Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keravan murhaajan KASVOKUVA täällä!

Vierailija
22.07.2008 |

.

Kommentit (62)

Vierailija
2/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 18-vuotias. Ja ikävä kyllä, habitus on juuri sellainen mielenterveyspotilaan habitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenkin silti : /

Etenkin jos poika on sairas.

Vierailija
4/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi oli luultu 30-40-vuotiaaksi

Vierailija
5/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy häntä, hänen perhettään sekä kuolleen tytön perhettä ja sukua, ystävät mukaanlukien.

Olisiko päättäjien aika katsoa peiliin ja miettiä miksi Suomen nuoriso voi pahoin. Miettiä uudelleen määrärahojen suuntaa jne.

Surullista.

Vierailija
6/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekijää ole ohjattu aiemmin saamaan apua? Vai oliko? Lieneekö itse onnellinen, ennen tai jälkeen tapahtuneen.

Ihan selvä, että ajattelisin toisin, jos olisin tapetun tytön äiti...

Vierailija
7/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei käy sääliksi, lähinnä toivon että joku tekee hänelle vankilassa jotain. Miksi murhaajia hyysätään?

Vierailija
8/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Hävetkää, aikuiset ihmiset.

Vierailija
9/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei käy sääliksi, lähinnä toivon että joku tekee hänelle vankilassa jotain. Miksi murhaajia hyysätään?

Vierailija
10/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomioon, niin on naamasta reppanan näköinen. En näe kylmää tappajaa, vaan jotain en osaa sanoa. En voi ymmärtää sen tekoa.

Esim. sen Itävallan insesti-isän silmistä näkee heti julmuuden, mutta tässä tyypissä on jotain "viatonta".

Sääliksi käy sen perhettä, mutta tietysti eniten surettaa viattoman uhrin perhe ja uhri itse.

Vierailija
11/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi he herättävät sääliä. Sellaisen elämän saivat.

Uskomatonta. Hävetkää, aikuiset ihmiset.

Vierailija
12/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen sairaan teosta tekee se, että murhaajalla on itselläänkin pikkusisko!!

Vierailija
13/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön perhettä voi. Mulla on itselläni saman ikäinen tyttö, juuri rippikoulun käynyt, ja osaan kyllä asettua myös tytön perheen asemaan. Tuskin itse täysijärkisenä siitä selviäisin. Mutta silti säälin myös tuota poikaa.

Vierailija
14/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä todella on jo aika keskustelulle nuorten pahoinvoinnista tai paremminkin teolle miten saadaan parannettua nuorten oloa.

Vierailija
15/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teon julmuudelle:

"Erityisen sairaan teosta tekee se, että murhaajalla on itselläänkin pikkusisko!!"

hohhoijaa

Vierailija
16/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän oli kuulustelun alussa sanonut että puukotti sitä tyttöä päästäkseen hoitoon.

Tämäkin olisi saatu estettyä jos mielenterveystyöhön (varsinkin nuorten) annettaisiin enemmän rahaa.

Vierailija
17/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä sit joudun ton paskan elämisen maksamaan tästä eteenpäin.

HYI *******

Vierailija
18/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lieviin ongelmiin. pitää just tehdä jotain tosi "typerää" siis tehdä kunnon avun huuto ennen kuin kukaan herää ja antaa apua.

Vierailija
19/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoon pääsee vain tappamalla jonkun.

En hyväksy tekoa, mutta silti säälin tekijää. Tämä oli yksilön hätähuuto, toivotavasti edes nyt saa avun.

Vierailija
20/62 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tässä sitä tekoa puolustele, vaan on järkyttyineitä. Siis miten näin voi käydä. No, ihmisen mieli kun sairastuu eikä se saa apua, niin näin vain yksnikertiasesti voi käydä. Ei voi mitään. Tai siis vois, jos yhteiskunta haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän