Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...
Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.
Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!
Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.
Kommentit (614)
Ihanaa viikonloppua Sinulle MallaM vieraasi kera! <3
Jyväskylästäkin terkut sulle MallaM ja ihanaa viikonloppua! Vaikutat ihanalta ihmiseltä.
Kiitos viesteistä, ootte ihania! Täällä vielä pikkusen puunaillaan kämppää ja sitten lähden ajelemaan kohti lentokenttää, jännittää hurjasti, mutta onneksi hyvällä tavalla :) AP
Espoon suunnalta myös tsempit AP:lle ja ihanaa viikonloppua! Myönnän olevani kateellinen. :)
Ihanaa, seuraatko sinäkin Euroviisuja? Mikä maa on sun suosikki tänä vuonna? Ihanaa viikonloppua teille❤️
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, seuraatko sinäkin Euroviisuja? Mikä maa on sun suosikki tänä vuonna? Ihanaa viikonloppua teille❤️
Ehdottomasti Australia (se lavashow😍) ja Norja (joikaaja😍) Mikä sinun?
Nyt täällä hiljennytään yhteisen viikonlopun viettoon :) Oikein mukavaa viikonloppua kaikille, käyn teille jotain kirjoittelemassa sitten alkuviikosta! AP
Ja täytyy tänne vielä äkkiä purkaa ärsytystä Euroviisujen uudesta kommentaattorista, Kristan jatkuva ilkeily monia maita kohtaan vei kyllä itseltä vähän fiilistä. Täysin off topic kommentti, lähipiirissä ei vaan ole oikein viisufaneja jotka ymmärtäisi :D AP
Aloittajan (oletetun) luonteen perusteella jotenkin kuvittelinkin hänet Euroviisufaniksi 😁
MallaM kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Australia (se lavashow😍) ja Norja (joikaaja😍) Mikä sinun?
Nyt täällä hiljennytään yhteisen viikonlopun viettoon :) Oikein mukavaa viikonloppua kaikille, käyn teille jotain kirjoittelemassa sitten alkuviikosta! AP
Norja, Ruotsi ja Iso-Britannia ovat mun suosikkeja❤️. Krista herättänyt ärtymystä myös täällä. Sulla ihana viikonloppu - katsoa kullan kainalossa viisuja😍 Terkuin 553
En ookkaan tänne vielä kommentoinut, vaikka käynyt aina katsomassa mitä aloittajalle kuuluu. Nyt kun luin miehen tapaamisesta, niin onhan tämä kadehdittava tarina. Sitä kuvittelee tilanteen mielessä, ja tuntee sen jännityksestä aiheutuvan kihelmöinnin vatsassa asti. :D Ei minustakaan kaikkea tarvitse kertoa tämän jälkeen, mutta miettikää miten hienoa olisi parin vuoden päästä lukea, kun AP tulee ilmoittamaan kuinka hän on raskaana tälle miehelle! Sitten kaikki kertovat kuinka olivat tätä ketjua seuraamassa silloin joskus :) Vähän lähtee laukalle täällä...
Kiva, kun tulitte kertomaan ”kuulumisia” tekin, jotka harkitsette yhteydenottoa omiin ”Jameseihinne”. 😊 Itse en aio ottaa yhteyttä, hän on parisuhteessa ja samoin minä, mutta molemmat pohdimme eroa tahoillamme. Viime kesänä törmättiin ja juteltiin pitkään, ja siitä saakka joka ikinen päivä miettinyt häntä. En kuitenkaan aio edetä asiassa mitenkään.
Ap:lle rakkaudentäyteistä viikonloppua! 😍
Otin yhteen Jamesiin yhteyttä oman eroni jälkeen ja 15v tapaamisesta.Molemmille oli tärkeää selvittää,oliko siinä silloin aikanaan jotain enemmän.Olimme molemmat sinkkuja ja tie oli auki uudelle tapaamiselle.Muutaman kuukauden aikana vuonna 2015 selvisi,että meistä ei tule paria.Ystäviä tuli ja sekin on aika ihanaa.En missään tapauksessa kadu!
Tämä case oli alkujaan Suomi-Canada ja jatkot yllättäen Bryssel-twistillä.
Kaikkea hyvää AP ja muut saman kokeneet.
Meillä oli aivan ihana viikonloppu :) En oikein edes tiedä että mitä siitä kertoisi, kaikki tuntuu samaan aikaan todella yksityiseltä, mutta silti sitä haluaisi hehkuttaa joka suuntaan.
Tuntui että nyt ensi kerran englanti alkoi luistamaan sillä tavalla ettei tarvinut käyttää ajatustyötä niin paljoa siihen sanojen miettimiseen, vaan pääsi enemmän uppoutumaan keskusteluihin.
Seuraava näkeminen venyy kesään ja silloin minä otan suunnaksi hänen kotiseudun, suunnitelmissa olisi viettää siellä viikko. Ja hieman myöhemmin kesällä saan tänne pidemmäksi aikaa kesävieraan kunhan kaikki vaan sujuu hyvin.
Ja nyt sitten suuntaan hukuttamaan itseni työhön pariksi viikoksi jotta aika kuluisi nopeammin! Mukavaa viikkoa kaikille :)
Kiitos, että tulit kertomaan ap!! Kaikkea hyvää sulle, symppis! Yes, minunkin viikko alkoi uutistesi ansiosta oikein hyvin!
Terv. myötäelänyt
MallaM, olet palstan prinsessa!
Ihana kuulla MallaM!❤️
Sun ei tarvitse kertoa tapaamisestanne yhtään enempää. Se on teidän yksityisyyttänne! Ihana vaan, että kaikki on hyvin ja saat odotella tulevaa...
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla MallaM!❤️
Sun ei tarvitse kertoa tapaamisestanne yhtään enempää. Se on teidän yksityisyyttänne! Ihana vaan, että kaikki on hyvin ja saat odotella tulevaa...
Juu ei _tarvitse_, mutta miksi te haluatte niin hanakasti kieltää mahdollisuuden siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla MallaM!❤️
Sun ei tarvitse kertoa tapaamisestanne yhtään enempää. Se on teidän yksityisyyttänne! Ihana vaan, että kaikki on hyvin ja saat odotella tulevaa...Juu ei _tarvitse_, mutta miksi te haluatte niin hanakasti kieltää mahdollisuuden siihen?
Kukaan EI OLE kieltänyt.
Oikein ihanaa viikonloppua MallaM. Tule please maanantaina viimeistään kertomaan miten vierailu sujuu. Ymmärrän täysin että vähennät tänne kirjoittelua, mutta olen niin jännännyt sun puolesta että haluisin kuulla kuitenkin että miten vkloppu sujuu.