Tinder: miehet antavat sydämen 46 prosentille naisista, naiset vain 14 prosentille miehistä!!!
Eipä paljon lohduta se että naiset joskus antavat mätchejä miehille joita ne eivät pidä niin komeina kun ne harvemmin edes mitään mätchejä antavat. Ja nekin joita ne eivät pidä niin komeina mutta antavat mätchin ovat yleensä ne parhaimmat 60-90% miehistä.
Lopputulos on...naiset mittelöivät keskenään niistä muutamista unelmapoikamiehistä, joille Tinder on loputon karkkikauppa.
Miksi näitä faktoja aina kiistetään tällä foorumilla?
Kommentit (1402)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pikkukakkonen poistui niin jännästi hävisivät kaikki muutkin mieskirjoittajat. Ne samaiset, jotka häntä mestariksi kutsuvat ;-)
Olihan tossa yhtä pitkä tauko naiskirjoittajillakin. Nyt taas tullut monta sivua tekstiä pelkiltä naisilta ilman että yhtään miestä on ollut ketjussa, ja sitten sanotaan että miehet on katkeria vinkujia. :D
Naiset odottavat niitä vastauksia...
Mikä on parisuhde?
Mitä siihen sisältyy?
Mitä sinä olet tehnyt sen eteen, että saisit parisuhteen/naisen/naista?
Katkeraa vinguntaa en näistä naisten viesteistä ole lukenut, mutta me tunnetusti luemmekin näitä viestejä aivan eri tavoin. Uliopiston sisälukutaidon kurssit kun käydään vinkivonkulasit päässä.Parisuhteita on varmaan monenlaisia, osa hyvinkin huonoja. Itse en ole tällä hetkellä etsimässä kiitos vaan kysymästä.
Rakkaat kanssasisaret, tässä oikein kuvakirjaesimerkki sisälukutaidon puutteesta. Eipä olisi heppu enää paremmin voinut vahvistaa edellisen viestini pointtia. Bravo!
juu parasta syyttää aina vastaajaa jos ei kysymykseen tule mieluista vastausta.
Mutta ethän sinä vastannut yhteenkään kysymykseen.
Tässä nämä vielä kerran:
Mikä on parisuhde?
Mitä siihen sisältyy?
Mitä sinä olet tehnyt sen eteen, että saisit parisuhteen/naisen/naista?Multa ei kysytty, mutta voin vastata mitä itse ajattelen.
Parisuhde on kahden ihmisen tasapuolinen suhde, jossa molemmilla on hyvä olla. Molempien onnellisuus siis kasvaa kun vierellä on joku joka rakastaa sinua. Parisuhteeseen sisältyy yhdessä tekemistä, auttamista, toisen tukemista hyvänä ja huonona päivänä, vetovoimaa toiseen. Hyvässä suhteessa molemmat täydentää tavallaan toisiaan.
Olen ollut parisuhteessa, mutta pitkään sinkku. Olen käynyt baareissa ja tinderissäkin olin, mutta eipä ole onnistanut.
M36
Huraa ja halleluja! Oikea mies! Kerropa vielä, kuuluuko parisuhteeseen seksi? Pitääkö partnerin viehättää sinua ulkoisesti? Onko seurustelukumppanille muita kriteereitä?
Tietysti kuuluu, senkin pitää toimia. Pitää vuehättää myös ulkoisesti, mutta se ei pelkästään riitä. Oishan se hyvä jos olisi yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia. Varmaan löytyy paremmin keskusteltavaakin silloin. Ei tietenkään kaikesta samasta tarvitse pitää eikä kuulukkaan.
Tuossa nyt jotain..
M36
Eli voisi melkein sanoa, että parisuhteeseen vaaditaan enemmän kuin yhden illan juttuun?
Ei ole kokemusta, en ole koskaan ollut yhden illan jutussa osallisena.
M36
Et usko kelpuuttavasi yhdeksi yöksi naista, josta et tiedä erinäisiä asioita luonteesta, arvoista, harrastuksista ja kiinnostuksen kohteista, vaikka joku randomnainen tulisi tyrkylle?
Hah, eipä ole tuollaista ikinä tapahtunut, eikä tule tapahtumaan.
M36
Nyt on paha paikka. Mies on joutumaisillaan myöntämään, että parisuhteeseen on tiukemmat kriteerit kuin irtoseksiin. Aijjjai.
Siis täh.
Kuka sitä on ollut kieltämässä?
Koko ajanhan tässä on puhuttu että miehille käy panoksi melkein kuka vain, ja just siksi naiset voi vaatia panolta enemmän (ulkonäköä, supliikkia ja osaamista) kuin parisuhdemieheltä.
Kysyntä ja tarjonta jota 121212 ja muut on yrittäneet selittää. Jos miehet on vähemmän nirsoja, voi naiset olla enemmän nirsoja. Get it?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä tuo Tinder melko huono sovellus tälläiselle tavikselle. En saanut monen kuukauden aikana kuin pari mätsiä, nekin ilmeisesti vahingossa. Itse annoin varmasti satoja tykkäyksiä. Arvasin kyllä etten ole mikään kultakimpale, mutta aika karu tulos siltikin.
Ois hauska nähä minkälaisille miehille naiset antaa tykkäyksiä.
M36
Lue ja opi
https://www.vox.com/2019/2/7/18210998/tinder-algorithm-swiping-tips-dat…
Eihän tuollaista jaksa kukaan lukea.
M36
Eipä ne algoritmit kovin monimutkaisia ole, miehille näyttää olevan silti.
No... niin. Juuri sinun kaltaisesi on niin otollinen alamainen kaiken maailman pikkukakkosille. He opettelevat ulkoa netistä jonkun muun valmiiksi pureskeltuja ajatuksia ja syöttävät ne sitten kuin lintuemo poikasilleen niille vielä heikommille, jotka eivät edes yritä muodostaa omaa kuvaa tai mielipidettä mistään. Kun emmää jaksa!
No ei vain satu kiinnostamaam tinderin algoritmit noin paljoa, eikä kyllä kenenkään pikkukakkosten teoriatkaan.
Tiedän vain, että mätsejä ei itselle tule.
M36
Mitä se algoritmin tajuaminen auttaa minun mätsien saantiin? Varmaan kivaa nippelitietoa jos kiinnostaa, mutta tuskin ne naiset silti mulle sydäntä painaa vaikka algoritmi olisi hallussa.
M36
Okei. Eli mitä enemmän sä saat swipeja oikealle, sitä enemmän sun profiilia näytetään niille, jotka myös saa paljon swipeja oikealle.
Ongelma 1: Miehet kuten sinä massatykkää jokaisesta naisesta -> Jokainen nainen saa paljon swipeja oikealle -> Jokaista naista näytetään niille miehille, jotka saa paljon swipeja oikealle -> Nämä miehet saa niitä lisää ja heidän profiileitaan näytetään naisille vielä lisää.
Sinä ja muut sun kaltaiset olette nostaneet ihan jokaisen naisen yli oman tasonne (eli teitä ei edes näytetä niille enää), oli nainen kuuma tai ei.
Ongelma 2: Tinder pyrkii myös näyttämään ns. samantasoisia ihmisiä toisilleen ja tässäkin avainasemassa on tykkäysten määrä ja keiltä ne tulee. Jos sä massatykkäät jokaisesta, miten se osaa tarjota sulle mitään sopivaa? No ei mitenkään.
Ymmärrätkö nyt, miten algoritmin tajuaminen voisi auttaa sinun mätsin saantiin?
Miksi väkisin yrität väittää, että tykkäilen kaikista?
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Avataanpa Tinderin algoritmin toimintaa hieman.
Tilanne tykkäysten osalta on nimittäin paljon synkempi kuin ap:n postaus antaa ymmärtää. Kun Tinderiä on tutkittu, on havaittu että algoritmi näyttää toisilleen miesten top 11% ja naisten top 80%. Tämä johtuu miesenemmistöstä, siitä että miehet antavat enemmän tykkäyksiä ja ovat aloitteellisempia viestittämisessä, ja siitä että Tinder haluaa houkutella palveluun lisää sitä mitä sieltä puuttuu - eli naisia. Naisia houkuttelee tehokkaimmin, yllätys yllätys, miesten korkea taso. Tinder ei luonnollisesti pyri luomaan parisuhteita, vaan koukuttamaan ihmisiä palvelun käyttäjiksi. Paras asiakas on toiveikas sinkku joka havittelee jotain mitä ei voi lopulta saada.
Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Sitä että naisten top 80% antaa tykkäyksiä vain 14,6% osuudelle miehistä jotka koostuvat jo miesten top 11% kärkijoukosta. Loput miehet näkyvät naisille vain hetken kun Tinderin algoritmi ei ole vielä saanut dataa jonka pohjalta laskea keille uusia käyttäjiä kannattaisi näyttää.
ps. M36 oli täysin oikeassa. Ottamalla Tinderin algoritmin huomioon voi saada profiilinsa näkymään useammille (ja tasokkaammille) naisille. Mutta se ei juurikaan auta tykkäyksien saamisessa, koska matalatasoinen mies joutuisi kisaamaan top 11% miesten kanssa, jotka eivät hekään saa mahdottomasti tykkäyksiä.
Siitä ei siis ole mitään etua, että profiili näkyy useammalle naiselle? Niitä tykkäyksiä saa paremmin, jos profiili ei näy kenellekään?
Okei, mä luovutan.
Tuskimpa ne silti mulle tykkäystä painais, eiköhän tuo mene niinkuin kuuluukin, että epäkiinnostavan henkilön kuten itseni kortti menee sinne pohjalle. Vaikka se olisi päällimmäisenä niin ruksia se saisi silti.
Jos se on väärin käytetty, että annan tykkäyksen naiselle joka kiinnostaisi minua eikä tykkäyksiä tule takaisin niin eiköhän se mun "kysyntä" siellä ole sillä selvä. En ainakaan ymmärrä tuollaista kikkailua, että "empä annakkaan tälle tykkäystä, koska algoritmi"
M36
Minä taas en ymmärrä, miten sinä voit olla kiinnostunut sadoista naisista. Onko tämä sitä miesten "kuka vaan kelpaa, ihan sama, kunhan sillä on pllu"?
Juurihan kerroin, että annoin vain niille tykkäyksen jotka kiinnostaa. Naisilla on varmaan sitten korkeat kriteerit kelle se sydän annetaan, jos tuo on nyt niin erikoinen asia. Jos olen antanut 200 sydäntä niin kyllä niitä profiileja on tullut joku 500-1000 tullut selattua. Yllättävän paljon siellä on käyttäjiä. Tosin samojakin profiileita tulee uudestaan. Tässä puhun nyt kuitenkin lähes vuoden ajalta.
Sitä en ymmärrä ollenkaan, että annetaan tykkäys vaikkei kiinnostaisikaan.
M36
Voi se tottakai johtua myös siitä, että sulla on huono profiili. Todella monilla on.
Ruskeassa talossa saa 120 sydäntä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pikkukakkonen poistui niin jännästi hävisivät kaikki muutkin mieskirjoittajat. Ne samaiset, jotka häntä mestariksi kutsuvat ;-)
Olihan tossa yhtä pitkä tauko naiskirjoittajillakin. Nyt taas tullut monta sivua tekstiä pelkiltä naisilta ilman että yhtään miestä on ollut ketjussa, ja sitten sanotaan että miehet on katkeria vinkujia. :D
Mikä on parisuhde?
Mitä siihen sisältyy?
Katkeraa vinguntaa en näistä naisten viesteistä ole lukenut, mutta me tunnetusti luemmekin näitä viestejä aivan eri tavoin. Uliopiston sisälukutaidon kurssit kun käydään vinkivonkulasit päässä.Parisuhteita on varmaan monenlaisia, osa hyvinkin huonoja. Itse en ole tällä hetkellä etsimässä kiitos vaan kysymästä.
Rakkaat kanssasisaret, tässä oikein kuvakirjaesimerkki sisälukutaidon puutteesta. Eipä olisi heppu enää paremmin voinut vahvistaa edellisen viestini pointtia. Bravo!
Tässä nämä vielä kerran:
Mikä on parisuhde?
Mitä siihen sisältyy?
Mitä sinä olet tehnyt sen eteen, että saisit parisuhteen/naisen/naista?Multa ei kysytty, mutta voin vastata mitä itse ajattelen.
Parisuhde on kahden ihmisen tasapuolinen suhde, jossa molemmilla on hyvä olla. Molempien onnellisuus siis kasvaa kun vierellä on joku joka rakastaa sinua. Parisuhteeseen sisältyy yhdessä tekemistä, auttamista, toisen tukemista hyvänä ja huonona päivänä, vetovoimaa toiseen. Hyvässä suhteessa molemmat täydentää tavallaan toisiaan.
Olen ollut parisuhteessa, mutta pitkään sinkku. Olen käynyt baareissa ja tinderissäkin olin, mutta eipä ole onnistanut.
M36
Huraa ja halleluja! Oikea mies! Kerropa vielä, kuuluuko parisuhteeseen seksi? Pitääkö partnerin viehättää sinua ulkoisesti? Onko seurustelukumppanille muita kriteereitä?
Missä Raamatussa tämä Oikean Parisuhteen määritelmä on annettu? Kaikki parisuhteet eivät ole tasapuolisia. Kaikissa parisuhteissa ei ole hyvä olla. Ne ovat silti parisuhteita. Kaikissa parisuhteissa ei ole edes seksiä. Nekin ovat silti parisuhteita. Vai oliko tarkoituksesi kysyä sellaisen parisuhteen määritelmää, jonka sinä hyväksyisit itsellesi?
Siinä samassa Raamatussa jossa on myös kerrottu sen "tällaisen miehen ottaisin kerran sänkyyni jos kaikki menisi niin kuin miehet kuvittelevat minun haluavan" -unelmakertapanon määritelmä. Ovat tuon "Utopioita"-teoksen peräkkäisillä sivuilla luvussa "Unelmia ja tavoitteita" heti sen "Kaikililla miehillä pitäisi olla oikeus harrastaa irtoseksiä kauniiden, muodokkaiden, pitkätukkaisten 16-25-vuotiaiden naisten kanssa" -artikkelin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parisuhde?
Mitä siihen sisältyy?
Tässä nämä vielä kerran:
Mikä on parisuhde?
Mitä siihen sisältyy?
M36
Tietysti kuuluu, senkin pitää toimia. Pitää vuehättää myös ulkoisesti, mutta se ei pelkästään riitä. Oishan se hyvä jos olisi yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia. Varmaan löytyy paremmin keskusteltavaakin silloin. Ei tietenkään kaikesta samasta tarvitse pitää eikä kuulukkaan.
Tuossa nyt jotain..
M36
Eli voisi melkein sanoa, että parisuhteeseen vaaditaan enemmän kuin yhden illan juttuun?
M36
Et usko kelpuuttavasi yhdeksi yöksi naista, josta et tiedä erinäisiä asioita luonteesta, arvoista, harrastuksista ja kiinnostuksen kohteista, vaikka joku randomnainen tulisi tyrkylle?
M36
Nyt on paha paikka. Mies on joutumaisillaan myöntämään, että parisuhteeseen on tiukemmat kriteerit kuin irtoseksiin. Aijjjai.
Sokea jonomatokin näkee, että näin ei ole. Parisuhteeseen lopulta pääsee joksikin aikaa lähes kuka tahansa. Irtoseksiä saa miehistä vain parhaat.
Mitähän se pikkukakkonen taas höpäjää?
Ihan ensin kannattaisi katsoa tilastoja. Jos 80 % miehistä saa parisuhteen muttei lainkaan sitä kakkosen kovin halajamaa irtoseksiä, silloinhan tilastoissa pitäisi näkyä, että 80 %:lla miehistä on ollut vain yksi kumppani, eikö niin? Näinhän ei ole.
Toisekseen, miten kakkonen luulee parisuhteen syntyvän? Että nainen katsoo jotain surkimusta, joka ei sytytä häntä ja on naisen silmissä rumakin, päättää tyytyä ja sanoo huoh, no lähdetään sitten Prismaan?
Kysymys kakkoselle: OLETKO KOSKAAN OLLUT IHASTUNUT TAI RAKASTUNUT? Kun nuo jutut kuulostaa, ettet kävisi lainkaan täysillä tunnepuolella. Niin, itse asiassa niin kuin et ymmärtäisi ihastumisesta ym mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parisuhde?
Mitä siihen sisältyy?
Tässä nämä vielä kerran:
Mikä on parisuhde?
Mitä siihen sisältyy?
M36
Tuossa nyt jotain..
M36
M36
M36
Sokea jonomatokin näkee, että näin ei ole. Parisuhteeseen lopulta pääsee joksikin aikaa lähes kuka tahansa. Irtoseksiä saa miehistä vain parhaat.
Pojilla on kriteerit iloisesti sekaisin ja hukassa.
Vähän sama kuin yrittäisi vertailla makean herkkuleivoksen ja elämänmittaisen, maistuvan mutta terveellisen ruokavalion kriteerien eroja. Yhtä relevanttia.
Haluaako nää miehet nyt siis hitosti piparia vai sen parisuhteen? Kun se tuntuu muuttuvan joka kolmen sekunnin välein. Jos haluaa parisuhteen, siihen riittää yksi ihminen joka sinusta tykkää. Ei tarvita tindersydämiä miljoonalta fitnesskissalta.
Ei kaverit taida itsekään oikein tietää mitä hakevat... Jonkinlaista tunne-elämän ongelmaa tai puutosta minäkin epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako nää miehet nyt siis hitosti piparia vai sen parisuhteen? Kun se tuntuu muuttuvan joka kolmen sekunnin välein. Jos haluaa parisuhteen, siihen riittää yksi ihminen joka sinusta tykkää. Ei tarvita tindersydämiä miljoonalta fitnesskissalta.
Ei kaverit taida itsekään oikein tietää mitä hakevat... Jonkinlaista tunne-elämän ongelmaa tai puutosta minäkin epäilen.
Se nyt tietenkin unohtui mainita, että voihan sitä parisuhteessakin saada hitosti piparia, mutta vain yhdeltä kumppanilta. Siinäkö ongelma? Ei pääse kertomaan kavereille (?) että on kaatanut niinjaniin monta naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parisuhde?
Mitä siihen sisältyy?
Tässä nämä vielä kerran:
Mikä on parisuhde?
Mitä siihen sisältyy?
M36
Tuossa nyt jotain..
M36
M36
M36
Parhaat? Voisi kysyä, millainen sinusta on paras mies, mutta öö, ei. Olet väärässä.
Olen harrastanut seksiä sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa en ikinä alkaisi parisuhteeseen. Joko FWB tai irtoseksiä.
Siinä on riittänyt, että tarvin juuri silloin kovasti seksiä ja mies on hygieniastaan huolta pitävä, luotettavan tuntuinen, ystävällinen, haluaa myös seksiä ja suostuu käyttämään kumia. En tiedä, mistä kakkonen keksi, että irtoseksimiehen täytyy olla komea? Ei tarvi. Ei tarvi olla edes kemiaa tai kipinää.
Tapasin muutaman niin, että oltiin sovittu seksitreffit netissä, jopa niin, etten ollut nähnyt kuvaa.
Riitti, että mies ei ollut aktiivisen epämiellyttävä. Seksiä se vain oli. Halusin k*llia. Piste.
Ennen kuin saatte kohtauksen kerron, että kumppaneita on kuitenkin ollut alle 10. No turmeltunut mikä turmeltunut, ei löydy tästä itkijämiehelle neitsyttä.
Suhteeseen taas täytyy olla kemiaa, kipinää, miehen täytyy olla silmissäni hyvän näköinen, hänen tarvii olla älykäs, huumorintajuinen ja kuuma. Täytyy olla hyvin varusteltu ja loistavaa seksiä. Ennen kaikkea minun täytyy olla ihastunut häneen, muuten ei tule suhdetta. Sitten rakastunut ja lopulta rakastaa. Samoin miehen minuun: se särkisi sydämen jos mies vain tyytyisi paremman puutteessa.
Nämä tunneasiat ovat vieraita muutamallekin palstamiehelle, olen huomannut. Nimittäin KERTAAKAAN eivät las su kat edes lausu sanoja ihastuminen, rakastuminen, rakkaus täällä. Olen kiinnittänyt huomiota.
Ja kiitos, olen rakkaussuhteessa. Hyvin rakastunut. Tuntuu hyvältä olla toisen kanssa. Tulee ikävä jos ollaan erossa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen toivotaan tyytyvän siihen ensimmäiseen, jolle kelpaa. Kuitenkin samalla nainen haluaa olla erityinen miehelle ja se, jonka mies valitsi isosta joukosta. Onkohan tässä paradoksi?
Ovatko naisetkin lopulta jonkinlaisia realisteja vai pystyvätkö he jotenkin rationalisoimaan tämän asian itselleen? Eli sen, että heidän miehensä ei todennäköisesti ole potkinut itseään tyrkyttäviä naisia pois jaloistaan päästäkseen suhteeseen juuri sinun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaverit taida itsekään oikein tietää mitä hakevat... Jonkinlaista tunne-elämän ongelmaa tai puutosta minäkin epäilen.Se nyt tietenkin unohtui mainita, että voihan sitä parisuhteessakin saada hitosti piparia, mutta vain yhdeltä kumppanilta. Siinäkö ongelma? Ei pääse kertomaan kavereille (?) että on kaatanut niinjaniin monta naista?
Tuohan myönnettiin jo monta sivua sitten, että kyseessä on nimenomaan miesten välinen kisa. Kehotin jo silloin käymään näitä keskusteluja mieluummin miesvaltaisilla palstoilla, kun ei se meitä mammoja mihinkään suuntaan heilauta, kuka siinä kisassa pärjää ja kuka ei.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaverit taida itsekään oikein tietää mitä hakevat... Jonkinlaista tunne-elämän ongelmaa tai puutosta minäkin epäilen.Miehen toivotaan tyytyvän siihen ensimmäiseen, jolle kelpaa. Kuitenkin samalla nainen haluaa olla erityinen miehelle ja se, jonka mies valitsi isosta joukosta. Onkohan tässä paradoksi?
Ovatko naisetkin lopulta jonkinlaisia realisteja vai pystyvätkö he jotenkin rationalisoimaan tämän asian itselleen? Eli sen, että heidän miehensä ei todennäköisesti ole potkinut itseään tyrkyttäviä naisia pois jaloistaan päästäkseen suhteeseen juuri sinun kanssa.
Annatko tuolle ensimmäiselle lauseellesi perustelut. En muista ikinä kuulleeni yhdenkään naisen haluavan miestä tuolta pohjalta. Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän toivotaan mieheltä myös parisuhdekokemusta. Yli kolmekymppiset saati yli nelikymppiset vanhat pojat eivät ole kovassa huudossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaverit taida itsekään oikein tietää mitä hakevat... Jonkinlaista tunne-elämän ongelmaa tai puutosta minäkin epäilen.Miehen toivotaan tyytyvän siihen ensimmäiseen, jolle kelpaa. Kuitenkin samalla nainen haluaa olla erityinen miehelle ja se, jonka mies valitsi isosta joukosta. Onkohan tässä paradoksi?
Oletko ihan todella noin tyhmä vai esitätkö vain?
Toivottiinko tuossa tyytyjämiestä vai toivottiinko nimenomaan ettei sellaiseen törmäisi?Sitä paitsi: Kuinka moni nainen joutuu potkimaan pois PARISUHDEKELOPOISIA ja SIIHEN HALUKKAITA miehiä? Mitäpä lottoat?
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan. Sekä miehen että naisen tulisi löytää se ihminen, jonka kanssa haluaa olla. Mieheni on minulle erityinen ja minä hänelle. Uskon, että kumpikin meistä voisi saada muitakin jos haluaisi, mutta tässä onkin se koukku; ei haluta.
Meidän on hyvä olla yhdessä, koska se alun ihastuminen muuttui rakastumiseksi ja siitä edelleen rakkaudeksi. Ja se pitää meidät yhdessä. Vapaasta tahdosta tässä yhdessä ollaan.
Mutta tässä taas höpisen tunteista, vaikka tiedän sen olevan turhaa. Vähän kuin yrittäisi selittää värejä sokeana syntyneelle.
Vierailija kirjoitti:
Eikä etenkään miten olisi teoreettisesti mahdollisimman monen mielestä haluttava. Silloin jää väkisinkin vaisuksi ja helposti puuttuu ne ominaisuudet joista se kiinnostuisi josta itse on kiinnostunut. Valju ok-mies ei ole parisuhdemateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
EI EI EI! En koskaan alkaisi suhteeseen miehen kanssa, joka ei RAKASTA minua!
Juurihan sanoin: "Ennen kaikkea minun täytyy olla ihastunut häneen, muuten ei tule suhdetta. Sitten rakastunut ja lopulta rakastaa. Samoin miehen minuun: se särkisi sydämen jos mies vain tyytyisi paremman puutteessa."
Haluan olla ainutkertainen, ainutlaatuinen, juuri se, jonka mieheni haluaa. Samoin on jän minulle.
Miksi kuvittelet, ettei mieheni ole potkinut pois jaloistaan itseään tyrkyttäviä naisia? Ironista kyllä, juuri näin tapahtui. Tyrkyllä olisi yhä. Samoin minä saan vonkausviestejä exiltäni lähes päivittäin, vaikka olen kertonut olevani onnellisessa parisuhteessa.
Katsos kun on rakastunut, haluaa olla juuri sen yhden kanssa. Parisuhde on semmoinen sinulle (ja monelle muullekin täällä) mystinen juttu.
Alkuperäiseen aiheeseen: jos hakisin Tinderistä seksiä, useampi saisi minulta sydämen. Riittäisi ok ulkonäkö ja että mies on samalla mielellä liikkeellä.
Jos hakisin parisuhdetta, tutkisin kuvat tarkoin ja lukisin profiilin tekstin yhä uudestaan yrittäen löytää siitä kaikki viitteet, millainen mies oikeasti on. Kaikki tarvisi natsata Kuvassa tarvisi olla jotain, mikä kiinnostaa, vaikkapa hymy tai katse. No pelkästä kuvasta en vielä syty, tarvii tavata livenä. Valkkaisin kuitenkin hyvin tarkoin. Suomeksi: hyvin harva saisi minulta sydämen.
Kyllä, koska en harrasta yhden yön juttuja. Empä ole kyllä viime vuosina ole ollut muitakaan juttuja...
M36