetta. Riitelyyn tarvitaan aina kaksi, ja tässä tapauksessa kaksi lapsellista henkilöä.

Vierailija
94/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan minä yksin päätin yrittää säilyttää parisuhdetta. Mies on kieltäytynyt kaksi viikkoa keskustelemasta koko asiasta niin kyllä se mun mielestä alkaa vähän vaikuttaa siltä että mies on jo päättänyt erota itsekseen ennen mua. Olen yrittänyt kysyä että voidaanko jutella ja mies itse kertoi että jutellaan lauantaina ja teki sitten oharit. Yritin jo. Turhaa minä soittelen toisen perään enää kun kaksi viikkoa olen yrittänyt asiasta keskustella että mitä me tässä tilanteessa tehdään. Ei tässä ole mulla enää mitään tehtävissä muuta kun luovuttaa koko asian suhteen. 

-Ap

No, niin eli "miehellä" varmaan jo joku uusi mirri kainalossa eikä pidä teidän suhdetta mitenkään tärkeänä.

Vierailija
95/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tämä on toinen ohari lyhyen ajan sisään. Tämä ei myöskään ole ensimmäinen kerta, viime syksynä oli samanlainen tapaus että poikaystävä lähti ulos kavereidensa kanssa ja hänen piti mulle ilmoittaa että koska on menossa kotiinsa koska oltiin sovittu että menen hänen luo yöksi mutta eipä kuulunut koko äijästä mitään koska oli vetänyt itsensä sammumiskuntoon. Siitä tietysti tuli riitaa koska olin odottanut koko illan että koska voin lähteä kotoa ja sitten sen riidan seurauksena hän ryyppäsi koko viikonlopun kun oli niin vihainen siitä että suutuin. 

Meillä on kuitenkin näiden harvojen tapausten ulkopuolella tosi hyvä suhde eikä tällaista tapahdu mitenkään usein ja ymmärrän hyvin sen jos välillä haluaa viettää viikonlopun ystävien kanssa mutta miksi se on liikaa vaadittu että laittaisi viestiä että meneekin kotiinsa yöksi. Ja sitten kaiken päälle suuttuu siitä että minä suutun ihan aiheesta. 

Muuta nyt ihmeessä sen kanssa yhteen ja hankkiudu raskaaksi sille.

Loistoisä- ja  elämänkumppani ainesta. Saatte lisää suuttumisen aiheita arkeen toisillenne .Myös oharit saavat ihan uuden merkityksen vauva-arjessa.

Vierailija
96/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Oma elämä, oma tyyli. Itse olen ainakin jättänyt kaikki eksät ilmoittamatta enää erikseen syytä. OLen jo aiemmin sanonut että en seurustele juopon/laiskan/whatever miehen kanssa. Jos hänellä tällainen tapa tai tyyli on, niin tietää varmaan itsekin miksi nyt ei enää olla yhdessä, ilman että minun pitää sitä erikseen enää itkeskellä.

Vierailija
97/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun, ap, pitää nyt opetella olemaan suuttumatta joka kerta kun poikaystävä tekee oharit alkoholin takia ja asettaa ryyppyreissut muiden sopimusten edellä.

Kulutat vain itsesi ennenaikaiseen hautaan vauhkoontumalla joka kerta. Ne yllätysreissut kun sivusta katsoen ovat jo osa normaalia elämääsi.

Vierailija
98/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Niin mies ei välitä eikä hän halua enää seurustella kanssasi. Siksi hän ei koe, että asiassa olisi enää mitään keskusteltavaa. Hän valitsi kaverit, juhlimisen ja sinkkuelämän. Toivottavasti olet tosiaan niin fiksu, ettet enää lankea tuollaiseen, kun krapulapäissä alkaa pojulla tekemään piparia mieli, kun ei ole saanut muualta :) mutta tuollaista se on aika monen parikymppisen elämä... Naisenalut ovat muka niin rakastuneita ja yrittävät kaikkensa ja roikkuvat ja miehenalut taas tykkäävät juhlia ja nähdä kavereita ja iskeä naisia... Kun ikää tulee lisää, niin sinäkin tajuat mitä se rakkaus oikeasti on ja millainen mies on ihan tosissaan sinun kanssasi perustamassa perhettä tms.

Vierailija
99/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta tässä on se, että meillä alunperinkin se koko riita oli siitä että poikaystävä lähti ryyppäämään ja sen piti tulla mun luo yöksi, mutta ei sitten tullutkaan vaan meni kotiinsa ilmoittamatta yhtään mitään vaikka asutaan parin minuutin kävelymatkan päässä toisistamme. Nyt haluaisin itse ainakin edes yrittää selvittää koko riidan mutta herra ei suostu mulle puhumaan ollenkaan ja nyt teki vielä oharit siihen päälle. Oon niin uskomattoman vihainen mutta koska oon edelleen halukas sopimaan sen riidan niin yritän vaan niellä tämän pettymyksen.

-Ap

Porvoossa on lyhyet välimatkat...

Vierailija
100/121 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta tässä on se, että meillä alunperinkin se koko riita oli siitä että poikaystävä lähti ryyppäämään ja sen piti tulla mun luo yöksi, mutta ei sitten tullutkaan vaan meni kotiinsa ilmoittamatta yhtään mitään vaikka asutaan parin minuutin kävelymatkan päässä toisistamme. Nyt haluaisin itse ainakin edes yrittää selvittää koko riidan mutta herra ei suostu mulle puhumaan ollenkaan ja nyt teki vielä oharit siihen päälle. Oon niin uskomattoman vihainen mutta koska oon edelleen halukas sopimaan sen riidan niin yritän vaan niellä tämän pettymyksen.

-Ap

Porvoossa on lyhyet välimatkat...

Tuntuu olevan...