Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...

Vierailija
01.05.2019 |

Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.

Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!

Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.

Kommentit (614)

Vierailija
521/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MallaM, kyllä me ymmärretään. En usko että kukaan meistä olettaa että käyt loppuelämäsi ajan täällä päivittäin kertomassa teidän kuulumisia. Mutta ehkä sen voi antaa luonnollisesti vähentyä? Ja itse ainakin henkilökohtaisesti toivon että vaikka tämä keskustelu välillä varmasti hiljenee pitkiksikin ajoiksi, niin tulisit silti tänne aina välillä kertomaan jotain. (varsinkin jos tiedossa on muutto, kihlat, häät tai vauvoja 😁)

Vierailija
522/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan ymmärrettävää, jos haluat ap lopettaa tarinan tähän, juttuhan tuntuu jo saaneen huipennuksensa.

Nyt alkaa yksityisempi vaihe, jos alatte olla yhdessä. Ei ehkä tosiaan reilua miehellekään jakaa juttua enää.

Paljon onnea ap: lle ja suhteellenne!

Ihana tarina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa AP, teet just niinkuin parhaalle tuntuu. Mitään kuvia me ei olla koskaan vaatimassa (paitsi ilmeisesti joku vähän hölmö) Olisi vaan mukava seurata teidän tarinaa aina silloin tällöin :-)

524/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että te olette ihania, heti minun viestin perään tulee kolme viestiä jossa sanotte ymmärtävänne :) Kuten sanoin, kokonaan en aio kadota, mutta varmasti luonnollista viestien harvenemista on luvassa. Pitää keskittyä muihin asioihin myös :) AP

Vierailija
525/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan tänne kuviaan laita!

Ihanaa kuulla tästä kohtaamisesta ja toivon että kerrot tilanteestanne välillä, ainakin näin alkuvaiheessa.

Mulle kävi niin että vuosia sitten entinen poikaystäväni ulkomailta liittyi samaan ryhmään fb:ssa missä minäkin oon.

En vain rohjennut ottaa yhteyttä.

En tiedä onko hän vapaa vai varattu.

Onnea teille!

Vierailija
526/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi hänelle että kirjoitat av:lle. Koskaan ei tiedä miten toinen suhtautuu.

Vierailija
527/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sut silmissäni, olet varmasti ihana ihminen.

Vierailija
528/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, rohkaistuiko kukaan tänne kirjoittaneista ottamaan yhteyttä exään tämän esimerkin voimin, siis heistä, jotka tänne kirjoittivat asiaa pohtivansa ja/tai ihan pelkistä lukijoista jotka eivät kirjoittaneet, varmaan heitäkin on mukana. Itsekin. ☺️

Vierailija
529/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

It hurts to say goodbye. ♪ Vera Lynn.

Vierailija
530/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MallaM kyllähän jokainen ymmärrtää ettei tämä palsta ole mikään "Rakas päiväkirja" mille kerrot kaiken. Otsikkohan on tämä

Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille... 

Kerroit mitä tapahtui ja mihin se johti ja nyt se jatkuu siitä omana yksityisenä asianasi. Toki varmaan jokainen lukija mielellään lukisi sillointällöin kuulumisia miten teillä menee.

MallaM kaikkea hyvää teille, toivottavasti tuo päättyy sadun sanoin      "Ja he elivät onnellisina yhdessä elämänsä loppuun saakka".

Vierailija
531/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa, rohkaistuiko kukaan tänne kirjoittaneista ottamaan yhteyttä exään tämän esimerkin voimin, siis heistä, jotka tänne kirjoittivat asiaa pohtivansa ja/tai ihan pelkistä lukijoista jotka eivät kirjoittaneet, varmaan heitäkin on mukana. Itsekin. ☺️

Minä ainakin pohdin vielä asiaa (kirjoitin viestin nro30). Asiassa on puolensa ja puolensa. Tietyllä tavalla sitä toivoo, että se toinen osapuoli olisi se "aloitteen" tekijä, jotta tulisi olo siitä, että hän on miettinyt minua ja haluaa aloittaa yhteydenpidon uudestaan. Mutta tosiaan kuten aikaisemmin sanoin, niin en tiedä onko hänellä yhteystietojani enää. Sattumalta tuskinpa törmätään, kun hän asuu niin kaukana. Pitää varmaan tehdä siitä ketju av:lle, jos sattumalta niin pääsee käymään :D

Vierailija
532/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin pohdin vielä asiaa (kirjoitin viestin nro30). Asiassa on puolensa ja puolensa. Tietyllä tavalla sitä toivoo, että se toinen osapuoli olisi se "aloitteen" tekijä, jotta tulisi olo siitä, että hän on miettinyt minua ja haluaa aloittaa yhteydenpidon uudestaan. Mutta tosiaan kuten aikaisemmin sanoin, niin en tiedä onko hänellä yhteystietojani enää. Sattumalta tuskinpa törmätään, kun hän asuu niin kaukana. Pitää varmaan tehdä siitä ketju av:lle, jos sattumalta niin pääsee käymään :D

Lisään tähän vielä, että minulla on ollut pienehkö epäilys, että hän tapailisi jotain uutta. Sekin jarruttelee tätä asiaa, kun en voi oikein mistään sitä selvittää. Tietysti kuulumisia voi kysellä, vaikka toinen olisikin suhteessa, mutta en koe sitä oikein luontevana. Tai siis hän varmasti arvaisi, että jotain tässä on meneillään jos vain yhtäkkiä kyselisin jotain :D Ystäväni myös sanoi, että hänen mielestään ei kannattaisi laittaa viestiä, itse tietysti päätän asian mutta...

Nro30

Vierailija
533/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että parisuhteen kannalta jossain vaiheessa kannattaa vähentää täällä kirjoittelua :). Voi meitä romantiikan nälkäisiä!

Vierailija
534/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivulla 20, harkinnassa. 

Meille ei voisi käydä näin kuin tässä ketjussa, mutta en tiedä olisiko se parempi vai pahempi, että jos vaikka saataisiin vaihdettua lämpimästi jotkut kuulumiset ja sitten taas hajaannuttaisiin vai että en edes yritä tai se, että yritän, mutta en saa mitään vastausta. 

Vierailija
535/614 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan liikuttava ketju <3

T: Ikisinkku vanha harppu

Vierailija
536/614 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy End. Kiitos.

Vierailija
537/614 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen kaiken tulevan jo silmissäni.

Vierailija
538/614 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vitsaili, että onkos mies kuin James Fraser niin minulle tulikin nyt mielikuva, että ap on Brianna (punapää) ja mies Roger (ruskea ja parta). Outlanderia katsoneet tietää. :D

Vierailija
539/614 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä story loppui vai saammeko jatko-osia?

540/614 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tämä story loppui vai saammeko jatko-osia?

Sanoin jo vähän aiemmin että nyt alkaa varmaan tapahtumaan viestien luonnollista vähenemistä :) Mutta lupaan kyllä kertoa kuulumisia aina välillä ja käyn silloin tällöin vilkuilemassa täällä jos jollain on ollut jotain kysyttävää. Nyt on muutenkin hieman kiireitä, huomenna saapuu vieras ❤️ Ja pitää tuijotella Euroviisuja :D AP