Mies teki mulle ja lapselle kasvissosekeittoa- Syö itse tekemäänsä lasagnea tuossa vieressä
Ärsyttää.. mies teki lasagnea itselle, mutta mulle ja taaperolle kasvissosekeittoa. Oltaisiin myös haluttu lasagnea, mutta mies sanoi, että se on hänelle täksi päiväksi ja huomiseksi, kun lähtee töihin ( miehellä usein omat eväät)
Taapero söi kyllä, mutta itse en yhtään pidä tuosta ruuasta. Eikai se auta, kun kauppaan lähteä :(
Kommentit (92)
Nyt en kyllä usko!
Ps. Miksi et keitä itse ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuollainen järjestely johtuu?
Oli miehen vuoro tehdä ruokaa. Kuulema on vihainen siitä vieläkin, kun söin vuuallisen lasagnea melkein yksin viimeksi.
Taaperolle oli tällöin omaa ruokaa.
Ap
Minä olisin tyytyväinen, jos mies tekisi mulle ja lapselle kasvissosekeittoa. Joudun itse tekemään kaikki kasvisruuat.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis lihava?
No en 180/ 80
Ap
Meillä sama juttu, minulle tehdään aamupalaksi salaatti leipä ja miehellä on pekonia. Olen tosin jonkun verran ylipainoinen, mutta siltikin haluaisin pekonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli miehen vuoro tehdä ruokaa. Kuulema on vihainen siitä vieläkin, kun söin vuuallisen lasagnea melkein yksin viimeksi.
Ap
Miksi olet syönyt vuoallisin lasagnea yksin? Eikö perheessänne osata jakaa ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Olet siis lihava?
Ei, vaan mies on lihava. Miehistä lähes 72 prosenttia on ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi olet syönyt vuoallisin lasagnea yksin? Eikö perheessänne osata jakaa ruokaa?
Taaperolla oli oma ruoka. Pidän niin kovasti siitä lasagnesta :)
Ap
Etkö osaa itse paistaa pekonia?
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu, minulle tehdään aamupalaksi salaatti leipä ja miehellä on pekonia. Olen tosin jonkun verran ylipainoinen, mutta siltikin haluaisin pekonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis lihava?
Ei, vaan mies on lihava. Miehistä lähes 72 prosenttia on ylipainoisia.
Ei mieheni ole lihava.
Ap
Näköjään mies antaa tällä sinulle opetuksen. Viimeksi söit kaiken lasagnen niin nyt on hänen vuoronsa. Eihän se kivalta tunnu kun toinen hotkii kaiken itse eikä jätä toiselle mitään kun on niin hyvää.
Ei kiinnosta teidän ydinperheen vaiheet pätkääkään. Miksi edes avasin tämän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te valitatte? Olkaa kiitollisia tai tehkää itse sapuskanne!
Teillä on aika pieni vuoka, jos sillä tulee vain kaks annosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi olet syönyt vuoallisin lasagnea yksin? Eikö perheessänne osata jakaa ruokaa?
Taaperolla oli oma ruoka. Pidän niin kovasti siitä lasagnesta :)
Ap
Ilmeisesti mieskik pitää kovasti lasagnesta ja jäi harmittamaan ahneutesi.
Hyvin tehty kasvissosekeitto on ihan hyvä vaihtoehto, sitten olisi syytä valittaa jos olisi tehnyt ruokaa vain itselleen.