Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies teki mulle ja lapselle kasvissosekeittoa- Syö itse tekemäänsä lasagnea tuossa vieressä

Vierailija
04.05.2019 |

Ärsyttää.. mies teki lasagnea itselle, mutta mulle ja taaperolle kasvissosekeittoa. Oltaisiin myös haluttu lasagnea, mutta mies sanoi, että se on hänelle täksi päiväksi ja huomiseksi, kun lähtee töihin ( miehellä usein omat eväät)
Taapero söi kyllä, mutta itse en yhtään pidä tuosta ruuasta. Eikai se auta, kun kauppaan lähteä :(

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ongelmaanhan on todella yksinkertainen ratkaisu. Karvinen vääntää itse omat lasagnensa. Sitä voi muuten vääntää vaikka 7 vuokaa kerralla jos uuni antaa periksi ja nauttia lasagnesta 24/7.

Vierailija
42/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kyllä usko!

Ps. Miksi et keitä itse ruokaa?

Nikn miksi naisen pitäs olla se kokki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ap lihava. On se kumma, kun vaihtoehdot ovat hyvin hoikka tai selkeän lihava. Entäs se normaali? Miksi nainen ei saisi näyttää vahvalta?

Vierailija
44/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet. Vain kateelliset nimittelevät . Ei kukaan muu. Veikkaan , että olet max 160 cm. Harmittaako?

Ap

Taidat itse olla kateellinen, ehkä miehesikin vilkuilee mieluummin pieniä ja siroja naisia

Öö, mies on rakastui pituuteeni ja saan vieläkin 10 vuoden jälkeen häneltä kehuja. Mieheni on pitkä itsekin ja pitää pitkistä naisista. Sinähän se kateellinen tässä olet. Itse aloitit arvostelun. Huomaatko ettei kukaan muu ole tarttunut asuaan muuta kuin sinä kateellinen.

Vierailija
45/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ahmisin kaikki herkkuruuat niin mun mies toimis kaikella rakkaudella *ittuillessaan luultavasti juuri noin, ja nauraisimme yhdessä ahneudelleni. Anna miehelle iso hali ja sano että vihje ymmärretty ja ei tuu toistumaan, ja huomenna teette lasagnea yhdessä. Kasvissosekeittoon muuten kannattaa lisätä vaikka tuorejuustoa tai ruokakermaa ja maustaa vähän tulisemmin omalle lautaselle, on yllättävän hyvää.

Vierailija
46/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO EIHÄN SITÄ SINULLE VOI ANTAA  !!!

Sähän turpoat muodottomaksi heti kun edes vilkaisetkaan siihen lasagneen, ja sen jälkeen sut ja se kersa pitäisi laittaa taipaleelle ja kierrätykseen. Eihän nyt kukaan itseään arvostava mies ala katselemaan kotonaan mitään jäätävää syöttöporsasta. Suus kiinni ! Ja syö sitä keittoa,  se on sinun terveydeksi ja miehen parhaaksi.

Vierailija
47/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet. Vain kateelliset nimittelevät . Ei kukaan muu. Veikkaan , että olet max 160 cm. Harmittaako?

Ap

Taidat itse olla kateellinen, ehkä miehesikin vilkuilee mieluummin pieniä ja siroja naisia

Öö, mies on rakastui pituuteeni ja saan vieläkin 10 vuoden jälkeen häneltä kehuja. Mieheni on pitkä itsekin ja pitää pitkistä naisista. Sinähän se kateellinen tässä olet. Itse aloitit arvostelun. Huomaatko ettei kukaan muu ole tarttunut asuaan muuta kuin sinä kateellinen.

Ja sinä et tajua vastanneesi jo ainakin kolmelle eri ihmiselle samasta asiasta. En kyllä minäkään ymmärrä, miksi kukaan olisi kateellinen tollaisesta pituudesta. Itse olen 165cm ja se on täydellistä.

Vierailija
48/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valtataistelua, ei voi muuta sanoa. Tilaa  itsellesi jotain Pizzaonlinestä, mene ravintolaan syömään tai hae kaupasta itsellesi jotain, mitä haluat syödä, jos kaapeista ei sellaista löydy. 

Vierailija
49/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En minä sitä aloittanut eli kyllä muutkin ovat asiaan tarttuneet.

Vierailija
50/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sinä et tajua vastanneesi jo ainakin kolmelle eri ihmiselle samasta asiasta. En kyllä minäkään ymmärrä, miksi kukaan olisi kateellinen tollaisesta pituudesta. Itse olen 165cm ja se on täydellistä.

Sä olet yksi ja sama. Yrität vain hakea huomiota. Hyvä, että olet omasta mielestäsi täydellinen. Se ei kuitenkaan ole minun tai mieheni mielipide. Monen mielipide on kuitenkin se, että pitkä nainen on näyttävä. Paljon olen saanut kehuja. Muuten.. jos sinua ei häiritse pituuteni, niin miksi ylipäätään jaksat kokoajan kommentoida samaa asiaa 😂 Se nyt on vain fakta, että harvoin kenenkään ulkonäköä arvostellaan, jossei se tee itsestä onnetonta. Kukaan ei kateellinen ei sanoa pitkään kihahviksi. En minäkään arvostele sinun ulkonäköäsi ja tiedätkö miksi en? Koska en ole sinun pituudellesi kateellinen. Kaikki arvostelu ja tuollainen ” miksi olisin sulle kateellinen ku oot tollanen ” kertoo juurikin siitä kateellisuudesta. Itseensä tyytyväinen ihminen hyväksyy muut ja itsensä 😊

Ap

Vierailija
51/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei vaan sä olet sama arvostelija, jonka kaikki tunnistaa. Sori, ei mene läpi. Sinulle ei löydy tukijoukkoja arvosteluun .

Ap

Vierailija
52/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! 

Vierailija
53/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millä oikeudella halveksit täällä muita ihmisiä? Onko sinulla omasta mielestäsi oikeus toisen ulkonäön arvosteluun? Tiesitkö, että toisen halveksiminen on kiellettyä? Kannattaisi varmaan lopettaa ennen kuin joku tekee ilmoituksen sinun asiattomasta käytöksestä.

Vierailija
54/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei vaan sä olet sama arvostelija, jonka kaikki tunnistaa. Sori, ei mene läpi. Sinulle ei löydy tukijoukkoja arvosteluun .

Ap

Kuitenkaan sun mies ei anna sun syödä lasagnea. Ihania, seksikkäitä possuja molemmat.

Vierailija
55/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama on ollut täällä ennenkin.

Vierailija
56/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useissa Oseanian kielessä ihminen on "pitkä sika".

Mitenköhän tuli noin yhtäkkiä moinen mieleen? ;-)

Vierailija
57/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo ihmiset, 180 cm pitkä ja 80 kg on NORMAALIPAINOINEN. Järki päähän. Ei mulla muuta.

Vierailija
58/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis lihava?

No en 180/ 80

Ap

Olet ihan BMI:n ylärajoilla, eli lääketieteellisesti normaalipainon rajoissa, mutta nykyisten kauneusstandardien mukaan lihava, valitettavasti.

Öö, olen todella pitkä. Mitä ajattelit, että pituus vaikuttaa painoon? Olen todennäköisesti sinua vähintään 10 -20cm pidempi, niin varmasti painan myös sinua enemmän. Jaa, mutta sähän olet vain kateellinen mun pituudelle :)

Ap

En ole tuo jolle vastasit, mutta cmoon kuka muka on kateellinen toisen pituudelle? Etenkin kun olet naiseksi liian pitkä? =D

Vierailija
59/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis lihava?

No en 180/ 80

Ap

180 sulka päässä?

Vierailija
60/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis lihava?

No en 180/ 80

Ap

Olet ihan BMI:n ylärajoilla, eli lääketieteellisesti normaalipainon rajoissa, mutta nykyisten kauneusstandardien mukaan lihava, valitettavasti.

Öö, olen todella pitkä. Mitä ajattelit, että pituus vaikuttaa painoon? Olen todennäköisesti sinua vähintään 10 -20cm pidempi, niin varmasti painan myös sinua enemmän. Jaa, mutta sähän olet vain kateellinen mun pituudelle :)

Ap

En ole tuo jolle vastasit, mutta cmoon kuka muka on kateellinen toisen pituudelle? Etenkin kun olet naiseksi liian pitkä? =D

Lopeta jo. Todella ala-arvoista arvostella toisen ominaisuuksia, joille ei itse mitään voi. Ja sitä paitsi, satutko tietämään minkä pituisia mallit ovat yleensä? Ovatko hekin "naisiksi liian pitkiä"?