Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...
Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.
Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!
Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.
Kommentit (614)
Nyt keksitään porukalla lempinimi! Laittakaa peukku teidän mielestänne parhaaseen vaihtoehtoon:
Kuule Malla. Kirjoitat hyvin. Selkeästi. On mukava lukea kirjoittamaasi. Miten olis blogi? Me tykätään lukea tosielämän juttuja, vähän kuin tositelkkaria....;D. Mutta siis positiivisessa mielessä. Miten tarina etenee? Toisaalta jokin meistä voisi kirjoittaa sen hetkistä tilannettaan auki, jos rohkenee. (Esim. minä äitinä en saa kuulla kuin viimeisenä tyttärieni ihmissuhdekuvioista - vaikka oikeasti haluaisin kuulla paljon, heti, romanttista - tietäen samalla että eivät jutut kuulu äiskälle....).
Vierailija kirjoitti:
Joku muu, mikä?
K*sipää joka kuitenkin pettää ja jättää.
MallaM sanoi jo että ei blogia, älkää painostako!
Tuli aika mieluisa viesti äsken :) Saan tänne jo ensi viikonlopuksi vieraan! AP
Ja niin, ihana kun haluatte sitä blogia, mutta ehkä ne kyselyt voisi jo lopettaa? Blogi ei ole kertakaikkisesti oikein minun juttu. AP
Vierailija kirjoitti:
James tulee! Ihanaa❤️
Toivottavasti James "tulee" myös sanan toisessa merkityksessä. Öhöm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
James tulee! Ihanaa❤️
Toivottavasti James "tulee" myös sanan toisessa merkityksessä. Öhöm...
Oh God 😂
Toivottavasti myös MallaM pääsee tulemaan.
Oletteko sinun luona vai hotellissa? Asutko isossa kaupungissa?
Jestas noita teidän juttuja. Ootte mahottomia :D AP
Vierailija kirjoitti:
Oletteko sinun luona vai hotellissa? Asutko isossa kaupungissa?
Minun luona, tai niin minä ainakin oletan :D En asu, mutta vähän isompi kaupunki on vieressä ja käyn siellä todella usein töissä ja muutenkin. AP
Voitko laittaa teistä yhteiskuvan?
Vierailija kirjoitti:
Voitko laittaa teistä yhteiskuvan?
En voi. Ja tämän suhteen taidan olla aika tiukkis, vaikka olisikin ihana jakaa teille vaikka ja mitä niin olen varma että en tuu niin tekemään. Olen muutenkin aika tiukka sen suhteen mitä laitan elämästäni someen.
Ja nyt kun pääsin sivuamaan tätä, niin täytyy kyllä myöntää että käyn pientä sisäistä kamppailua sen kanssa että onko se loppujen lopuksi ok jakaa täällä näitä juttuja teille. En nyt todellakaan tarkoita sitä että aion lopettaa tänne viestittelyn, olen teille luvannut että en tee niin ja sen lupauksen aion pitää. Mutta aika varmasti viestit pikkuhiljaa vähenee. En nyt oikein tiedä miten tämän asian selitän koska en halua pahoittaa kenenkään mieltä. AP
Ei tiedä :D Mutta pakko varmaan kertoa. AP