Lue keskustelun säännöt.
Sinä joka ostat Kouvolan lakritsia, montako palaa syöt päivässä?
22.06.2026 |
Siis niitä pieniä läpinäktviä pusseja, jotka maksavat 3e, ja joita myydään Tokmannin ja K Supermarketin kassalla.
Kalliita, mutta herkullisia.
Itse syön 2 palaa / pv. Päivällisen jälkiruoaksi.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei sovi jos on verenpainetta. Ei ne kaksikaan palaa.