Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...

Vierailija
01.05.2019 |

Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.

Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!

Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.

Kommentit (614)

Vierailija
61/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi kerran vähän vastaava tosin pienemmässä mittakaavassa. Hän asui Helsingissä, minä Oulussa ja tapasimme yllättäen Loviisassa.

Minä hengailin kaksilla eri festareilla saman jätkän kanssa. Luulen nähneeni hänet vielä kerran,vuoden päästä, kun olin jo mieheni kanssa. Se oli sen Nummirockin viimeinen keikka.

Sittemmin tutustuin täällä toisella puolella Suomea ihmiseen, joka tiesi hänet heti kun otin puheeksi. Oli hänen kaverinsa ex.

Vierailija
62/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tosi paljon tuesta! Ei ole kuulunut sieltä mitään, harmi että tämä juttu jää nyt vähän kesken. Laitan kyllä teille huomenna tänne viestin jos jotain tapahtuu. Hyviä unia! AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, hauska aloitus :D! Onko kaikki sattumaa vai johdatusta.

Kävi taannoin itselle eräs kohtaaminen joka jäi mieleen. Lapsena törmäsin erääseen poikaan ja hän jäi mieleen pyörimään. Tämä ihminen oli ainut nuorista kuka kuunteli samanlaista musiikkia. Olin hänelle vähän ilkeä silloin, kommentoin ulkonäöllistä asiaa (se oli vitsi). Tämä jäänyt vaivaamaan.

Kävi tilanne vähän aikaa sitten jossa eksyttiin samaan paikkaan. Jäi vaivaamaan vähän, mikä juttu, jotain oli siinä. (ei tuollaista love storya).

Kävipä niin että eilen illalla sen hoksasin kuka hän on ja eipä olisi voinut polut kohdata hauskemmalla tavalla noin 17 vuotta myöhemmin.

Vaan olen vähän hämillään koko tapahtuma ketjusta, mutta katsellaan miksi se tapahtui. Ehkä se oli vain asioiden päätös? Jotenkin kyllä siinä uudessa törmäyksessä samaan ulkonäölliseen asiaan kiinnitin huomiota ja sain taas pahan katseen ja taas jäin miettimään et ei kai hän pahoittanut mieltään. :D

Ihmeellinen maailma

Vierailija
64/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän hyväksyi seuraamispyynnön eilen melkein heti sen jälkeen kun tämä paikka oli sulkeutunut :D Hän ehti laittaa viestiä ennen minua ja kyseli kuulumisia, selitin sitten että miksi laitoin pyynnön ja hän vahvisti olleensa siellä kentällä, oli samaa mieltä siitä että oli kyllä hauska sattuma. Juteltiin niitä näitä siinä hetkisen verran, kunnes minun oli pakko nukahtaa. Tekisi niin mieli jatkaa juttua tänään, mutta pitää katsoa, en kehdannut vielä kysellä sen kummemmin mitään perhetilanteesta tms. AP

Vierailija
65/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla ap! Oon kytänny tätä keskustelua koko aamun, oikeen sydän hypähti kun näin viestin 😁 Laita ehdottomasti tänään hänelle uudestaan viestiä! Nyt täytyy itse keskittyä töihin 🙈

Vierailija
66/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan ap. Turha sitä tähän on jättää! Kyselet ihan pokerilla perhetilanteesta ja kaikesta! Älä toki ole liian hyökkäävä.

Vierailija
67/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän hyväksyi seuraamispyynnön eilen melkein heti sen jälkeen kun tämä paikka oli sulkeutunut :D Hän ehti laittaa viestiä ennen minua ja kyseli kuulumisia, selitin sitten että miksi laitoin pyynnön ja hän vahvisti olleensa siellä kentällä, oli samaa mieltä siitä että oli kyllä hauska sattuma. Juteltiin niitä näitä siinä hetkisen verran, kunnes minun oli pakko nukahtaa. Tekisi niin mieli jatkaa juttua tänään, mutta pitää katsoa, en kehdannut vielä kysellä sen kummemmin mitään perhetilanteesta tms. AP

Eikä! Ihanaa että se oli oikeasti hän. Selvisikö jo miksi hän oli siellä kentällä? Siitä matkasta kyselemällähän voisi jotain päätelmiä tehdä esim että kenen kanssa oli reissussa.

Vierailija
68/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olis ollut ihan turha olla ollut vuonna 2009 missään facessa, kun ei siellä ollut silloin "kukaan muukaan". Yksikseni olisin siellä ollut, ilman kavereita, joten mikä järki. liityin kys puljuun vasta 2014, ja nykyään en taas enää ole siellä, koska ei siellä ole minulle mitään kavereita enää.

Vierailija
69/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihana mikä ketju! Pidä ap meidät ajantasalla miten tilanne etenee. Ollaan hengessä mukana!

T. Eräs jolla myös ulkomailla eräs "tuttu" jonka kanssa asiat jäi aikoinaan hieman kesken. Olen kuitenkin naimisissa ja minulla on perhe, joten en tämän asian perään enää jossittele. Olen kuitenkin googlannut tyypin nimellä ja kuvia katsellut... :)

Vierailija
70/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesi olleensa palaamassa työmatkalta kotiin, ramppaa kuulemma Tukholmassa todella usein. Pitää miettiä mitä viestiä voisi laittaa kunhan pääsen kotiin.

Vähän kyllä lannistaa ajatus siitä että meillä on eri kotimaat. Vähän sellainen tunne että kannattaisiko vaan säästää omat tunteensa ja antaa asian olla. Toisaalta taas on päässä vaan niin selkeä ajatus siitä että tämä homma täytyy selvittää kerta se on melkein vuosikymmenen pyörinyt päässä ja olen sitä jossitellut uuvuksiin saakka. AP

Vierailija
71/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totesi olleensa palaamassa työmatkalta kotiin, ramppaa kuulemma Tukholmassa todella usein. Pitää miettiä mitä viestiä voisi laittaa kunhan pääsen kotiin.

Vähän kyllä lannistaa ajatus siitä että meillä on eri kotimaat. Vähän sellainen tunne että kannattaisiko vaan säästää omat tunteensa ja antaa asian olla. Toisaalta taas on päässä vaan niin selkeä ajatus siitä että tämä homma täytyy selvittää kerta se on melkein vuosikymmenen pyörinyt päässä ja olen sitä jossitellut uuvuksiin saakka. AP

Jossittelu on pahinta! Suosittelisin katsomaan tämän nyt loppuun asti. Välimatkakin on tällä iällä ihan eri asia kuin silloin.

Vierailija
72/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaakohan koskaan Suomessa? Töissä siis?

Vierailija
73/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossittelu on pahinta! Suosittelisin katsomaan tämän nyt loppuun asti. Välimatkakin on tällä iällä ihan eri asia kuin silloin.

Niinhän se pitää tehdä, muuten häiritsee varmasti vielä pahemmin kuin tähän asti. Ja totta, välimatka ei ole enää sama asia kuin silloin, elämäntilanteet on ihan erit (ehkä niinkin erit että hän on naimisissa :D) AP

Vierailija
74/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhui Tukholmasta ja jostain toisesta Ruotsin kaupungista, oliskohan ollut Luulaja tai Uumaja. Ei ollut niin hyvä tuuri että kävisi täällä :D AP

Vierailija
75/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhui Tukholmasta ja jostain toisesta Ruotsin kaupungista, oliskohan ollut Luulaja tai Uumaja. Ei ollut niin hyvä tuuri että kävisi täällä :D AP

Tukholmahan on ihan vieressä, siitä vaan laivalla yli, ei tule edes kalliiksi kun ei ole vielä kesäaika.

Vierailija
76/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukholmahan on ihan vieressä, siitä vaan laivalla yli, ei tule edes kalliiksi kun ei ole vielä kesäaika.

En valitettavasti asu semmoisessa paikassa mistä pääsisi helposti laivalla Tukholmaan. AP

Vierailija
77/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Voihan sitä ympäripyöreästi kysyä "so, what's happening in your life nowadays?" tai jotain sinne päin kysymättä suoraan "onko sulla vaimoa ja perhettä?".

Vierailija
78/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno eteläsuomalainen ajattelutapa että kaikki asuvat laivaterminaalin vieressä.

Vierailija
79/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen silloin tällöin ottanut yhteyttä exiin, siis sellaisiin joiden kanssa seurusteltiin eikä esim. asuttu yhdessä tai suunniteltu muuta vakavampaa. Yhtä lukuun ottamatta on ollut ihan hauska vaihtaa kuulumisia. En ymmärrä miksi ei voisi vaan kysyä yleisesti mitä kuuluu. On ollut hauska tietää missä päin he asuvat, missä ovat työssä, onko heillä lapsia jne.

Vierailija
80/614 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi hänet heti jos vaivaa. Itse en etsinyt ajoissa, ja kun viimein aloin etsimään, sain tietää että oli kuollut oman käden kautta viisi vuotta aiemmin. Jos haluat sanoa jotain, vaikka että olet muistellut häntä ihan hyvällä, sano se ajoissa.