Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies teki mulle ja lapselle kasvissosekeittoa- Syö itse tekemäänsä lasagnea tuossa vieressä

Vierailija
04.05.2019 |

Ärsyttää.. mies teki lasagnea itselle, mutta mulle ja taaperolle kasvissosekeittoa. Oltaisiin myös haluttu lasagnea, mutta mies sanoi, että se on hänelle täksi päiväksi ja huomiseksi, kun lähtee töihin ( miehellä usein omat eväät)
Taapero söi kyllä, mutta itse en yhtään pidä tuosta ruuasta. Eikai se auta, kun kauppaan lähteä :(

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis lihava?

No en 180/ 80

Ap

Olet ihan BMI:n ylärajoilla, eli lääketieteellisesti normaalipainon rajoissa, mutta nykyisten kauneusstandardien mukaan lihava, valitettavasti.

Vierailija
22/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis lihava?

No en 180/ 80

Ap

Olet ihan BMI:n ylärajoilla, eli lääketieteellisesti normaalipainon rajoissa, mutta nykyisten kauneusstandardien mukaan lihava, valitettavasti.

Öö, olen todella pitkä. Mitä ajattelit, että pituus vaikuttaa painoon? Olen todennäköisesti sinua vähintään 10 -20cm pidempi, niin varmasti painan myös sinua enemmän. Jaa, mutta sähän olet vain kateellinen mun pituudelle :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajattelee sinun linjoja. Huomioonottavainen mies. Olet onnekas.

Vierailija
24/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis lihava?

No en 180/ 80

Ap

Öö, olen todella pitkä. Mitä ajattelit, että pituus vaikuttaa painoon? Olen todennäköisesti sinua vähintään 10 -20cm pidempi, niin varmasti painan myös sinua enemmän. Jaa, mutta sähän olet vain kateellinen mun pituudelle :)

Ap

Miksi kukaan olisi kateellinen kirahville? Pieni on kaunista.

Vierailija
25/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä roikut vauvapalstalla samalla kun syötte miehesi tekemää ruokaa? Sitä varmaan ottaa päähän tuo sun tapasi ja kostaa sinulle kasviskeitolla.

Vierailija
26/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis lihava?

No en 180/ 80

Ap

Ap

Miksi kukaan olisi kateellinen kirahville? Pieni on kaunista.

Sinä olet. Vain kateelliset nimittelevät . Ei kukaan muu. Veikkaan , että olet max 160 cm. Harmittaako?

Ap

Vierailija
27/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Jos vaikka seuraavaksi ostatte isomman lasagnevuoan, jotta ei tarvitse niukkuutta jakaa ja kiristää suhdetta tarpeettomasti?

Vierailija
28/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kummankaan käytös ei kuulosta normaalilta. Ensin sinä vedät herkkuruuan yksin etkä jätä toiselle ja sitten mies kostaa täysin naurettavalla tavalla sen sijaan että olisitte yhdessä sopineet että ruuasta pitää riittää kaikille.

Vierailija
29/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Meillä tehdään lasagnea 400g jauhelihaa ja litra maitokastiketta. Sitä tulee n. Kymmenen annosta. Ei aina saada neljästään edes kaikkea syötyä, vaikka syödään kaikki sitä kahtena päivänä.

Vierailija
30/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis lihava?

No en 180/ 80

Ap

No et sinä hoikkakaan ole, ihan hyvä välillä vaihtaa lasagne kasviskeittoon. Etenkin kun on tuota ahmimistaipumusta (vuoallinen lasagnea yksi, haloo!!)

Vierailija
31/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituus ole mikään syy olla pullea.

Vierailija
32/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis lihava?

No en 180/ 80

Ap

No kyllä olet.

Vierailija
33/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis lihava?

No en 180/ 80

Ap

No et sinä hoikkakaan ole, ihan hyvä välillä vaihtaa lasagne kasviskeittoon. Etenkin kun on tuota ahmimistaipumusta (vuoallinen lasagnea yksi, haloo!!)

Olen pitkä ja treenaan salilla, joten lihaksia löytyy ja paljon. En voi olla hoikka enkä lihava, vaan olen urheilullinen. 180 cm pituudella ja näillä lihaksilla ei voi 60 kiloa painaa. Nyt järki käteen !

Vierailija
34/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pituus ole mikään syy olla pullea.

Mä en ole pullea, vaan mulla on lihaksia ja olen pitkä. Treenaan salilla. En voi mitenkään painaa 60 kiloa.

Ap

Vierailija
35/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois ihanaa jos mies tekisi ruokaa. Teki vielä kaksi ruokaa. En ymmärrä miten saatte miehenne tekemään teidän kanssa vuorotellen ruokaa. Kaverin mies tekee kaikki perheen ruoat. Kyllä käy kateeksi. Mun mies ei edes siivoa.

Vierailija
36/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet. Vain kateelliset nimittelevät . Ei kukaan muu. Veikkaan , että olet max 160 cm. Harmittaako?

Ap

Taidat itse olla kateellinen, ehkä miehesikin vilkuilee mieluummin pieniä ja siroja naisia

Vierailija
37/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas!? Eikö se äijä opi tekemään tarpeeksi isoa annosta lasagnea? Lasagne on sen verran työläs tehdä, että ei kai sitä kovin pientä annosta viitsi tehdäkään.

Vierailija
38/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, oletko se samaa tyyppi, joka käylasten kanssa vakoilemassa, käykö mies lounaalla hampurilaispaikassa?

Vierailija
39/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seliseli. Kyllä sä oot lihava. Syö vaan se keittos tai oo ilman.

Vierailija
40/92 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä ruokaa voi tehdä niin isoa annosta, että siitä riittää molemmille pariksikin kerraksi? Eihän tuollaisessa touhussa ole mitään järkeä. Miettikääpä vaikka sitä pikkupäissänne, millaisen esimerkin annatte lapsellenne sukupuolten välisestä tasa-arvosta. Naiselle = äidille riittää joku sopanlitku, kun mies = isä vieressä pistelee hyvällä ruokahalulla poskeensa lasagnea tai jotain muuta herkkua. Kosta sille ukollesi ja pidä kintut ristissä nyt alkuun vaikka pari viikkoa.