Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...
Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.
Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!
Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.
Kommentit (614)
Vierailija kirjoitti:
AP, milloin sulla on kesäloma? Silloin viimeistään tapaaminen jos töistä on muuten hankala olla pois.
Määräaikaisuuden iloja, työsoppari katkaistaan kesäksi, olen siis "lomalla" :D Silloin voisi kyllä nähdä jos kaikki menee hyvin. AP
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju ja ihana tarina!
Toivon kaikkea hyvää ap:lle ja brittimiehelle.
Kiitos :) AP
Ap, sanon tämän nätisti, älä ole noin pessimistinen! Ajattele että kaikki sujuu hyvin ja anna itsesi olla innoissaan tästä asiasta. Tuntuu että arkailet ja jossittelet turhaan, anna nyt vaan mennä ja nauti!
Vierailija kirjoitti:
Ap, sanon tämän nätisti, älä ole noin pessimistinen! Ajattele että kaikki sujuu hyvin ja anna itsesi olla innoissaan tästä asiasta. Tuntuu että arkailet ja jossittelet turhaan, anna nyt vaan mennä ja nauti!
Tunnen itseni ja tiedän että olen näissä asioissa vähän herkkis ja pelkään että menee kaikki pieleen. Siksi siis pessimistisyys, ehkä se on suojakeino. Mutta olet kyllä ihan oikeassa, pitäisi vaan antaa mennä :) AP
Laitoin Instagramin Storyyn kuvan villasukista jotka sain monen vuoden odotuksen jälkeen viimein pääteltyä (tiedän, vähän nössöä) ja hän kommentoi sitä aika kivasti. Ja hän oli laittanut kuvan jostain pelihommasta, on siis oikeasti jossain menossa. Tunnen oloni 18-vuotiaaksi jälleen :D AP
Vierailija kirjoitti:
Laitoin Instagramin Storyyn kuvan villasukista jotka sain monen vuoden odotuksen jälkeen viimein pääteltyä (tiedän, vähän nössöä) ja hän kommentoi sitä aika kivasti. Ja hän oli laittanut kuvan jostain pelihommasta, on siis oikeasti jossain menossa. Tunnen oloni 18-vuotiaaksi jälleen :D AP
Söpöä 🙈
Pyydä mies Suomeen! Hän tienaa varmaan ihan ok kerta tekee reissutyötä.
En usko että mies on kiinnostunut. Vaikuttaa ehkä enemmän vaan vaivaantuneelta eikä oikein tiedä miten lopettaa juttelua. Ja sinä ole heti ehdottamassa tapaamista ja vaikka mitä.
En usko että hän tykkää sinusta, vaikutat vähän liian stressaavalta ihmiseltä. Anna olla ja jatka muihin hommiin. Vaikka virkkaamiseen.
Ei hän tykännytkään minusta. Sanoi ihan suoraan. Nyt keksin jotain muuta. Harmi että tämä loppui näin. AP
Kiitos taas kaikille kivoista viesteistä, täällä on kyllä yllättävän (:D) mukavaa porukkaa!
Tavoitteena olisi nyt pysyä hereillä vielä hetki, saa nähdä miten käy :D Kerron teille huomenna jos jotain ihmeempää tapahtuu. Hyviä unia teille ja pirteyttä minulle :) AP
Toivottavasti jaksat valvoa AP! Jään odottamaan huomista, tää on ihanaa viihdykettä.
Jaksoin valvoa, oli jälleen mukavat juttelut puhelimessa :) Vähän mietittiin että jos se vaan onnistuu, niin yrittäisin mennä käymään Luulajassa silloin melkein kahden viikon päästä. Pitää tänään vähän töissä selvitellä asiaa että olisiko se mitenkään mahdollista. AP
Tämä on tämä sama provoilija, tunnistaa kirjoitustyylistä.
Hauska tarina tällä kertaa ja aika moneen tuntuu uppoavan.
Vierailija kirjoitti:
Hauska tarina tällä kertaa ja aika moneen tuntuu uppoavan.
Mäkään en ole enää vikojen viestien jälkeen uskonut tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska tarina tällä kertaa ja aika moneen tuntuu uppoavan.Mäkään en ole enää vikojen viestien jälkeen uskonut tarinaa.
Älkää nyt! Totta tai ei niin kivaa viihdettä! Mitä sä välität siitä onko totta. Eihän kirjatkaan usein ole. Vähän mielikuvitusta hei!
[/quote] Älkää nyt! Totta tai ei niin kivaa viihdettä! Mitä sä välität siitä onko totta. Eihän kirjatkaan usein ole. Vähän mielikuvitusta hei! [/quote]
Just niin! Olipa tämä nyt totta tai ei niin Ap tee tästä palstan romanttinen kesäjatkis, niin _koukuttava ja aidontuntuinen_ että lukemista tulee kymmeniä sivuja ja jatkoa piisaa koko kesäksi. Ja jos jutttu ei ole totta niin älä sorru mihinkään älyttömyyksiin jatkossa.
Ihana ketju ja ihana tarina!
Toivon kaikkea hyvää ap:lle ja brittimiehelle.