Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...

Vierailija
01.05.2019 |

Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.

Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!

Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.

Kommentit (614)

Vierailija
481/614 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile vähän miehen ulkonäköä, tumma/vaalea, hoikka/lihaksikas?

Vierailija
482/614 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh miten Ihanaa!!! Jotenkin tosi hassua, juttunne tuntuu hyvinkin vakavalta tulevaisuutenne suhteen. Olette ikään kuin käynyt vasta ensitreffeillä! :D Itse tapasin joulun seutuun vanhaa koulukaveriani, kenen kanssa olimme nuorena todella paljon tekemisissä. Tuntui juuri siltä, kuin päivääkään ei oltaisi oltu erossa. Todella jännä tunne sekin. Mistä aiotte kohta puhua puhelimessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/614 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

484/614 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile vähän miehen ulkonäköä, tumma/vaalea, hoikka/lihaksikas?

Pitkä, tämä tuotti ennenkin vähän hankaluuksia kun sai itse olla niska kenossa :D Tummahko, parrallinen, ihana hymy, tulee herkulliset hymykuopat :D Ruumiinrakenteelta aika tavallinen, semmoinen normaali. AP

485/614 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh miten Ihanaa!!! Jotenkin tosi hassua, juttunne tuntuu hyvinkin vakavalta tulevaisuutenne suhteen. Olette ikään kuin käynyt vasta ensitreffeillä! :D Itse tapasin joulun seutuun vanhaa koulukaveriani, kenen kanssa olimme nuorena todella paljon tekemisissä. Tuntui juuri siltä, kuin päivääkään ei oltaisi oltu erossa. Todella jännä tunne sekin. Mistä aiotte kohta puhua puhelimessa?

En tiedä :D Varmaan taivastellaan tätä päivää ja mietitään tulevaa :) AP

Vierailija
486/614 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa MallaM! ❤ Tää on kuin suoraan jostain ah niin ällöimelästä rakkausromaanista, jota ahmii romantiikannälkään! 😁

Vierailija
487/614 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin laittaa tähän miljoona sydänsilmäemojia mutta se ois varmaan vaan ärsyttävää kun niitä tulis oikeesti tosi paljon jotta pystyisin edes vähän kuvaamaan sitä miten mun silmät laajeni ja sisällä kupli kun luin AP:n kertomusta 💜 Aaaaahh niin ihanaa!

Ihastun apnkin puolesta koko ajan lisää, vaikka suhde omaan mieheen on vielä siinä ihanassa ihastumisrakastumisvaiheessa 😂

(😍😍😍😍 t. Se päiväkirjamerkintähöpsö)

Vierailija
488/614 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap!!!

Vierailija
489/614 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan sekoamispisteessä, jos olisin ap. Nytkään en tiedä miten päin olisin. Olo on kuin koiralla, joka näkee tutun ihmisen pitkän tauon jälkeen ja tekee vaan mueli vilistää edestakaisin. Vaikka enhän mä ole nähnyt ap:tä ja miestä yhtä vähän.

Vierailija
490/614 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko MallaM keksiä sille miehelle jonkun nimen ettei hän olisi ihan vaan pelkkä mies? Vaikka Matthew, se tuli nyt miettimättä mieleen ellet halua oikeaa nimeä kertoa.

Vierailija
491/614 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain jotenkin niin herttainen ja kiehtova tarina. 😊 Onko AP tämä tyypillistä itsellesi, siis oletko taipuvainen romantiikkaan ja romanttisiin eleisiin, vai enemmän "jalat maassa"-tyyppiä?

Ja ajattele jos et olisi nähnyt miestä siellä lentokentällä, tai nähnyt muttet ottanut yhteyttä! 😯 Kaikki voi olla niin pienestä kiinni.

Vierailija
492/614 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö mies jo, että kerrot tarinaanne täällä, tai aiotko kertoa? 😀

Vierailija
493/614 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos brittimiehelle keksitään lempinimeä niin kyllä sen pitää olla James.

Vierailija
494/614 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos brittimiehelle keksitään lempinimeä niin kyllä sen pitää olla James.

Joo, James!

495/614 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kävi niin että minä simahdin tähän sohvalle, pahoittelut! Vastailen teille huomenna :) AP

Vierailija
496/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MallaM kirjoitti:

Nyt kävi niin että minä simahdin tähän sohvalle, pahoittelut! Vastailen teille huomenna :) AP

Hyvä MallaM palstalla jännitys senkun tiivistyy ja sinä vain nukut. :)

Vierailija
497/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos brittimiehelle keksitään lempinimeä niin kyllä sen pitää olla James."

Ai niinku James Fraser vai? :D

Mutta tosiaan kohtaamisestanne tuli mieleen Brian Weissin kirja: only love is real (suomeksi löytyy: rakkaus on lopullinen vastaus.) Kirjassa kerrotaan tositarina sielunkumppaneiden uudelleenkohtaamisesta.

498/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MallaM kirjoitti:

Hyvä MallaM palstalla jännitys senkun tiivistyy ja sinä vain nukut. :)

Anteeksi! Oli hieman stressaava ja jännittävä päivä takana lyhyillä yöunilla :D AP

499/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte keksiä lempinimen jos haluatte :) Minulle kelpaa kummatki vaihtoehdot. AP

500/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vain jotenkin niin herttainen ja kiehtova tarina. 😊 Onko AP tämä tyypillistä itsellesi, siis oletko taipuvainen romantiikkaan ja romanttisiin eleisiin, vai enemmän "jalat maassa"-tyyppiä?

Ja ajattele jos et olisi nähnyt miestä siellä lentokentällä, tai nähnyt muttet ottanut yhteyttä! 😯 Kaikki voi olla niin pienestä kiinni.

Sekoitus kumpaakin, riippuu aina siitä onko tullut lähiaikoina katsottua/luettua mitään superromanttista. Jos on, niin yleensä heittäydyn itsekin romantikoksi ja kaipaan sitä myös siltä toiselta :D

Niinpä! Ja jo se, että satuin juuri siihen perheeseen au pairiksi oli ihme sattuma, koska aluksi ei ollut todellakaan tarkoitus käydä niin. AP