Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...
Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.
Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!
Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.
Kommentit (614)
Tsemppiä ap! Ja voi apua, tarkoittaako klo 21 brittiaikaa siis klo 23 suomen aikaa?! Sehän olis katastrofi kun palsta menee kiinni! Voi kunpa se tyyppi soittais ihan just kohta!
Ehkä he siellä nyt puhuu 😍
Outoa kuinka innoissaan voi olla tuntemattoman puolesta 😁
Oli se Suomen aikaa, hän soitti itse asiassa jo reilusti ennen yhdeksää, suorastaan säikähdin :D
Oli kyllä mukava jutella, aluksi yritin vähän liikaa englannin kanssa ja hän naureskeli että mistä minä olen poiminut itselleni noin överin brittiaksentin :D Riitti juttua tunteroiseksi ja puhuttiin myös siitä kuinka mukava olisi nähdä pitkästä aikaa ihan kasvotusten. Kaikenkaikkiaan hyvän mielen puhelu. AP
No ap... vieläkö puhutte? Jännittää täällä sun puolesta.
Aika lyhyt puhelu. Tuskin on kiinnostunut sinusta. Hyvä että kuitenkin selvitit asian. Nyt vaan elämässä eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
No ap... vieläkö puhutte? Jännittää täällä sun puolesta.
Ei enää puhuta. Ihana kun jännitätte mukana :) AP
Voi ihanaa! Nyt vain lisää yhteydenpitoa ja tapaamista suunnittelemaan niin saadaan tästä kutkuttava kesäjatkis romantiikannälkäisille av-mammoille!
Vierailija kirjoitti:
Aika lyhyt puhelu. Tuskin on kiinnostunut sinusta. Hyvä että kuitenkin selvitit asian. Nyt vaan elämässä eteenpäin!
Minun mielestä oli ihan sopivan mittainen puhelu. Riitti kivasti juttua ja hän sitten joutui lopettamaan kun oli sopinut illalle menoa. Toki voi olla että se oli tekosyy ja hänellä ei enää huvittanut jutella, en voi tietää. Hän kyllä ehdotti että jos jutellaan lisää kunhan hän on takaisin kotona, mutta en pystynyt lupaamaan että pysyn hereillä sinne asti. Pitää ehkä keittää kahvit :D En kyllä itse kokenut että tämä olisi tässä vielä. AP
Mitä puhuitte tapaamisesta? Ruotsissa ehkä jo lähiaikoina? T. Romantiikan nälkäinen mamma
Vierailija kirjoitti:
Mitä puhuitte tapaamisesta? Ruotsissa ehkä jo lähiaikoina? T. Romantiikan nälkäinen mamma
Hän kyseli aluksi että olenko ikävöinyt Iso-Britanniaa jne. Ja se keskustelu johti lopulta siihen että hän sanoi olevansa tulossa Luulajaan vähän alle kahden viikon kuluttua ja kutsui minut teelle sinne :D En oikein tiedä oliko hän ihan 100% tosissaan, pitää jutella vielä asiasta, saattoi olla vain vitsi. Itsellä on vaan töissä sellainen tilanne että on hankala olla pois arkipäivinä. AP
Voi hitto, täähän on kuin suoraan jostain elokuvasta. Lupaathan AP päivittää tänne miten tämä etenee. Meitä romantiikan nälkäisiä mammoja taitaa olla linjoilla useita! :D
EI SE VITSAILLU. Oon jotenkin ihan varma että se tarjous oli ehkä naamioitu vitsiksi mutta pohjimmiltaan oli ihan tosissaan, ei halunnut vain säikyttää sinua pois. Nyt vaan kysyt pomolta vapaata.
Yritä pysyä hereillä! Hitto kun tämä paikka sulkeutuu taas jo pian. Tää on ihan mahtavaa liveseurantaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto, täähän on kuin suoraan jostain elokuvasta. Lupaathan AP päivittää tänne miten tämä etenee. Meitä romantiikan nälkäisiä mammoja taitaa olla linjoilla useita! :D
Lupaan, vähän vaan tuntuu että joudutte vielä pettymään. En välttämättä pysty tarjoamaan tarpeeksi romantiikkaa :D AP
Olen myös sillä kannalla että vitsillä ei tuollaista kutsua esitetä. Haluaa nähdä sut! Ehkä pientä epävarmuutta/yllättyneisyyttä hänelläkin tilanteesta ja jätti ikään kuin takaoven auki jos sinulta ei tulekaan vihreää valoa?!
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ap lapsia?
Ei ole. Jos olisi niin en usko että olisin laittanut lapsia tähän tilanteeseen :D AP
Vierailija kirjoitti:
EI SE VITSAILLU. Oon jotenkin ihan varma että se tarjous oli ehkä naamioitu vitsiksi mutta pohjimmiltaan oli ihan tosissaan, ei halunnut vain säikyttää sinua pois. Nyt vaan kysyt pomolta vapaata.
Niin, voihan se olla noin. Saa nähdä :) Työhommista on oikeasti vähän hankala olla pois, pitää ensin katsoa mihin suuntaan tämä nyt menee. AP
AP, milloin sulla on kesäloma? Silloin viimeistään tapaaminen jos töistä on muuten hankala olla pois.
Kiitos mukavista viesteistä, pidän ajantasalla :) Joo, ehkä se enkku jostakin löytyy. Aloin vaan pohtimaan että tarkoittikohan hän kello yhdeksän minun aikaa vai hänen aikaa :D AP