Keravan murhaajan KASVOKUVA täällä!
Kommentit (62)
että on pyrkinyt hoitoon eikä päässyt, niin yhteiskunta (tässä tapauksessa kunta) on rikoksessa osallinen
syynä se, ettei poika päässyt hoitoon.
Tarkoitin, että jos poika olisi saanut apua, ei hänellä ikinä (ehkä) olisi noussut ajatusta murhata joku. Jos mieli olisi saatu tasapainoon ammattiavulla.
että pääsisi sitten hoitoon.......
Mitä voi tehdä, jotta saadaan päättäjiksi sellaisia, jotka ymmärtävät IHMISTEN HYVINVOINNIN tärkeyden???
Mielenterveys
Koulujen luokkakoot
Vanhustenhuolto
Ja voidaanko tästä tapauksesta vetää sellainen johtopäätös että me kaikki ollaan syyllisiä koska mehän ne päättäjät ollaan äänestetty?
En mitenkään voi hyväksyä selitystä että murhasi koska ei päässyt hoitoon. Muuten murhia olisi hiton paljon enemmän.
haluaa hoitoon mielisairaalaan, niin ei pääse. Ei kukaan terve sinne halua.
Lastenpsyk.osastióillekin on aivan järkyttävät JONOT...
Ei ole kyllä muuten yhtään 18 v vanhemman näköinen jos ei ota huomioon tukkaa ja partaa.
Ihmiset itse halusi nää hallituspuolueiksi, veikkaan että demarit (ja toivon mukaan vasemmistoliitto) on ens vaaleissa aika vahvoilla. Vasemmistoliitosta löytyy vielä ihmisiä, jotka ajattelee muutakin kun rahaa...
En mitenkään voi hyväksyä selitystä että murhasi koska ei päässyt hoitoon. Muuten murhia olisi hiton paljon enemmän.
Vakavasti psyykkisesti sairas ei pysty punnitsemaan tekojaan ja niiden seurauksia rationaalisesti ja sen perusteella tekemään päätöksiä. Teko on perusteellisen väärin, mutta tekijä on vakavasti sairas ja pikaisen hoidon tarpeessa.
demarit ja kommarit ei vaan ymmärrä ajatella yhtään sitä, mistä se raha noihinkin palveluihin otetaan. Että jätä nyt vaan se poliittinen propagandasi lietsomatta.
Ihmiset itse halusi nää hallituspuolueiksi, veikkaan että demarit (ja toivon mukaan vasemmistoliitto) on ens vaaleissa aika vahvoilla. Vasemmistoliitosta löytyy vielä ihmisiä, jotka ajattelee muutakin kun rahaa...
jos on niin paha olla, niin olis tappanut itsensä.
vaan se että vanhemmat kantaisi vastuutaan! Ei ole pelkästään yhteiskunnan tehtävä huolehtia mielenvikaisista!
Tappajan vanhemmat on tässäkin avain asemassa! eikö merkit ole olleet jo nähtävillä ajat sitten??? viimeistään siinä vaiheessa pitäs herätä kun 18v poika näyttää nelikymppiselle resupentille??
nuoret joutuvat odottamaan psykologille pääsyä kuukausia. Saati sitten, että pääsisi muuhunkin hoitoon. Mielestäni kyseistä puukottajaa ei voi syyttää teosta, mikäli hän on vakavasti sairas päästään, ja on kovasti yrittänyt hakea apua, nimenomaan estääkseen jotakin tällaista tapahtumasta, ja häntä ei ole autettu. Mitä hän olisi voinut tehdä? Tietysti jokainen meistä ajattelee, että "olisi vaan ollut tappamatta sitä tyttöä" mutta se saattaa olla aivan sama kun epilepsiapotilaalle sanoisi että "no et vaan ois saanu sitä kohtausta"
Vieläkö pitää tapahtua jotain kauheampaa, ennen kuin ymmärretään mihin yhteiskunnan rahoja pitäisi käyttää? Ihmiset voi huonosti, oikeasti! Jotain on nyt heti tehtävä, tai tää räjähtää käsiin koko homma.
Mä en haluais olla näin kovan ja kylmän yhteiskunnan jäsen.
se että hoidetaan oireita, ei poista ongelmaa.
saa apua heti, kun sitä tarvii. Olin todella yllättynyt, että mun pikkusisko pääsi ihan psykiatrille suoraan, kun meni kyselemään aikaa.
Yleensä kuulee tosiaan vaan puhuttavan, että Suomessa ei saa apua kun sitä tarttisi...
Kyllä noiden palveluiden heikentäminen on aloitettu jo kauan ennen kuin kokoomus meni hallitukseen. SDP istui hallituksessa reilut kymmenen vuotta ennen nykyistä hallitusta.
demarit ja kommarit ei vaan ymmärrä ajatella yhtään sitä, mistä se raha noihinkin palveluihin otetaan. Että jätä nyt vaan se poliittinen propagandasi lietsomatta.
murhaajaa kohtaa. En tunne mitään muuta kuin halveksuntaa ja pöyristystä.
Ja työskentelen kuitenkin sosiaalialalla.