Minun isäni on AMK, kuten hänenkin isänsä on AMK. Nyt myös mieheni on AMK.
Kommentit (47)
Isäni oli AMK naapurini on AMK jonain päivänä minustakin tulee AMK
Minustakin tulee minustakin tulee
Minustakin tulee AMK
Olet ääliö, ja tiedät sen kyllä itsekin. Miksi siis tehtailet tänne typeriä aloituksia? Mikset vain tyydy osaasi ja ole hiljaa? Kerro, ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Olet ääliö, ja tiedät sen kyllä itsekin. Miksi siis tehtailet tänne typeriä aloituksia? Mikset vain tyydy osaasi ja ole hiljaa? Kerro, ole hyvä!
Koska ehkä saan tällä tavalla sinut ymmärtämään kuinka typerää raivoamisesi on. Ehkä saan sinut miettimään miksi käyt palstalla vaikka se hajottaa jo ennestään haurasta mieltäsi.
Vierailija kirjoitti:
minä olen AMK
Vierailija kirjoitti:
AMK= Aivan mitätön k yrpä
🤣🤣🤣
Teillä on siis kolme ammattikorkeakoulua suvussanne. Montako opiskelijaa isässäsi on? M51
Kaikilla on silti paha peräsuolen laskeuma
Teini-isiä? Olen viiskymppinen, amk tuli samoihin aikohin kun opiskelin... Mun lapsenlapsi ei millään voisi olla vielä valmistunut jos lapsen saisi vaikka 25v.
Sinulla ei sitten vain ole isoa terassia miestä joka aamuisin hakee lähikaupasta luksusleikkeleitä kolmea sorttia jne.
Ei se sen kummempaa.
Antti Mauri Koskinen, Aulis Mikko Koskinen ja Aleksi Mikael Koskinen?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on silti paha peräsuolen laskeuma
Sitä se ylipaino ja löllö lantionpohjalihaksisto teettää. Sen tunnistaa mies siitä, että vaikka pyyhkii, pyyhkii, pyyhkii ja pyyhkii, aina tulee ruskeaa.
Huom, ongelmaan liittyy paheneva impotenssi.
Vierailija kirjoitti:
Antti Mauri Koskinen, Aulis Mikko Koskinen ja Aleksi Mikael Koskinen?
Hyväksyn vain Mauri Anteron
Voi ei...