Poikaystävä teki oharit
Meillä oli iso riita vähän aikaa sitten ja nyt ei olla hetkeen nähty eikä kummemmin puhuttu. Tänään piti nähdä ja jutella mutta eipä oo illan aikana koko tyypistä kuulunu mitään. Itse ehdotti tätä päivää ja vielä aikaisemmin päivällä vaikutti siltä että olis tulossa mutta nyt kello on sen verran että oon ihan satavarma että hän muutti mielensä ja lähti ryyppäämään eikä viitsinyt ilmottaa. Ei vois vähempää kiinnostaa alkaa kyseleen perään enää.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Oon niin uskomattoman vihanen. Tämä on niin tekopyhää käytöstä mieheltä että hänen mielestään minun pitäisi muuttua ja sietää hänen ryyppäämistään koska hän tekee mitä lystää enkä minä saa suuttua mistään mutta mystisesti sitten hänen ei pidä ottaa mitään vastuuta käytöksestään eikä suostu tulemaan yhtään vastaan. Toistuvasti oon kuitenkin antanut anteeksi ja pyytänyt että voisiko edes yrittää tehdä seuraavalla kerralla toisin ja aina oon jäänyt vastoin parempaa tietämystä vaan sen takia että rakastan toista ihan mielettömästi ja uskon että kaikesta voi selvitä. Mun tekisi niin mieli lähettää hirveä raivariviesti että ymmärtääkö hän ollenkaan että mitä kaikkea olen sietänyt ja olisin ollut valmis sietämään edelleen. Ei jumalauta että oon tyhmä. En tiedä yhtään mitä tässä pitäis nyt tehdä mutta selkeästi tästä ei ainakaan enää eteenpäin jatketa. Itsepähän tätä tuntuu haluavan.
-Ap
Ja oot uskomattoman tyhmä, että annat miehen hallita elämääsi.. nyt poikki koko parisuhde jos et haluu katuu myöhemmin..
Veikkaanpa, että poikkis ottaa yhteyttä ja puhuu AP:n ympäri. Sitten tehdään sovintolapsi. Meno ei miksikään muutu, joten lohdukseen AP tekee vielä pari muuta lasta. Noin usein tuppaa käymään.
AP, osaatko kuvitella itsesi 10 vuoden päästä tuossa tilanteessa? Kännäävä mies muiden päälle huolehdittava, ehkä väkivaltainen kun tai sitten omilla teillään. Kukaan muu ei sinua tuossa tilanteessa huoli ja elämä ohi.
Et voi sanoa, että ei olisi varoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä AP: n tulee nyt ihan itse ymmärtää, että hän syyllistää miestään epätyyduttävästä parisuhteesta. Onko AP sellainen nalkuttaja, joka ajaa miehen kotoaan kavereidensa luo. Tarkastelepa itseäsi ja mene sitten nöyrästi pyytämään mieheltä anteeksi.
Miksi sen miehen pitäisi tulla kännissä luoksesi kun hänellä on omakin asunto. Taidat vaan haluta seksiä.En ole nalkuttaja enkä aja miestä kavereiden luo, vaan jos mies haluaa mennä ulos kavereidensa kanssa niin tottakai voi mennä. Se että jotkut asiat suututtaa ja vituttaa, ei tarkoita että pitäisin suhdetta millään tavalla epätyydyttävänä. Nautin tosi paljon meidän elämästä yhdessä, lukuunottamatta tämmöisiä selkkauksia mitä saattaa tulla silloin tällöin. Olen pyytänyt mieheltä kyllä anteeksi reagointiani tohon tapahtumaan vaikka en koe että suuttuminen oli aiheeton.
-Ap
AP, olet kyllä ihan luuseri tuossa.
Onko tämä trolli?
Vierailija kirjoitti:
Lopeta asian turha vatvominen. Vastaukset saat vain ja ainoastaan mahdolliselta tulevalta ex-poikaystävältäsi. Jos saat. Vain hän tietää miksi tekee ja käyttäytyy niinkuin on toiminut. Mutta kertoohan se silti omaa tarinaansa. Vaikka kuinka kivaa olisi niin nämä jutut tapaa olemaan niitä juttuja, jotka pitkässä juoksussa alkaa hiertämään parsiuhdetta. Sitä joko hyväksyy (ja vähän katkeroituu ollessaan kynnysmattona) tai sitten ymmärtää, että jos ei molemmilla pelaa samat pelisäännöt niin mitäpä tuota ainutkertaista elämäänsä kuluttaa odotellessa, oppiiko/ymmärtääkö/kasvaako se toinen seuraavan kahden vai kahdenkymmenen vuoden aikana kunnioittamaan ja ymmärtämään yhteisiä pelisääntöjä.
Äläkä laita mitään viestiä. Annetaan nyt mahdollisuus poikaystävän näyttää, että ottaako millä aikaikkunalla yhteyttä nyt, kun et olekaan anomassa sovintoa tai kuulumisiaan. Tuleeko sitä koskaan, se jää nähtäväksi. Ja jos tulee, tuleeko sinusta jälleen syntipukki. Siinä sinulla on vastaus sitten ihan silmien edessä.
Oot ihan oikeassa. Varmaan fiksuin tapa toimia että en laita mitään viestiä ja yritän elää elämääni sillä ajatuksella että me ei olla enää yhdessä. Jos mies kaipailee tavaroitansa niin tulkoot hakemaan vaikka rappukäytävästä. Mies kyllä tietää sen miten kovasti haluaisin silti jatkaa yhdessä ja ruikuttaminen ei auta yhtään. Toivon toki että palattaisi yhteen, mutta en ala juoksemaan kenenkään perässä.
-Ap
Lukematta muita kommentteja tämän koko homman ongelman ydin on se, että poikaystäväsi saa omat töppäilynsä käännettyä sinun syyksi ja sinut anelemaan häntä selvittämään itse aiheuttamansa riidan. Terveessä suhteessa asia olisi toisinpäin. Voit olla varma, että sama tulee toistumaan jatkossakin koska näin käyttäytyvät ihmiset eivät vain yksinkertaisesti näe ikinä itsessään mitään vikaa.
Onneksi molemmilla on oma asunto! Älä suostu yhteenmuuttamiseen jos kaveri sitä alkaa pyydellä, pysy
vahvana! Poju on vielä kypsymätön eikä häntä kiinnosta sitoutuminen ja aikuisen elämä vastuineen.
Ala sinä rakentaa omaa tulevaisuuttasi, opiskele, harrasta, tutustu itseesi. Mitä ihmettä olet pyytänyt
anteeksi!? Parin vuoden päästä huomaat että olet mennyt elämässä eteenpäin ja tuo poju edelleen ryyppää
kavereittensa kanssa. Silloin olet onnellinen että uskalsit viheltää pelin poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä AP: n tulee nyt ihan itse ymmärtää, että hän syyllistää miestään epätyyduttävästä parisuhteesta. Onko AP sellainen nalkuttaja, joka ajaa miehen kotoaan kavereidensa luo. Tarkastelepa itseäsi ja mene sitten nöyrästi pyytämään mieheltä anteeksi.
Miksi sen miehen pitäisi tulla kännissä luoksesi kun hänellä on omakin asunto. Taidat vaan haluta seksiä.En ole nalkuttaja enkä aja miestä kavereiden luo, vaan jos mies haluaa mennä ulos kavereidensa kanssa niin tottakai voi mennä. Se että jotkut asiat suututtaa ja vituttaa, ei tarkoita että pitäisin suhdetta millään tavalla epätyydyttävänä. Nautin tosi paljon meidän elämästä yhdessä, lukuunottamatta tämmöisiä selkkauksia mitä saattaa tulla silloin tällöin. Olen pyytänyt mieheltä kyllä anteeksi reagointiani tohon tapahtumaan vaikka en koe että suuttuminen oli aiheeton.
-Ap
Onko tämä trolli?
Olispa trollausta. Valitettavasti oon vaan ihan toivottaman rakastunut ja sydänsuruissani ja siihen päälle vielä tunnun olevan melkoisen tyhmä että jäin näin pitkäksi aikaa.
-Ap
Miten ootte toimineet silloin, kun poikkis on ollu yksin kotona ja sä oot ollu kavereiden kanssa viihteellä, ootko menny kännissä poikkiksen kainalon nukkumaan?
Luultavasti vastus on se, että poikkiskin on ollu silloin ryyppäämässä ja sun toiminta on mahdollistanut sen, että nukutte yhdessä, sä olet etsinyt sen jostain mestasta ja ootte yhdessä päätyneet jommankumman luo nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Onko tämä trolli?
Olispa trollausta. Valitettavasti oon vaan ihan toivottaman rakastunut ja sydänsuruissani ja siihen päälle vielä tunnun olevan melkoisen tyhmä että jäin näin pitkäksi aikaa.
-Ap
Mutta mieti asiaa niin, että mies ei ole sinuun ollenkaan rakastunut. Sinä toimit niinkuin rakastuneen ihmisen kuuluukin eli haluat yhteistä aikaa, pistät kumppanin etusijalle, mutta "mies" toimii, kuin hyväksikäyttäjä eli ottaa vaan kaiken mitä saa, muttei anna sinulle mitään, joten hän ei ole rakastunut. Hän on huomannut kuinka helppo sinua on höynäyttää ja jotkut ihmiset nauttivat toisen kiusaamisesta. Luultavasti hänellä on kierroksessa muitakin naisia, kuin vain sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta asian turha vatvominen. Vastaukset saat vain ja ainoastaan mahdolliselta tulevalta ex-poikaystävältäsi. Jos saat. Vain hän tietää miksi tekee ja käyttäytyy niinkuin on toiminut. Mutta kertoohan se silti omaa tarinaansa. Vaikka kuinka kivaa olisi niin nämä jutut tapaa olemaan niitä juttuja, jotka pitkässä juoksussa alkaa hiertämään parsiuhdetta. Sitä joko hyväksyy (ja vähän katkeroituu ollessaan kynnysmattona) tai sitten ymmärtää, että jos ei molemmilla pelaa samat pelisäännöt niin mitäpä tuota ainutkertaista elämäänsä kuluttaa odotellessa, oppiiko/ymmärtääkö/kasvaako se toinen seuraavan kahden vai kahdenkymmenen vuoden aikana kunnioittamaan ja ymmärtämään yhteisiä pelisääntöjä.
Äläkä laita mitään viestiä. Annetaan nyt mahdollisuus poikaystävän näyttää, että ottaako millä aikaikkunalla yhteyttä nyt, kun et olekaan anomassa sovintoa tai kuulumisiaan. Tuleeko sitä koskaan, se jää nähtäväksi. Ja jos tulee, tuleeko sinusta jälleen syntipukki. Siinä sinulla on vastaus sitten ihan silmien edessä.
Oot ihan oikeassa. Varmaan fiksuin tapa toimia että en laita mitään viestiä ja yritän elää elämääni sillä ajatuksella että me ei olla enää yhdessä. Jos mies kaipailee tavaroitansa niin tulkoot hakemaan vaikka rappukäytävästä. Mies kyllä tietää sen miten kovasti haluaisin silti jatkaa yhdessä ja ruikuttaminen ei auta yhtään. Toivon toki että palattaisi yhteen, mutta en ala juoksemaan kenenkään perässä.
-Ap
Ja mikä tärkeintä asiassa, sinun pitäisi ap pystyä tai viimeistään opetella kunnioittamaan sen verran itseäsi ettet lankea samaan aina ja uudestaan. Se on tullut selväksi, että haluat palata yhteen ja olla yhdessä kaikesta huolimatta, ikävä kyllä. Se on myös tullut poikaystävälle selväksi ja tietää, että voi tehdä mitä vaan ja sitten otat hänet aina takaisin. Sitten on taas 2 viikkoa kivaa, kunnes sama toistuu ja olet jälleen murheen murtama. Aikansa sitä ihminen kestää kunnes pohja tulee vastaan.
Mutta vinkiksi vain, että mitä enemmän annat rikkoa itseäsi, sitä vaikeampi on itsetunnon rippeitä keräillä, kun antaa liikaa toisen satuttaa itseään. Toivottavasti et herää jonakin päivänä siihen, että olet täysin hajalla ja mies jatkaa menoaan ilman omantunnon tuskia mahdollisesti uuden heilan kanssa. Se sattuu ja lujaa siinä vaiheessa, kun itse on täysin pohjalla toisen rikkomana. Pahoin pelkään, että mies on jo oppinut, että kun osa tietyllä tavalla puhua pehmeitä sinulle, olet taas valmis yrittämään ja ottamaan hänet takaisin ja sama meno jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Miten ootte toimineet silloin, kun poikkis on ollu yksin kotona ja sä oot ollu kavereiden kanssa viihteellä, ootko menny kännissä poikkiksen kainalon nukkumaan?
Luultavasti vastus on se, että poikkiskin on ollu silloin ryyppäämässä ja sun toiminta on mahdollistanut sen, että nukutte yhdessä, sä olet etsinyt sen jostain mestasta ja ootte yhdessä päätyneet jommankumman luo nukkumaan?
Olen mennyt joka kerta hänen luo. Usein me ollaan yhdessä oltu ulkona joten ollaan oltu samassa paikassa tietty yötä myös. Itse kuitenkin aika harvoin käyn omien kavereiden kanssa viihteellä. Pääasiassa me ollaan vietetty kyllä (ex-)poikaystävän kanssa viikonloput, mutta aina välillä se luonnollisesti käy myös yksinään kavereiden kanssa.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Onko tämä trolli?
-Ap
Mutta mieti asiaa niin, että mies ei ole sinuun ollenkaan rakastunut. Sinä toimit niinkuin rakastuneen ihmisen kuuluukin eli haluat yhteistä aikaa, pistät kumppanin etusijalle, mutta "mies" toimii, kuin hyväksikäyttäjä eli ottaa vaan kaiken mitä saa, muttei anna sinulle mitään, joten hän ei ole rakastunut. Hän on huomannut kuinka helppo sinua on höynäyttää ja jotkut ihmiset nauttivat toisen kiusaamisesta. Luultavasti hänellä on kierroksessa muitakin naisia, kuin vain sinä.
En hetkeäkään epäile että miehellä olisi muita kierroksessa tai että ei mua rakastaisi. En kyllä tiedä missä välissä ehtisi edes pyörittää muita naisia kun ollaan lähes aina yhdessä paitsi nyt tämä pari viikkoa. Kyllä minä sen verran mieheen luotan että tiedän/uskon ettei hän mua ole pettänyt. Alkoholistihan tuo taitaa vaan olla kun viina vetää miestä eikä mies viinaa ja sille minä en voi tehdä mitään jos hän haluaa heivata parisuhteensa sen vuoksi että saa rauhassa ryypätä elämänsä.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa osittain tutulta. Aloin seurustella opiskelukaverini kanssa kun olimme 21 ja 23. Molemmat vietimme villiä opiskelijaelämää baareiluineen, ja se jatkui itse asiassa kolmekymppiseksi asti. Mies teki juuri tuollaisia kännäily- ja muita typeryyksiä: halusi dokata kavereiden kanssa viikonlopun joten vältteli viestiäni ja vei sitten sunnuntaina katumusillalliselle ravintolaan. Lähti lähellään asuvan yhteisen opiskelukaverimme (nainen) kanssa pubiin kun ei jaksanut pyöräillä luokseni kauemmas. Ei halunnut virallisesti muuttaa yhteen pariin vuoteen. Kaikenlaista huomioimattomuutta ja epäkypsää käytöstä.
Kestin tämän, koska se ei ollut jokaviikkoista, olin hiukan läheisriippuvainen, halusin itsekin bilettää vapaasti, ja koska tunsin miehen ensin kaveripohjalta ja tiesin että on sisimmältään hyvä tyyppi.
Mies sai vielä myöhemmin parikin eri kolmenkympin kriisiä ja häälyimme hänen käytöksensä takia eron partaalla, joka ei sitkeyteni ansiosta tapahtunut.
Nyt, kun olemme 36 ja 38, yksi ihana poika ja toinen lapsi tulossa, mies on sitoutunut ja erityisesti LUOTETTAVA kumppani.
Eli meidän tapauksessamme piti vain odottaa, että mies kypsyy. Jostain tiesin että se tulee tapahtumaan. Ja tiesin koko ajan, että mies tykkää minusta valtavasti. Katoamistemput, puhumattomuus ja muu epäkypsä käyös on minusta oikeasti ymmärrettävää kun ollaan nuoria eikä osata vielä välittää ja sitoutua vaikka tykättäisiinkin. Ei se silti kivaa ole eikä sitä tarvitse kestää yli oman sietorajan :(
Miltä sinusta tuntuu? Mitä mies pohjimmiltaan tuntee sinua kohtaan?
Onnistuiko tai olisiko onnistunut toisinpäin? Voitko sinä bilettää teillä tietymättömillä ja tehdä katoamistemppuja, vai oliko tämä miehesi yksinoikeus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Onko tämä trolli?
-Ap
En hetkeäkään epäile että miehellä olisi muita kierroksessa tai että ei mua rakastaisi. En kyllä tiedä missä välissä ehtisi edes pyörittää muita naisia kun ollaan lähes aina yhdessä paitsi nyt tämä pari viikkoa. Kyllä minä sen verran mieheen luotan että tiedän/uskon ettei hän mua ole pettänyt. Alkoholistihan tuo taitaa vaan olla kun viina vetää miestä eikä mies viinaa ja sille minä en voi tehdä mitään jos hän haluaa heivata parisuhteensa sen vuoksi että saa rauhassa ryypätä elämänsä.
-Ap
Miten niin missä välissä ehtisi!? Tottakai ehtii, kun lähtee poikien kanssa radalle eikä tule sinun viereesi yöksi... Oletko miettinyt ikinä, että missä viettää yönsä ja kenen kanssa? Tuskinpa siellä Maken sohvalla, vaikka niin väittäisi. Ja ei hän kyllä sinua rakasta, sillä rakastava mies ei tee mitään ohareita eikä pistä kavereita ja viinaa kumppaninsa edelle.
AP kertoo olevansa rakastunut.
Vaikuttaa, että ei tuo mitään rakkautta ole, vaan pelkoa yksin olemisesta. Olo tuntuu hyvältä kun on edes joku vierellä. En sano, etteikö heillä hyvätkin hetkensä.
Alkaisin viettämään omaa elämää. Ei mitään sitoumuksia. Katsele muitakin.
Ketjusta ei käy ilmi minkä verran muita seurustelusuhteita on takana. Kokemuspohjaa on syytä olla takana ennen pysyvämpää sitoutumista mikäli yhtään epätyydyttävältä meno tuntuu.
Sekin on huono ratkaisu, että ei tee mitään vaan jää vain roikkumaan. Sekin sitouttaa ja aika menee hukkaan.
Miksi sinä AP pyydät anteeksi? Mieshän se pitäisi pyytää anteeksi. Oletko läheisriippuvainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Onko tämä trolli?
-Ap
-Ap
Miten niin missä välissä ehtisi!? Tottakai ehtii, kun lähtee poikien kanssa radalle eikä tule sinun viereesi yöksi... Oletko miettinyt ikinä, että missä viettää yönsä ja kenen kanssa? Tuskinpa siellä Maken sohvalla, vaikka niin väittäisi. Ja ei hän kyllä sinua rakasta, sillä rakastava mies ei tee mitään ohareita eikä pistä kavereita ja viinaa kumppaninsa edelle.
Tämmönen katoaminen viikonlopuksi ryyppäämään on tapahtunut vain kaksi kertaa tän suhteen aikana, nyt äskettäin ja kerran syksyllä. Silloin se on suuttumustaan ryypännyt pois ihan kavereidensa kanssa. Tunnen miehen kaverit ja vietetään heidän kanssa paljon aikaa, ei ne ole mulle mitään tuntemattomia ihmisiä eikä mulla ole yhtäkään syytä epäillä mitään pettämisiä. Ihmiset toimii typerästi joskus vaikka rakastaakin, mutta tässä se vaan rakastaa enemmän sitä alkoholia kuin minua. Mies on kyllä vähentänyt ryyppäämistä reilusti sen jälkeen kun alettiin seurustelemaan ja on aina mun seurassa selvinpäin ellei sitten ihan varta vasten yhdessä sovita että lähdetään ulos, mutta joskus tottakai käy kavereidensa kanssa ja tulee yöksi kyllä kotiin.
-Ap
Nyt alkaa ap puolustella miestään, vaikka ensin kaikki oli olevinaan yhtä helvettiä :D eihän se mies mitään petä ja ryyppääkin vaan harvoin ja liibadaaba... Mitä sinä tällä aloituksella hait!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Onko tämä trolli?
-Ap
-Ap
Tämmönen katoaminen viikonlopuksi ryyppäämään on tapahtunut vain kaksi kertaa tän suhteen aikana, nyt äskettäin ja kerran syksyllä. Silloin se on suuttumustaan ryypännyt pois ihan kavereidensa kanssa. Tunnen miehen kaverit ja vietetään heidän kanssa paljon aikaa, ei ne ole mulle mitään tuntemattomia ihmisiä eikä mulla ole yhtäkään syytä epäillä mitään pettämisiä. Ihmiset toimii typerästi joskus vaikka rakastaakin, mutta tässä se vaan rakastaa enemmän sitä alkoholia kuin minua. Mies on kyllä vähentänyt ryyppäämistä reilusti sen jälkeen kun alettiin seurustelemaan ja on aina mun seurassa selvinpäin ellei sitten ihan varta vasten yhdessä sovita että lähdetään ulos, mutta joskus tottakai käy kavereidensa kanssa ja tulee yöksi kyllä kotiin.
-Ap
Mies on alkoholisti.Tuosta se alkaa.Jos haluat suhteen alkoholistin kanssa, niin ei kun jatkat.
Mulle tulee olo, että haet täältä vain hyväksyntää sille että voit jatkaa suhdetta.Kauhea tarve nimittäin on selitellä ja pehmentää noita miehen jatkuvia töppäilyjä.
En usko hetkeäkään että aiot noudattaa mitään neuvoja mitä täältä saat, vaan jatkat tuossa suhteessa ja annat tuon miehen kohdelka itseäsi ihan miten vaan.
Ajaa kotoa kavereiden luo 😂 Luulenpa kyllä, että mies tekee ihan itse omat päätökset ja ap vain vikisee perässä ja tyytyy siihen mitä saa eli ei mitään.