Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies teki mulle ja lapselle kasvissosekeittoa- Syö itse tekemäänsä lasagnea tuossa vieressä

Vierailija
04.05.2019 |

Ärsyttää.. mies teki lasagnea itselle, mutta mulle ja taaperolle kasvissosekeittoa. Oltaisiin myös haluttu lasagnea, mutta mies sanoi, että se on hänelle täksi päiväksi ja huomiseksi, kun lähtee töihin ( miehellä usein omat eväät)
Taapero söi kyllä, mutta itse en yhtään pidä tuosta ruuasta. Eikai se auta, kun kauppaan lähteä :(

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei kovin hyvällä mallilla ilmeisesti jos pitää kostaa vanhoja juttuja tuolla tavalla? Pyysithän ap anteeksi sitä kun aiemmin söit yksin lasagnen?

Vierailija
82/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei kovin hyvällä mallilla ilmeisesti jos pitää kostaa vanhoja juttuja tuolla tavalla? Pyysithän ap anteeksi sitä kun aiemmin söit yksin lasagnen?

Ei ap sellaiseen kykene. Nainen, 180/80, eikä voi hallita itseään vaan syö kokonaisen vuoallisen lasagnea...

Jonkinlainen syömishäiriö ja itsehillinnän vaikeuksia. Ehdottaisin psykiatrista hoitoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosekeitot on ällöttäviä. Ei edes ruokaa.

Vierailija
84/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis lihava?

Minulla on painavat luut.

Vierailija
85/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa perheessä yhteishenkeä. Kohta on kolme riitelemässä ruoasta(kin).  Tehdään vaan eikä keskustella miksi.

Vierailija
86/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ilmeinen trolli. Itse ongelmaa koskevat kommentit ap sivuuttaa täysin ja jankuttaa vaan omasta koostaan. Hohhoijaa.

Vierailija
87/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Ap. Kysyn sinulta saman kysymyksen kuin muiltakin kumppaneistaan valittavista: miksi valitsit noin kehnon miehen. Varmasta valinta oli vapaaehtoinen, joten miksi valitsit näin.

En koskaan kuuntele kenenkään valituksia puolisostaan, vaan sanon itseäpä valitsit.

Vierailija
88/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet törkeä kun olet netissä kun on ruokailuhetki. Laita puhelin pois ja käyttäydy kuin aikuinen.

Vierailija
89/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun teen lasagnea niin laitan ruokailun jälkeen viimeisen annoksen vaimolle evääksi töihin, vaimo ei ole koskaan lihava vaan aina sopivan ihana vaikka lihava

Vierailija
90/92 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin muutkin tekee: Syö yöllä salaa se miehen itselleen säästämä lounaslasagne ja lopeta tuo ruikutus!

Vierailija
91/92 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten taas näinkin kapinen trolli on saanut melkein sata kommenttia???

Eikö teillä mammat todellakaan ole muuta elämää?

Nämähän ovat aina parhaita

On meillä muutakin elämää. Tulitko ajatelleeksi, että täällä on meidän kantapeikkojen lisäksi myös uusia jäseniä, jotka eivät tunne näitä vakiotrollaajia.

Sitä minä vaan ihmettelen, että eikö näiden aloitusten tekijöillä muuta elämää ja ole ja mitä he saavat näistä provoista.

Vierailija
92/92 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ihan varmasti. Kuka h*lvetti näitä uskoo oikeasti?

Näitä uskoo joku sellainen, joka on hämmästyksestä mykkänä seurannut vastaavaa tilannetta sivusta.

Tämän aloittaja on vakiotrollimme. On se vaan ihme, kun ei millään hoksata kuinka ihana mies hänellä on kun peräti kaksi eri ruokaa vaivautuu tekemään. Meillä muilla mammoilla se menisi niin, että itse teemme ruuat, myös miehen eväät.