Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...

Vierailija
01.05.2019 |

Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.

Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!

Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.

Kommentit (614)

Vierailija
81/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kukkuu? 

Itselläni on paha riita miehen kanssa meneillään ja itkettää melkein. Kunpa olisi itselläkin tuollaisia vanhoja ihania entisiä, joihin tekisi mieli ottaa yhteyttä tai edes jotain romanttista :( 

Vierailija
82/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ehti jälleen laittaa ennen minua viestiä, ollaan tässä nyt hetki viestitelty. Ei ole parisuhteessa juuri nyt eikä ole lapsia. On kyllä hyvä fiilis juttelusta :) AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut ap? Pohjois-Suomesta ei ole pitkä matka Luulajaan ja ei mahdoton matka Uumajaankaan.

Vierailija
84/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin asut ap? Pohjois-Suomesta ei ole pitkä matka Luulajaan ja ei mahdoton matka Uumajaankaan.

Nyt kyllä hävettää, en osannut ollenkaan laittaa noita paikkakuntia kartalle, jotenkin oletin että ne ovat paljon enemmän etelämmässä Ruotsissa. Kyseessä oli siis Luulaja ja Google Maps näytti ajoajaksi 3.5 tuntia. Ei siis mikään mahdoton matka. Mutta turha alkaa ennakkoon vielä pohtimaan sehän voi olla että hän käy siellä kerran kuussa parin tunnin ajan :D AP

Vierailija
85/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon hän on siis Tukholmassa/Luulajassa?

Vierailija
86/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, enkä kehtaa udella :D Totesi vaan käyvänsä "usein" Ruotsissa, mutta sehän voi tarkoittaa vaikka 4 kertaa vuodessa... AP

Vierailija
87/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, enkä kehtaa udella :D Totesi vaan käyvänsä "usein" Ruotsissa, mutta sehän voi tarkoittaa vaikka 4 kertaa vuodessa... AP

Minä ainakin kyselisin tarkentavia kysymyksiä, kuten miksi hän käy Ruotsissa. Onko kyse työmatkoista? Missä maassa hän asuu?

Vierailija
88/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kyselisin tarkentavia kysymyksiä, kuten miksi hän käy Ruotsissa. Onko kyse työmatkoista? Missä maassa hän asuu?

Siis työmatkalla käy, sen tiedän. Asuu Iso-Britannissa edelleen. AP

Vierailija
89/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten ilmestyi uusimpaan kuvaan sydämiä joltain brittinaiselta.. Taisi vaan kohteliaisuuttaan sanoa.. AP

Vierailija
90/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos juttelut sujuu, niin toteat vaan reilusti että olisi mukava nähdä ja kysyt milloin on seuraavan kerran esim siellä Luleåssa.

Vierailija
91/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt sitten ilmestyi uusimpaan kuvaan sydämiä joltain brittinaiselta.. Taisi vaan kohteliaisuuttaan sanoa.. AP

Apua, tämä en ole minä :( Ehdinkin jo odotella että milloin joku alkaa esittämään minua. AP

Vierailija
92/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos juttelut sujuu, niin toteat vaan reilusti että olisi mukava nähdä ja kysyt milloin on seuraavan kerran esim siellä Luleåssa.

Pitää katsoa jos uskaltaisi olla noin rohkea :D AP

Vierailija
93/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin kuvia ja sieltä löytyikin kuvia lapsista, hänellä on 7 lasta (!!!!!) viiden eri naisen kanssa. Mutta ei se sinänsä haittaa, olenhan vähän hyväuskoinen hölmö. AP

Vierailija
94/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selasin kuvia ja sieltä löytyikin kuvia lapsista, hänellä on 7 lasta (!!!!!) viiden eri naisen kanssa. Mutta ei se sinänsä haittaa, olenhan vähän hyväuskoinen hölmö. AP

Tämäkään en ole (ylläri, ylläri) minä :( AP

Vierailija
95/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutteletteko nyt?

Vierailija
96/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutteletteko nyt?

Ei jutella. Kyseli että olenko kotona yhdeksän maissa jos hän soittaisi. Vähän stressaa tuo minun ruostunut englanti, en tiedä kannattaako puhua puhelimessa. AP

Vierailija
97/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko nää typerät trollit pysyä pois tästä ketjusta. Pitkästä aikaa jotain mielenkiintoista tällä palstalla! Voi ap miten jännittää sun puolesta, peukut pystyssä ja käännä nyt tämä kortti kunnolla ja katso miten käy. Vaikuttaa todella lupaavalta. Vaikkei tästä nyt vuosisadan rakkaustarinaa tulisikaan niin kiva kesäromanssi ainaskin! Pidä meidät ajantasalla!

Vierailija
98/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, hän pitääkin miehistä :( AP

Vierailija
99/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutteletteko nyt?

Ei jutella. Kyseli että olenko kotona yhdeksän maissa jos hän soittaisi. Vähän stressaa tuo minun ruostunut englanti, en tiedä kannattaako puhua puhelimessa. AP

Ooooo, kuinka jännää! 😊 Kyllä se englanti tulee sieltä esiin!

Vierailija
100/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihana ketju! Rohkeasti vaan ap, kyllä se enkku pian muistuu mieleen ja varmasti miehelläkin on jonkin tason kiinnostusta, kun tahtoo soitellakin :)