Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies teki mulle ja lapselle kasvissosekeittoa- Syö itse tekemäänsä lasagnea tuossa vieressä

Vierailija
04.05.2019 |

Ärsyttää.. mies teki lasagnea itselle, mutta mulle ja taaperolle kasvissosekeittoa. Oltaisiin myös haluttu lasagnea, mutta mies sanoi, että se on hänelle täksi päiväksi ja huomiseksi, kun lähtee töihin ( miehellä usein omat eväät)
Taapero söi kyllä, mutta itse en yhtään pidä tuosta ruuasta. Eikai se auta, kun kauppaan lähteä :(

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä ruokaa voi tehdä niin isoa annosta, että siitä riittää molemmille pariksikin kerraksi? Eihän tuollaisessa touhussa ole mitään järkeä. Miettikääpä vaikka sitä pikkupäissänne, millaisen esimerkin annatte lapsellenne sukupuolten välisestä tasa-arvosta. Naiselle = äidille riittää joku sopanlitku, kun mies = isä vieressä pistelee hyvällä ruokahalulla poskeensa lasagnea tai jotain muuta herkkua. Kosta sille ukollesi ja pidä kintut ristissä nyt alkuun vaikka pari viikkoa.

No ei kai se riitä, kun ap vetää kaikki samantien.

Vierailija
62/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis lihava?

No en 180/ 80

Ap

Läskihän sinä olet. En yhtään ihmettele. Miehesi yrittää vain huolehtia terveydestäsi että sinäkin laihtuisit. Ei tollasta läskiahmattia oo kiva kenenkään kattella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä vingut asiaa nettiin etkä saa sanotuksi miehelle jos asia vaivaa. Siinähän kärsit

Vierailija
64/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ap lihava. On se kumma, kun vaihtoehdot ovat hyvin hoikka tai selkeän lihava. Entäs se normaali? Miksi nainen ei saisi näyttää vahvalta?

Taidat olla itse ap ja puolustella itseäsi tällaisella kommentilla.

Vierailija
65/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa itsekin 180-senttisenä lukea kun ap:ta haukutaan. Huh huh, kirahvi, liian pitkä. Kiitos.

Vierailija
66/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama aloitus oli kerran aiemminkin. Ruuat oli vain toiset.

Älkää ruokkiko nälkäistä trollia.

Vierailija
67/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis lihava?

No en 180/ 80

Ap

Olet ihan BMI:n ylärajoilla, eli lääketieteellisesti normaalipainon rajoissa, mutta nykyisten kauneusstandardien mukaan lihava, valitettavasti.

Öö, olen todella pitkä. Mitä ajattelit, että pituus vaikuttaa painoon? Olen todennäköisesti sinua vähintään 10 -20cm pidempi, niin varmasti painan myös sinua enemmän. Jaa, mutta sähän olet vain kateellinen mun pituudelle :)

Ap

En ole tuo jolle vastasit, mutta cmoon kuka muka on kateellinen toisen pituudelle? Etenkin kun olet naiseksi liian pitkä? =D

Sun on ihan turhaa yrittää vaihtaa kirjoitustyyliä. Niin läpinäkyvää. Sama sinä olet. Yrität vaan vastailla eri tahtiin, niin, että sinua joku luulisi eri henkilöksi. No, itsestäsihän sinä tässä nolon teet. On kyllä niin säälittävää käytöstä aikuiselta ihmiseltä, että huhuh🤦🏼‍♀️ Kuinka jollain voikin olla heikko itsetunto.

Ap

Vierailija
68/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis lihava?

No en 180/ 80

Ap

Olet ihan BMI:n ylärajoilla, eli lääketieteellisesti normaalipainon rajoissa, mutta nykyisten kauneusstandardien mukaan lihava, valitettavasti.

Öö, olen todella pitkä. Mitä ajattelit, että pituus vaikuttaa painoon? Olen todennäköisesti sinua vähintään 10 -20cm pidempi, niin varmasti painan myös sinua enemmän. Jaa, mutta sähän olet vain kateellinen mun pituudelle :)

Ap

BMI ei kerro mitään. Pelkkää lihasta oleva nainen saattaa olla samanpainoinen kuin pituutensa loppuosa (180-100) eli se metri pois. Mutta samanpainoinen 180/80kg saattaa olla jo hyvinkin pyöreässä kunnossa. Ja painoindeksi yhä sama. Ei sillä ole merkitystä mikä on painon ja pituuden suhde. Se mikä määrittelee lihavan on rasvan ja lihasten suhde toisiinsa ei painoindeksi joka on yksi iso vitsi.

Vierailija
69/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet joillakin rehuilla tule toimeen ja muutenkin koska mies on sentään isäntä ja herra talossaan, niin hän ansaitsee aina paremmat ruoat kuin akka ja kakarat. Mieluummin sitten vaikka akalle ja kakaroille jotain vähän huonompaa, halvempaa ja vähemmän täyttävää ja vähemmän ravitsevaa ruokaa kunhan mies saa kunnollista ja ravitsevaa LIHAruokaa. Sitä paitsi se on naisen tehtävä laittaa ruokaa, ei koskaan miehen.

Vierailija
70/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet joillakin rehuilla tule toimeen ja muutenkin koska mies on sentään isäntä ja herra talossaan, niin hän ansaitsee aina paremmat ruoat kuin akka ja kakarat. Mieluummin sitten vaikka akalle ja kakaroille jotain vähän huonompaa, halvempaa ja vähemmän täyttävää ja vähemmän ravitsevaa ruokaa kunhan mies saa kunnollista ja ravitsevaa LIHAruokaa. Sitä paitsi se on naisen tehtävä laittaa ruokaa, ei koskaan miehen.

Menepäs nyt Jonne syömään, äitisi jo taitaa huudella lihapatojensa ääreen. Muista syödä lautanen tyhjäksi niin saatat saada jälkiruokaakin! Pus pus!

Vierailija
71/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tulisit tähän päivään? Saattaisi sinullekin löytyä nainen. Kurjaa olla yksin ja runkata iltaisin tylsyyttään.

Vierailija
72/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on aivan fakta, että paljon treenaava ihminen painaa enemmän kuin satunnaisliikunnan harrastaja, lihas painaa enemmän kuin läski. Itse huomannut tämän ihan omasta kropastani: painan nykyään vaa'an mukaan monta kiloa enemmän kuin yo-vuotenani, ja lakkiaisissa käyttämäni mekko on silti väljä. Olen siis painoltani suurempi mutta kooltani pienempi kuin silloin. Erona se että viime vuodet olen treenannut monta kertaa viikossa. Ja mitä ap:n pituuteen tulee niin täysin asiatonta kommentointia. Ei kukaan pituudelleen mitään mahda. Lapsellisia nuo ap:n kateuskommentitkin toki.

En kyllä ymmärrä koko aloitusta. Lasagne on aika työläs ruoka kastikkeineen ja kaikkineen. Sitä on tapana tehdä iso vuoallinen kerrallaan. Kaikki reseptitkin taitaa olla isoihin annoksiin. Ei kai kukaan voi sellaista syödä yksin yhdessä tai edes kahdessa päivässä? Vai teettekö ap tosiaan johonkin parin annoksen vetävään pieneen vuokaan lasagnen? Miksi ihmeessä?

Vierailija
73/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on aivan fakta, että paljon treenaava ihminen painaa enemmän kuin satunnaisliikunnan harrastaja, lihas painaa enemmän kuin läski. Itse huomannut tämän ihan omasta kropastani: painan nykyään vaa'an mukaan monta kiloa enemmän kuin yo-vuotenani, ja lakkiaisissa käyttämäni mekko on silti väljä. Olen siis painoltani suurempi mutta kooltani pienempi kuin silloin. Erona se että viime vuodet olen treenannut monta kertaa viikossa. Ja mitä ap:n pituuteen tulee niin täysin asiatonta kommentointia. Ei kukaan pituudelleen mitään mahda. Lapsellisia nuo ap:n kateuskommentitkin toki.

En kyllä ymmärrä koko aloitusta. Lasagne on aika työläs ruoka kastikkeineen ja kaikkineen. Sitä on tapana tehdä iso vuoallinen kerrallaan. Kaikki reseptitkin taitaa olla isoihin annoksiin. Ei kai kukaan voi sellaista syödä yksin yhdessä tai edes kahdessa päivässä? Vai teettekö ap tosiaan johonkin parin annoksen vetävään pieneen vuokaan lasagnen? Miksi ihmeessä?

Lihas painaa enemmän kuin läski, mutta koska läski vie paljon enemmän tilaa kuin lihas voi samanpainoiset naiset olla toistensa vastakohdat vartalon muodoltaan. Ohis

Vierailija
74/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tylsä ja huono satu.

Vierailija
75/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten taas näinkin kapinen trolli on saanut melkein sata kommenttia???

Eikö teillä mammat todellakaan ole muuta elämää?

Vierailija
76/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten taas näinkin kapinen trolli on saanut melkein sata kommenttia???

Eikö teillä mammat todellakaan ole muuta elämää?

Nämähän ovat aina parhaita

Vierailija
77/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa tarpeeksi iso vuoka, jos haluatte syödä sitä vehnämättöä.

Vierailija
78/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan varmasti. Kuka h*lvetti näitä uskoo oikeasti?

Vierailija
79/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se sama mamma, jonka mies teki hyvää pizzaa ja sulkeutui yläkertaan syömään sen yksinään?

Vierailija
80/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa porukkaa.