Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä teki oharit

Vierailija
04.05.2019 |

Meillä oli iso riita vähän aikaa sitten ja nyt ei olla hetkeen nähty eikä kummemmin puhuttu. Tänään piti nähdä ja jutella mutta eipä oo illan aikana koko tyypistä kuulunu mitään. Itse ehdotti tätä päivää ja vielä aikaisemmin päivällä vaikutti siltä että olis tulossa mutta nyt kello on sen verran että oon ihan satavarma että hän muutti mielensä ja lähti ryyppäämään eikä viitsinyt ilmottaa. Ei vois vähempää kiinnostaa alkaa kyseleen perään enää.

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko poikaystävä vieläkään ottanut yhteyttä / käynyt hakemassa kamansa pois?

Meni ihan ohi tämä kommentti mutta joo, tässä pientä tilannepäivitystä. 

Tiistaina tuli käymään ja en itse enää alkanut puhumaan mitään, totesin vaan että tossa on noi sun tavarat. Sitten se lähti ja tuli about tunnin päästä tuomaan mun tavaroita ja avaimen. Kumma että ei ollut sitä avainta esimerkiksi voinu ottaa mukaansa jo tullessaan. Sitten se jätti ne tavarat ja lähti. Oli kyllä sen näkönen naama että ihanku olis haamun nähny kun tajusi että minä sittenkin jätin hänet. Tais tulla aika järkytyksenä. Tietysti sitten laitoin viestillä että jos haluaa sanoa jotain niin voi sanoa, mutta itse en ala enää oottamaan sitä että mahtaako se joskus haluta selvittää asiaa. "En osaa sanoa mitään" ja siinäpä se sitten on. Eli erottu on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla