Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...
Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.
Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!
Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.
Kommentit (614)
Vierailija kirjoitti:
Saitko kukkia?
Sain viherkasvin. Tykkään niistä enemmän kuin kukista, hän muisti sen :) AP
Oliko hotellihuoneessa "säpinää" 😉
Mies näki apn ja kääntyi toiseen suuntaan. Tämä oli tässä.
😍😭😍😭😍😭😍😭
Oon niin onnellinen teidän puolesta! ja nyt AP hei mikä homma tää "JOS haluatte kuulla" siis öö ajattelin että teet tänne päiväkirjamerkinnänomaisen tarkan ja yksityiskohtaisen tarinan siitä miten ajoit sinne, miltä tuntui, mitä teit kun näit hänet, miltä tuntui olla miehen lähellä, miten suutelitte, miltä se tuntui, mitä teitte sen jälkeen, mistä puhuitte, mitä teitte kun hyvästelitte.... :D
Tai siis köh
Vierailija kirjoitti:
Hel- Nyc 2?
Tai Vettenterän uusi blogiviritys..
Ap, aivan mahtavaa. Elämä on ihmeellistä!
Vierailija kirjoitti:
Oliko hotellihuoneessa "säpinää" 😉
Oli siellä jotain lievää säpinää :D Mutta ei aivan semmoista vielä mitä tässä taidetaan tarkoittaa :D AP
Vierailija kirjoitti:
😍😭😍😭😍😭😍😭
Oon niin onnellinen teidän puolesta! ja nyt AP hei mikä homma tää "JOS haluatte kuulla" siis öö ajattelin että teet tänne päiväkirjamerkinnänomaisen tarkan ja yksityiskohtaisen tarinan siitä miten ajoit sinne, miltä tuntui, mitä teit kun näit hänet, miltä tuntui olla miehen lähellä, miten suutelitte, miltä se tuntui, mitä teitte sen jälkeen, mistä puhuitte, mitä teitte kun hyvästelitte.... :DTai siis köh
Ei minun kirjoitustaidot taida riittää tuollaiseen :D Anteeksi! Saa kysellä, yritän kertoa yksityiskohtaisesti :) AP
Vierailija kirjoitti:
AP, harkitsetko sitä blogia?
En oikeastaan. Se ei ole oikein minun juttu. AP
Kauanko olet ollut yksin? Voitko avata jotakin seurusteluhistoriastasi Suomessa?
MallaM, mun mielestä sun kirjoitustaidot riittää vallan hyvin kertomaan meille romanttisen tarinan 😁 Kirjoita vähän jotain yleistarinaa koko päivänkulusta, olisi ihana lukea 😊
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olet ollut yksin? Voitko avata jotakin seurusteluhistoriastasi Suomessa?
Yksin? Kuulostaa vähän karulta :D Tarkoitat varmaan että kauanko olen ollut sinkkuna? Pari vuotta. Ei ole paljon historiaa mitä avata, yksi pidempi suhde ja sitten muutamia treffailuja. AP
Vierailija kirjoitti:
MallaM, mun mielestä sun kirjoitustaidot riittää vallan hyvin kertomaan meille romanttisen tarinan 😁 Kirjoita vähän jotain yleistarinaa koko päivänkulusta, olisi ihana lukea 😊
Voin yrittää kirjoittaa vähän kokonaiskuvaa :) AP
Mahtavaa Ap! Olen niiiiiin iloinen puolestasi 😍😍😍 ja toivon sinulle ja miehelle kaikkea hyvää ❣️
Tässäpä tätä kokonaiskuvaa :)
Heräsin todella aikaisin ja oli hankala saada aika kulumaan, töihin ei pystynyt keskittymään joten pistin tutut ja turvalliset Frendit pyörimään.
Lähdin ajelemaan hyvissä ajoin, ajomatka sujui tosi nopeasti. Mies soitti vähän ennen kuin olin perillä ja sanoi olevansa hotellilla ja aikovansa tulla aulaan.
Pysäköin auton ja menin sisälle, mies oli siellä istumassa kasvot toiseen suuntaan joten jäin hetkeksi hänen selän taakse keräämään rohkeutta. Hän sitten varmaan aisti minun tuijotuksen ja kääntyi, nousi ylös ja pussasi poskelle. Sitten tuli semmoinen hetken tauko kun vain katsoimme toisiamme ja sitten pitkä halaus.
Siitä suuntasimme syömään brunssia hotelliin. Juteltiin siinä samalla paljon, oli yllättävän helppo puhua englantia kasvotusten. Syömisen jälkeen menimme kävelylle, satoi vettä, mutta tuntui siltä että kaipaan happea :D Lopulta päädyimme hänen hotellihuoneeseen, jossa hengasimme siihen asti että oli aika lähteä. Siellä juteltiin ja oli sitä "säpinää" hieman :D Heipat oli todella hankala sanoa. Ja nyt on kyllä todella kova ikävä.
AP
Milloin puhutte seuraavan kerran?
Vierailija kirjoitti:
Milloin puhutte seuraavan kerran?
Reilun parin tunnin päästä :) AP
Ai kun mahtavaa! Iloinen teidän puolesta.