Monet lähtee tähän aikaan baariin.
Etsimään kumppania tai yhden yön seuraa.. Aiotteko vaan möllötellä netissä ja kirjoitella tänne vai onko teillä sosiaalista elämää ja menette baariin?
Kommentit (25)
En käytä alkoholia ja olen naimisissa
Yleensä soitan baariin j ne lähettää sieltä kauniiin naisen tänne minun luokse.
Kävin jo. Hiljaista oli. (tosin menin röökinostolle ..... :( ).
Yks "kaveri" oli - heti tultiin juttuun, röökipaikalla (niin aina). Hän sitten hävisi, niin päärin lähteä itsekin (ja siksi täällä).
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo. Hiljaista oli. (tosin menin röökinostolle ..... :( ).
Yks "kaveri" oli - heti tultiin juttuun, röökipaikalla (niin aina). Hän sitten hävisi, niin päärin lähteä itsekin (ja siksi täällä).
"päärin" po. päätin
- sama
Mitä minä baarissa jotain yhden yön toivoa hakemassa? Ei stana. En ole hul lu.
Kotona parempi. Ei järkeä maksaa noin 10e juomasta
Kyllä menen ja isken isorintaisen naisen koska niitä on mukava puristella.
Amatöörit lähtee näin aikaisin naista kaatamaan. Puolen yön jälkeen on paremmat mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä soitan baariin j ne lähettää sieltä kauniiin naisen tänne minun luokse.
Kuinka pitkä karvainen suonikas ja kova sen naisen klitoris oli ja uppusiko syvälle anuun kuinka helposti?
En ole käynyt baareissa ainakaan 15 vuoteen, nyttemmin olen lopettanut alkoholin käytön kokonaan. Niinpä olen perjantai-iltana tähän aikaan jo sängyssä peiton alla. Vähän säälittävää ehkä, mutta onpa sitten huomenna virtaa touhuta kaikenlaista, ei mene päivä krapulasta toipumiseen.
Nuorena koskaan baariin ennen puoltayötä.
Vierailija kirjoitti:
Amatöörit lähtee näin aikaisin naista kaatamaan. Puolen yön jälkeen on paremmat mahdollisuudet.
Valomerkin tullessa varma saanti
Olis kiinnostellut keikka mut parin tunnin yöbussi vaihdolla ei napannut keskellä yötä. N
Saan monta kaljaa kaupasta yhden baarioluen sijasta. Ruoka on halvempaa, kun tekee itse. Känniläisten seura ei kiinnosta, eikä varsinkaan lääppiminen.
Tulkaa tänne phukettiin baariin niin löydätte varmasti seuraa.
Kyllä oli pimeetä ja kylmää ulkona, ei kyllä mihinkään jaksas mennä.
Sosiaaliset suhteet voi hoitaa päivisin.
Yöt unta varten.
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt baareissa ainakaan 15 vuoteen, nyttemmin olen lopettanut alkoholin käytön kokonaan. Niinpä olen perjantai-iltana tähän aikaan jo sängyssä peiton alla. Vähän säälittävää ehkä, mutta onpa sitten huomenna virtaa touhuta kaikenlaista, ei mene päivä krapulasta toipumiseen.
Mitä säälittävää tuossa on? Ei mitään.
Karaokea toki voisin käydä laulamassa ja kuuntelemassa hyvää musaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa tänne phukettiin baariin niin löydätte varmasti seuraa.
Kelle koko kylän fillarit kelpaa ja ihmiskaupan uhrit.
Työviikon jälkeen niin väsynyt, etten todellakaan. Nukahtaisin ensimmäisen oluttuopin jälkeen pöydän ääreen, ja vahtimestari heittäisi ulos. Enkä kyllä tuhlaa vapaapäiviänikään enää tuollaiseen.