Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder: miehet antavat sydämen 46 prosentille naisista, naiset vain 14 prosentille miehistä!!!

Vierailija
29.04.2019 |

Eipä paljon lohduta se että naiset joskus antavat mätchejä miehille joita ne eivät pidä niin komeina kun ne harvemmin edes mitään mätchejä antavat. Ja nekin joita ne eivät pidä niin komeina mutta antavat mätchin ovat yleensä ne parhaimmat 60-90% miehistä.

Lopputulos on...naiset mittelöivät keskenään niistä muutamista unelmapoikamiehistä, joille Tinder on loputon karkkikauppa.

Miksi näitä faktoja aina kiistetään tällä foorumilla?

Kommentit (1402)

Vierailija
1/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet näiden keskustelujen muuttavan jotain? En ole Tinderissä, en ole edes sinkku, mutta olen aikoinani ollut nettideiteissä. En nähnyt mitään järkeä "antaa sydäntä" eli lähettää flirttiä tai viestiä muille kuin miehille, joista oikeasti kiinnostuin. Miksi olisin? En osaa sanoa mikä olisi ollut prosentti, joka kiinnosti, mutta ei varmasti ainakaan isompi kuin tuo. Kymmenestä profiilista ehkä 1-2 herätti kiinnostuksen.

Ei teidän miestenkään ole pakko tykätä joka toisesta. Jos nainen ei ole sellainen, että olisitte lähes tulkoon onnesta soikeana saadessanne matchin, niin kannattaa jättää se tykkäys antamatta. Kenellekään ei ole mitään iloa siitä, että tulee match mutta kumpikaan ei edes tee minkäänlaista keskustelunavausta, tai että mennään jopa treffeille mutta valmiiksi sillä mielellä, että ei oikeasti kiinnosta.

Kaiken kaikkiaan tuo prosenttivertailu on tyhmää ja turhaa, koska naiset eivät ala antaa tykkäyksiä vain sen takia, että prosentit olisivat tasan.

Vierailija
2/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja turha tulla mussuttamaan että tinderi on vaan panosovellus, mitäs odotit jne. Eihän mies enää nykyisin saa naista missään lähestyä. Ei edes baarissa. (Tältä foorumilta luettu).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuu!! Mikä uutinen! Naiset ovat valikoivampia kumppaneidensa suhteen kuin miehet! Nyt taisi mennä maailmankirjat sekaisin!

Vierailija
4/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mutta asiasta keskustelu (valittaminen) ei auta mitään.

Mene tekemään rahaa, mene salille, mene vaikka nukkumaan ennemmin koska silläkin on enemmän arvoa kuin tällä valituksella.

Vierailija
5/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on biologisesti ja perinteisesti se "portinvartija". Jos sitä rupeaa antamaan silmää joka suuntaan, pian on joku piinaava piirittäjä tai raiskari perässä. 

Vierailija
6/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder toimii niin, että naisille näytetään vaan suosittuja miehiä tai juuri paikalle saapuneita. Itse vaasassa en saanut matcheja ja kävin helsingissä ja sain sata matchia ja nyt vaasassakin kymmenen päivässä. 

Vierailija
7/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä jaksat tosta Tinderistä jauhaa? Kai sä urpå tajuat, että ennen Tinderiäkin mä torjuin n. 70-80% miesten lähentely-yrityksistä? Luuletko sä, että sulla tosissaan olisi jotenkin paremmat mahkut jos sitä ei olisi?

Vierailija
8/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja varmaan noin puolet saa tinderissä sydämen koska valkkaan naisia vaan ajatuksella "voisin panna" tai "en panis"

Vierailija
9/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi luulla, että tuo tarkoittaa että naiset vetää 14/100 oikealle, keskimäärin.

Vai voisiko tarkoittaa, että 14% miehistä vedetään oikealle?

Olisi kiinostavaa nähdä käppyrät, miten tykkäykset jakautuvat. Sadasta tuhannesta tykkäyksestä, kuinka moni meni vaikka suosituimmalle prosentille, naiset ja miehet erikseen tietysti. Mutta tätä dataa ei taida olla missään saatavilla. Veikkaisin että tinder menettäisi maksavia asiakkaita, jos totuus tästä tulisi julki.

Vierailija
10/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä jaksat tosta Tinderistä jauhaa? Kai sä urpå tajuat, että ennen Tinderiäkin mä torjuin n. 70-80% miesten lähentely-yrityksistä? Luuletko sä, että sulla tosissaan olisi jotenkin paremmat mahkut jos sitä ei olisi?

Ja ennen kuin sanot mitään tuosta 5-15% korkeammasta onnistumisprosentista (livenä 30-20% ja tinderissä 14%) niin se johtuu siitä, että Tinderissä sinä swaippaat mut helposti oikealle, sillä sulla ei ole mitään menetettävää. Live-elämässä sä et kuitenkaan koskaan lähestyisi mua, sillä tajuat ettei sulla ole mahdollisuuksia ja vain nolaat itsesi.

Eli Tinderissä jokainen peikko voi tykkäillä niistä kauneimmistakin naisista, vaikka nämä samat peikot keskittyvät livenä niihin, joihin heillä on edes teoreettinen mahdollisuus.

Vierailija
11/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja turha tulla mussuttamaan että tinderi on vaan panosovellus, mitäs odotit jne. Eihän mies enää nykyisin saa naista missään lähestyä. Ei edes baarissa. (Tältä foorumilta luettu).

:D Et kai sä usko näitä juttuja, ihan täyttä soopaa täällä kirjoitellaan ajankuluksi.

Vierailija
12/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi sokeasti noihin prosentteihin (siis että tarkoittaa vain "kympin" miesten saavan matcheja). Itse olen ollu muutamaankin otteeseen siellä katselemassa alueeni sinkkuja (miehiä), mutta kyllästyin aina erittäin nopeasti siihen suomen kieltä puhuvien etsimiseen. Valehtelematta välillä sai svaipata kymmenenkin tyyppiä ohi että vastaan tuli yksi tai kaksi suomeksi itsensä esitelevät miehet. Itselle kuitenkin se oli aika perustavalaatuinen kriteeri potentiaalisessa kumppanissa. Jotenkin en usko että miehillä on samaa ongelmaa..?

Vierailija
13/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän sen varmuudella. Minun nuoruudessa ei tarvinnut kilpailla koko kaupungin komistuksien kanssa, riitti että oli koulun, opiskelijaporukan, tai kaveriporukan kurko. Edes lähes kurko. Se oli todella paljon helpompaa.

Toki nyt vanhana irtoaa aika helposti myös, koska olen pitänyt itseni ja asiani kunnossa, mutta ne kumppanitkin on sitten minun ikäisiä.

Vierailija
14/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset antaa vastaavasti pimsalooraa, joten se kompensoi.

Vierailija
15/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se määrä vaan se laatu. Kolmas Tinder-matchini on nykyinen vaimoni ;)

Vierailija
16/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän sen varmuudella. Minun nuoruudessa ei tarvinnut kilpailla koko kaupungin komistuksien kanssa, riitti että oli koulun, opiskelijaporukan, tai kaveriporukan kurko. Edes lähes kurko. Se oli todella paljon helpompaa.

Toki nyt vanhana irtoaa aika helposti myös, koska olen pitänyt itseni ja asiani kunnossa, mutta ne kumppanitkin on sitten minun ikäisiä.

Divide and conquer, olen aina sanonut. Pääasia, että pysyttelee pääjoukon ulkopuolella, saa valita aina ne, jotka siitä hetkeksi poistuu. Muuten menee aikaa hukkaan tapellessa yms.

Vierailija
17/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ennen kuin sanot mitään tuosta 5-15% korkeammasta onnistumisprosentista (livenä 30-20% ja tinderissä 14%) niin se johtuu siitä, että Tinderissä sinä swaippaat mut helposti oikealle, sillä sulla ei ole mitään menetettävää. Live-elämässä sä et kuitenkaan koskaan lähestyisi mua, sillä tajuat ettei sulla ole mahdollisuuksia ja vain nolaat itsesi.

Eli Tinderissä jokainen peikko voi tykkäillä niistä kauneimmistakin naisista, vaikka nämä samat peikot keskittyvät livenä niihin, joihin heillä on edes teoreettinen mahdollisuus.

Itse asiassa ei voi, ainakaan isoissa kaupungeissa, koska Tinder ei näytä suosituimpia profiileja epäsuosituimmille, paitsi pari ekaa päivää.

Vierailija
18/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ei se Tinder ole poistanut sitä tosiasiaa, että ihmiset edelleen hengaa kaveri- ja opiskeluporukoissa, ja luonnollisesti myös p4nee nissä porukoissa myös. Eli edelleen ne "kingit" saa yhtä paljon pesää kuin aiemminkin.

Vierailija
19/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista lähentelyä? Laitatko linkkiä kohdaltasi.

Vierailija
20/1402 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ei voi, ainakaan isoissa kaupungeissa, koska Tinder ei näytä suosituimpia profiileja epäsuosituimmille, paitsi pari ekaa päivää.

No mutta voi tykätä edes niinä muutamana ekana päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi